ФорумКазиноStellare Casino - загальне обговорення

Stellare Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 міс. тому від Romi
|
2184 переглядів 43 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
rentcartrani
2 міс. тому

Приблизно місяць тому хтось подзвонив мені, сказавши, що вони з Stellar Casino... вони хотіли знати, чому я більше не граю так, як раніше тощо, але коли я написав їм у чаті, вони сказали мені, що не можуть дзвонити ...то хто мені дзвонив? ? Але невже нічого не можна зробити? Я чорний😭😭😭

Автоматичний переклад.
rentcartrani
2 міс. тому

ПРИВІТ

Як це можливо, що я не можу відстежити це назад до них? Отже, ви навіть не можете знати, де вони?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Добрий ранок

Сьогодні вранці я зв’язався з ними, тому що на їх веб-сайті чітко вказано, що ми можемо зв’язатися з ними через повідомлення, чат або попросити передзвонити... ВОНИ ВІДПОВІЛИ МЕНІ, ЩО НЕ МОЖУТЬ Дзвонити... НАМІСТЬ МІСЯЦЯ ТОМУ ХТОСЬ НА ІМ’Я КАЗИНО МЕНІ ДЗВОНИЛА СТЕЛЛАРЕ. ..ВОНИ ШАХРАЇ...ХОЧУ СВОЇ ГРОШІ...

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Гей, я повинен сказати, що це дало мені трохи часу, щоб зрозуміти, хто ти. Отже, здається, ви перейшли з Michelabo на michela . Невже це так?

Окрім того факту, що під профілем Мікелабо ви в основному розміщували повідомлення про Stellar Spin Casino, що, здається, є помилкою, оскільки скарга під тим самим профілем була подана проти Stellare Casino – фактично двічі, у нього є проблеми з ваш попередній обліковий запис відбувся?

Дайте мені знати, будь ласка. На мою думку, це створює непотрібні непорозуміння. Я зроблю все можливе, щоб допомогти вам, принаймні з профілями.

Вибачте, Stellare Casino не відповідає. 🙁

У будь-якому випадку, щоб форум був добре організованим, я створив ланцюжок під назвою « Мій досвід роботи з казино Stellare » і перемістив туди всі ваші дописи.


Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я змінив свою електронну пошту, тому з’явилися Мікела та Мікелабо... Я хотів зрозуміти, що ви робите... чи відповів безлад?

Автоматичний переклад.
michela
1 місяць тому

Можливо, перший обліковий запис був лише тестом? 🙂

Вибачте, але я не розумію питання щодо безладу. Але в мене є ідея:

Як щодо того, щоб ви залишилися лише з одним обліковим записом, бажано тим, під яким була створена скарга? Як ви думаєте, це буде проблемою для вас? Відкриття кількох облікових записів не обмежено, але в деяких випадках, як цей, наприклад, спілкування стає дещо складним.

Будь ласка, дайте мені знати, що ви думаєте про це.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Доброго вечора Радка

Я завжди використовую свій псевдонім michybo

Автоматичний переклад.
michela
1 місяць тому

Що ж, на даний момент ви використовуєте michela, а не michelabo, тому, як було сказано, було б найкраще, якби ви написали з облікового запису, на який у вас є скарга, щоб ми не заблукали в ній. Будемо вдячні. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Добре, я пишу Мікелі... дякую та вибачте

Автоматичний переклад.
michela
1 місяць тому

Нічого страшного, все добре, просто ми розуміємо один одного і це пояснили.

Однак, що стосується скарги на це казино, я бачив, що ми чекаємо на відповідь від казино, тому, якщо ви почуєте щось нове, ви можете поділитися цим.

Сподіваюся, це будуть хороші новини. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Сподіваюся, у мене теж хороші новини....

Автоматичний переклад.
michela
1 місяць тому

Привіт, я просто хотів запитати, чи є у вас ще щось нове? 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Доброго вечора Яро

Вибачте... що мені знову мати? Вони злодії, вони не заплатили мені 1400 євро..ви закрили справу...що мені робити?

Автоматичний переклад.
michela
1 місяць тому

Шановна Мікела/Мікелабо,

Чи можете ви продовжити використовувати обліковий запис Michelabo , під яким ви подавали обидві скарги на Stellare Casino? Це було б дуже вдячно.

Для тих, хто заблукав у цій розмові, я додаю обидві скарги тут:

https://casino.guru/profile-complaints/418829/michelabo 👈

Нам шкода, що представник казино не зацікавився співпрацею; оскільки компанія не має ліцензії, більше нічого робити.

Щоб уникнути подібної проблеми, я пропоную грати в казино з ліцензією ADM (AAMS) . Швидше за все, це найбезпечніший спосіб.


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Тобто немає можливості їх оцінити негативно? у мене немає слів

Автоматичний переклад.
michela
1 місяць тому

Казино отримало чорні точки і буде піддано санкціям зі зниженим індексом безпеки. Ви також можете написати відгук користувача, якщо ви зацікавлені, і описати речі про казино. Але, на жаль, оскільки після цієї скарги нема чого звертатися, оскільки казино не має ліцензії, ви не можете зробити багато іншого.

мені шкода 😥

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

На вашому сайті casino Guru повідомляє мені, що я не можу переглянути casino stellare... що мені робити? Мені сказали, що у них є ліцензія, але це явно неправда

Автоматичний переклад.
michela
1 місяць тому

Чи можете ви зробити скріншот того, що він показує, і чому ви не можете ввести відгук користувача?

Щодо ліцензії, на жаль, вони, ймовірно, вам збрехали.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

file

Автоматичний переклад.
michela
1 місяць тому

Це скріншот

Автоматичний переклад.
michela
1 місяць тому

Я бачу, тому там пояснюється причина. Це тому, що це казино, ймовірно, не можна показати вам через те, як воно налаштовано у вашій країні. Тому я думаю, що ваш відгук можна буде залишити лише на форумі.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого