11 міс. тому
0
Вам часто доводиться скидати пароль. У якийсь момент ви отримаєте електронний лист із новим паролем. Я виконував цю процедуру близько 30 разів, доки не було надіслано електронний лист.
You often have to reset the password. At some point you will receive an email with a new password. I did this process about 30 times until an email was sent.
Du musst häufig das Passwort zurücksetzen. Irgendwann kriegst du eine Email mit einem neuen Passwort. Ich habe diesen Vorgang ca 30 Mal gemacht bis eine Email gesendet wurde.
Але все одно грошей ми не отримаємо...
But nevertheless we will not receive any money...
Aber nichts destotrotz werden wir kein Geld erhalten...
все те саме bogamba той же чат slootz bogamba електронна пошта нуль slootz також
its all the same bogamba same chat slootz bogamba email zero slootz also
Я радий, що принаймні щось вдалося в цьому казино, але, з іншого боку, це мало що вирішує, і головне – це виведення коштів, про яке ви все ще не маєте додаткової інформації. 🤔
I am glad that at least something has been successful in this casino, but on the other hand it doesn't really solve much and the important thing is the withdrawal, about which you still don't have further information. 🤔
Привіт
та сама проблема отримати загальну суму від групи казино від slootz bogamba 20 000 євро
його очікує на розгляд від чату 26 жовтня, завжди однакова відповідь
hi
same problem get total from casino group from slootz bogamba 20000 euro
its pending from 26 oktober chat always same answer
Привіт, у цьому випадку я також рекомендуюподати скаргу . У мене таке відчуття, що кожен гравець, який приходить сюди, має однакову проблему. У будь-якому разі, що вам сказали в казино, чому ви ще не маєте грошей?
Також я думаю, що кожен, хто переглядає цю тему, може сприйняти її як корисну інформацію перед тим, як зробити депозит у цьому казино.
Я бажаю вам всього найкращого і сподіваюся, що кожна справа буде вирішена.
Hi, in this case I would also recommend to file a complaint. I have a feeling that every player who comes here has the exact same problem. Anyway, what did the casino say to you, why don't you have your money yet?
Also I think that everyone who goes through this thread can probably take it as useful information before depositing to this casino.
I wish you the best and I hope every case will be solved.
Я дивився на нашу сторінку, що ми вказали для ліцензії, і знайшов це. Думаю, цим все сказано. Ви теж це бачили?
I was looking at our page what we have listed for the license and I found this. I think that says it all. Did you see it too ?
цей електронний лист я отримав 30 хвилин тому
Ми цінуємо ваше терпіння, поки ми працюємо з великим обсягом платежів. Ваш платіж важливий для нас, і ми прагнемо якнайшвидше вирішити цю затримку.
З найкращими побажаннями
Слотц
this email I get 30 min ago
We appreciate your patience while we work through a high volume of payments. Your payment is important to us, and we are committed to resolving the delay as quickly as we can.
Best regards
Slootz
Краще, ніж нічого? Чесно кажучи, я не можу сказати.
Можливо, у казино бракує персоналу; це не було б чимось незвичайним протягом останніх кількох днів перед Різдвом. 🤷♀️
Я не переконаний, що спроба з’ясувати, що стоїть за затримкою, комусь дуже допоможе. Тож натомість я продовжуватиму сподіватися на кращі новини.
Better than nothing? Honestly, I can't tell.
Maybe the casino is short on staff; that wouldn't be unusual during the last few days before Christmas. 🤷♀️
I'm not convinced that trying to figure out what is behind the delay helps anyone much. So, instead, I'll keep hoping for better news.
Я отримую це повідомлення з початку грудня.
I've been receiving this message since the beginning of December.
Diese Nachricht erhalte ich bereits seit Anfang Dezember.
наступного тижня мине два місяці, як я отримав ті самі повідомлення, що й інші гравці тут у дискусії
next week it will be two months since I received the same messages as the other players here in the discussion
ensi viikolla tulee kaksi kuukautta kun olen saanut samanlaisia viestejä kun muut pelaajat täällä keskustelussa
так само, як і минулого Різдва 2 казино не отримало 3000 євро щасливі виграші також максимальні виграші все ще є на різних платформах, щоб грати в страх те саме зараз отримати багато грошей купити нову машину можна побачити скріншот кожен має зв’язок один з одним усі в чаті та сама відповідь Я почуваюся справді приниженим slootz ,bogamba, voozazaa ,turbospins ,house of spins,tornadospins усе те саме знайдено від компанії slootz Мені зателефонували обіцяли мені на Різдво відповідь Я думаю я поговорю з власником
the same as last Christmas 2 casino did not receive 3000 euros lucky wins also maximal wins are still on various platforms to play fear the same now get a lot of money buy a new car can see screenshot everyone has a bond with each other all on chat same answer I feel real humiliated slootz ,bogamba, voozazaa ,turbospins ,house of spins,tornadospins all same found from slootz company I have call promised me for Christmas answer I. think I speak with the owner
Правильно, Casino Guru може зробити щось подібне. По телефону або без поняття.
That's right, Casino Guru can do something like that. By phone or no idea.
Stimmt Casino Guru könnt ihr sowas. Telefonisch oder keine Ahnung.
Я щойно вийшов із системи, і я більше не міг увійти. Скинути пароль. Електронна пошта прийшла одразу через 1 секунду. Тепер я повернувся. Який справді цирк. Завжди можна взяти гроші, але не можна їх виплатити. нахабство
I was just logged out and couldn't log in anymore. Reset Password. Email came immediately after 1 second. Now I'm back in. What a circus really. It's always possible to take money, but it's not possible to pay it out. impudence
Gerade war ich abgemeldet und konnte mich nicht mehr einloggen. Passwort zurücksetzen. Email kam sofort nach 1 Sekunde. Jetzt bin ich wieder drin. Was ein Zirkus echt. Geld nehmen geht immer aber auszahlen nicht. Frechheit
наступного тижня мине два місяці, як я отримав ті самі повідомлення, що й інші гравці тут у дискусії
next week it will be two months since I received the same messages as the other players here in the discussion
ensi viikolla tulee kaksi kuukautta kun olen saanut samanlaisia viestejä kun muut pelaajat täällä keskustelussa
Як я тут прочитав і відписав, більшість справ тягнеться досить довго. Я був би дуже радий, якби казино виплатило всім гроші, а не надсилало одне й те саме повідомлення кожному гравцеві. Звичайно, нам доведеться цього чекати, хоча я думаю, що всі чекали достатньо. Я сподіваюся, що в наступному оновленні всі отримають свої гроші.
Я буду тримати кулаки. 🤞
According to what I read here and wrote off, most of the cases have been dragging on for quite a long time. I would be very happy if the casino would pay out everyone's money and not just send the same message to every player. Of course we will just have to wait for that, although I think everyone has waited enough. I hope the next update will be with everyone getting their money.
I will keep my fingers crossed. 🤞
так само, як і минулого Різдва 2 казино не отримало 3000 євро щасливі виграші також максимальні виграші все ще є на різних платформах, щоб грати в страх те саме зараз отримати багато грошей купити нову машину можна побачити скріншот кожен має зв’язок один з одним усі в чаті та сама відповідь Я почуваюся справді приниженим slootz ,bogamba, voozazaa ,turbospins ,house of spins,tornadospins усе те саме знайдено від компанії slootz Мені зателефонували обіцяли мені на Різдво відповідь Я думаю я поговорю з власником
the same as last Christmas 2 casino did not receive 3000 euros lucky wins also maximal wins are still on various platforms to play fear the same now get a lot of money buy a new car can see screenshot everyone has a bond with each other all on chat same answer I feel real humiliated slootz ,bogamba, voozazaa ,turbospins ,house of spins,tornadospins all same found from slootz company I have call promised me for Christmas answer I. think I speak with the owner
Ви теж не думали про те, щоб подати скаргу? Я вважаю, що це може бути доцільно, хоча поки що нічого не вирішено, тому я хочу твердо вірити, що поступово казино схаменеться і почне вирішувати ці питання.
Що ти сказав ? 🤔
Haven't you also thought about filing a complaint ? I think it might be appropriate, although nothing has been resolved yet, so I want to firmly believe that gradually the casino will come to its senses and start solving these issues.
What do you say ? 🤔
Рекомендуюподати скаргу за цим посиланням . Коли ви подасте скаргу та опишете нашій команді, що відбувається, вони спробують вам допомогти. Одним із кроків у процесі подання скарги після того, як ви почуєте думку наших експертів, є зв’язатися з казино. Однак, якщо у вас немає скарги, наша команда не зможе її вирішити та не матиме підстав для зв’язку з казино.
Я б також рекомендував вам подати скаргу, головним чином тому, що якщо казино не займатиметься такими ситуаціями, а отже, і скаргами, воно отримає чорні точки та його індекс безпеки знизиться.
Отже, якщо ви та інші гравці так довго чекали, я б точно пішов і подав це.
Звичайно, якщо ви хочете побачити , що ви можете очікувати, відкриваючи скаргу , я додав посібник із корисною інформацією.
Думаю, чекати тут нема чого. Я сподіваюся, що це скоро буде вирішено.
I recommended to file a complaint on this link. When you file a complaint and describe to our team what is going on, they will try to help you. One of the steps in the complaint process, after you have heard from our experts, is to contact the casino. However, if you do not have a complaint, then our team has no way of resolving it and no basis on which to contact the casino.
I would also recommend that you file a complaint, mainly because if the casino does not deal with such situations and therefore complaints, it will get black points and its safety index will go down.
So if you and other players have been waiting this long, I would definitely go ahead and file it.
Of course, if you would like to see what you can expect when you open a complaint, I have added a guide with useful information.
I think there is nothing to wait for here. I hope this will be sorted out soon.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.