ФорумКазиноSlootz Casino - загальне обговорення

Slootz Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

10 міс. тому від Youssf
|
8499 переглядів 135 відповідей |
|
1...4 5 67
Додати публікацію
grotestorm
5 міс. тому

також не може в обліковому записі

Автоматичний переклад.
grotestorm
5 міс. тому

Вам часто доводиться скидати пароль. У якийсь момент ви отримаєте електронний лист із новим паролем. Я виконував цю процедуру близько 30 разів, доки не було надіслано електронний лист.

Автоматичний переклад.
grotestorm
5 міс. тому

Але все одно грошей ми не отримаємо...

Автоматичний переклад.
Asof15
5 міс. тому

все те саме bogamba той же чат slootz bogamba електронна пошта нуль slootz також

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Тепер я зміг скинути пароль. Ні, жодної реакції на втрату кредиту не було.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я радий, що принаймні щось вдалося в цьому казино, але, з іншого боку, це мало що вирішує, і головне – це виведення коштів, про яке ви все ще не маєте додаткової інформації. 🤔

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт

та сама проблема отримати загальну суму від групи казино від slootz bogamba 20 000 євро

його очікує на розгляд від чату 26 жовтня, завжди однакова відповідь

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, у цьому випадку я також рекомендуюподати скаргу . У мене таке відчуття, що кожен гравець, який приходить сюди, має однакову проблему. У будь-якому разі, що вам сказали в казино, чому ви ще не маєте грошей?

Також я думаю, що кожен, хто переглядає цю тему, може сприйняти її як корисну інформацію перед тим, як зробити депозит у цьому казино.

Я бажаю вам всього найкращого і сподіваюся, що кожна справа буде вирішена.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

file Це реально?

Автоматичний переклад.
ralinho
5 міс. тому

Я дивився на нашу сторінку, що ми вказали для ліцензії, і знайшов це. Думаю, цим все сказано. Ви теж це бачили?

file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

цей електронний лист я отримав 30 хвилин тому


Ми цінуємо ваше терпіння, поки ми працюємо з великим обсягом платежів. Ваш платіж важливий для нас, і ми прагнемо якнайшвидше вирішити цю затримку.


З найкращими побажаннями

Слотц

Автоматичний переклад.
grotestorm
5 міс. тому

Краще, ніж нічого? Чесно кажучи, я не можу сказати.

Можливо, у казино бракує персоналу; це не було б чимось незвичайним протягом останніх кількох днів перед Різдвом. 🤷‍♀️

Я не переконаний, що спроба з’ясувати, що стоїть за затримкою, комусь дуже допоможе. Тож натомість я продовжуватиму сподіватися на кращі новини.

Автоматичний переклад.
grotestorm
5 міс. тому

Я отримую це повідомлення з початку грудня.

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

наступного тижня мине два місяці, як я отримав ті самі повідомлення, що й інші гравці тут у дискусії

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

так само, як і минулого Різдва 2 казино не отримало 3000 євро щасливі виграші також максимальні виграші все ще є на різних платформах, щоб грати в страх те саме зараз отримати багато грошей купити нову машину можна побачити скріншот кожен має зв’язок один з одним усі в чаті та сама відповідь Я почуваюся справді приниженим slootz ,bogamba, voozazaa ,turbospins ,house of spins,tornadospins усе те саме знайдено від компанії slootz Мені зателефонували обіцяли мені на Різдво відповідь Я думаю я поговорю з власником

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

гуру казино, чи можете ви зв'язатися зі slootz??>?


Автоматичний переклад.
Rtbonehs
5 міс. тому

Правильно, Casino Guru може зробити щось подібне. По телефону або без поняття.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ви все ще можете ввійти за допомогою власного пароля чи вам потрібно його скинути??

Автоматичний переклад.
Rtbonehs
4 міс. тому

Я щойно вийшов із системи, і я більше не міг увійти. Скинути пароль. Електронна пошта прийшла одразу через 1 секунду. Тепер я повернувся. Який справді цирк. Завжди можна взяти гроші, але не можна їх виплатити. нахабство

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

наступного тижня мине два місяці, як я отримав ті самі повідомлення, що й інші гравці тут у дискусії

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Як я тут прочитав і відписав, більшість справ тягнеться досить довго. Я був би дуже радий, якби казино виплатило всім гроші, а не надсилало одне й те саме повідомлення кожному гравцеві. Звичайно, нам доведеться цього чекати, хоча я думаю, що всі чекали достатньо. Я сподіваюся, що в наступному оновленні всі отримають свої гроші.

Я буду тримати кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

так само, як і минулого Різдва 2 казино не отримало 3000 євро щасливі виграші також максимальні виграші все ще є на різних платформах, щоб грати в страх те саме зараз отримати багато грошей купити нову машину можна побачити скріншот кожен має зв’язок один з одним усі в чаті та сама відповідь Я почуваюся справді приниженим slootz ,bogamba, voozazaa ,turbospins ,house of spins,tornadospins усе те саме знайдено від компанії slootz Мені зателефонували обіцяли мені на Різдво відповідь Я думаю я поговорю з власником

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ви теж не думали про те, щоб подати скаргу? Я вважаю, що це може бути доцільно, хоча поки що нічого не вирішено, тому я хочу твердо вірити, що поступово казино схаменеться і почне вирішувати ці питання.

Що ти сказав ? 🤔

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

гуру казино, чи можете ви зв'язатися зі slootz??>?


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Рекомендуюподати скаргу за цим посиланням . Коли ви подасте скаргу та опишете нашій команді, що відбувається, вони спробують вам допомогти. Одним із кроків у процесі подання скарги після того, як ви почуєте думку наших експертів, є зв’язатися з казино. Однак, якщо у вас немає скарги, наша команда не зможе її вирішити та не матиме підстав для зв’язку з казино.

Я б також рекомендував вам подати скаргу, головним чином тому, що якщо казино не займатиметься такими ситуаціями, а отже, і скаргами, воно отримає чорні точки та його індекс безпеки знизиться.

Отже, якщо ви та інші гравці так довго чекали, я б точно пішов і подав це.

Звичайно, якщо ви хочете побачити , що ви можете очікувати, відкриваючи скаргу , я додав посібник із корисною інформацією.

Думаю, чекати тут нема чого. Я сподіваюся, що це скоро буде вирішено.

Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого