ФорумКазиноSlootz Casino - загальне обговорення

Slootz Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Youssf
|
16857 переглядів 135 відповідей |
|
1 2...7
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Slootz Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Оскільки у казино є ліцензія, яку неможливо перевірити, чи є спосіб, яким Casino Guru може це перевірити?


Зараз схоже, що так, це казино має ліцензію, але ні, ми не знаємо, чи це правда.

Автоматичний переклад.
Youssf
1 рік тому

Привіт

ми зробили це лише кілька тижнів тому:

file

Швидше за все, ми чекаємо підтвердження ліцензії від постачальника ліцензії. Поки ми не будемо на 100% впевнені, що він дійсний, він залишається таким, як є, тому що ми прагнемо спочатку отримати доказ.

Для вас це має сенс, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони ніколи не відповідають на запити електронною поштою info@slootz.io і просто ігнорують скарги, я вважаю, що це чергова операція шахрайства

Автоматичний переклад.
JWholland
1 рік тому

Ви зв’язувалися з їхнім «ліцензіаром»?


Оскільки вони стверджують, що мають ліцензію, але досі немає підтвердження того, що це правда чи хибність, ви завжди можете зв’язатися з Ліцензіаром, на яке посилається казино, і переслати свою справу/скаргу, що може допомогти змусити їх відповісти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ну не знаю

два дня верифицировали аккаунт

на следующий день вывели деньги на криптовалюту

в целом - неплохо, но и не высший класс🙂

11 міс. тому

я чекав на вилучення 4 дні, а зараз він все ще очікує, хтось може мені допомогти??

Автоматичний переклад.
Rtbonehs
11 міс. тому

Привіт. Гадаю, для цього знадобиться більше.

Не могли б ви повністю описати ситуацію? Багато важливих аспектів можуть вплинути на швидкість виведення, ви знаєте.

Починаючи з основ, будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено, вашу історію ігор перевірено, а варіант оплати схвалено? Ви грали з бонусом?

Якщо говорити про це, який спосіб оплати ви вибрали і чи доводилося вам робити депозит у казино раніше?

Якщо так, чи використовували ви коли-небудь той самий спосіб оплати, який плануєте використовувати зараз для зняття?



Я буду тут, щоб отримати оновлення 🙏


Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Мій обліковий запис повністю підтверджено, варіант оплати схвалено, але зняття коштів очікується 5 днів тому, щоразу, коли я запитую їх у службу підтримки, вони кажуть, що вибачаються за затримку, ми над цим працюємо. Я зробив депозит у банку, і це перший раз, коли я знімаю там...

Автоматичний переклад.
Rtbonehs
11 міс. тому

Ви також знімаєте гроші так само, як і вносили? Чи дало вам казино будь-яку іншу причину, окрім вибачення за те, що зайняло трохи більше часу? Однак я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з процесом виведення коштів, тому я поки що не ставлюся скептично. Не соромтеся повідомляти нам, якщо у вас є якісь оновлення, і якщо казино не зв’яжеться з вами, і ви не отримаєте свої гроші, ми спробуємо вам допомогти.

Тож, сподіваюся, зрештою все вирішиться без жодних скарг. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Я знімаю так само, як і вносив. Вони кажуть, що зайняті надлишками, але щодня дають одну і ту ж відповідь... нічого не змінюється. Я також читав багато скарг на це зняття грошей з казино... я так хвилююся, тому що мені потрібні ці гроші

Автоматичний переклад.
Rtbonehs
11 міс. тому

Тому мені шкода, що нічого не просунулося вперед, і казино продовжує давати ту саму відповідь. Однак я згадав, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів.

Як далеко ти зараз? Дайте мені знати, і ми спробуємо вам допомогти, якщо нічого не вирішиться, і я пораджу вам подати скаргу.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

я чекаю вже 5 днів

Автоматичний переклад.
Rtbonehs
11 міс. тому

Дякуємо за відповідь. Я вважаю, що 5 днів - це ще не катастрофа, і я б рекомендував трохи потерпіти, і ми побачимо, як казино врешті-решт вирішить це. Якщо це не вийде, як я вже зазначив, настане ваша черга подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Тим часом давайте почекаємо і побачимо, як воно піде. Чи буде це можливо?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я чекаю виплати з 5 грудня 🙁

Автоматичний переклад.
ralinho
11 міс. тому

Привіт, значить, у вас така ж проблема, тому ви очікуєте на відкликання. Бачу вже 8 днів, і я б потихеньку нервувала. У будь-якому випадку, казино дало вам якусь причину, чому це займає більше тижня? У вас вже є підтверджений рахунок в казино?

Дайте мені знати, де ви стоїте.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт

Так, я перевірений, я оплачую безпосередньо банківським переказом, а також здійснив виплату банківським переказом. Бонусні умови дотримані. Грав максимум 1 євро за спін і жодної забороненої гри, насправді я зіграв лише 3-4 гри 😀. Коли питаю в чаті, завжди кажуть, що поспішають і тільки все опрацьовують і так далі

Автоматичний переклад.
ralinho
11 міс. тому

Зрозумів. Чи були у вас успішні зняття коштів у казино в минулому?

Відповідно до того, що ви пишете, ви використали певний бонус, і тому ви кажете, що вам вдалося виконати всі вимоги, так?

У цьому випадку я б рекомендував набратися терпіння на деякий час, оскільки ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. Якщо навіть протягом цього часу нічого не станеться, ми спробуємо вам допомогти.

Якщо у вас є будь-яка нова інформація, будь ласка, дайте мені знати. 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Так, я реалізував бонус.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

я також все ще чекаю

Автоматичний переклад.
1 2...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого