ГоловнаФорумКазиноSlott Casino - загальне обговорення

Slott Casino - загальне обговорення

4 міс. тому від joaomarsh20
|
938 переглядів 13 відповідей |
|
4 міс. тому
Тут ви можете обговорити Slott Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
4 міс. тому

slott.com працює відповідно до законів Кюрасао, я вже самовиключений з його регулятора CEG, але казино відмовляється повернути мені суми, які я вніс, навіть якщо я пояснив, що вони не зробили KYC або перевірку мого особу або походження коштів. І вони дозволили мені внести понад 6000 євро без будь-яких проблем чи перевірки. Їхні працівники тут, у Португалії, настільки збентежені та звикли до інших казино, де вони працювали, що електронною поштою сказали мені виключити себе з ігрової комісії Kahnawake... але ліцензія Slott.com надана CEG... Мені потрібні були роз'яснення від хтось у компанії, я бачив, що казино пов'язане з NeoGroup, R2DPartners, Leon Bet і Twin. Я затятий азартний гравець із високим ризиком, і я повернувся через рекламу казино R2DPartners Slott, яку я побачив на LinkedIn... Я хотів би, щоб хтось із компанії зв’язався зі мною, щоб допомогти мені.

зв'яжіться зі мною, щоб допомогти мені. Я самовиключений через проблеми з азартними іграми на ліцензії CEG і Antillephone, мене заборонили в усіх казино на Кюрасао... самовиключено в усіх казино в групі та на національному рівні SRIJ.

І в мене є запитання: якщо Slott регулюється CEG, чому ви надіслали форму самовиключення KGC гравцеві, який уже сам виключився з обох?

file

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
4 міс. тому

Наша команда розгляду скарг, безсумнівно, глибше вивчить ситуацію та, сподіваюся, незабаром вирішить цю проблему. Будемо чекати на результат.

У рамках нашої Глобальної ініціативи самовиключення ми співпрацюємо з BetBlocker, зареєстрованою у Великобританії благодійною організацією, яка надає безкоштовні послуги для підтримки людей у всьому світі. Ви можете знайти більше інформації про нашу ініціативу тут ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) і про BetBlocker тут ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, який підтримує сім мов, швидко та легко встановлюється на кількох пристроях, займаючи лише 2 хвилини. Після встановлення він блокує доступ до понад 84 230 веб-сайтів азартних ігор і тихо працює у фоновому режимі. Послуга може використовуватися анонімно та допомагає окремим особам керувати своїм доступом до азартних ігор безпечно та належним чином, незалежно від того, чи означає це повне обмеження або обмеження доступу в уразливі періоди.

Крім того, BetBlocker містить список із 824 сайтів з інформацією про азартні ігри. Ці сайти в основному інформують користувачів про азартні послуги та рекламують їх. Ви можете включити ці сайти у своє обмеження, поставивши прапорець. Однак, якщо у вас є постійна скарга на оператора азартних ігор, не встановлюйте цей прапорець, оскільки це також завадить вам отримати доступ до веб-сайту Casino.Guru.

Я сподіваюся, що це також може допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Що відбувається з казино Slott??? На португальському веб-сайті безлад! Я бачу 3 регулятора на сторінці!

Перевірте, що сказано в їхніх умовах! Там сказано, що вони мають ліцензію Antillephone... але на веб-сайті відображається печатка CEG.


Перевірити умови можна тут:

https://slott.com/pt-pt/terms


Ви можете завантажити документ hole у:

https://slott3.gcdn.online/UUKJASJD/files/terms/Slott-TermsAndConditions-pt_pt.pdf


Вся інформація на веб-сайті Slott безладна! Форма виключення Kahnawake Gaming Commision, в якій сказано, що вони регулюються Antillephone NV відповідно до своїх умов.. відповідь електронною поштою, що LEON є легальним казино... що тут відбувається?!

Також в умовах пункту 2.4 сказано, що після реєстрації облікового запису гравець повинен пройти верифікацію та зробити KYC, надіславши фото своїх документів, яке навіть не було зроблено!


"2.4. Після реєстрації облікового запису гравець повинен пройти процедуру верифікації. Гравцю необхідно надіслати скан-копію або кольорову цифрову фотографію офіційного документа, який підтверджує особу. Такими документами можуть бути:

Національне посвідчення особи;

Паспорт;

Водійські права».


