ГоловнаФорумКазиноSpins Heaven Casino - загальне обговорення

Spins Heaven Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

 від bladessteve1
|
7 957 переглядів 196 відповідей |
|
1...8 9 10

Чи виплатили вони комусь після того, як ваша компанія поскаржилася? Ще раз дякую за вашу допомогу.

Автоматичний переклад.

Так, але це, мабуть, минулого року. Відтоді вони досить багато спілкувалися з нами, тому у них такий низький індекс безпеки. Тому я краще не обіцяю.

Автоматичний переклад.

Я скаржився, але Spins Heaven все одно не турбувало

Автоматичний переклад.

Відповідно до того, що я бачив і як вони вирішують останні скарги, у мене є відчуття, що, ймовірно, все вийде так само, і індекс безпеки просто знову знизиться. Коли нам взагалі не відповідають, гравцям важко допомогти.

Автоматичний переклад.

Що ми можемо вжити, якщо вони не платять. Ще раз дякую за допомогу..

дякую


Змінено
Автоматичний переклад.
03murray

Вітаю, якщо можна, я вважаю, що спроба відкликання платежу є крайнім варіантом. Проте я б запропонував це лише після того, як скарга буде відхилена. 🙏

Автоматичний переклад.

Як ти скаржишся? Вони просто ігнорують електронну пошту, підсовують вас до чату, і якщо ви надто прямі або запитуєте занадто багато разів, вас блокують

Автоматичний переклад.
inf3rnocbv

Я говорив про функцію подання скарг, доступну в Casino Guru. Якщо це вас цікавить, заповніть, знайдіть дуже хороший опис прямо тут 👈

Або просто запитайте мене, якщо хочете дізнатися більше.

Автоматичний переклад.

Щоб усі знали, мою скаргу було закрито, оскільки казино не відповіло, тому моя спроба отримати свої гроші була невдалою. Будь ласка, не використовуйте це казино.

Автоматичний переклад.

Чи не можемо ми заборонити цьому казино отримувати депозити людей?

Автоматичний переклад.

Щоб усі знали, мою скаргу було закрито, оскільки казино не відповіло, тому моя спроба отримати свої гроші була невдалою. Будь ласка, не використовуйте це казино.

Автоматичний переклад.

Мені дуже прикро, але ви принаймні допоможете іншим гравцям побачити, що індекс безпеки буде ще нижчим, щоб вони не робили депозит тут. Я бачив історію казино, і тому вони не відповіли багатьом гравцям, але навіть у таких випадках важливо подати скаргу, навіть якщо іноді гравці знають, що вони не отримають від цього грошей, принаймні з цієї причини, щоб знизити індекс безпеки.😕

Автоматичний переклад.

Чи не можемо ми зупинити казино отримувати депозити

Автоматичний переклад.
03murray

Як ви можете собі уявити, що це буде відбуватися? Я думаю, що гравці можуть запобігти цьому, не вносячи там депозит і отримуючи кращу інформацію. Якщо в казино не буде гравців, то, я думаю, воно з часом закриється. Але доки є хтось, хто зробить депозит і нічого не дізнається про казино, тоді не має значення, це конкретне казино чи якесь інше, яке може робити подібні речі.

Автоматичний переклад.

Я вже сім днів чекаю свого першого вилучення, і не думаю, що воно надійде. Крім того, вони не відповідають на мої електронні листи.

Автоматичний переклад.
03murray видалив(-ла) публікацію

Я вже сім днів чекаю свого першого вилучення, і не думаю, що воно надійде. Крім того, вони не відповідають на мої електронні листи.

Автоматичний переклад.

Привіт, я бачив індекс безпеки цього казино, і я б сказав, що ви, мабуть, праві, що ви не отримаєте гроші. Ви дивилися інформацію, перш ніж грати тут? Казино також не реагує на наші скарги, тому ми не зможемо допомогти, і це дуже прикро.

Чи були у вас контакти з казино чи ні?😕

Автоматичний переклад.

Знову онлайн. Давати брехливі обіцянки. Хвилюється, що беручи людям гроші не платять. Хіба це не шахрайство

Автоматичний переклад.

Типове наповнення кишень чужими грошима

Автоматичний переклад.
03murray

Вибач, друже, але ти не отримаєш свою виплату. Моє відкликання очікує на розгляд з 20 лютого. Трохи більше 2 місяців.

Автоматичний переклад.
Jaro

7 днів? Я чекав 63 дні, без надії, вибачте

Автоматичний переклад.

так Але не правильно і не чесно, що знущатися з людьми. І до цього дня. Все ще отримує депозити. Це шахрайство

Автоматичний переклад.

7 днів? Я чекав 63 дні, без надії, вибачте

Автоматичний переклад.

Я не здивований, коли бачу рейтинг цього казино. Мені неприємно це говорити, але я також думаю, що це вийде так само, а тому не добре. Мені шкода.😕

Автоматичний переклад.
1...8 9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого