4 міс. тому
Тут ви можете обговорити Slott Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
slott.com працює відповідно до законів Кюрасао, я вже самовиключений з його регулятора CEG, але казино відмовляється повернути мені суми, які я вніс, навіть якщо я пояснив, що вони не зробили KYC або перевірку мого особу або походження коштів. І вони дозволили мені внести понад 6000 євро без будь-яких проблем чи перевірки. Їхні працівники тут, у Португалії, настільки збентежені та звикли до інших казино, де вони працювали, що електронною поштою сказали мені виключити себе з ігрової комісії Kahnawake... але ліцензія Slott.com надана CEG... Мені потрібні були роз'яснення від хтось у компанії, я бачив, що казино пов'язане з NeoGroup, R2DPartners, Leon Bet і Twin. Я затятий азартний гравець із високим ризиком, і я повернувся через рекламу казино R2DPartners Slott, яку я побачив на LinkedIn... Я хотів би, щоб хтось із компанії зв’язався зі мною, щоб допомогти мені.
зв'яжіться зі мною, щоб допомогти мені. Я самовиключений через проблеми з азартними іграми на ліцензії CEG і Antillephone, мене заборонили в усіх казино на Кюрасао... самовиключено в усіх казино в групі та на національному рівні SRIJ.
І в мене є запитання: якщо Slott регулюється CEG, чому ви надіслали форму самовиключення KGC гравцеві, який уже сам виключився з обох?
slott.com is operated under the laws of Curacao, I am already self-excluded with its regulator CEG, but the casino refuses to refund me the amounts I deposited, even though I explained that they didn't do KYC or a verification of my identity or the origin of the funds. And they let me deposit more than €6000 without any kind of problem or verification. Their employees here in Portugal are so confused and used to the other casinos where they worked, that by email they told me to exclude myself from the Kahnawake Gaming Commission... but Slott.com's license is from CEG... I needed clarification from someone in the company, I saw that the casino is associated with NeoGroup, R2DPartners, Leon Bet and Twin. I'm a compulsive high-risk gambler, and I relapsed because of an advertisement I saw for R2DPartners' Slott casino on LinkedIn... I'd like someone from the company to get in touch with me to help me.
contact me to help me. I'm self-excluded for problem gambling on the CEG license and Antillephone, I've been banned from all casinos in Curaçao... self-excluded in all casinos in the group and nationally by SRIJ.
And I have a question, if Slott is regulated by CEG why did you send a KGC self-exclusion form to a player already self-excluded from both?
A slott.com é operada sob a leis de Curaçau, eu já estou auto-excluido na sua entidade reguladora a CEG, mas o casino recusa-se a devolver-me os valores depositados, mesmo eu tendo explicado que não fizeram KYC ou uma verificação da minha identidade nem da origem dos fundos. E deixaram-me depositar mais de 6000€ sem qualquer tipo de problema ou verificação. Os seus funcionários aqui em Portugal estão tão confusos e habituados aos outros Casinos onde trabalhavam, que por email disseram para me auto excluir na Kahnawake Gaming Commision… mas a licença da Slott.com é da CEG… necessitava de esclarecimentos de alguém da empresa, vi que o casino está associado ao NeoGroup, R2DPartners, Leon Bet e Twin. Sou um jogador viciado compulsivo de alto risco, e tive uma recaída devido a uma publicidade que vi da R2DPartners ao Slott casino no LinkedIn… gostava que alguém da empresa entrasse em
Contacto comigo para me ajudar. Estou auto excluído por problemas de adição ao jogo na licença CEG e Antillephone, fui banido de todos os Casinos de Curaçau.. auto excluído em todos os Casinos do grupo e a nível nacional pelo SRIJ.
E tenho uma dúvida, se a Slott é regulada pela CEG porque mandou um formulário de auto exclusão da KGC para um jogador já autoexcluido de ambos??
Наша команда розгляду скарг, безсумнівно, глибше вивчить ситуацію та, сподіваюся, незабаром вирішить цю проблему. Будемо чекати на результат.
У рамках нашої Глобальної ініціативи самовиключення ми співпрацюємо з BetBlocker, зареєстрованою у Великобританії благодійною організацією, яка надає безкоштовні послуги для підтримки людей у всьому світі. Ви можете знайти більше інформації про нашу ініціативу тут ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) і про BetBlocker тут ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker, який підтримує сім мов, швидко та легко встановлюється на кількох пристроях, займаючи лише 2 хвилини. Після встановлення він блокує доступ до понад 84 230 веб-сайтів азартних ігор і тихо працює у фоновому режимі. Послуга може використовуватися анонімно та допомагає окремим особам керувати своїм доступом до азартних ігор безпечно та належним чином, незалежно від того, чи означає це повне обмеження або обмеження доступу в уразливі періоди.
Крім того, BetBlocker містить список із 824 сайтів з інформацією про азартні ігри. Ці сайти в основному інформують користувачів про азартні послуги та рекламують їх. Ви можете включити ці сайти у своє обмеження, поставивши прапорець. Однак, якщо у вас є постійна скарга на оператора азартних ігор, не встановлюйте цей прапорець, оскільки це також завадить вам отримати доступ до веб-сайту Casino.Guru.
Я сподіваюся, що це також може допомогти.
Our complaint team will surely look deeper into things and hopefully soon resolve this issue. We'll wait for the outcome.
As part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker, which supports seven languages, is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,230 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
I hope this could help as well.
Що відбувається з казино Slott??? На португальському веб-сайті безлад! Я бачу 3 регулятора на сторінці!
Перевірте, що сказано в їхніх умовах! Там сказано, що вони мають ліцензію Antillephone... але на веб-сайті відображається печатка CEG.
Перевірити умови можна тут:
https://slott.com/pt-pt/terms
Ви можете завантажити документ hole у:
https://slott3.gcdn.online/UUKJASJD/files/terms/Slott-TermsAndConditions-pt_pt.pdf
Вся інформація на веб-сайті Slott безладна! Форма виключення Kahnawake Gaming Commision, в якій сказано, що вони регулюються Antillephone NV відповідно до своїх умов.. відповідь електронною поштою, що LEON є легальним казино... що тут відбувається?!
Також в умовах пункту 2.4 сказано, що після реєстрації облікового запису гравець повинен пройти верифікацію та зробити KYC, надіславши фото своїх документів, яке навіть не було зроблено!
"2.4. Після реєстрації облікового запису гравець повинен пройти процедуру верифікації. Гравцю необхідно надіслати скан-копію або кольорову цифрову фотографію офіційного документа, який підтверджує особу. Такими документами можуть бути:
Національне посвідчення особи;
Паспорт;
Водійські права».
Я вимагаю повного відшкодування від цього казино, яке не знає, що вони роблять тут, у Португалії.. Slott має ліцензію CEG, KGC або Antillephone?! Надсилання неправильної форми виключення регулятора – це дуже погано.. здається, вони дуже заплуталися, це ненормально, щоб на сайті Portuguese Slott було 3 регулятори!
What is going on with Slott Casino??? The Portuguese website is a mess! I see 3 regulators on the page!
Check what says in their terms! It says they are licensed by Antillephone.. but the website displays the CEG live seal.
You can check the terms here:
https://slott.com/pt-pt/terms
You can download the hole document in:
https://slott3.gcdn.online/UUKJASJD/files/terms/Slott-TermsAndConditions-pt_pt.pdf
All the informations on Slott website are a mess! Kahnawake Gaming Commision exclusion form, saying they are regulated by Antillephone NV on their terms and condition.. responding by email saying that LEON is a legal Casino... what is going on here?!
They also say in the terms on paragraph 2.4 that after registering an account the player as to complete verification and do KYC, by sending a photo of his documents, which wasn't even made!
"2.4. After registering an account the player has to complete the verification procedure. The player needs to send a scanned copy or a color digital photo of the official document that confirms identity. Such documents could be:
National ID card;
Passport;
Driving license."
I demand the total refund from this Casino who doesn't know what they are doing here in Portugal.. Slott is licensed by CEG, KGC or Antillephone?! Sending the wrong regulator exclusion form is very bad.. it seems that they are very confused, it's not normal for the Portuguese Slott Website to have 3 regulators!
Привіт,
Можливо, це якось пов'язано з новим законом Кюрасао - зміною старої системи видачі ліцензій.
Gaming Curacao припинив підтримку суперечок гравців з тієї ж причини.
Наприклад, багато казино тимчасово не мають ліцензії через складний процес. Я знаю, що це прозвучить безглуздо, але чи запитували ви про це в казино?
Hello,
Perhaps it has something to do with the new Curacao law - shifting the old system of providing licenses.
Gaming Curacao has stopped supporting player's disputes for the same reason.
For instance, many casinos are temporarily unlicensed due to the complaicated process. I know it will sound stupid, but did you ask the casino about that?
Казино каже, що це належним чином регулюється CEG... але все ж вони надіслали форми виключення KGC, а в деяких місцях на сайті сказано, що вони регулюються Antillephone! Який безлад! Здається, казино перебуває в екзистенціальній кризі! Найгірше те, що мені ніхто навіть не відповідає... скарга, яку я відкрив тут, на CasinoGuru, також ще не пройшла. Чи може хтось переглянути справу та зателефонувати представнику казино?
The casino says it is properly regulated by the CEG... but yet they have sent KGC exclusion forms and in some places on the site they say they are regulated by Antillephone! What a mess! The casino seems to be in an existential crisis! The worst thing is that no one even answers me... the complaint I opened here on CasinoGuru hasn't gone through yet either. Could someone review the case and call a casino representative?
O casino diz que é devidamente regulado pela CEG.. mas no entanto enviaram formulários de formulários de exclusão da KGC e em alguns sítios do site dizem ser regulados pela Antillephone! Que confusão! O casino parece que estar numa crise existencial! O pior é que ninguém sequer me responde… a queixa que abrir aqui no CasinoGuru também ainda não andou para a frente. Será que alguém podia rever o caso e chamar um representante do casino?
Я думаю, що це досить заплутано, але, як я вже згадував, ситуація з ліцензіями в цілому досить заплутана.
Однак зараз важливіше ваша скарга, оскільки вона зосереджена на конкретному занепокоєнні — вашому відході. Зараз ваша черга оновити тему скарги , тож перейдіть за цим посиланням 👈
Оновлюйте скаргу щоразу, коли це необхідно, і відслідковуйте її.
Після того, як уся пов’язана інформація буде зібрана, спеціалісти зв’яжуться з казино, якщо це необхідно.
Здається, ви не дуже знайомі з процесом подання скарг, тому дозвольте мені надати вам основні відомості.
Ось як виглядає процес:
Крок 1 : Гравець заповнює форму скарги та надсилає її.
Крок 2 : ми аналізуємо скаргу та відповіді гравців у формі та розглядаємо казино та його умови та умови.
Крок 3 : ми пишемо опис скарги для нашої системи та ставимо гравцеві додаткові запитання, щоб усе добре зрозуміти.
Крок 4 : На основі всього, що ми знаємо, ми намагаємося дати пораду гравцеві, щоб побачити, чи можна легко вирішити ситуацію, не звертаючись до казино.
Крок 5 : якщо це необхідно, ми запрошуємо казино приєднатися до розмови та надати свою точку зору.
Крок 6 : На основі результатів ми закриваємо та класифікуємо скаргу, що вплине на те, як це вплине на індекс безпеки казино.
Інші важливі деталі містяться в посібнику, присвяченому процесу подання скарги 👈
Не соромтеся переглядати його в будь-який час.
Звичайно, ми будемо тут, якщо вам щось знадобиться
I imagine this is quite confusing, yet as I mentioned, the situation with licenses is pretty messy in general.
What is more important now, however, is your complaint, because it si focused on a specific concern—your withdrawal. At this moment, it is your turn to update the complaint thread so follow this link, please 👈
Update the complaint every time needed, and keep track of it.
Once all related information is gathered, the specialists will reach out to the casino, if necessary.
It seems you are not very familiar with the complait process, hence, allow me to provide the basics for you.
Here is what the process looks like:
Step 1: Player fills out a complaint form and submits it.
Step 2: We analyze the complaint and player's responses in the form and take a look at the casino and its T&Cs.
Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.
Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino.
Step 5: If it is needed, we invite the casino to join the conversation and provide their side of the story.
Step 6: Based on the outcome, we close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected.
Further important details are in guide focused on the complaint process 👈
Feel free to browse it anytime you like.
We'll be here if you need something, of course
Досі немає відповіді від Slott Casino! Я серйозно думаю шукати іншу допомогу! Пройшли місяці! Регуляторний орган CEG вже припинив роботу та оголосив про банкрутство, а справу досі не вирішено! У зв’язку з відсутністю відповіді на скаргу ADR з боку команди Slott Compliance, CEG дав мені 14-денний термін для вирішення скарги та, можливо, повернення моїх грошей, це було на початку жовтня... зараз кінець грудня, і ось немає жодної відповіді від CEG, казино Slott або його команди зі скарг і відповідності... ні від нового регулятора GCB. Вони просто так залишили суперечку, мене взагалі проігнорували! Але казино Slott тут, у Португалії, повністю керує група Leon Bet (NeoGroup, RD2Partners. Казино навіть не дотримувалося власних положень і умов і порушило пункт 2.4, в якому зазначено, що перевірка всіх ігор є обов’язковою). не було KYC або будь-якої процедури AML... навіть із депозитами понад 7100 євро...
Що ще гірше, мене вже самовиключили з цього казино та його дочірніх казино, і це все одно було марним! Я надіслав кілька запитів на виключення до CEG, яка так і не відповіла... тепер, навіть з новими правилами та законодавством, казино Slott продовжує здійснювати злочинну діяльність тут, у Португалії. Оскільки це казино відкрито лише в тих юрисдикціях, де воно вважається незаконним, не має команди відповідності та не має KYC або системи відповідальної гри, мені цікаво, як воно досі відкрито і чи ніхто нічого не збирається з цим робити? Мені вдалося створити обліковий запис у цьому казино з тими самими даними, які я використовував для самовиключення... Я навіть зміг створити обліковий запис із електронними адресами, яких не існує! Наприклад, "@gooooooogle.com". Крім того, що це казино присутнє лише в країнах, де його ліцензія недійсна, це казино використовує переваги гравців, які вже є завзятими азартними іграми, мають ту саму базу даних і тих самих співробітників, що й група LEON BET. У електронних листах, надісланих співробітниками, вони неодноразово називали казино Slott LEON і навіть надіслали не тому контролюючому органу форму самовиключення! Прошу допомоги у вирішенні моєї справи! Оскільки нова влада з азартних ігор байдужа до цієї справи, хтось має зупинити це казино, яке досі вчиняло лише незаконні дії... не все йде у світі азартних ігор.
Номер рахунку: 3619385
Загальна сума депозиту: 7100 євро без KYC або верифікації.
Still no answer from Slott Casino! I'm seriously thinking of looking for other help! It's been months! The regulatory authority CEG has already gone out of business and filed for bankruptcy and the case still hasn't been resolved! Due to the lack of response to the ADR complaint by Slott's Compliance team, CEG gave me a deadline of 14 days to resolve the complaint and possibly return my money, that was at the beginning of October... it's the end of December and there is no response whatsoever from CEG, Slott casino or its complaints and compliance team... nor from the new regulator GCB. They just left a dispute like that, they completely ignored me! But the Slott casino here in Portugal is totally run by the Leon Bet group (NeoGroup, RD2Partners. The casino didn't even comply with its own terms and conditions and violated paragraph 2.4, which states that it is mandatory to verify all games, there was no KYC or any AML procedure... even with deposits over €7100...
What's worse, I was already self-excluded from this casino and its sister casinos and it was still no use! I sent several requests for exclusion to CEG, which never replied... now, even with the new rules and legislation, the Slott casino continues to carry out criminal activity here in Portugal. Since this casino is only open in jurisdictions where it is considered illegal, has no compliance team and no KYC or responsible gaming system, I wonder how it is still open and if no one is going to do anything about it? I was able to create an account at this casino with the same data I used to self-exclude... I was even able to create an account with emails that don't exist! For example "@gooooooogle.com". In addition to only being present in countries where its license is not valid, this casino takes advantage of players who are already compulsive gamblers, sharing the same database and the same employees as the LEON BET group. In emails sent by the employees they have repeatedly called the Slott casino LEON, and even sent the wrong regulatory authority the self-exclusion form! I would like help in solving my case please! Since the new gambling authority doesn't care about the case, someone needs to stop this casino that has so far only committed illegalities... not everything goes in the gambling world.
Account Number: 3619385
Total Amount Deposited: 7100€ without KYC or Verification.
Continuo sem resposta do Slott Casino! Estou seriamente a pensar procurar outro tipo de ajuda! Já passaram meses! A autoridade reguladora CEG já extinguiu e abriu falência e o caso ainda não foi resolvido! Por falta de resposta a queixa ADR por parte da equipa de Compliance da Slott a CEG deu-me um prazo de 14 dias para resolver a queixa e possivelmente devolverem o meu dinheiro, isso foi no início de outubro… estamos no final de dezembro e não existe qualquer tipo de resposta nem da CEG, nem do casino Slott ou a sua equipa de queixas e compliance… nem tão pouco do novo regulador a GCB. Simplesmente deixaram uma disputa assim, ignoraram-me completamente! Mas o casino Slott aqui em Portugal é totalmente gerido pelo grupo da Leon Bet (NeoGroup, RD2Partners. O casino nem sequer cumpriu com os seus próprios termos e condições e violaram o parágrafo 2.4, que diz se obrigatório fazer a verificação de todos os jogos, não foi feito KYC ou qualquer procedimento AML… mesmo com depósitos acima de 7100€…
pior ainda, eu já estava auto-excluido deste Casino e dos seus Casinos irmãos e mesmo assim de nada serviu! Enviei vários pedidos de exclusão á CEG que nunca me respondeu.. agora mesmo com as novas regras e legislação o casino Slott continua a exercer actividade criminal aqui em Portugal. Visto este casino so estar aberto em jurisdições em que é considerado ilegal, não possui equipa de Compliance nem tem um sistema de KYC ou jogo responsável, pergunto-me como ainda está aberto e se ninguém vai fazer nada? Consegui criar conta neste casino com os mesmo dados com que fiz a auto exclusão… consegui criar conta até com emails que não existem! Por exemplo "@gooooooogle.com". Além de só estar presente em países onde a sua licença não é válida este casino aproveita-se de jogadores já viciados compulsivos, partilhando a mesma base de dados e os mesmo funcionários até do grupo LEON BET. Em emails mandados pelos funcionários chamaram várias vezes o casino Slott de LEON, e enviaram até o formulário de auto-exclusão da autoridade reguladora errada! Gostaria de ajuda em resolver o meu caso por favor! Visto a nova autoridade de jogo não querer saber do caso, alguém precisa de parar este casino que até agora só cometeu ilegalidades… não vale tudo no mundo do gambling.
Account Number: 3619385
Total Amount Deposited: 7100€ without KYC or Verification.
Привіт,
Ви прочитали мою попередню відповідь, будь ласка? Повідомляти номер свого рахунку – це марна трата часу. Скарги тут, на форумі, не розглядаються. Тому я нічим не можу вам допомогти, окрім повторення ключових моментів:
Пропоную подати скаргу та прочитати всі посібники.
На жаль, здається, ви добре вмієте подавати скарги, але після цього ви ігноруєте запитання, і скарги відхиляються через вашу бездіяльність.
https://casino.guru/slott-casino-player-seeks-resolution-with-the-casino
Будь ласка, не публікуйте ще один запит про допомогу тут, на форумі, а натомість відповідайте на скарги належним чином. Це призведе до підтримки, яку ви шукаєте. 🙏
Hello,
did you read my previous response, please? Sharing your account number is a waste of time. Complaints are not resolved here on the forum. So I have no way to help you out aside from repeating the key points:
I suggest you consider submitting the complaint and read all the guides.
Sadly, it appears you are good at submitting the complaints, but after that you ignore the questions and the complaints get rejected due to your inactivity.
https://casino.guru/slott-casino-player-seeks-resolution-with-the-casino
Please do not post another request for help here on the forum and instead address the complaints properly. That would result in the support you seek. 🙏
Радко, вибач, якщо я неправильно записав, але тепер за допомогою мого друга, який є юристом, я належним чином написав скаргу на Слотта з усіма доказами та моїми причинами вважати, що казино зазнало невдачі та не слідує галузевих стандартів і відповідності. Будь ласка, подивіться на мою останню скаргу на Slott Casino, я хотів би, щоб справа була належним чином розслідувана! І не потрібно було бути таким грубим і так нападати на мене…
«Повідомляти номер свого рахунку – це марна трата часу» ….
«На жаль, здається, що ви добре вмієте подавати скарги, але після цього ви ігноруєте запитання, і скарги відхиляються через вашу бездіяльність».
Не варто було це говорити… не треба бути таким грубим 😕 Мені просто потрібна була допомога… і я загубився. Будь ласка, команда CasinoGuru, перегляньте мій кейс зараз.
Radka, sorry if I didn’t write things down properly but now with the help of a friend of mine that is lawyer I wrote the complaint against Slott properly, with all the evidence and my reasons to believe the casino failed with and is not following the industry standards and compliance. Please take a look at my lastest complaint submit against Slott Casino, I would love to see the case being properly investigated! And you didn’t needed to be so rude and attack me like that…
"Sharing your account number is a waste of time" ….
"Sadly, it appears you are good at submitting the complaints, but after that you ignore the questions and the complaints get rejected due to your inactivity."
Shouldn’t said that… you shouldn’t be so rude 😕 I just needed help… and I was lost. Please CasinoGuru team, see my case now.
Я впевнений, що Радка не хотіла бути грубою, а просто хотіла, щоб ви уважно прочитали її дописи та відповіли на запитання.
На жаль, як я бачу, наша команда скарг не змогла допомогти вам навіть цього разу, оскільки ви не надали найважливіших доказів, які вони від вас вимагали.
Таким чином, ми не можемо продовжити розгляд ваших скарг.
I am sure Radka didn't mean to be rude and just wanted you to read her posts carefully and answer the questions asked.
Unfortunately, as I can see, our complaint team could not help you even this time as you didn't provide the most important evidence they have asked from you.
This way, we are not able to proceed with your complaints.
Радко, вибач, якщо я неправильно записав, але тепер за допомогою мого друга, який є юристом, я належним чином написав скаргу на Слотта з усіма доказами та моїми причинами вважати, що казино зазнало невдачі та не слідує галузевих стандартів і відповідності. Будь ласка, подивіться на мою останню скаргу на Slott Casino, я хотів би, щоб справа була належним чином розслідувана! І не потрібно було бути таким грубим і так нападати на мене…
«Повідомляти номер свого рахунку – це марна трата часу» ….
«На жаль, здається, що ви добре вмієте подавати скарги, але після цього ви ігноруєте запитання, і скарги відхиляються через вашу бездіяльність».
Не варто було це говорити… не треба бути таким грубим 😕 Мені просто потрібна була допомога… і я загубився. Будь ласка, команда CasinoGuru, перегляньте мій кейс зараз.
Radka, sorry if I didn’t write things down properly but now with the help of a friend of mine that is lawyer I wrote the complaint against Slott properly, with all the evidence and my reasons to believe the casino failed with and is not following the industry standards and compliance. Please take a look at my lastest complaint submit against Slott Casino, I would love to see the case being properly investigated! And you didn’t needed to be so rude and attack me like that…
"Sharing your account number is a waste of time" ….
"Sadly, it appears you are good at submitting the complaints, but after that you ignore the questions and the complaints get rejected due to your inactivity."
Shouldn’t said that… you shouldn’t be so rude 😕 I just needed help… and I was lost. Please CasinoGuru team, see my case now.
Шановний гравець. Я щойно прочитав ваші повідомлення в LinkedIn. Мені прикро, що ви сприйняли це так особисто. Моїми намірами було підкреслити найважливішу частину будь-якої скарги — співпрацю та належні процедури, яких мають дотримуватися гравці.
Проте все ще безглуздо продовжувати опиратися "перегляду" вашої справи. Ми, адміністратори форуму, не можемо зробити те, про що ви просили, оскільки це не залежить від нас, і Команда розгляду скарг також пояснила вам ситуацію. Будь ласка, не сприймайте це особисто; це просто факт.
Що ж, наскільки я можу додати, Ромі добре зауважив. Мені шкода, що ми нічим не можемо вам допомогти.
Dear player. I just read your LinkedIn messages. I'm sorry to see you took that so personally. My intentions were to stress out the most crucial part of any complaint - the cooperation and proper procedures players have to follow.
However, it is still indeed pointless to keep resisting on "warching" your case. We forum admins can't do what you have been asking for since it is not up to us, and The Complaint Team explained the situation to you too. Please do not take that personally; it is just a fact.
Well, as far as I can add, Romi made a good point. I'm sorry we can't be of any assistance to you.
Найважливіший доказ, який вони вимагали? Я все відправив! Всі докази! На жаль, вже більш ніж доведено, що CasinoGuru — це просто ще один сайт, який фінансується азартною онлайн-мафією 😉 ви завжди на боці Леона та його злочинної групи! Що ви насправді заробляєте, так це партнерські коди. Особиста сторона? Ви до біса праві, я збираюся сприйняти це особисто та максимально розкрити CasinoGuru в соціальних мережах! Я покажу тобі всі відповіді, які ти давав, і те, як ти НІКОЛИ мені не допоміг! Мені завжди казали, що не варто, що у мене немає причин здаватися... і я виграв 4 суперечки самостійно! Казино, про яке йде мова, відкрите лише в 4 країнах і є незаконним у 4 країнах, у яких воно відкрито. Я надіслав фотографії казино, які порушують власні умови використання, я надіслав електронні листи, якими обмінявся з командою підтримки Slott, яка була настільки збентежена що вони надіслали форми самовиключення від інших регулюючих органів, подзвонили в казино Leon bet і НІКОЛИ не відповіли на скаргу ADR, навіть пропустивши крайній термін для вирішення 4 рази! Порушили умови регулятора! Але якщо вас це влаштовує і ви хочете продовжувати співпрацю зі злочинними організаціями, це добре 😉 Мене більше навіть не хвилюють гроші, я просто хочу справедливості та справедливого та безпечного середовища для всіх гравців! Тож так, я збираюся розкривати CasinoGuru скрізь і на всіх форумах, TrustPilot та інших сайтах оглядів! Світ заслуговує знати, наскільки ви корумповані! Ви не вирішуєте жодних скарг, а тільки ті, які вже вирішені, і завжди на стороні оператора! Будьте впевнені, що всім цим поділяться зі світом! ВИ НІКОЛИ НІЧОГО НЕ МОЖЕТЕ. Гравець ніколи не буває правий... але правда в тому, що я також був не правий з BetTilt і Roku, і вони були змушені повернути мені 4400 євро... ти був не правий з Леоном і Твіном, і вони були змушені віддати мені повернули 9360 євро 🤡, а ти завжди казав, що я не правий, лоооооооооооооол, я надішлю всі докази, які маю, доктору Луїджі Фанейте, щоб CasinoGuru також міг бути включені в розслідування LOK, я чесно вважаю, що CasinoGuru відігравав і відіграє дуже важливу роль у отриманні вигоди від нелегальних казино завдяки старій головній ліцензії та новому регулятору GCB. Те, що тут відбувається, наприклад, CasinoGuru відмовляється розглядати скарги клієнтів, просто ганебно! Відтепер увесь світ знатиме, що ваша рейтингова система заснована на ШАХРАЙСТВІ, і що ви виживаєте на гроші, які платять вам нелегальні оператори. Ця компанія схожа на AskGamblers! Ви повинні були знати з того, як вони розмовляють на відео! Ви можете чітко бачити, що всі вони зі східних країн, таких як Росія, Україна, Мальта... тому, звичайно, CasinoGuru мав допомогти мафії онлайн-казино 😉 Я хочу бачити, що відтепер їх розслідують. Я хочу побачити, як ви виправдовуєте певні бали та NPS деяких казино... Я хочу бачити, як CasinoGuru виправдовує використання партнерських кодів і просування в казино, які працюють нелегально та внесені до чорного списку в кількох країнах... ВИ ГАНЬБА. Ви не захищаєте своїх клієнтів, ви не що інше, як культ, який наживається на стражданнях інших! Просто подивіться на форум, на якому я перебуваю, де ви говорите про Antillephone, eMoore та деякі казино... як так вийшло, що організація, яка нібито допомагає гравцям, заохочує людей здаватися? До речі, у мене є всі скріншоти з форуму, здається, ви навіть боялися скарг на Antillephone чи eMoore... навіть казати людям, що неможливо виграти справу чи зв'язатися з ними лоооол не вирішує той випадок, який ще раз розв'яжу сам!
ви вирішуєте лише те, що вже вирішено, щоб потім публікувати цифри в LinkedIn 🤡, оскільки ви згадали про мою публікацію та потрудилися прийти й поговорити про це, сказавши, що я сприйняв це особисто, стежте за LinkedIn зараз! Тепер це стане добре 😉 купа шахраїв. Я збираюся довести світу iGaming, що CasinoGuru — це не що інше, як шахрайство.
The most important evidence they asked for? I sent everything! All the evidence! Unfortunately it's already more than proven that CasinoGuru is just another site funded by the online gambling mafia 😉 you always side with Leon and his criminal gang! What you really earn is affiliate codes. Personal side? You're damn right I'm going to take it personally and expose CasinoGuru to the max on social media! I'll show you all the answers you've given and how you've NEVER helped me in any case! They always told me it wasn't worth it, that I had no reason to give up... and I won 4 disputes on my own! The casino in question is only open in 4 countries and is illegal in the 4 countries it is open in, I sent photos of the casino breaking its own terms and conditions, I sent the emails I exchanged with Slott's support team, who were so confused that they sent self-exclusion forms from other regulators, called the casino Leon bet and NEVER responded to the ADR complaint, even missing the deadline to resolve 4 times! They violated the regulator's conditions! But if that's okay with you and you want to continue collaborating with criminal organizations, that's fine 😉 I don't even care about the money anymore, I just want justice and a fair and safe environment for all players! So yes, I'm going to expose CasinoGuru everywhere and on all forums, TrustPilot and other review sites! The world deserves to know how corrupt you are! You don't resolve any complaints, only those that have already been resolved, and you always side with the operator! You can be sure that all this will be shared with the world! YOU CAN NEVER DO ANYTHING. The player is never right... but the truth is that I wasn't right with BetTilt and Roku either and they were forced to give me back 4400€... you weren't right with Leon and Twin and they had to give me back 9360€ 🤡 and you always said I wasn't right looool I'm going to send all the evidence I have to Doctor Luigi Faneyte so that CasinoGuru can also be incorporated into the LOK Investigation, I honestly think that CasinoGuru had and has a very important role in benefiting illegal casinos from the old master license and the new GCB regulator. What is happening here, like CasinoGuru refusing to look into customer complaints is just shameful! The whole world will know from now on that your rating system is based on a FRAUD, and that you survive on the money that illegal operators pay you. This company is just like AskGamblers! You should have known from the way they talk in the videos! You can clearly see that they are all from Eastern countries, like Russia, Ukraine, Malta... so of course CasinoGuru had to help the online casino mafia 😉 I want to see from now on that they will be investigated. I want to see you justify certain scores and the NPS of some casinos... I want to see CasinoGuru justify the use of affiliate codes and promotion to casinos that are operating illegally and blacklisted in several countries... YOU ARE A SHAME. You don't defend your customers, you're nothing more than a cult that profits from the suffering of others! Just look at the forum I'm on, where you talk about Antillephone, eMoore and some casinos... how is it that an organization that supposedly helps players is encouraging people to give up? By the way, I have all the screenshots of the forum, it seems that you were even afraid of complaints being made against Antillephone or eMoore... even telling people that it was impossible to win a case or contact them looool don't solve the case that once again I will solve it myself!
you only solve what has already been solved, so that you can then post numbers on LinkedIn 🤡 since you mentioned my post and took the trouble to come and talk about it saying that I took it personally, keep an eye on LinkedIn now! Now it's going to get good 😉 bunch of scammers. I'm going to prove to the iGaming world that CasinoGuru is nothing but a fraud.
As evidências mais importantes que eles pediram? Eu enviei tudo! Todas as provas! Infelizmente já está mais do que provado que o CasinoGuru não passa de outro site financiado pela máfia do jogo online 😉 vocês ficam sempre do lado de casinos com a Leon e o seu grupo criminoso! Vocês ganham mesmo é com os códigos de afiliados. Lado pessoal? Pode ter a certeza que vou mesmo levar para o lado pessoal e vou expor o CasinoGuru ao máximo nas redes sociais! Vou mostrar todas as respostas que vocês deram e em como NUNCA me ajudaram em nenhum caso! Sempre me disseram que não valia a pena, que eu não tinha razão.. para desistir… e ganhei 4 disputas sozinho! O casino em questão só está aberto em 4 países e é ilegal nos 4 países em que está aberto, enviei fotos do casino a quebrar os seus próprios termos e condições, enviei os e-mails que troquei com o suporte da equipa da Slott, que estavam tão confusos que enviaram formulários de auto-exclusão de outro reguladores, chamaram o casino de Leon bet e NUNCA responderam á queixa ADR, tendo até falhado o prazo para resolver 4 vezes! Violaram as condições do regulador! Mas se para vocês está tudo bem e querem continuar a colaborar com organizações criminosas tudo bem 😉 eu já nem quero saber do dinheiro, eu queria era justiça e um ambiente justo e seguro para todos os jogadores! Por isso, sim vou expor o CasinoGuru em todo o lado e todos os fóruns, TrustPilot e outros sites de avaliação! O mundo merece saber o quanto corruptos vocês são! Não resolvem nenhuma queixa, só as que já estão praticamente resolvidas, e ficam sempre do lado do operador! Pode ter a certeza que tudo isto vai ser partilhado com o mundo! NUNCA PODEM FAZER NADA. O jogador nunca tem razão… mas a verdade é que também não tinha razão com a BetTilt e Roku e foram obrigados a devolver-me 4400€… não tinham razão com a Leon e Twin e tiverem que me devolver 9360€ 🤡 e vocês sempre disseram que não tinha razão looool irei me enviar todas as provas que tenho para o Doutor Luigi Faneyte para o CasinoGuru ser também incorporado na LOK Investigation, acho sinceramente que o CasinoGuru teve e tem um papel muito importante em beneficiar casinos ilegais da antiga master license e do novo regulador GCB. O que está a acontecer aqui, como o CasinoGuru a negar-se a analisar as reclamações dos clientes é só vergonhoso! Todo o mundo vai saber a partir de agora que o vosso sistema de avaliação é baseada numa FRAUDE, e que sobrevivem do dinheiro que operadores ilegais vos pagam. Esta empresa é exatamente como a AskGamblers! Deveria ter logo entendido pela forma como falam nos vídeos! Da claramente para perceber que são todos de países de Leste, como Rússia, Ucrânia, Malta… por isso claro que o CasinoGuru tinha que ajudar a máfia dos casinos online 😉 quero ver a partir de agora que vão ser alvos de investigação. Quero ver a justificarem certas pontuações e o NPS de alguns casinos… quero ver o CasinoGuru justificar o uso de códigos de afiliados e promoção a casinos que estão a operar ilegalmente e blacklisted em vários países… VOCÊS SÃO UMA VERGONHA. Vocês não defendem os clientes, não passam de um seita que anda a ganhar com o sofrimento dos outros! Basta ver no fórum em que estou presente, o que fala sobre a Antillephone, a eMoore e alguns casinos… como é que uma entidade que supostamente ajuda os jogadores, está a incentivar as pessoas para desistirem?? Aliás, tenho todos os prints do fórum, vocês parece que até tinham medo que fossem feitas reclamações contra a Antillephone ou eMoore.. dizendo até ás pessoas que era impossível ganhar um caso ou contacta-los looool não resolvam o caso que mais uma vez irei resolver sozinho!
vocês só resolvem o que já está resolvido, para depois fazer posts de números no LinkedIn 🤡 já que falou no meu post e se deu ao trabalho de vir falar disso dizendo que levei para o lado pessoal, fique atento agora ao LinkedIn! Agora é que vai começar a ser bom 😉 bando de scammers. Vou provar ao mundo do iGaming que o CasinoGuru não passa de um fraude.
Мені дуже прикро, що ти так почуваєшся, але я зовсім не намагатимусь змінити твою думку.
З іншого боку, добре, що ви самі можете вирішувати проблеми і вам не потрібна чиясь допомога.
Я дуже рада за вас і бажаю вам всього найкращого, хоч ви про нас так думаєте.
Будь здоровим завжди.
I am really sorry that you feel this way, but I will not try to change your mind at all.
On the other side, good on you that you are able to solve issues yourself and you don't need anyone's help.
I am really glad for you and wish you only all the best, even though you think of us this way.
Stay well, always.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.