Так, але це, мабуть, минулого року. Відтоді вони досить багато спілкувалися з нами, тому у них такий низький індекс безпеки. Тому я краще не обіцяю.
Yes, but that was probably last year. Since then they have communicated with us quite a bit and that's why they have such a low safety index. So I better not make any promises.
Відповідно до того, що я бачив і як вони вирішують останні скарги, у мене є відчуття, що, ймовірно, все вийде так само, і індекс безпеки просто знову знизиться. Коли нам взагалі не відповідають, гравцям важко допомогти.
According to what I have seen and how they are solving the latest complaints, I have a feeling that it will probably turn out the same way and the safety index will just go down again. When they don't answer us at all, it's hard to assist the players.
Вітаю, якщо можна, я вважаю, що спроба відкликання платежу є крайнім варіантом. Проте я б запропонував це лише після того, як скарга буде відхилена. 🙏
Hello, if I may, I believe that attempting a chargeback is the final resort option. I would, however suggest that only after the complaint fails. 🙏
Як ти скаржишся? Вони просто ігнорують електронну пошту, підсовують вас до чату, і якщо ви надто прямі або запитуєте занадто багато разів, вас блокують
How do you complain? They just ignore email, palm you off on the chat and if you get too direct or ask too many times you get blocked
Я говорив про функцію подання скарг, доступну в Casino Guru. Якщо це вас цікавить, заповніть, знайдіть дуже хороший опис прямо тут 👈
Або просто запитайте мене, якщо хочете дізнатися більше.
I was talking about the complaint feature available at Casino Guru. If this interests you, you fill find very good description right here 👈
Or just ask me if you want to know more.
Щоб усі знали, мою скаргу було закрито, оскільки казино не відповіло, тому моя спроба отримати свої гроші була невдалою. Будь ласка, не використовуйте це казино.
Just so everyone knows, my complaint was closed as the casino never responded so my attempt to get my money was unsuccessful. Please do not use this casino.
Щоб усі знали, мою скаргу було закрито, оскільки казино не відповіло, тому моя спроба отримати свої гроші була невдалою. Будь ласка, не використовуйте це казино.
Just so everyone knows, my complaint was closed as the casino never responded so my attempt to get my money was unsuccessful. Please do not use this casino.
Мені дуже прикро, але ви принаймні допоможете іншим гравцям побачити, що індекс безпеки буде ще нижчим, щоб вони не робили депозит тут. Я бачив історію казино, і тому вони не відповіли багатьом гравцям, але навіть у таких випадках важливо подати скаргу, навіть якщо іноді гравці знають, що вони не отримають від цього грошей, принаймні з цієї причини, щоб знизити індекс безпеки.😕
I'm very sorry, but at least you will help other players to see that the safety index will be even lower so that they won't deposit here. I have seen the history of the casino and therefore that they have not answered quite a few players but even in such cases it is important to make a complaint even if sometimes players know that they will not get any money out of it, at least for this reason, to lower the safety index.😕
Як ви можете собі уявити, що це буде відбуватися? Я думаю, що гравці можуть запобігти цьому, не вносячи там депозит і отримуючи кращу інформацію. Якщо в казино не буде гравців, то, я думаю, воно з часом закриється. Але доки є хтось, хто зробить депозит і нічого не дізнається про казино, тоді не має значення, це конкретне казино чи якесь інше, яке може робити подібні речі.
How would you imagine that would go? I think players can prevent it by not depositing there and getting better information. If the casino doesn't have the players, then I think it will close itself eventually. But as long as there is someone who will deposit and find out nothing about the casino, then it doesn't matter if it's this particular casino or some other one that can do similar things.
Я вже сім днів чекаю свого першого вилучення, і не думаю, що воно надійде. Крім того, вони не відповідають на мої електронні листи.
I've been waiting for my first withdrawal for seven days, and I don't think it's going to arrive. Plus, they're not answering my emails.
Llevo 7 días esperando mi primer retiro y pienso que no me va a llegar. Además no contestan a mis correos electrónicos.
Я вже сім днів чекаю свого першого вилучення, і не думаю, що воно надійде. Крім того, вони не відповідають на мої електронні листи.
I've been waiting for my first withdrawal for seven days, and I don't think it's going to arrive. Plus, they're not answering my emails.
Llevo 7 días esperando mi primer retiro y pienso que no me va a llegar. Además no contestan a mis correos electrónicos.
Привіт, я бачив індекс безпеки цього казино, і я б сказав, що ви, мабуть, праві, що ви не отримаєте гроші. Ви дивилися інформацію, перш ніж грати тут? Казино також не реагує на наші скарги, тому ми не зможемо допомогти, і це дуже прикро.
Чи були у вас контакти з казино чи ні?😕
Hey, I saw the Safety Index of this casino and I would say that you are probably right that you won't get the money. Did you look at the information before you played here? The casino is also not responding to our complaints, so we won't be able to help, which is very unfortunate.
Have you had any contact with the casino or not at all?😕
Вибач, друже, але ти не отримаєш свою виплату. Моє відкликання очікує на розгляд з 20 лютого. Трохи більше 2 місяців.
Sorry mate but your not gonna get your payout. My withdrawel been pending since 20th Feb. Just over 2 months.
7 днів? Я чекав 63 дні, без надії, вибачте
7 days ? I've waited 63 days no hope sorry
Я не здивований, коли бачу рейтинг цього казино. Мені неприємно це говорити, але я також думаю, що це вийде так само, а тому не добре. Мені шкода.😕
I am not surprised as I see the rating of this casino. I hate to say it but I also think it will turn out the same and therefore not good. I am sorry.😕
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.