Я перемістив ваші повідомлення під це конкретне казино, з яким ми маємо справу.
Що стосується закриття вашого облікового запису, я бачу, що казино просто закрило ваш чат, коли ви хотіли запитати, що, на мій погляд, неправильно.
Що стосується того, що ви повідомили інші відомства, то я хотів би знати, як це буде далі, тому що мені цікаво знати, яку думку вони дадуть пізніше.
Щодо скарги , я бачив, що ви вже встигли її подати, і я вважаю, що це правильний крок. Зберігайте докази, які у вас є, тому що вони можуть мати значення для вирішення вашої скарги, тож ви можете надати їх у разі потреби.
Поки що треба почекати. Сподіваюся, все складеться добре.
I have moved your posts under this specific casino we are dealing with.
As for closing your account, I see that the casino just closed your chat when you wanted to inquire, which is not right in my opinion.
As far as the fact that you have notified other departments, I would like to know how it will continue, because I am curious to know what kind of opinion they will give later.
Regarding the complaint, I have seen that you have already managed to file it and I think that is the right step to take. Keep the evidence you have because it may be relevant in resolving your complaint, so it is possible that you will provide it if necessary.
For now, we have to wait. I hope everything will turn out well.
Автоматичний переклад.