ФорумКазиноSlootz Casino - загальне обговорення

Slootz Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від Youssf
|
16911 переглядів 135 відповідей |
|
1...3 4 5...7
Додати публікацію
11 міс. тому

Я отримав виплату в розмірі 550 євро 3 листопада, подав заявку на виплату ввечері 2 листопада, і 3 листопада об 11:30 ранку вона була на моєму рахунку bitpanda в лайткоїнах. Отже, не 24 години. А зараз така драма для багатьох гравців і для мене

Автоматичний переклад.
hocico1977
11 міс. тому

така сама проблема, мені потрібно натиснути Я забув свій пароль, щоб отримати новий пароль електронною поштою. Тоді я зможу написати

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я також натиснув «Забув пароль», але я не отримую електронного листа!!

Автоматичний переклад.
hocico1977
11 міс. тому

Чудово. Тепер у мене принаймні є якась надія, тому що я ще не знайшов гравця, який би отримав будь-яку оплату

Автоматичний переклад.
ralinho
11 міс. тому

Ви можете дати собі надію, але, як я вже писав, сьогодні з мого рахунку видалили 24 000 євро.

Автоматичний переклад.
Asof15
11 міс. тому

Ну, вони просто пішли. Просто встановити 0?

Автоматичний переклад.
ralinho
11 міс. тому

Я більше не можу увійти в обліковий запис з ПК, "неправильний пароль". Я також пробував це з ноутбука та різних браузерів, "неправильний пароль". Я все ще був авторизований на своєму мобільному телефоні. Усі транзакції були скасовані, і через кілька годин баланс становив 0 євро. Служба підтримки більше не відповідає на електронні листи, хоча зазвичай я отримував відповідь протягом години.

Автоматичний переклад.
Asof15
11 міс. тому

А чат в казино? Він одразу відповідає. Ви там зі своїм мобільним телефоном

Автоматичний переклад.
ralinho
11 міс. тому

«Я перешлю це команді. Незабаром ви отримаєте повідомлення».

Казино - найбільше шахрайство 2023 року.

Автоматичний переклад.
Asof15
11 міс. тому

Безпечний

Автоматичний переклад.
hocico1977
11 міс. тому

на слотці???


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я припускаю, що це вибіркове шахрайство.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

чекаю виплати 1000


Автоматичний переклад.
Rtbonehs
11 міс. тому

Багато людей чекають на свої гроші, але Slootz не платить.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я все ще маю доступ до облікового запису зі свого мобільного телефону, оскільки я все ще ввійшов у систему. Більше неможливо увійти в обліковий запис знову.

Я сумніваюся, що казино виплатить одному гравцеві! Інформація, яку ви отримуєте в електронних листах служби підтримки, завжди однакова. Ідентичні копії. Усі мої зняття було скасовано, але гроші все ще доступні на рахунку.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я не хочу забігати наперед, але це здається мені досить складним і я не дуже оптимістично налаштований. Проте, поки скарга відкрита, команда намагатиметься допомогти, наскільки зможе. Я не гарантую, що гроші надійдуть, але хочеться вірити, що це вирішиться.

Тож нам нічого не залишається, як чекати і дивитися, що буде далі. 🙁

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я теж не можу нормально увійти. Мені потрібно натиснути «Забув пароль», і на електронну пошту прийде новий пароль, за допомогою якого я можу знову увійти.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас виникли проблеми з входом у свій обліковий запис. Вам не вдалося скинути пароль?

Щодо ваших грошей, як довго ви їх чекали? Як бачите, схоже, ви не єдиний, хто потрапив у цю ситуацію.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я більше не можу увійти в обліковий запис з ПК, "неправильний пароль". Я також пробував це з ноутбука та різних браузерів, "неправильний пароль". Я все ще був авторизований на своєму мобільному телефоні. Усі транзакції були скасовані, і через кілька годин баланс становив 0 євро. Служба підтримки більше не відповідає на електронні листи, хоча зазвичай я отримував відповідь протягом години.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Казино навіть не відповіло на зникнення вашого балансу? Я не думаю, що це правильно без певних пояснень. Я думаю, що це буде важка битва.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Тепер я зміг скинути пароль. Ні, жодної реакції на втрату кредиту не було.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Зрештою, я сподіваюся, що багато людей побачать цю публікацію тут і ніколи не вкладатимуть там

Автоматичний переклад.
Asof15
11 міс. тому

Привіт

та сама проблема отримати загальну суму від групи казино від slootz bogamba 20 000 євро

його очікує на розгляд від чату 26 жовтня, завжди однакова відповідь

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...3 4 5...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого