3 р. тому
Тут ви можете обговорити SlotStars Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я тестував 40 євро, але ігри нічого не дали, коли я грав зі ставками 10-20 центів !!
це казино є тією ж дисципліною, що й усі інші казино Skill On Net Limited
також не дав вітального бонусу.
шкода, що вони створюють нові казино, коли в старих закінчуються гравці. слід зосередитися на тому, щоб дати гравцям виграші і таким чином зберегти їх казино популярним !!
Я одразу закрив свій рахунок і не зайшов туди вдруге.
Я додав усі Skill On Net Limited до свого чорного списку.
I tested for 40 euros and the games didn't give anything when I played with 10-20cnt bets !!
this casino is the same discipline as all other Skill On Net Limited casinos
did not give a welcome bonus either.
it is a pity that they make new casinos when the old ones run out of players. should focus on giving players winnings and thus keep their casino popular !!
I immediately closed my account and didn’t go there a second time.
I have put all Skill On Net Limited on my own blacklist.
Testasin 40 eurolla ja ei pelit antaneet mitään kun pelasin 10-20cnt panoksilla!!
tämä kasino on samaa kuraa kuin kaikki muutkin Skill On Net Limited kasinot
eivät antaneet tervetulobonustakaan.
on säälittävää että he tekevät uusia kasinoita kun vanhoilta loppuu pelaajat. kannattaisi keskittyä antamaan pelaajille voittoja ja siten pitää kasinonsa suosittuna!!
suljin heti tilini ja en toista kertaa tuonne mene.
olen laittanut kaikki Skill On Net Limited omalle mustalle listalle.
Дякую, що поділилися своїм досвідом. Чи багато різних ви пробували? Вони були від одного провайдера чи від інших?
Thanks for sharing your experience. Have many different have you tried? Were they from the same provider or different ones?
Я відвідав усі казино Skill On Net Limited.
Перше - це ahtigames, і це було моє перше інтернет -казино, де я грав. це має бути у 2018 році.
я виграв звідти 40e зі ставкою 2100e і без проблем підняв її.
тоді нічого не надходило з інших казино тієї ж компанії. я пробував їх з 30-40е депозитів і тільки один раз.
Я завжди закривав свій рахунок тоді, тому що не вважав, що варто вносити депозит у них вдруге.
Я завжди так роблю, якщо жодне казино з одним депозитом не є хорошим і нехай щось приносить прибуток, я закриваю рахунки.
I have visited all Skill On Net Limited casinos.
the first was ahtigames and it was my first internet casino where i played.should be in 2018.
i won from there 40e with a bet of 2100e and got it lifted without any problems.
nothing came from other casinos of the same company then. i tried them with 30-40e deposits and once only.
I always closed my account then because I didn't feel it was worth depositing with them a second time.
I always do that if no single deposit casino is good and let something profit then I close the accounts.
olen käynyt kaikilla Skill On Net Limited kasinoilla.
ensimmäinen oli ahtigames ja se oli minun ensimmäinen internet kasino jossa pelasin.taisi olla 2018 vuonna.
voitin sieltä 40e panostuksella 2100e ja sain sen nostettua ilman ongelmia.
muilta saman yhtiön kasinoilta sitten ei tullut mitään.kokeilin niitä 30-40e talletuksilla ja yhden kerran vain.
suljin aina sitten tilini koska en kokenut että kannattaa niihin toista kertaa tallettaa.
teen aina niin että jos ei yhdella talletuksella kasino ole hyvä ja anna jotain voittoa niin suljen tilit.
Мені просто цікаво, коли ви згадуєте "без прибутку", казино не дозволяє вам отримувати прибуток, що це означає саме? Якого етапу вам потрібно досягти з точки зору виграшу, щоб вирішити, що казино хороше?
I'm just wondering, when you mention "no profit", the casino doesn't allow you to profit, what does it mean exactly? Which milestone do you need to reach in terms of winnings in order to decide that the casino is good?
я маю на увазі, що коли я вношу його навіть на 40e, а ігри в казино з’їдають залишок, а баланс ігрового рахунку ніколи не зростає, наприклад, над його сумою депозиту.
Я граю в ці казино з невеликою ставкою, коли знаю, що жоден з них не виграє ...
i mean that when i deposit it even 40e and the casino games then eat the balance away and the game account balance does not go up at any point for example over its deposit amount.
i play these casinos with a small bet when i know none of these win though ....
tarkoitan sitä että kun olen tallettanut sen vaikka 40e ja kasinon pelit sitten syö saldon pois eikä pelitilin saldo nouse missään vaiheessa esimerkiksi yli sen talletus summan.
minä pelaan näitä kasinoita pienellä panoksella kun tiedän että ei näistä mitään voita kuitenkaan....
Добре, я розумію. Це розумний підхід. Хоча я все ще вважаю, що це все ще більше залежить від того, в які слоти ви граєте, ніж від конкретного казино.
OK, I get it. That's a reasonable approach. Although I still believe it's still more dependent on which slots you play than the specific casino.
Тому я чекав виплати з четверга .. зараз понеділок . Хтось чув про те, щоб казино НЕ обробляло жодних вилучень у вихідні?? Я починаю нервувати
So i have been waiting on my payout since Thursday .. it is now monday . Has anyone heard of a casino NOT processing any withdrawals on the weekend ?? Im starting to get nervous
привіт
Як щодо того, щоб попросити казино отримати пряму та пряму відповідь?
Ми також могли б використати цю інформацію. Хочете поновити нас, будь ласка?
Хоча я б почекав ще кілька днів.
Hi there.
How about asking the casino to get a straight and direct answer?
We could use the information here too. Care to update us, please?
I would wait a few more days, though.
Я досі не отримав свої гроші, а сьогодні вже 11 число
I still haven’t received my money and today is now the 11th
Ну, я очікував би ще одну скаргу з вашого боку. Вам, можливо, потрібна допомога?
Well, I would expect another complaint from your side. Do you need assistance, perhaps?
Є багато способів розсмішити людей і довести їх до відчаю, але майстерність в мережі – це спеціаліст. Вони використовують ту саму базу даних для своїх сторінок. Фактично, якщо ви зареєструєтеся в новому, вони навіть не дозволять вам продовжити, тому що вони кажуть вам не турбуватися про заповнення, оскільки вони вже мають ваші дані. Якщо ви робите депозит, ваша картка вже відображається. Але обережно!! Якщо ви хочете зняти кошти, вам потрібно повторно підтвердити свій ідентифікатор, навіть якщо інша його сторінка заплатила вам два дні тому. З цієї нагоди за 200 жалюгідних євро я пройшов 5 днів без перевірки посвідчення особи, яке вони вже дуже добре знають. Якщо я вже прийняв рішення. Як тільки я отримую гроші (якщо це станеться), я відпишуся від усіх його сторінок. За 200 євро вони дуже багато програють. Поки що я вже прийшов з ними та їхніми операторами, які вважають вас ідіотом, а потім просять вас оцінити їх добре.
There are many ways to make people laugh and make them desperate, but skill on net is a specialist. They use the same database for their pages. In fact, if you sign up for a new one, they won't even let you continue because they tell you not to worry about filling in because they already have your data. If you make a deposit your card already appears. But watch out!! If you want to make a withdrawal, you have to re-verify your ID even if another of its pages paid you two days ago. On this occasion, for 200 miserable euros, I have gone 5 days without verifying an ID that they already know very well. That if I have already made a decision. As soon as I get paid (if it happens) I unsubscribe from all its pages. For 200 euros they are going to lose a lot. So far I have already come with them and their operators who take you for an idiot and then on top of that they ask you to value them well.
Hay muchas maneras de reirse de la gente y desesperarla, pero skill on net es especialista. Usan la misma base de datos para sus paginas. De hecho si te das de alta en una nueva no te dejan ni seguir pq te dicen que no te preocupes en rellenar que ya tienen tus datos. Si haces un deposito ya aparece tu tarjeta. Pero ojo!! Si quieres realizar un retiro tienes que volver a verificar tu dni aunque otra de sus paginas te haya pagado hace dos días. En esta ocasion para 200 miseros euros llevo 5 día sin verificar un dni que ya conocen de sobra. Eso si ya he tomado una decisión. En cuanto cobre (si ocurre) me doy de baja en todas sus paginas. Por 200 euros ellos van a perder bastante. Hasta aqui he llegado ya con ellos y sus operadores que te toman por imbecil y luego encima te piden que les valores bien.
Остання відповідь, яку мені дали в casinogranmadrid, полягає в тому, що, хоча схвалення виведення коштів займає 24 або 48 годин, цей період залежить від того, чи відділ, який відповідає за це, працює в робочий час чи ні, і вони закриваються о другій годині дня. вихідні та вихідні. Тож запит на зняття коштів, поданий у середу о 15:00, було схвалено в середу. Вони також кажуть вам, що гучність дуже висока і що вам потрібно бути терплячим. Стратегія зрозуміла: ви витрачаєте кошти на зняття коштів до їх обробки. Онлайн-казино в цій країні безсоромні
The last answer that was given to me in casinogranmadrid is that although it comes that the withdrawal takes 24 or 48 hours to be approved, that period depends on whether the department in charge of it is during office hours or not and they close at two a day and weekends off. So a withdrawal requested on a Wednesday at 3:00 p.m. was approved on a Wednesday. They also tell you that the volume is very high and that you have to be patient. The strategy is clear that you spend the withdrawal before processing it. The thing about online casinos in this country is shameless
La ultima respuesta que se me dio a mi en casinogranmadrid es que aunque venga que el retiro tarda en aprobarse 24 o 48 horas ese plazo es dependiendo de si el departamento encargado de ello esta en horario de oficina o no y cierran a las dos de diario y fines de semana de descanso. Con lo que un retiro solicitado un miercoles a las 15:00 se me aprobó un miercoles. Tb te dicen que el volumen es muy alto y que tengas paciencia. La estrategia es clara que te gastes el retiro antes de procesarlo. Lo de los casinos online de este país es una sinvergonzonería
Привіт, я трохи розгубився. Ваша проблема пов'язана з казино SlotStars чи ні?
Як правило, коли ви вперше знімаєте кошти з казино, казино запитує додаткову перевірку деяких речей. Наскільки я розумію, якщо ви виходили з дочірнього казино, це не впливає на те, чи пройшли ви перевірку в іншому казино.
Однак, якщо казино не може підтвердити одну річ протягом 5 днів, я розумію ваше розчарування. Казино, ймовірно, зможе сказати, що вони втратили гравця, що, на мою думку, не є позитивним для них, але, з іншого боку, я вважаю, що для гравця справедливо переглянути, навіть з таким досвідом, чи варто робити депозит знову в казино.
У будь-якому разі я хотів би порекомендувати, що якщо у вас виникла проблема зі зняттям коштів протягом більше ніж 14 днів, ви можете повідомити нам, і ми спробуємо допомогти вам, якщо ви подасте нам скаргу.
Сподіваюся, ви зможете отримати свої гроші після перевірки, і все буде добре. Я бажаю вам удачі. ☘
Hi, I'm a little confused. Is your problem related to SlotStars casino or not ?
Usually it is common that when you withdraw from a casino for the first time, the casino asks for additional verification of some things. If you were withdrawing from a sister casino from what I understand, it doesn't affect whether you were verified at another casino.
However, if the casino can't verify one thing for 5 days, I understand your frustration. The casino will probably be able to say that they have lost a player, which I think is not positive for them, but on the other hand I think it's fair for a player to reconsider, even with such an experience, whether it is worth depositing in the casino again.
Anyway, I would like to recommend that if you have a problem with a withdrawal for more than 14 days, you can update us and we will try to help you if you file a complaint with us.
Hopefully you will be able to get your money after verification and everything will turn out fine. I wish you good luck. ☘
Якщо компанія та сама, я перевіряю мій ідентифікатор на інших веб-сайтах, і коли я реєструюся, вони заповнюють дані, вони навіть мають мою картку, не вводячи цифри, на іншому їх веб-сайті вони перевіряють мене відразу, як вони мені кажуть Вони вже мають мою інформацію, і після двох вилучень, третій каже мені, що вони повинні підтвердити моє посвідчення особи ... ну, дивіться. Не напружує.
If the company is the same, I have my ID verified on the other websites and when I register they fill in the data, they even have my card without me entering the digits, on another of their websites they verify me immediately as they tell me They already have my information and after making two withdrawals, the third one tells me that they have to verify my ID ... well, look. It doesn't strain.
Si la empresa es la misma, tengo verificado mi dni en las demas webs y cuando hago el registro me rellenan ellos los datos, tienen hasta mi tarjeta sin que yo ponga los digitos, en otra de sus webs me verifican al momento ya que me dicen que ya tienen mis datos y despues de hacer dos retiros el tercero me dicen que tienen que verificar mi dni ...pues mira. No cuela.
Зв'язок даних компанії про її клієнтів настільки очевидний, що оператор сьогодні говорив зі мною як про playuzu, тобто виправдання, яке вони дають мені з цього приводу, - це жарт. Але це буде остання навичка в мережі, тому що після завершення цього конфлікту я скасую підписку на всі їхні сторінки, і я запевняю вас, що, на жаль (для них, оскільки мої акаунти дуже негативні), я більше не отримаю від них повідомлень
The connection of company data about its clients is so evident that the operator today spoke to me as playuzu, that is, the excuse they give me on this occasion is a joke. But it will be the last of skill on net, because after finishing this conflict I will be unsubscribed from all their pages and I assure you that unfortunately (for them because my accounts are very negative) I will not hear from them again
La conexión de datos de empresa sobre sus clientes es tan evidente que la operadora hoy me hablaba como playuzu, es decir, que es una tomadura de pelo la escusa que me ponen en esta ocasión. Pero será la ultima de skill on net, pq despues de acabar este conflicto estaré de baja en todas sus paginas y te aseguro que por desgracia (para ellos pq mis cuentas son muy negativas) no volveré a saber de ellos
Зрозуміло. На мій погляд, це досить дивно для гравців і може вводити в оману. У більшості випадків чесні казино пропонують перевірку безпосередньо під час реєстрації, що також може запобігти гравцеві втратити гроші пізніше, наприклад, до перевірки. Також дивно, що їм потрібно підтвердити ваше посвідчення особи лише під час третього зняття коштів.
Що стосується того, що я більше не хочу мати нічого спільного з казино, чесно кажучи, я вас не звинувачую. Я б вчинив так само в тій ситуації і не хотів би мати з ними нічого спільного, коли проблему було вирішено.
Сподіваємося, що все пройде добре і вам не доведеться мати справу з подібними проблемами в майбутньому.
Sure got it. It's quite strange in my opinion for the players and it can be quite confusing. Most of the time, honest casinos offer verification right at the registration, which can also prevent the player from losing money later on, for example, before the verification takes place. It is also weird that they only need to verify your ID on the third withdrawal.
As for not wanting to have anything to do with the casino anymore, to tell you the truth, I don't blame you. I would have done the same in that situation and would not want to have anything to do with them once the problem was solved.
Hopefully everything will turn out fine and you won't have to deal with similar issues in the future.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.