ФорумКазиноSpicy Jackpots Casino - загальне обговорення

Spicy Jackpots Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від jnunn215
|
15032 переглядів 97 відповідей |
|
1...4 5
Додати публікацію
1 рік тому

Усе, що я розумію, вони навмисно видалили мій обліковий запис, щоб позбутися доказів, щоб прикрити спину. Я заблокував будь-які контакти, можливо, через 1 день їх можуть спіймати

Автоматичний переклад.
petetty
1 рік тому

ви повинні бути лише в одному казино весь час. ті самі ігри та раунди .будуть точно такими ж, як . новий або старий. в казино. тому я більше навіть не довіряю і не наважуюсь робити депозити в нових казино. тому що .гроші. це той, хто програє. навіщо його втрачати. це місце розгляду та роздумів. чому є нові? казино .може бути однією групою. які створюють нові казино з різними назвами. ніхто не знає. просто шукайте таке казино, яке завоювало хорошу репутацію. і ви знаєте, що казино платить. читати на основі досвіду. ці гравці не скаржаться ні на що, крім. виграші не виплачуються. ось у чому справа. новий або старий. точно так само, як вони використовують. довіру можна заслужити, лише надаючи надійність. завжди.чорний список. хоча грати в чорний список не стане чистіше. хто б намагався отримати там справедливість і безпеку. моя порада. живу гру, коли з одним і спробуйте. з невеликою сумою. ти навіть 20 євро заплатиш? назад до вас. коли ви підете додому. загалом, ці великі бренди надійні. інакше їх би не було на поверхні. все найкраще. і, сподіваюся, ви знайдете своє улюблене казино, не хвилюючись і не відчуваючи невпевненості. не кожному можна довіряти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже 5 років користуюся gamstop, тому що не довіряю жодним сайтам, радше граю в наземне бінго

Автоматичний переклад.
Sunshine61
1 рік тому

привіт повинен ще. казати. забудь про те казино .ви не можете .зануритися.і нічого не робити. ваші гроші ви втратили .але живі більше не втрачайте. з ними нічого не можна вдіяти. ніхто не захищає і не гарантує. ти вже був би гарантований і захищений, якби хтось щось зробив. в даний час немає гарантій щодо надійності казино. ось як я це пережив на собі. з тисячі казино. Я довірив 10 шт. це щось говорить? вони беруть мільйони. і ви не отримаєте свій виграш.

Автоматичний переклад.
Sunshine61
1 рік тому

до побачення, так. те ж саме зробили зі мною..світ казино брудний і сповнений корупції.ніхто не контролює.нікого не хвилює. Я завжди так відчуваю. це моя думка. чому .якщо було 100 казино і лише одне надійне казино. ви можете на це розраховувати. так у світі. зараз є 5000 казино. велика купа сіна, щоб просіяти. Я сам дійшов такого висновку. Мене не цікавить і я не хочу дивитися на нове казино. оскільки. коли ви бачите нове казино з тим самим власником. який є чорним або поганим. Я туди не піду. спробувати чесність у казино. перші завжди псують репутацію казино. з тим же власником. якби я мав ліцензію на казино і взяв казино як партнера. що було б нечесно. від псування моєї репутації. тобто хороший початок осені.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Відповідь на всі ваші запитання. Я розповів вам усе, що знаю, навіть надіслав вам розмову, з якою я спілкувався з іншими людьми, здається, що ці сайти недоторканні, і вони постійно сходять із рук за те, що вони роблять з клієнтами, так, поганий вибір на моєму боці, вони мають cheek, щоб надсилати мені пропозиції. Мені шкода, якщо я зіткнувся з таким, як я. Я називав речі своїми іменами ні, я намагаюся притягнути їх до відповідальності за те, що вони зробили, це важке завдання зіткнутися з такими брехунами, як вони. Мені довелося змінити дані своєї картки тому що вони забрали кошти з мого банку, я більше ніколи нікому не довірятиму сайту, який не є gamstop, ні, звичайно, не мій банк це взяв, я отримав повністю нову картку, інші номери, тож якщо банк нічого не може з ними вдіяти, ніхто не зможе, тож я спокійний моя справа просто хочу продовжити підрахунок моїх втрат

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, зосередьтеся на основах. Скарга не буде розглядатися без вашої співпраці.

Прочитайте це, будь ласка:

"2 ДНІ ТОМУ

Будь ласка, зрозумійте, що для того, щоб протистояти казино щодо ваших анульованих або невиплачених виграшів, нам знадобляться деякі підтверджуючі докази. Ви можете переслати будь-яке відповідне повідомлення або підтверджуючі докази на адресу petronela.k@casino.guru ."

Отже - ні, ви не надали достатньо інформації, надали ще щось.

Будь ласка, оновіть скаргу тут:

https://casino.guru/spicy-jackpots-casino-casino-closed-account-and-winnings


Автоматичний переклад.
petetty
1 рік тому

Це тема про казино Spicy Jackpots. Можливо, щось, про що ви згадали, спало вам на думку в цьому казино? Якщо так і у вас все ще є активний баланс у казино, я б подав скаргу через Центр вирішення проблем Casino Guru.

Так, грати в казино ризиковано, тому ми зосереджуємося на наданні інформації про кожне онлайн-казино, яке ми знаходимо, прагнучи надати найбільше у світі джерело інформації про онлайн-казино

Актуальні огляди всіх онлайн-казино, база даних бонусів, глобальна спільнота, допомога зі скаргами тощо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я надіслав відповідну інформацію про них усіх. У мене є підтвердження дати приєднання, тому, якщо цього недостатньо, я не знаю, що таке

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Здається, що нічого не вирішується, усе це просто спілкується, жодних дій Я надав детальні докази того, що зі мною трапилося, Я надіслав усе, що можливо, просто витратив свій час і зусилля

Автоматичний переклад.
Sunshine61
1 рік тому

Вибачте, що залишаюся в опозиції, але справа в тому, що скарга все ще відкрита, тому робити припущення було б помилкою, я б сказав. Доки скарга не буде закрита чітким вердиктом, я не стану на чийсь бік.

Зокрема, якщо є запитання щодо другої електронної адреси. Будь ласка, стежте за процесом. Щойно ваш спеціаліст із розгляду скарг повністю зрозуміє всі частини цієї проблеми, наступний крок відбудеться.

Сподіваюся, скоро закриття настане і ви отримаєте гроші.🤞🤞


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це те, що вони роблять, плутанина, згадують абсолютно все, що вони можуть, щоб уникнути виплат, наприклад, використовуючи моє друге ім’я як власника облікового запису, вони знають, що є бізнес, усе, що вони можуть отримати, вони роблять для власної вигоди

Автоматичний переклад.
Sunshine61
1 рік тому

Як то кажуть, «потопельник хапається за соломинку», тому деякі казино намагаються знайти все, що може бути їм на користь.

Я подивився вашу скаргу. Щодо вашого по батькові, то я правильно зрозумів, що ним вас у чомусь звинуватили? Мовляв, ви не верифіковані?

Однак поки ми не отримаємо остаточний вердикт і не дізнаємось, як закінчиться скарга, ми можемо лише чекати та дивитися, куди вона піде.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На місці вердикту не маю ніяких почуттів з цього приводу, так, здається, вони роблять це багато з іншими людьми, наскільки я бачу, їм це знову вийде з рук, сподіваюся, що всього за 1 день вони отримають те, що до них приходить, кинь книгу на них як підтверджено, вони навмисно закрили мій рахунок за 1 день, я сподіваюся, що вони все ще мають мої дані паспорта банківської картки, оскільки все ще надсилають мені рекламні акції не на моєму годиннику, вони ніколи нікуди не дійдуть, оскільки мій банк зараз не може отримати доступ до мого банку, оскільки банк вирішив змінити реквізити та номери мого рахунку, вони не заслуговують мати такий сайт, авторські права, ігри, немає ліцензії, це просто показує, які вони шахраї

Автоматичний переклад.
Sunshine61
1 рік тому

Думаю, вам це не сподобається, але, згідно зі скаргою , нам фактично бракує доказів на підтримку вашої версії.

Дозвольте мені наголосити на цьому факті, навівши цитату зі скарги:

«Однак до цього моменту я ще не отримав жодних підтверджуючих доказів виграшу в 100 доларів, які дозволили б нам вирішити це питання з казино».

Без такої інформації я вважаю, що справу втрачено, незважаючи на вашу останню історію:

«У мене немає інших підтверджуючих доказів. Я надав вам усі подробиці електронною поштою. Вони використовували абсолютно будь-що, щоб уникнути зняття коштів. Вони зручно видалили всі мої транзакції для себе, але зберегли мою електронну пошту. Так , вони якимось чином заволоділи іншим моїм обліковим записом Hotmail і використовували що, щоб приховати моє вилучення, також використовували моє друге ім’я, яке вони створили, що я був шокований, що вони зробили це самі, звинувативши мене, це абсолютно неправильно, тому я не створював 2 облікові записи, вони зробили це, щоб прикрити себе, що стосується стенограм там»

Це досить серйозні звинувачення, але нам потрібна ваша допомога навіть протистояти казино. Я вважаю, що вам сказали б те саме, якби ви, наприклад, спробували звернутися до якогось органу влади.

Я сподіваюся, ви розумієте.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Відсутність доказів того, що саме вони роблять з клієнтами. Я даремно витратив свій час. Новий, я б ніде не почув молодці!! Ні, влада докопалася б до суті, це не вагомі звинувачення, це правда, тому що недостатньо доказів, яких достатньо, щоб потопити їх, здається, ваша сторона, а не моя! Дякую ні за що

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Через 1 день мій обліковий запис закрили, потім повідомили про 7-21 день, потім змінили ім’я облікового запису, потім не підтверджено. Немає шансу довести, що у мене було зняття коштів. Я надав вам достатньо доказів, чуєте, ви просто на стороні, як це сумно

Автоматичний переклад.
Sunshine61
1 рік тому

Якщо ви вважаєте, що орган влади підтримає вас, він зробить це на основі доказів, яких, на жаль, у вас немає або їх недостатньо. Якщо ви просто звинувачуєте казино в подібних речах і у вас немає відповідних доказів на підтримку вашої думки, вам важко допомогти, навіть якщо ми намагалися. Таким чином, гравець міг би підійти і сказати, що казино зробило щось не так, і ми або влада повинні бути на боці гравця, відповідно до вашої думки. Це не означає, що ми стаємо на будь-який бік. Але без підтвердження виграшу в 100 доларів це неможливо.

Мені шкода, що ми не змогли зробити більше, але принаймні наступного разу ви будете знати, що потрібно бути обережнішими та, можливо, зробите додаткові знімки екрана. Незважаючи на цю неприємну ситуацію, я сподіваюся, що ви не потрапите в подібну в майбутньому.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо ви вважаєте, що орган влади підтримає вас, він зробить це на основі доказів, яких, на жаль, у вас немає або їх недостатньо. Якщо ви просто звинувачуєте казино в подібних речах і у вас немає відповідних доказів на підтримку вашої думки, вам важко допомогти, навіть якщо ми намагалися. Таким чином, гравець міг би підійти і сказати, що казино зробило щось не так, і ми або влада повинні бути на боці гравця, відповідно до вашої думки. Це не означає, що ми стаємо на будь-який бік. Але без підтвердження виграшу в 100 доларів це неможливо.

Мені шкода, що ми не змогли зробити більше, але принаймні наступного разу ви будете знати, що потрібно бути обережнішими та, можливо, зробите додаткові знімки екрана. Незважаючи на цю неприємну ситуацію, я сподіваюся, що ви не потрапите в подібну в майбутньому.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я з вами повністю згоден.

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого