ФорумКазиноSlootz Casino - загальне обговорення

Slootz Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від Youssf
|
16923 переглядів 135 відповідей |
|
1...4 5 67
Додати публікацію
grotestorm
11 міс. тому

також не може в обліковому записі

Автоматичний переклад.
grotestorm
11 міс. тому

Вам часто доводиться скидати пароль. У якийсь момент ви отримаєте електронний лист із новим паролем. Я виконував цю процедуру близько 30 разів, доки не було надіслано електронний лист.

Автоматичний переклад.
grotestorm
11 міс. тому

Але все одно грошей ми не отримаємо...

Автоматичний переклад.
Asof15
11 міс. тому

все те саме bogamba той же чат slootz bogamba електронна пошта нуль slootz також

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Тепер я зміг скинути пароль. Ні, жодної реакції на втрату кредиту не було.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я радий, що принаймні щось вдалося в цьому казино, але, з іншого боку, це мало що вирішує, і головне – це виведення коштів, про яке ви все ще не маєте додаткової інформації. 🤔

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт

та сама проблема отримати загальну суму від групи казино від slootz bogamba 20 000 євро

його очікує на розгляд від чату 26 жовтня, завжди однакова відповідь

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, у цьому випадку я також рекомендуюподати скаргу . У мене таке відчуття, що кожен гравець, який приходить сюди, має однакову проблему. У будь-якому разі, що вам сказали в казино, чому ви ще не маєте грошей?

Також я думаю, що кожен, хто переглядає цю тему, може сприйняти її як корисну інформацію перед тим, як зробити депозит у цьому казино.

Я бажаю вам всього найкращого і сподіваюся, що кожна справа буде вирішена.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file Це реально?

Автоматичний переклад.
ralinho
10 міс. тому

Я дивився на нашу сторінку, що ми вказали для ліцензії, і знайшов це. Думаю, цим все сказано. Ви теж це бачили?

file

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

цей електронний лист я отримав 30 хвилин тому


Ми цінуємо ваше терпіння, поки ми працюємо з великим обсягом платежів. Ваш платіж важливий для нас, і ми прагнемо якнайшвидше вирішити цю затримку.


З найкращими побажаннями

Слотц

Автоматичний переклад.
grotestorm
10 міс. тому

Краще, ніж нічого? Чесно кажучи, я не можу сказати.

Можливо, у казино бракує персоналу; це не було б чимось незвичайним протягом останніх кількох днів перед Різдвом. 🤷‍♀️

Я не переконаний, що спроба з’ясувати, що стоїть за затримкою, комусь дуже допоможе. Тож натомість я продовжуватиму сподіватися на кращі новини.

Автоматичний переклад.
grotestorm
10 міс. тому

Я отримую це повідомлення з початку грудня.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

наступного тижня мине два місяці, як я отримав ті самі повідомлення, що й інші гравці тут у дискусії

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

так само, як і минулого Різдва 2 казино не отримало 3000 євро щасливі виграші також максимальні виграші все ще є на різних платформах, щоб грати в страх те саме зараз отримати багато грошей купити нову машину можна побачити скріншот кожен має зв’язок один з одним усі в чаті та сама відповідь Я почуваюся справді приниженим slootz ,bogamba, voozazaa ,turbospins ,house of spins,tornadospins усе те саме знайдено від компанії slootz Мені зателефонували обіцяли мені на Різдво відповідь Я думаю я поговорю з власником

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

гуру казино, чи можете ви зв'язатися зі slootz??>?


Автоматичний переклад.
Rtbonehs
10 міс. тому

Правильно, Casino Guru може зробити щось подібне. По телефону або без поняття.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ви все ще можете ввійти за допомогою власного пароля чи вам потрібно його скинути??

Автоматичний переклад.
Rtbonehs
10 міс. тому

Я щойно вийшов із системи, і я більше не міг увійти. Скинути пароль. Електронна пошта прийшла одразу через 1 секунду. Тепер я повернувся. Який справді цирк. Завжди можна взяти гроші, але не можна їх виплатити. нахабство

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

наступного тижня мине два місяці, як я отримав ті самі повідомлення, що й інші гравці тут у дискусії

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Як я тут прочитав і відписав, більшість справ тягнеться досить довго. Я був би дуже радий, якби казино виплатило всім гроші, а не надсилало одне й те саме повідомлення кожному гравцеві. Звичайно, нам доведеться цього чекати, хоча я думаю, що всі чекали достатньо. Я сподіваюся, що в наступному оновленні всі отримають свої гроші.

Я буду тримати кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

так само, як і минулого Різдва 2 казино не отримало 3000 євро щасливі виграші також максимальні виграші все ще є на різних платформах, щоб грати в страх те саме зараз отримати багато грошей купити нову машину можна побачити скріншот кожен має зв’язок один з одним усі в чаті та сама відповідь Я почуваюся справді приниженим slootz ,bogamba, voozazaa ,turbospins ,house of spins,tornadospins усе те саме знайдено від компанії slootz Мені зателефонували обіцяли мені на Різдво відповідь Я думаю я поговорю з власником

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ви теж не думали про те, щоб подати скаргу? Я вважаю, що це може бути доцільно, хоча поки що нічого не вирішено, тому я хочу твердо вірити, що поступово казино схаменеться і почне вирішувати ці питання.

Що ти сказав ? 🤔

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

гуру казино, чи можете ви зв'язатися зі slootz??>?


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Рекомендуюподати скаргу за цим посиланням . Коли ви подасте скаргу та опишете нашій команді, що відбувається, вони спробують вам допомогти. Одним із кроків у процесі подання скарги після того, як ви почуєте думку наших експертів, є зв’язатися з казино. Однак, якщо у вас немає скарги, наша команда не зможе її вирішити та не матиме підстав для зв’язку з казино.

Я б також рекомендував вам подати скаргу, головним чином тому, що якщо казино не займатиметься такими ситуаціями, а отже, і скаргами, воно отримає чорні точки та його індекс безпеки знизиться.

Отже, якщо ви та інші гравці так довго чекали, я б точно пішов і подав це.

Звичайно, якщо ви хочете побачити , що ви можете очікувати, відкриваючи скаргу , я додав посібник із корисною інформацією.

Думаю, чекати тут нема чого. Я сподіваюся, що це скоро буде вирішено.

Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого