1 рік тому
Тут ви можете обговорити Slootz Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Оскільки у казино є ліцензія, яку неможливо перевірити, чи є спосіб, яким Casino Guru може це перевірити?
Зараз схоже, що так, це казино має ліцензію, але ні, ми не знаємо, чи це правда.
Since the casino has a license which is unverifiable is there a way Casino Guru can check this?
As now it looks like yes, this casino has a license but no we don't know if that's true.
Привіт
ми зробили це лише кілька тижнів тому:
Швидше за все, ми чекаємо підтвердження ліцензії від постачальника ліцензії. Поки ми не будемо на 100% впевнені, що він дійсний, він залишається таким, як є, тому що ми прагнемо спочатку отримати доказ.
Для вас це має сенс, будь ласка?
Hello 🙂
we did this just a few weeks ago:
We are most likely waiting for the license provider to confirm the license. Untill we are 100% sure it is valid, it stays as it is because we aim to hold the proof first.
Does it make sense to you, please?
Вони ніколи не відповідають на запити електронною поштою info@slootz.io і просто ігнорують скарги, я вважаю, що це чергова операція шахрайства
They never respond to any request via there email info@slootz.io, and simple ignore complaints, i think this is another scam operation
Ви зв’язувалися з їхнім «ліцензіаром»?
Оскільки вони стверджують, що мають ліцензію, але досі немає підтвердження того, що це правда чи хибність, ви завжди можете зв’язатися з Ліцензіаром, на яке посилається казино, і переслати свою справу/скаргу, що може допомогти змусити їх відповісти.
Did you contact their 'Licensor'?
As they claim to be licensed but so far no confirmation that this is true or false you can always contact the Licensor the casino links to and forward your case/complaint, might help in forcing them to respond.
Що ж, я не знаю
два дні для підтвердження рахунку
наступного дня зняв гроші за криптовалюту
Загалом непогано, але не на найвищому рівні.
Well I do not know
two days to verify the account
the next day withdrew money for cryptocurrency
Overall, not bad, but not top notch.
ну не знаю
два дня верифицировали аккаунт
на следующий день вывели деньги на криптовалюту
в целом - неплохо, но и не высший класс🙂
Привіт. Гадаю, для цього знадобиться більше.
Не могли б ви повністю описати ситуацію? Багато важливих аспектів можуть вплинути на швидкість виведення, ви знаєте.
Починаючи з основ, будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено, вашу історію ігор перевірено, а варіант оплати схвалено? Ви грали з бонусом?
Якщо говорити про це, який спосіб оплати ви вибрали і чи доводилося вам робити депозит у казино раніше?
Якщо так, чи використовували ви коли-небудь той самий спосіб оплати, який плануєте використовувати зараз для зняття?
Я буду тут, щоб отримати оновлення 🙏
Hello. Well, I guess it will require more than that.
Could you please describe the situation in full? Many important aspects may affect the withdrawal speed, you know.
Starting from the basics, is your account fully verified, your gaming history checked, and the payment option approved, please? Did you play with a bonus?
Speaking of which, what payment option did you choose, and have you ever deposited in the casino before?
If so, have you ever used the very same payment option you aim to use now for the withdrawal?
I'll be here for the update 🙏
Мій обліковий запис повністю підтверджено, варіант оплати схвалено, але зняття коштів очікується 5 днів тому, щоразу, коли я запитую їх у службу підтримки, вони кажуть, що вибачаються за затримку, ми над цим працюємо. Я зробив депозит у банку, і це перший раз, коли я знімаю там...
My account is fully verified, payment option is approved but the withdrawl is on pending since 5 days ago, everytime i ask them in live support they say sorry for the delay we are working on it. I deposited with bank and this is the first time i withdraw there...
Ви також знімаєте гроші так само, як і вносили? Чи дало вам казино будь-яку іншу причину, окрім вибачення за те, що зайняло трохи більше часу? Однак я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з процесом виведення коштів, тому я поки що не ставлюся скептично. Не соромтеся повідомляти нам, якщо у вас є якісь оновлення, і якщо казино не зв’яжеться з вами, і ви не отримаєте свої гроші, ми спробуємо вам допомогти.
Тож, сподіваюся, зрештою все вирішиться без жодних скарг. Удачі. ☘️
Do you also withdraw in the same way as you deposited ? Did the casino give you any reason other than to apologize for taking a little longer ? However, I would like to mention that we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process so I wouldn't be skeptical just yet. Feel free to let us know if you have any updates and if the casino doesn't communicate with you and you don't get your money, we will try to help you.
So hopefully it will all get sorted out eventually with no complaint needed. Good luck. ☘️
Я знімаю так само, як і вносив. Вони кажуть, що зайняті надлишками, але щодня дають одну і ту ж відповідь... нічого не змінюється. Я також читав багато скарг на це зняття грошей з казино... я так хвилююся, тому що мені потрібні ці гроші
I withdraw the same way i deposited. They say they are busy with the backlogs but they keep giving the same answer every day.... nothing changes. i also read alot of complains about this casino withdrawal... im so worried because i need this money
Тому мені шкода, що нічого не просунулося вперед, і казино продовжує давати ту саму відповідь. Однак я згадав, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів.
Як далеко ти зараз? Дайте мені знати, і ми спробуємо вам допомогти, якщо нічого не вирішиться, і я пораджу вам подати скаргу.
So I'm sorry that nothing has moved forward and the casino just keeps giving the same answer. However, I did mention that we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process.
How far along are you now? Let me know and we will try to help you if nothing is resolved and I will advise you to file a complaint.
Дякуємо за відповідь. Я вважаю, що 5 днів - це ще не катастрофа, і я б рекомендував трохи потерпіти, і ми побачимо, як казино врешті-решт вирішить це. Якщо це не вийде, як я вже зазначив, настане ваша черга подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.
Тим часом давайте почекаємо і побачимо, як воно піде. Чи буде це можливо?
Thank you for your reply. I think that 5 days is still not a disaster and I would recommend to be patient for a while and we will see how the casino will eventually resolve it. If it doesn't work out then as I have already outlined, it will be your turn to file a complaint and our team will try to help you.
Meanwhile, let's wait and see how it goes. Will it be possible ?
Привіт, значить, у вас така ж проблема, тому ви очікуєте на відкликання. Бачу вже 8 днів, і я б потихеньку нервувала. У будь-якому випадку, казино дало вам якусь причину, чому це займає більше тижня? У вас вже є підтверджений рахунок в казино?
Дайте мені знати, де ви стоїте.
Hi, so you also have the same problem, thus waiting for your withdrawal. I see it's been 8 days, and I would slowly start to get nervous. Anyway, did the casino give you any reason why it's taking over a week ? Do you already have a verified account in the casino?
Let me know where you stand.
Привіт
Так, я перевірений, я оплачую безпосередньо банківським переказом, а також здійснив виплату банківським переказом. Бонусні умови дотримані. Грав максимум 1 євро за спін і жодної забороненої гри, насправді я зіграв лише 3-4 гри 😀. Коли питаю в чаті, завжди кажуть, що поспішають і тільки все опрацьовують і так далі
Hello 🙂
Yes, I am verified, paid directly with bank transfer and also made the payout via bank transfer. Bonus conditions adhered to. Played a maximum of €1 per spin and no banned games, in fact I only played 3-4 games 😀. When I ask in the chat, they always say that they hurry up and are just processing everything and so on
Hallo 🙂
ja verifiziert bin ich, mit Bank Transfer direkt bezahlt und auch per Bank Transfer die Auszahlung getätigt. Bonus Bedingungen eingehalten. Maximal 1€ pro Spin gespielt und auch keine verbotenen spiele tatsächlich habe ich nur 3-4 spiele gespielt 😀. Wenn ich im Chat Nachfrage heißt es immer dass man sich beeilt und gerade alles abarbeitet und und und
Зрозумів. Чи були у вас успішні зняття коштів у казино в минулому?
Відповідно до того, що ви пишете, ви використали певний бонус, і тому ви кажете, що вам вдалося виконати всі вимоги, так?
У цьому випадку я б рекомендував набратися терпіння на деякий час, оскільки ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. Якщо навіть протягом цього часу нічого не станеться, ми спробуємо вам допомогти.
Якщо у вас є будь-яка нова інформація, будь ласка, дайте мені знати. 🙂
I got it. Have you had any successful withdrawals in the casino in the past ?
According to what you write, you have used some bonus and therefore you say that you have managed to meet all the requirements, yes ?
In this case I would recommend to be patient for a while as we give casinos 14 days to resolve the withdrawal. If nothing happens even within this time frame, then we will try to help you.
If you have any new information please do not hesitate to let me know. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.