ГоловнаФорумКазиноSlootz Casino - загальне обговорення

Slootz Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від Youssf
|
23 506 переглядів 137 відповідей |
|
1...3 4 5...7

Я отримав виплату в розмірі 550 євро 3 листопада, подав заявку на виплату ввечері 2 листопада, і 3 листопада об 11:30 ранку вона була на моєму рахунку bitpanda в лайткоїнах. Отже, не 24 години. А зараз така драма для багатьох гравців і для мене

Автоматичний переклад.
hocico1977

така сама проблема, мені потрібно натиснути Я забув свій пароль, щоб отримати новий пароль електронною поштою. Тоді я зможу написати

Автоматичний переклад.

Я також натиснув «Забув пароль», але я не отримую електронного листа!!

Автоматичний переклад.
hocico1977

Чудово. Тепер у мене принаймні є якась надія, тому що я ще не знайшов гравця, який би отримав будь-яку оплату

Автоматичний переклад.
ralinho

Ви можете дати собі надію, але, як я вже писав, сьогодні з мого рахунку видалили 24 000 євро.

Автоматичний переклад.
Asof15

Ну, вони просто пішли. Просто встановити 0?

Автоматичний переклад.
ralinho

Я більше не можу увійти в обліковий запис з ПК, "неправильний пароль". Я також пробував це з ноутбука та різних браузерів, "неправильний пароль". Я все ще був авторизований на своєму мобільному телефоні. Усі транзакції були скасовані, і через кілька годин баланс становив 0 євро. Служба підтримки більше не відповідає на електронні листи, хоча зазвичай я отримував відповідь протягом години.

Автоматичний переклад.
Asof15

А чат в казино? Він одразу відповідає. Ви там зі своїм мобільним телефоном

Автоматичний переклад.
ralinho

«Я перешлю це команді. Незабаром ви отримаєте повідомлення».

Казино - найбільше шахрайство 2023 року.

Автоматичний переклад.
Asof15

Безпечний

Автоматичний переклад.
hocico1977

на слотці???


Автоматичний переклад.

Я припускаю, що це вибіркове шахрайство.

Автоматичний переклад.

чекаю виплати 1000


Автоматичний переклад.
Rtbonehs

Багато людей чекають на свої гроші, але Slootz не платить.

Автоматичний переклад.

Я все ще маю доступ до облікового запису зі свого мобільного телефону, оскільки я все ще ввійшов у систему. Більше неможливо увійти в обліковий запис знову.

Я сумніваюся, що казино виплатить одному гравцеві! Інформація, яку ви отримуєте в електронних листах служби підтримки, завжди однакова. Ідентичні копії. Усі мої зняття було скасовано, але гроші все ще доступні на рахунку.

Автоматичний переклад.

Я не хочу забігати наперед, але це здається мені досить складним і я не дуже оптимістично налаштований. Проте, поки скарга відкрита, команда намагатиметься допомогти, наскільки зможе. Я не гарантую, що гроші надійдуть, але хочеться вірити, що це вирішиться.

Тож нам нічого не залишається, як чекати і дивитися, що буде далі. 🙁

Автоматичний переклад.

Я теж не можу нормально увійти. Мені потрібно натиснути «Забув пароль», і на електронну пошту прийде новий пароль, за допомогою якого я можу знову увійти.

Автоматичний переклад.

Привіт, я бачу, що у вас виникли проблеми з входом у свій обліковий запис. Вам не вдалося скинути пароль?

Щодо ваших грошей, як довго ви їх чекали? Як бачите, схоже, ви не єдиний, хто потрапив у цю ситуацію.

Автоматичний переклад.

Я більше не можу увійти в обліковий запис з ПК, "неправильний пароль". Я також пробував це з ноутбука та різних браузерів, "неправильний пароль". Я все ще був авторизований на своєму мобільному телефоні. Усі транзакції були скасовані, і через кілька годин баланс становив 0 євро. Служба підтримки більше не відповідає на електронні листи, хоча зазвичай я отримував відповідь протягом години.

Автоматичний переклад.

Казино навіть не відповіло на зникнення вашого балансу? Я не думаю, що це правильно без певних пояснень. Я думаю, що це буде важка битва.

Автоматичний переклад.
Jaro

Тепер я зміг скинути пароль. Ні, жодної реакції на втрату кредиту не було.

Автоматичний переклад.

Зрештою, я сподіваюся, що багато людей побачать цю публікацію тут і ніколи не вкладатимуть там

Автоматичний переклад.
Asof15

Привіт

та сама проблема отримати загальну суму від групи казино від slootz bogamba 20 000 євро

його очікує на розгляд від чату 26 жовтня, завжди однакова відповідь

Змінено
Автоматичний переклад.
1...3 4 5...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого