ГоловнаФорумКазиноStellare Casino - загальне обговорення

Stellare Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Romi
|
5 562 переглядів 48 відповідей |
|
12 3

Привіт усім! Я виграв 3 тисячі євро, і казино Stellar постійно каже мені, що я повинен перевірити свої документи, щоб мати можливість зняти виграш. Він хоче отримати точне місце проживання через витяги з поточного рахунку, іпотечні кредити, рахунки тощо, але чи це правильно? У мене немає цих речей. Я маю лише оплату поштою і нічого на своє ім’я. Мені це здається шахраєм, щоб не платити, що я можу зробити?

Дякую, як мені надати резиденцію, я сказав довідку в муніципалітеті, але вони кажуть, що ні

Автоматичний переклад.

file Це мій баланс, коли я його знімаю

Автоматичний переклад.
mobistarpv

привіт Взагалі не потрібно хвилюватися. Це звичайна процедура KYC, і вам потрібно надати всі документи, необхідні для проходження перевірки.

У вас є якийсь рахунок на ваше ім'я? Електрика, мобільний зв'язок тощо. просто зверніться до служби підтримки, і вони вам допоможуть.

Якщо ви вважаєте, що не можете впоратися з цим самостійно, повідомте нам, і наша команда з розгляду скарг спробує вам допомогти.

Автоматичний переклад.
mobistarpv

доброго ранку

Прочитайте мою скаргу.... будьте обережні, тому що вони мене обдурили... вони не заплатили мені 1400 євро... Я не знаю, як довго ви граєте на цій платформі, але спочатку вони змушують вас виграти тоді ви втратите все...якщо у вас виникнуть запитання, я доступний

Автоматичний переклад.

Мене теж обдурили, вони попросили тисячу документів після того, як їх надіслали, вони заблокували мій обліковий запис і вкрали в мене більше 1000 євро, я збираюся подати скаргу пізніше всіх платежів, тому що це шахрайський сайт, зіркове казино

Автоматичний переклад.
michela

Одне, що ви можете зробити, це піти до поліцейської дільниці та повідомити про платежі на цьому сайті

Автоматичний переклад.
Bea2812

Доброго ранку, якщо ви прочитали допис від іншого гравця, він сказав мені, що це не зброя, тому ви нічого не можете зробити зі скаргою.... прокрутіть дописи та прочитайте його відповідь... Я навіть не можу їх переглянути негативно... ти розумієш?

Автоматичний переклад.

Мене теж обдурили, вони попросили тисячу документів після того, як їх надіслали, вони заблокували мій обліковий запис і вкрали в мене більше 1000 євро, я збираюся подати скаргу пізніше всіх платежів, тому що це шахрайський сайт, зіркове казино

Автоматичний переклад.

Мені шкода, що вам доводиться відчувати такий підхід від цього казино.

Я справді пропоную вам подати скаргу, і наша команда спробує зв’язатися з ними, хоча, на жаль, останнім часом нам це не дуже вдало, оскільки ви можете побачитиінші скарги тут .

Сподіваюся, цього разу все буде по-іншому, і казино співпрацюватиме у вирішенні вашої скарги, оскільки в іншому випадку його індекс безпеки впаде ще нижче, коли інша скарга не буде розглянута.

Будь ласка, перейдіть за цим посиланням , щоб подати скаргу та добре опишіть всю ситуацію.

Ми чекатимемо на будь-які оновлення від вас.

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, якщо ви прочитали допис від іншого гравця, він сказав мені, що це не зброя, тому ви нічого не можете зробити зі скаргою.... прокрутіть дописи та прочитайте його відповідь... Я навіть не можу їх переглянути негативно... ти розумієш?

Автоматичний переклад.

На жаль, це казино працює без ліцензії, тому звернутись нікуди, це так.🤷‍♀️

Однак я бачу ваш відгук користувача, опублікований на нашому сайті, щоб інші користувачі могли прочитати інформацію, яка могла б допомогти їм вирішити, чи варто грати в цьому казино.

Сподіваюся, ви переїхали до іншого казино, де ви можете бути безпечнішими. Ви?

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого