2 р. тому
Тут ви можете обговорити StarGames Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Цікаво, де їхній RTP. Мабуть, нуль. Я повільно підозрюю, що вони діляться прибутками з провайдерами. Це просто крадіжка у великих масштабах.
Wonder where their RTP is. Probably zero. I slowly suspect that they share the profits with the providers. It's just a rip-off on a large scale.
Frage mich wo denen ihre RTP liegt.Warscheinlich Null.Habe langsam den Verdacht das die sich die Gewinne mit den Providern teilen.Ist nur noch Abzocke im großen Stil.
Привіт, якщо ви маєте на увазі слоти, є ймовірність, що ви можете знайти RTP десь в описі або навіть в умовах. Що з тобою сталося, якщо я можу знати?
Hello if you're referring to slots, there is a chance you can find RTP somewhere in the description or even in conditions. What's happened to you, if I may know?
Привіт bigbig60!
Середній рівень виплат для ігор на StarGames.de становить 90%. Ви можете знайти детальний список відсотків виплат для наших ігор Greentube тут: https://www.stargames.de/de/hilfe/Auszahlungsquote%20in%20Greentube-Spiele
Усі RTP, звичайно, також доступні безпосередньо в іграх, як це передбачено Державним договором про азартні ігри – також для всіх інших провайдерів, які ми пропонуємо.
Також можемо повідомити, що рівень виплат на StarGames.de у листопаді становив 89,9%.
Якщо у вас виникли запитання, зв’яжіться з нами тут або безпосередньо до нашої служби підтримки клієнтів за адресою hilfe@stargames.de
З повагою,
Команда StarGames
Hello bigbig60,
The average payout rate for games on StarGames.de is 90%. You can find a detailed list of the payout percentages for our Greentube games here: https://www.stargames.de/de/hilfe/Auszahlungsquote%20in%20Greentube-Spiele
All RTPs are of course also available directly in the games, as prescribed by the State Treaty on Gambling - also for all other providers that we have on offer.
We can also announce that the payout rate on StarGames.de in November was 89.9%.
If you have any questions, please contact us here or directly to our customer service at hilfe@stargames.de
Kind regards,
The StarGames team
Hallo bigbig60,
Im Durchschnitt liegt die Auszahlungsquote für Spiele auf StarGames.de bei 90%. Du findest eine detaillierte Liste der Auszahlungsquoten für unsere Greentube-Spiele hier: https://www.stargames.de/de/hilfe/Auszahlungsquote%20in%20Greentube-Spielen
Alle RTP sind natürlich auch, wie es auch vom Glücksspielstaatsvertrag vorgeschrieben, direkt in den Spielen verfügbar - auch für alle andere Provider, die wir im Angebot haben.
Wir können auch mitteilen, dass die Ausschüttungsquote generell auf StarGames.de im November bei 89.9% lag.
Solltest du noch Fragen haben, melde dich bitte einfach hier oder direkt bei unserem Kundenservice unter hilfe@stargames.de
Mit freundlichen Grüßen,
Das StarGames-Team
Чи дотримуєтеся ви нових правил, встановлених німецьким законом про азартні ігри? Якщо це так, то це знижує середній RTP порівняно з тим, що було раніше, згідно з тим, що я читав про податок з обороту 5,3%. Це може бути причиною того, чому гравець відчуває, що слоти не окупаються, як це було раніше...
Do you follow the new rules given by the German gambling law? If it's so, then it lowers the average RTP compared to what it used to be according to what I read about the 5.3 % turnover tax. That might be the reason why the player feels like the slots don't pay out as it used to be in past...
Я згоден. StarGames завжди намагається дотримуватися нормативних вимог. Відповідно до Державного договору про азартні ігри та податку на азартні ігри ми пропонуємо лише ігри із середнім RTP 90%. Деякі ігри на 89%, деякі на 91% - але ця інформація завжди чітко відображається в грі.
I agree. StarGames always tries to follow the regulatory requirements. Due to the State Treaty on Gambling and the gambling tax, we only offer games with an average RTP of 90%. Some games are at 89%, some at 91% - but this information is always clearly displayed in the game.
Genau. StarGames bemüht sich immer, die regulatorischen Anforderungen zu befolgen. Wegen dem Glücksspielstaatsvertrag und wegen der Glücksspielsteuer werden bei uns nur Spiele mit der durchschnittlichen RTP von 90% angeboten. Manche Spiele liegen bei 89%, manche bei 91% - dieses Information ist aber immer im Spiel klar angezeigt.
Звичайно, я не намагаюся заохочувати вас до непокори закону. Я просто відчуваю, що це створює недоліки для тих, хто дотримується закону, тому що гравці у ваших казино мають нижчий RTP в іграх порівняно з іншими казино. Я знаю, що це не ваша вина, але гравці можуть відчути різницю, і, можливо, вони не знають, що це тому, що ви дотримуєтесь закону. Вони просто вважають, що ігри сфальсифіковані, тому що вони не такі, як були 😕
Sure, I'm not trying to encourage you to disobey the law. I just feel like it creates a disadvantage for those who follow the law, because the players in your casinos have lower RTP on games compared to other casinos. I know it's not your fault, but the players can feel the difference and maybe they're not aware it's because you follow the law. They simply believe the games are rigged, because they're not as they used to be 😕
Тепер я зроблю чесну заяву про Stargames відповідно до своїх знань, совісті та досвіду!!! Я справді спробував багато онлайн-казино, і маю багато задоволення від азартних ігор, а також маю фінансові можливості, щоб робити великі ставки в казино з гарним почуттям! Наразі жодне інше казино не могло дати мені такого відчуття довіри та прозорості, і, перш за все (захист гравців), як на Stargames, я отримую задоволення, граючи там, і я відчуваю себе дуже добре!!! Я вже знаю це ще до того, як сайт було перервано, але я повинен визнати, що я закохався знову і знову ❤️ Stargames !!
І останнє, але не менш важливе: у мене також є два незначних моменти критики, на які я хотів би звернути увагу: а саме, після гонки/турніру, я вважаю, що більше 30 виграних безкоштовних обертань було, на жаль, відхилено або скасовано після спілкування в чаті, на жаль, не повернуто😒 а другий якщо програма лояльності була припинена!! Представлений на Stargames під ім'ям гравця mud277.
I will now make an honest statement about Stargames to the best of my knowledge, conscience and experience!!! I have really tried many online casinos and have a lot of fun gambling and also the financial means to bet large amounts in the casino with a good feeling! So far, no other casino has been able to give me this feeling of trust and transparency and above all (player protection) like on Stargames, I have fun playing there and I feel very well looked after!!! I already know it from before the site was interrupted, but I have to admit that I fell in love all over again ❤️ An Stargames !!
Last but not least, I also have two minor points of criticism that I would like to point out: namely, after a race/tournament, I think over 30 free spins won were unfortunately denied or canceled after contact with chat, unfortunately not refunded😒 and the second if the loyalty program was discontinued !! Represented at Stargames under the player name mud277.
Ich werde nach bestem Wissen, Gewissen und Erfahrung jetzt ein ehrliches Statement zu Stargames abgeben!!! Ich habe wirklich schon viele online Casinos ausprobiert und habe viel Spaß beim gambling und auch die finanziellen Mittel um durchaus bei gutem Gefühl im Casino hohe Beträge dort umzusetzen! Bisher konnte mir kein anderes Casino dieses Gefühl von vertrauen und Transparenz und vor allen Dingen (Spielerschutz) so vermitteln wie auf Stargames dort habe ich Spaß beim spielen und fühle mich sehr gut aufgehoben!!! Kenne es schon von damals vor der Unterbrechung der Seite aber muss zugeben habe mich nochmal neu verliebt ❤️ An Stargames !!
zu guter letzt habe ich aber auch zwei kleinere Kritikpunkte die ich anmerken möchte: und zwar sind mir mal nach einem Race/Turnier glaube über 30 gewonnene freispiele waren es leider verwehrt bzw. storniert nach Kontakt mit Chat leider nicht zurück erstattet bekommen😒 und der zweite wäre das das treueprogramm eingestellt wurde !! Bei Stargames unter dem spielernamen mud277 vertreten.
Привіт і дякую за вашу думку!
Це казино вже заслужило хорошу репутацію.
Важливо також сказати, що безкоштовні обертання та програми лояльності — це те, що казино надають як безкоштовний подарунок, тому казино вирішує, хто їх отримає, з іншого боку, ви повинні отримати ці безкоштовні обертання, якщо виграли їх у турнірі. .
Тож, будь ласка, що служба підтримки сказала вам про ці турнірні безкоштовні обертання?
Hello and thank you for your opinion!
This casino has earned a good reputation so far.
It's also important to say that free spins and loyalty programs are something that casinos provide as a sort of free gift so it's up to the casino who gets it, on the other hand, you should get those free spins if you won these in the tournament.
So, what did the support tell you about these tournament free spins, please?
Спасибі за ваш інтерес!! Мені дуже подобалося брати участь у перегонах і турнірах, тому що це був стимул, і я також отримав від цього задоволення. Той, який я згадав, був сумним, тому що я інвестував близько 60 євро, і зрештою мої безкоштовні обертання були непридатні, тому я написав у службу підтримки та пояснив ситуацію, вони відповіли, що я не приймаю безкоштовні обертання. Наскільки я знав, я не казав, що зробив би це, і не звинувачував їх, тому я просто виявляв доброзичливість і думав, що ви не розчаруєте лояльного клієнта, який так багато грав через це! Вони залишилися при своїй заяві та посилалися на умови
Незважаючи на все це, на даний момент це все ще моє улюблене казино, але я був справді розчарований!! Так, у програмі лояльності сказано, що їх вилучили з нормативних причин, але я також не думав, що це було передано настільки професійно, тому що це сталося раптово, і ви більше не мали можливості розширити бали, які ви вже заробили, Я теж це пробачив.
Thank you for your interest!! I really enjoyed taking part in the races and tournaments because it was an incentive and I also had fun with it. The one I mentioned was a sad one because I had invested around €60 and in the end my free spins were not usable, so I wrote to support and explained the situation they replied that i did not accept the free spins. I didn't say that I would have done this as far as I knew, nor did I blame them, so I just tended to be goodwill and thought you wouldn't disappoint a loyal customer who has played so much because of it! They stuck to their statement and referred to the terms and conditions
Despite all this it is still my favorite casino at the moment but I was really disappointed!! Yes, and the loyalty program says they took them out for regulatory reasons, but I also didn't think that was conveyed so professionally because it happened all of a sudden and you no longer had the opportunity to expand the points you had already earned, I also forgave that.
Danke für dein Interesse!! Ich habe sehr gerne an den races bzw Turnieren teilgenommen da es ein Ansporn war und ich auch Spaß dran hatte das von mir genannte war ein trauriges da ich ca 60€ investiert hatte und am Ende meine freespins nicht nutzbar waren so schrieb ich den Support und erläuterte die Situation sie antworteten daraufhin das ich die freispiele nicht akzeptiert habe. Ich habe weder gesagt das ich dies nach meinem Wissen getan hätte noch hab ich ihnen auch keine Schuld so habe ich einfach auf die Kulanz tendiert und dachte man wird doch wohl nicht so einen treuen Kunden der schon so viel gespielt hat deswegen enttäuschen! Sie blieben bei ihrem Statement und verwiesen auf die agbs
trotz all dem ist es aktuell noch mein Lieblings Kasino aber da war ich echt enttäuscht!! Ja und das treueprogrammm sagen sie haben sie aus regulatorischen Gründen raus genommen, aber das war auch meines Erachtens nicht so professionell vermittelt wurden da es urplötzlich kam und Man keine Möglichkeit mehr hatte die bereits erworben Punkte auszubauen auch das habe ich verziehen.
Привіт, тепер я бачу. Отже, питання стосувалося більше підходу казино до лояльного гравця.
Дякую за пояснення 👍
Hello, I see now. So the issue was more about the casino's approach toward a loyal player.
Thank you for the explanation 👍
На жаль, я занадто пізно побачив, що Stargames має німецьку ліцензію. На жаль, я заблокований у Tipico в Oasis через мою необережність. Тепер Stargames дозволив мені робити депозити та грати в азартні ігри, що, на мою думку, справді безглуздо, гроші закінчилися. Що я можу зробити?
Unfortunately, I saw too late that Stargames has a German license. Unfortunately, I am blocked from Tipico at Oasis due to my carelessness. Now Stargames has let me deposit and gamble, which I think is really stupid, money is gone. What can I do do?
Ich habe leider zuspät gesehen,das Stargames eine deutsche Lizenz besitzt.Leider bin ich durch meine Unachtsamkeit von Tipico bei Oasis gesperrt.Nun hat Stargames mich schön fleissig einzahlen lassen und zocken lassen,was ich echt blöde finde,Geld ist weg.Was kann ich tun?
Привіт,
Добре, що ви розумієте, що вам слід грати лише в казино з DE-ліцензією. Дозвольте мені пояснити, що депозит у казино не має нічого спільного з верифікацією рахунку, тобто казино ще не знайоме з вами.
Крім того, блокування облікового запису в іншому казино (навіть під тим самим керівництвом або власником тієї ж групи) стосується лише цих казино. Коли справа доходить до ефективного самовиключення, немає нічого подібного до сестринських казино. Вас виключають із казино, лише якщо ви безпосередньо попросили про самовиключення.
Це найбезпечніший підхід.
Якщо ви прагнете самовиключитися в StarGames Casino, зверніться до служби підтримки і здійсніть це.
Дайте мені знати, як це вийшло.
Hello,
It's good that you realize you should only play in DE-licensed casinos. Allow me to explain depositing in a casino has nothing in common with account verification, which means the casino is not yet familiar with you.
Furthermore, having a set account block in another casino (even under the same management, or owned by the same group) only apply to those casinos. When it comes to an effective self-exclusion, there is nothing like sister casinos. You are only excluded from the casinos when you directly previously asked for the self-exclusion.
This is the safest approach.
If you aim to be self-excluded in StarGames Casino, ask the support and make it happen.
Let me know how it worked out.
Привіт, мене заблокували в іншому казино через незнання, тому що я поставив не ту галочку, і про це негайно повідомили в Oasis. Stargames раніше не була зареєстрована в Oasis. Тепер, коли Stargames, ймовірно, має німецьку ліцензію, вони не дозволять приймати мої депозити. Я повідомив про це Stargames і попросив повернути свої депозити. Stargames відповіли, що вони все ще не мають доступу до Oasis і не повертатимуть суми депозиту. Stargames негайно заблокував мене. Я надто пізно побачив, що Stargames отримала німецьку ліцензію. Інакше я б більше не платив. Тепер грошей немає, а Stargames прикидається невігласом.
Hello, I was blocked at another casino through ignorance because I had ticked the wrong box and was immediately reported to Oasis. Stargames was not previously registered with Oasis. Now that Stargames probably has a German license, they would not have my deposits allowed to accept. I pointed this out to Stargames and asked for my deposits back. Stargames replied that they still had no access to Oasis and would not refund the deposit amounts. Stargames blocked me immediately. I saw it too late that Stargames had received a German license. Otherwise I wouldn't have paid in anymore. Now the money is gone, and Stargames is pretending to be ignorant.
Hallo,ich bin durch Unwissendheit da ich ein falsches Häckchen gesetzt hatte,bei einem anderem Casino gesperrt worden und wurde gleich bei Oasis gemeldet.Stargames war davor nicht bei Oasis registriert.Nun da Stargames wohl über eine deutsche Lizenz verfügt,hätten sie meine Einzahlungen nicht annehmen dürfen.Ich habe Stargames darauf hingewiesen,und um meine Einzahlungen zurück gebeten.Stargames gab mir zur Antwort,das sie noch kein Zugriff auf Oasis hätten,und mir die Einzahlungsbeträge nicht erstatten. Stargames hat mich darauf sofort gesperrt.Ich habe es zu spät gesehen,das Stargames eine deutsche Lizenz erhalten hat.Sonst hätte ich da nicht mehr eingezahlt.Nun Geld ist weg,und Stargames macht ein auf Unwissend.
привіт
Не можу сказати, що я чітко розумію проблему – чи можете ви допомогти з цим?
Про яку неправильно поставлену галочку ми говоримо? А яку роль у цій історії відіграє цей Оазис?
Я хотів би знати, чи можемо ми вам чимось допомогти.
Hi there.
Can't say I understand the issue clearly - can you help with that?
Which wrongly ticked box are we talking about? And what role this Oasis plays in this story, please?
I'd like to know whether we can be of any help to you.
Привіт Herould,
Привіт Радка,
Ми раді роз’яснити. Герольд каже, що він замкнувся в центральній системі блокування гравців у Німеччині (OASIS, більше інформації тут: https://rp-darmstadt.hessen.de/Sicherheit-und-kommunales/gluecksspiel/spielersperrsystem-oasis). Підключення до цієї системи є необхідним для всіх ліцензованих провайдерів у Німеччині.
Але Герольд дивується, чому він міг грати з нами, адже ми ще не підключені до цієї системи, незважаючи на німецьку ліцензію.
Відповідь полягає в тому, що наша служба обслуговування клієнтів написала Herould, що ми отримали дозвіл лише минулого тижня. На жаль, підключення до системи OASIS займає не кілька годин або днів. Ми створимо це підключення якнайшвидше протягом наступних тижнів, і тоді ми також зможемо побачити, хто заблокований в OASIS.
Однак до того часу ми не бачимо цих блоків і тому не можемо повернути жодні депозити.
З найкращими побажаннями,
Команда StarGames
Hello Herould,
Hi Radka,
We're happy to clarify. Herould says that he locked himself in the central player blocking system in Germany (OASIS, more info here: https://rp-darmstadt.hessen.de/Sicherheit-und-kommunales/gluecksspiel/spielersperrsystem-oasis). A connection to this system is necessary for all licensed providers in Germany.
But Herould wonders why he was able to play with us, since we are not yet connected to this system, despite a German license.
The answer is, as our customer service wrote to Herould, we only received our permission last week. Unfortunately, a connection to the OASIS system does not take a few hours or days. We will create this connection as soon as possible in the coming weeks and then we will also be able to see who is blocked in OASIS.
Until then, however, we do not see these blocks and therefore cannot refund any deposits.
Best regards,
The StarGames team
Hallo Herould,
Hi Radka,
Wir können das gerne klären. Herould meint, dass er sich in der zentralen Spielersperrsystem in Deutschland (OASIS, mehr Info hier: https://rp-darmstadt.hessen.de/sicherheit-und-kommunales/gluecksspiel/spielersperrsystem-oasis) gesperrt hat. Einen Anschluss an diesem System ist für alle lizenzierte Anbieter in Deutschland notwendig.
Herould wundert sich aber, warum er bei uns spielen konnte, da wir trotz einer deutschen Lizenz, noch nicht an diesem System angeschlossen sind.
Die Antwort ist, wie auch schon unser Kundenservice an Herould das geschrieben hat: wir haben unsere Erlaubnis erst letzte Woche erhalten. Eine Anbindung an das OASIS-System dauert leider nicht ein paar Stunden oder Tage. Wir werden diese Anbindung schnellstmöglich in den kommenden Wochen erstellen und dann wird es auch für uns sichtbar, wer in OASIS gesperrt ist.
Bis dann sehen wir aber diese Sperren nicht und können daher auch keine Einzahlungen zurückerstatten.
Mit freundlichen Grüßen,
Das StarGames-Team
Привіт, казино StarGames!
Дуже дякую за пояснення. Я мав свою думку, просто хотів бути на 100% впевненим, що все виконано чесно. Дуже приємно мати вас тут на форумі.
Hello StarGames Casino,
Thank you very much for the explanation. I had my opinion, just wanted to be 100% sure all have been carried out fairly. It's great having you here on the forum.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.