ФорумКазиноSlotStars Casino - загальне обговорення

SlotStars Casino - загальне обговорення

3 р. тому від mcclane2020
|
3529 переглядів 17 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому
Тут ви можете обговорити SlotStars Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Я тестував 40 євро, але ігри нічого не дали, коли я грав зі ставками 10-20 центів !!

це казино є тією ж дисципліною, що й усі інші казино Skill On Net Limited

також не дав вітального бонусу.

шкода, що вони створюють нові казино, коли в старих закінчуються гравці. слід зосередитися на тому, щоб дати гравцям виграші і таким чином зберегти їх казино популярним !!

Я одразу закрив свій рахунок і не зайшов туди вдруге.

Я додав усі Skill On Net Limited до свого чорного списку.

Автоматичний переклад.
mcclane2020
3 р. тому

Дякую, що поділилися своїм досвідом. Чи багато різних ви пробували? Вони були від одного провайдера чи від інших?

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Я відвідав усі казино Skill On Net Limited.

Перше - це ahtigames, і це було моє перше інтернет -казино, де я грав. це має бути у 2018 році.

я виграв звідти 40e зі ставкою 2100e і без проблем підняв її.

тоді нічого не надходило з інших казино тієї ж компанії. я пробував їх з 30-40е депозитів і тільки один раз.

Я завжди закривав свій рахунок тоді, тому що не вважав, що варто вносити депозит у них вдруге.

Я завжди так роблю, якщо жодне казино з одним депозитом не є хорошим і нехай щось приносить прибуток, я закриваю рахунки.


Автоматичний переклад.
mcclane2020
3 р. тому

Мені просто цікаво, коли ви згадуєте "без прибутку", казино не дозволяє вам отримувати прибуток, що це означає саме? Якого етапу вам потрібно досягти з точки зору виграшу, щоб вирішити, що казино хороше?

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

я маю на увазі, що коли я вношу його навіть на 40e, а ігри в казино з’їдають залишок, а баланс ігрового рахунку ніколи не зростає, наприклад, над його сумою депозиту.

Я граю в ці казино з невеликою ставкою, коли знаю, що жоден з них не виграє ...

Автоматичний переклад.
mcclane2020
3 р. тому

Добре, я розумію. Це розумний підхід. Хоча я все ще вважаю, що це все ще більше залежить від того, в які слоти ви граєте, ніж від конкретного казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тому я чекав виплати з четверга .. зараз понеділок . Хтось чув про те, щоб казино НЕ обробляло жодних вилучень у вихідні?? Я починаю нервувати

Автоматичний переклад.
llbuxton89
1 рік тому

привіт

Як щодо того, щоб попросити казино отримати пряму та пряму відповідь?

Ми також могли б використати цю інформацію. Хочете поновити нас, будь ласка?

Хоча я б почекав ще кілька днів.

Автоматичний переклад.
llbuxton89
1 рік тому

Я досі не отримав свої гроші, а сьогодні вже 11 число

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я також згадую, що досі не почув від них жодного слова

Автоматичний переклад.
llbuxton89
1 рік тому

Ну, я очікував би ще одну скаргу з вашого боку. Вам, можливо, потрібна допомога?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Є багато способів розсмішити людей і довести їх до відчаю, але майстерність в мережі – це спеціаліст. Вони використовують ту саму базу даних для своїх сторінок. Фактично, якщо ви зареєструєтеся в новому, вони навіть не дозволять вам продовжити, тому що вони кажуть вам не турбуватися про заповнення, оскільки вони вже мають ваші дані. Якщо ви робите депозит, ваша картка вже відображається. Але обережно!! Якщо ви хочете зняти кошти, вам потрібно повторно підтвердити свій ідентифікатор, навіть якщо інша його сторінка заплатила вам два дні тому. З цієї нагоди за 200 жалюгідних євро я пройшов 5 днів без перевірки посвідчення особи, яке вони вже дуже добре знають. Якщо я вже прийняв рішення. Як тільки я отримую гроші (якщо це станеться), я відпишуся від усіх його сторінок. За 200 євро вони дуже багато програють. Поки що я вже прийшов з ними та їхніми операторами, які вважають вас ідіотом, а потім просять вас оцінити їх добре.

Автоматичний переклад.
llbuxton89
1 рік тому

Остання відповідь, яку мені дали в casinogranmadrid, полягає в тому, що, хоча схвалення виведення коштів займає 24 або 48 годин, цей період залежить від того, чи відділ, який відповідає за це, працює в робочий час чи ні, і вони закриваються о другій годині дня. вихідні та вихідні. Тож запит на зняття коштів, поданий у середу о 15:00, було схвалено в середу. Вони також кажуть вам, що гучність дуже висока і що вам потрібно бути терплячим. Стратегія зрозуміла: ви витрачаєте кошти на зняття коштів до їх обробки. Онлайн-казино в цій країні безсоромні

Автоматичний переклад.
golfo94esp
1 рік тому

Привіт, я трохи розгубився. Ваша проблема пов'язана з казино SlotStars чи ні?

Як правило, коли ви вперше знімаєте кошти з казино, казино запитує додаткову перевірку деяких речей. Наскільки я розумію, якщо ви виходили з дочірнього казино, це не впливає на те, чи пройшли ви перевірку в іншому казино.

Однак, якщо казино не може підтвердити одну річ протягом 5 днів, я розумію ваше розчарування. Казино, ймовірно, зможе сказати, що вони втратили гравця, що, на мою думку, не є позитивним для них, але, з іншого боку, я вважаю, що для гравця справедливо переглянути, навіть з таким досвідом, чи варто робити депозит знову в казино.

У будь-якому разі я хотів би порекомендувати, що якщо у вас виникла проблема зі зняттям коштів протягом більше ніж 14 днів, ви можете повідомити нам, і ми спробуємо допомогти вам, якщо ви подасте нам скаргу.

Сподіваюся, ви зможете отримати свої гроші після перевірки, і все буде добре. Я бажаю вам удачі. ☘

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Якщо компанія та сама, я перевіряю мій ідентифікатор на інших веб-сайтах, і коли я реєструюся, вони заповнюють дані, вони навіть мають мою картку, не вводячи цифри, на іншому їх веб-сайті вони перевіряють мене відразу, як вони мені кажуть Вони вже мають мою інформацію, і після двох вилучень, третій каже мені, що вони повинні підтвердити моє посвідчення особи ... ну, дивіться. Не напружує.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зв'язок даних компанії про її клієнтів настільки очевидний, що оператор сьогодні говорив зі мною як про playuzu, тобто виправдання, яке вони дають мені з цього приводу, - це жарт. Але це буде остання навичка в мережі, тому що після завершення цього конфлікту я скасую підписку на всі їхні сторінки, і я запевняю вас, що, на жаль (для них, оскільки мої акаунти дуже негативні), я більше не отримаю від них повідомлень

Автоматичний переклад.
golfo94esp
1 рік тому

Зрозуміло. На мій погляд, це досить дивно для гравців і може вводити в оману. У більшості випадків чесні казино пропонують перевірку безпосередньо під час реєстрації, що також може запобігти гравцеві втратити гроші пізніше, наприклад, до перевірки. Також дивно, що їм потрібно підтвердити ваше посвідчення особи лише під час третього зняття коштів.

Що стосується того, що я більше не хочу мати нічого спільного з казино, чесно кажучи, я вас не звинувачую. Я б вчинив так само в тій ситуації і не хотів би мати з ними нічого спільного, коли проблему було вирішено.

Сподіваємося, що все пройде добре і вам не доведеться мати справу з подібними проблемами в майбутньому.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.