Я вимагаю повного відшкодування від цього казино, яке не знає, що вони роблять тут, у Португалії.. Slott має ліцензію CEG, KGC або Antillephone?! Надсилання неправильної форми виключення регулятора – це дуже погано.. здається, вони дуже заплуталися, це ненормально, щоб на сайті Portuguese Slott було 3 регулятори!

filefilefilefile

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
4 міс. тому

Привіт,

Можливо, це якось пов'язано з новим законом Кюрасао - зміною старої системи видачі ліцензій.

Gaming Curacao припинив підтримку суперечок гравців з тієї ж причини.

Наприклад, багато казино тимчасово не мають ліцензії через складний процес. Я знаю, що це прозвучить безглуздо, але чи запитували ви про це в казино?


Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Казино каже, що це належним чином регулюється CEG... але все ж вони надіслали форми виключення KGC, а в деяких місцях на сайті сказано, що вони регулюються Antillephone! Який безлад! Здається, казино перебуває в екзистенціальній кризі! Найгірше те, що мені ніхто навіть не відповідає... скарга, яку я відкрив тут, на CasinoGuru, також ще не пройшла. Чи може хтось переглянути справу та зателефонувати представнику казино?

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
4 міс. тому

Я думаю, що це досить заплутано, але, як я вже згадував, ситуація з ліцензіями в цілому досить заплутана.

Однак зараз важливіше ваша скарга, оскільки вона зосереджена на конкретному занепокоєнні — вашому відході. Зараз ваша черга оновити тему скарги , тож перейдіть за цим посиланням 👈

Оновлюйте скаргу щоразу, коли це необхідно, і відслідковуйте її.

Після того, як уся пов’язана інформація буде зібрана, спеціалісти зв’яжуться з казино, якщо це необхідно.

Здається, ви не дуже знайомі з процесом подання скарг, тому дозвольте мені надати вам основні відомості.

Ось як виглядає процес:

Крок 1 : Гравець заповнює форму скарги та надсилає її.

Крок 2 : ми аналізуємо скаргу та відповіді гравців у формі та розглядаємо казино та його умови та умови.

Крок 3 : ми пишемо опис скарги для нашої системи та ставимо гравцеві додаткові запитання, щоб усе добре зрозуміти.

Крок 4 : На основі всього, що ми знаємо, ми намагаємося дати пораду гравцеві, щоб побачити, чи можна легко вирішити ситуацію, не звертаючись до казино.

Крок 5 : якщо це необхідно, ми запрошуємо казино приєднатися до розмови та надати свою точку зору.

Крок 6 : На основі результатів ми закриваємо та класифікуємо скаргу, що вплине на те, як це вплине на індекс безпеки казино.


Інші важливі деталі містяться в посібнику, присвяченому процесу подання скарги 👈

Не соромтеся переглядати його в будь-який час.

Звичайно, ми будемо тут, якщо вам щось знадобиться


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Досі немає відповіді від Slott Casino! Я серйозно думаю шукати іншу допомогу! Пройшли місяці! Регуляторний орган CEG вже припинив роботу та оголосив про банкрутство, а справу досі не вирішено! У зв’язку з відсутністю відповіді на скаргу ADR з боку команди Slott Compliance, CEG дав мені 14-денний термін для вирішення скарги та, можливо, повернення моїх грошей, це було на початку жовтня... зараз кінець грудня, і ось немає жодної відповіді від CEG, казино Slott або його команди зі скарг і відповідності... ні від нового регулятора GCB. Вони просто так залишили суперечку, мене взагалі проігнорували! Але казино Slott тут, у Португалії, повністю керує група Leon Bet (NeoGroup, RD2Partners. Казино навіть не дотримувалося власних положень і умов і порушило пункт 2.4, в якому зазначено, що перевірка всіх ігор є обов’язковою). не було KYC або будь-якої процедури AML... навіть із депозитами понад 7100 євро...

Що ще гірше, мене вже самовиключили з цього казино та його дочірніх казино, і це все одно було марним! Я надіслав кілька запитів на виключення до CEG, яка так і не відповіла... тепер, навіть з новими правилами та законодавством, казино Slott продовжує здійснювати злочинну діяльність тут, у Португалії. Оскільки це казино відкрито лише в тих юрисдикціях, де воно вважається незаконним, не має команди відповідності та не має KYC або системи відповідальної гри, мені цікаво, як воно досі відкрито і чи ніхто нічого не збирається з цим робити? Мені вдалося створити обліковий запис у цьому казино з тими самими даними, які я використовував для самовиключення... Я навіть зміг створити обліковий запис із електронними адресами, яких не існує! Наприклад, "@gooooooogle.com". Крім того, що це казино присутнє лише в країнах, де його ліцензія недійсна, це казино використовує переваги гравців, які вже є завзятими азартними іграми, мають ту саму базу даних і тих самих співробітників, що й група LEON BET. У електронних листах, надісланих співробітниками, вони неодноразово називали казино Slott LEON і навіть надіслали не тому контролюючому органу форму самовиключення! Прошу допомоги у вирішенні моєї справи! Оскільки нова влада з азартних ігор байдужа до цієї справи, хтось має зупинити це казино, яке досі вчиняло лише незаконні дії... не все йде у світі азартних ігор.

Номер рахунку: 3619385

Загальна сума депозиту: 7100 євро без KYC або верифікації.

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
1 тиждень тому

Привіт,

Ви прочитали мою попередню відповідь, будь ласка? Повідомляти номер свого рахунку – це марна трата часу. Скарги тут, на форумі, не розглядаються. Тому я нічим не можу вам допомогти, окрім повторення ключових моментів:

Пропоную подати скаргу та прочитати всі посібники.


На жаль, здається, ви добре вмієте подавати скарги, але після цього ви ігноруєте запитання, і скарги відхиляються через вашу бездіяльність.

https://casino.guru/slott-casino-player-seeks-resolution-with-the-casino


Будь ласка, не публікуйте ще один запит про допомогу тут, на форумі, а натомість відповідайте на скарги належним чином. Це призведе до підтримки, яку ви шукаєте. 🙏

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
Radka
6 дн. тому

Радко, вибач, якщо я неправильно записав, але тепер за допомогою мого друга, який є юристом, я належним чином написав скаргу на Слотта з усіма доказами та моїми причинами вважати, що казино зазнало невдачі та не слідує галузевих стандартів і відповідності. Будь ласка, подивіться на мою останню скаргу на Slott Casino, я хотів би, щоб справа була належним чином розслідувана! І не потрібно було бути таким грубим і так нападати на мене…

«Повідомляти номер свого рахунку – це марна трата часу» ….

«На жаль, здається, що ви добре вмієте подавати скарги, але після цього ви ігноруєте запитання, і скарги відхиляються через вашу бездіяльність».

Не варто було це говорити… не треба бути таким грубим 😕 Мені просто потрібна була допомога… і я загубився. Будь ласка, команда CasinoGuru, перегляньте мій кейс зараз.

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
5 дн. тому

Я впевнений, що Радка не хотіла бути грубою, а просто хотіла, щоб ви уважно прочитали її дописи та відповіли на запитання.

На жаль, як я бачу, наша команда скарг не змогла допомогти вам навіть цього разу, оскільки ви не надали найважливіших доказів, які вони від вас вимагали.

Таким чином, ми не можемо продовжити розгляд ваших скарг.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Радко, вибач, якщо я неправильно записав, але тепер за допомогою мого друга, який є юристом, я належним чином написав скаргу на Слотта з усіма доказами та моїми причинами вважати, що казино зазнало невдачі та не слідує галузевих стандартів і відповідності. Будь ласка, подивіться на мою останню скаргу на Slott Casino, я хотів би, щоб справа була належним чином розслідувана! І не потрібно було бути таким грубим і так нападати на мене…

«Повідомляти номер свого рахунку – це марна трата часу» ….

«На жаль, здається, що ви добре вмієте подавати скарги, але після цього ви ігноруєте запитання, і скарги відхиляються через вашу бездіяльність».

Не варто було це говорити… не треба бути таким грубим 😕 Мені просто потрібна була допомога… і я загубився. Будь ласка, команда CasinoGuru, перегляньте мій кейс зараз.

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Шановний гравець. Я щойно прочитав ваші повідомлення в LinkedIn. Мені прикро, що ви сприйняли це так особисто. Моїми намірами було підкреслити найважливішу частину будь-якої скарги — співпрацю та належні процедури, яких мають дотримуватися гравці.

Проте все ще безглуздо продовжувати опиратися "перегляду" вашої справи. Ми, адміністратори форуму, не можемо зробити те, про що ви просили, оскільки це не залежить від нас, і Команда розгляду скарг також пояснила вам ситуацію. Будь ласка, не сприймайте це особисто; це просто факт.

Що ж, наскільки я можу додати, Ромі добре зауважив. Мені шкода, що ми нічим не можемо вам допомогти.



Автоматичний переклад.
Romi
5 дн. тому

Найважливіший доказ, який вони вимагали? Я все відправив! Всі докази! На жаль, вже більш ніж доведено, що CasinoGuru — це просто ще один сайт, який фінансується азартною онлайн-мафією 😉 ви завжди на боці Леона та його злочинної групи! Що ви насправді заробляєте, так це партнерські коди. Особиста сторона? Ви до біса праві, я збираюся сприйняти це особисто та максимально розкрити CasinoGuru в соціальних мережах! Я покажу тобі всі відповіді, які ти давав, і те, як ти НІКОЛИ мені не допоміг! Мені завжди казали, що не варто, що у мене немає причин здаватися... і я виграв 4 суперечки самостійно! Казино, про яке йде мова, відкрите лише в 4 країнах і є незаконним у 4 країнах, у яких воно відкрито. Я надіслав фотографії казино, які порушують власні умови використання, я надіслав електронні листи, якими обмінявся з командою підтримки Slott, яка була настільки збентежена що вони надіслали форми самовиключення від інших регулюючих органів, подзвонили в казино Leon bet і НІКОЛИ не відповіли на скаргу ADR, навіть пропустивши крайній термін для вирішення 4 рази! Порушили умови регулятора! Але якщо вас це влаштовує і ви хочете продовжувати співпрацю зі злочинними організаціями, це добре 😉 Мене більше навіть не хвилюють гроші, я просто хочу справедливості та справедливого та безпечного середовища для всіх гравців! Тож так, я збираюся розкривати CasinoGuru скрізь і на всіх форумах, TrustPilot та інших сайтах оглядів! Світ заслуговує знати, наскільки ви корумповані! Ви не вирішуєте жодних скарг, а тільки ті, які вже вирішені, і завжди на стороні оператора! Будьте впевнені, що всім цим поділяться зі світом! ВИ НІКОЛИ НІЧОГО НЕ МОЖЕТЕ. Гравець ніколи не буває правий... але правда в тому, що я також був не правий з BetTilt і Roku, і вони були змушені повернути мені 4400 євро... ти був не правий з Леоном і Твіном, і вони були змушені віддати мені повернули 9360 євро 🤡, а ти завжди казав, що я не правий, лоооооооооооооол, я надішлю всі докази, які маю, доктору Луїджі Фанейте, щоб CasinoGuru також міг бути включені в розслідування LOK, я чесно вважаю, що CasinoGuru відігравав і відіграє дуже важливу роль у отриманні вигоди від нелегальних казино завдяки старій головній ліцензії та новому регулятору GCB. Те, що тут відбувається, наприклад, CasinoGuru відмовляється розглядати скарги клієнтів, просто ганебно! Відтепер увесь світ знатиме, що ваша рейтингова система заснована на ШАХРАЙСТВІ, і що ви виживаєте на гроші, які платять вам нелегальні оператори. Ця компанія схожа на AskGamblers! Ви повинні були знати з того, як вони розмовляють на відео! Ви можете чітко бачити, що всі вони зі східних країн, таких як Росія, Україна, Мальта... тому, звичайно, CasinoGuru мав допомогти мафії онлайн-казино 😉 Я хочу бачити, що відтепер їх розслідують. Я хочу побачити, як ви виправдовуєте певні бали та NPS деяких казино... Я хочу бачити, як CasinoGuru виправдовує використання партнерських кодів і просування в казино, які працюють нелегально та внесені до чорного списку в кількох країнах... ВИ ГАНЬБА. Ви не захищаєте своїх клієнтів, ви не що інше, як культ, який наживається на стражданнях інших! Просто подивіться на форум, на якому я перебуваю, де ви говорите про Antillephone, eMoore та деякі казино... як так вийшло, що організація, яка нібито допомагає гравцям, заохочує людей здаватися? До речі, у мене є всі скріншоти з форуму, здається, ви навіть боялися скарг на Antillephone чи eMoore... навіть казати людям, що неможливо виграти справу чи зв'язатися з ними лоооол не вирішує той випадок, який ще раз розв'яжу сам!

ви вирішуєте лише те, що вже вирішено, щоб потім публікувати цифри в LinkedIn 🤡, оскільки ви згадали про мою публікацію та потрудилися прийти й поговорити про це, сказавши, що я сприйняв це особисто, стежте за LinkedIn зараз! Тепер це стане добре 😉 купа шахраїв. Я збираюся довести світу iGaming, що CasinoGuru — це не що інше, як шахрайство.

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
4 дн. тому

Мені дуже прикро, що ти так почуваєшся, але я зовсім не намагатимусь змінити твою думку.

З іншого боку, добре, що ви самі можете вирішувати проблеми і вам не потрібна чиясь допомога.

Я дуже рада за вас і бажаю вам всього найкращого, хоч ви про нас так думаєте.

Будь здоровим завжди.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого