Я розумію, що ви злі в цій ситуації.
Тим не менш, казино досі не дало вам конкретної причини, чому воно не виплачує ваш виграш? Отже, якщо ви не підтверджені відповідно до казино, але, з іншого боку, ви сказали, що зробили це, як і спочатку, коли приєдналися до казино, ви також намагалися запитати, які документи ви повинні надіслати? Крім того, чи вимагало казино надати будь-які необхідні документи? Я просто намагаюся краще зрозуміти ситуацію.
Я й надалі буду цікавитися, як просувається ваша скарга, і якщо ви почуєте будь-яку додаткову інформацію, обов’язково повідомте нас.
I understand that you are angry in this situation.
Nevertheless, the casino still hasn't given you a concrete reason why it won't pay out your winnings ? So if you are not verified according to the casino, but on the other hand you said you did it like the first thing when you joined the casino, did you also try to ask what documents you should send ? Alternatively, did the casino ask you to provide any necessary documents ? I'm just trying to understand the situation better.
I will continue to be interested in how your complaint is going and if you hear any further information, be sure to let us know.