ФорумКазиноSpicy Jackpots Casino - загальне обговорення

Spicy Jackpots Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від jnunn215
|
7374 переглядів 97 відповідей |
|
1 2 3...5
Додати публікацію
1 рік тому

Історія чату

Кейт ;

Перевірка облікових записів включає перевірку інформації про клієнта, статус перевірки, взаємодію та перевірку шахрайства (наприклад, кількох облікових записів або порушень умов). Керування грою передбачає перевірку ходу гри та визначення наявності будь-яких порушень у журналах гри. Були часи, коли геймери використовували для шахрайства складне програмне забезпечення. Тому нашим фахівцям необхідно розглянути всі аспекти аудиту, перш ніж приступити до фінансового аудиту та завершити процес. Фінансові перевірки включають перегляд історії транзакцій, використаних методів депозиту, суми зняття, перевірку банківських реквізитів і будь-який перегляд наших положень і умов, які стосуються фінансування. Усі перевірки, які є частиною процесу виведення коштів, є процедурами безпеки, які мають бути виконані до вивільнення коштів. Цей процес може зайняти деякий час, особливо коли надходить велика кількість запитів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Історія чату

Кейт ;


Загалом, після надходження запиту на вилучення відповідний відділ ініціює його протягом 1-2 робочих днів (пн-чт).

Вони починають перевіряти вашу гру, фінансову історію та історію облікового запису. Це може зайняти ще кілька робочих днів, залежно від суми виплат і обсягу, який мають перевірити мої колеги.

(після надходження банківських переказів може знадобитися ще 7-10 днів, щоб надійти) Для банківських переказів це може зайняти кілька днів.


Загалом, як зазначено в поштовому листі з підтвердженням зняття коштів, процес може тривати від 7 до 21 робочого дня (не враховуючи вихідних).


На жаль, ми не можемо прискорити процес.


Автоматичний переклад.
Arslan
1 рік тому

Здається, у казино є своя швидкість, а також пропонується найгірший час очікування для банківських переказів. 🤔

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це все ще конфіденційно? Хтось взагалі отримував гроші в цьому казино? Вони кажуть, що час обробки становить 7-21 день! навіщо чекати до останнього дня, щоб виплатити🤔

Цікаво, чи справді вони виплатять 🥳

Краще попередити, ніж лікувати😎

не грайте в цьому казино👎



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Пікантне казино!!


Ми перевірили ваш запит на зняття коштів у нашій системі, і ваш запит все ще перевіряється нашими відповідними відділами.


Вони повинні бути впевнені, що з вашою історією гри та транзакцій все в порядку за правилами перевірки заявки на виведення.


На деяких ділянках перевірки можливі затримки.


Просимо вибачення за незручності.

Автоматичний переклад.
Arslan
1 рік тому

Ну, я знаю, що це звучить неприємно, але як тільки казино виявляє будь-які порушення, слід перевірка, щоб зняти всі підозри. Огляд не виглядає добре, але принаймні вони продовжують оновлювати вас. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому


Це неймовірно. Чекаємо з 16.03.2023. Скільки вам ще потрібно, щоб виплатити прибуток 2200 євро!!!


Привіт,

Щодо вашого запиту на зняття коштів, ми перевірили нашу систему, і ваш запит все ще перевіряється нашими відповідними відділами.

Вони повинні бути впевнені, що з вашою історією гри та транзакцій все в порядку за правилами перевірки заявки на виведення.


На деяких ділянках перевірки можливі затримки.

Просимо вибачення за незручності.


З повагою,

Марія

Команда підтримки клієнтів


не грай просто стрес!!!!



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Оновлення!!!


Ваша виплата все ще має статус Очікування.

Ми бачимо, що про ваш випадок повідомили, але ми ще не отримали зворотного зв’язку, тому зараз повторимо звіт.

Щойно він буде оброблений, ви будете проінформовані.

Будь ласка, наберіться терпіння, ваше зняття має бути оброблено.

Ми цінуємо ваше розуміння.

Вони божевільні!щоразу одне й те саме!Перевірка суми в 1 000 000 євро!?Ні! Ціна, яку я виграв, становить лише 2200 євро!люди не грають на www.spicyjackpots.com !!!!

Автоматичний переклад.
Arslan
1 рік тому

Я чекаю, лол, це вже 4 тижні, я постійно отримую від них ті самі виправдання

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я чекаю зняття з 15 квітня і не я один. Це казино обманює людей, купа шахраїв, і у всіх однакова проблема, вони не хочуть знімати кошти. Вони просто пишуть ми вибачаємося і чекаємо.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Це казино насправді виплачує виграші чи ні?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я точно не знаю, але, схоже, ні :(

Автоматичний переклад.
SERZ15
11 міс. тому

Грунтуючись на загальному огляді , на даний момент я був би трохи скептичним. А якщо врахувати всі наразі відкриті скарги - ну, звучить не набагато краще:

https://casino.guru/complaints/in_progress

Я молюся, я не правий!

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Жодне казино не має стільки скарг щодо однієї проблеми. Я думаю, що команда гуру казино повинна вжити певних заходів щодо цього казино.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ніякої неповаги до команди гуру, яка може зробити дуже багато (а це майже нічого). Я отримав ліцензію Кюрасао, і вони відхилили мою скаргу, оскільки вони НЕ мають там ліцензії, вони не передали мою скаргу третій стороні, яка можуть допомогти, так що принаймні вони намагаються, я думаю file подивіться фото, на яке Кюрасао надав мені посилання, щоб перевірити, і це стало результатом, є так багато відгуків про казино, що добре, ніж інші сайти, я не можу зрозуміти, як їм це вдається з рук, вони майже дочірні сайти 4crowns, які зробили те саме, оскільки прочитали багато інших оглядів, вони платять ваше перше зняття, а не друге. Шахрайство, зняття з 18 квітня, якщо комусь цікаво, що короткостроково порівняно з іншими проблемами, які я читав. Ми безпорадні, я списав гроші, але я не перестану дошкуляти їм і подивлюсь, як далеко зайде ця скарга на ліцензію, яку я подав.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Жодне казино не має стільки скарг щодо однієї проблеми. Я думаю, що команда гуру казино повинна вжити певних заходів щодо цього казино.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Дозвольте мені сказати, що тиск, який ми можемо чинити на казино, обмежений. Ми не є органом ліцензування чи керівним органом. Ми також не відкриваємо рахунки в казино, ми не зобов'язані судитися з казино, якщо це необхідно. Тільки гравці можуть це зробити 🙁. Сумно але правда.

Принаймні, ми намагаємося допомогти гравцям, які цього потребують.

Автоматичний переклад.
Terryc1
11 міс. тому

Я відчуваю, що ліцензія, ймовірно, відсутня:

file

Як бачите, казино не заслуговує довіри. Що я повинен додати? Якщо ви відкриваєте казино з поганими намірами, дуже важливо, щоб гравці це усвідомлювали та уникали сайту будь-якою ціною.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я чекав із 22 березня, коли лише 590 отримали всі виправдання щодо нестачі персоналу. Але з ними нікуди не дінешся. Через їх онлайн-чат і електронну адресу jist нічого.


хаос компанії триматися далеко

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Взагалі хто виводив кошти з цього казино отримав кошти чи ні?

Автоматичний переклад.
SERZ15
11 міс. тому

Я зробив два зняття коштів, перший раз після того, як я вперше зареєструвався в казино, я виграв, і мені виплатили приблизно через 3 дні. Я перестав грати, приблизно через 6 місяців я знову зіграв, 18 квітня зняв гроші, і з тих пір у мене були ті ж виправдання, що й у всіх інших


Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого