Чудово, мені цікаво, як усе обернеться, і я твердо вірю, що ти отримаєш гроші. Я тримаю кулаки, щоб наша команда могла вам допомогти.
Вас теж зі святом. 😊
Great, I'm curious how it will all turn out and I firmly believe that you will get the money. I will keep my fingers crossed that our team will be able to help you.
Happy holidays to you too. 😊
Вам виплатили через 59 днів?
Were you paid out after 59 days?
Wurde dir Geld ausgezahlt nach 59 Tagen?
Я скасував відкликання та втратив усе, бажаю всім удачі. але я втратив 1000 євро, тому що вони дали можливість скасувати зняття. до побачення.....
i cancelled withdraw and lost it all, i wish the best of luck to everyone. but i lost 1000 euros because they gave an oppertunity to cancel the withdraw. Goodbye.....
Що означає, що ти втратив гроші? Ви програли гроші? Для мого рахунку встановлено 0 євро. Команда каже, що я порушив правила!?!
What do you mean you lost the money? Did you gamble away the money? My account was set to €0. The team says I broke the rules!?!
Wie meinst du das, dass du das Geld verloren hast? Hast du das Geld verspielt`? Mein Konto wurde auf 0€ gesetzt. Das Team sagt ich habe gegen die Vorschriften verstoßen!?!
Вам не здається, що ви надто довго чекали? Спробуйте подати скаргу; це безкоштовно, тож що ви можете втратити?
Давайте спробуємо вам допомогти.
Don't you think you have waited far too long? Try the complaint; it is free, so what could you possibly lose?
Let us try to help you out.
Вибачте, що казино вирішило не розглядати вашу скаргу . Ви все ще очікуєте, що гроші прийдуть, якщо ви не заперечуєте, що я запитую?
Sorry to see the casino has decided not to hear out your complaint. Do you still expect the money to come, if you don't mind me asking?
Привіт
цей електронний лист я отримую
Ми вітаємо вас з Новим роком. Починаючи з сьогоднішнього дня, усі зняття коштів будуть оброблені знову, оскільки до сьогодні були вихідні. Ми цінуємо ваше терпіння
З найкращими побажаннями
Слотц
hi
this email I get
We wish you a Happy New Year. Starting from today, all withdrawals will be processed again as holidays were observed until today. We appreciate your patience
Best regards
Slootz
Я більше не отримую відповіді. Кілька тижнів тому баланс мого рахунку становив 0 євро. Відтоді я не отримав жодної відповіді від Slootz!
I'm no longer receiving replies. My account balance was set to €0 a few weeks ago. Since then I have not received any response from Slootz!
Ich erhalte keine Antworten mehr. Mein Account Guthaben wurde vor paar Wochen auf 0€ gesetzt. Seitdem erhalte ich keine Rückmeldung von Slootz!
Я не думаю, що вони оброблять моє зняття коштів, тому що мені кожен другий тиждень повідомляють, що платіж буде оброблено протягом наступних кількох днів
Я теж не скасовуватиму те відкликання, для мене воно там може стояти
I don't think they will process my withdrawal because I have been told every other week that the payment will be processed in the next few days
I won't cancel that withdrawal either, for me it can stand there
En uskoa että he tulevat käsittelemään minun nostoa, koska minulle on sanottu viikosta toisen että maksu käsitellään lähi päivinä
En myöskään peruttaa sitä nostoa, mun puolesta saa see seillä seistä
Я отримав той самий електронний лист
I received the same email
Sain samalaisen sähköpostiin
Привіт
цей електронний лист я отримую
Ми вітаємо вас з Новим роком. Починаючи з сьогоднішнього дня, усі зняття коштів будуть оброблені знову, оскільки до сьогодні були вихідні. Ми цінуємо ваше терпіння
З найкращими побажаннями
Слотц
hi
this email I get
We wish you a Happy New Year. Starting from today, all withdrawals will be processed again as holidays were observed until today. We appreciate your patience
Best regards
Slootz
Схоже, це може бути добре, але я поки що не буду забігати наперед і краще почекаю та побачу, чи справді ви отримаєте свої гроші.
Чи могли б ви повідомити мені, як йдуть справи?
It looks like it could be on a good way, but I won't get ahead of myself yet and I'd rather wait and see if you really get your money.
Could you let me know how things are going ?
Я більше не отримую відповіді. Кілька тижнів тому баланс мого рахунку становив 0 євро. Відтоді я не отримав жодної відповіді від Slootz!
I'm no longer receiving replies. My account balance was set to €0 a few weeks ago. Since then I have not received any response from Slootz!
Ich erhalte keine Antworten mehr. Mein Account Guthaben wurde vor paar Wochen auf 0€ gesetzt. Seitdem erhalte ich keine Rückmeldung von Slootz!
Тому мені дуже шкода. Я бачу, що у вас була скарга на нас, і сума, яку ви завантажили, була досить високою, але казино нічого не вирішило. У цьому випадку я хвилююся, чи побачите ви свої гроші, коли скажете, що казино не спілкувалося з вами і ваш баланс зведено до нуля. Я припускаю, що казино не пояснило, чому це так?
Я не хочу бути скептиком, але я також відчуваю, що це нічим хорошим не закінчиться. Я б сказав, що уникайте цього казино і більше не грайте тут. 🙁
So I'm really sorry. I see that you had a complaint with us and the amount you uploaded was quite high, but the casino didn't solve anything at all. In this case, I'm worried if you will see your money when you say that the casino has not communicated with you and your balance has been reduced to zero. I assume the casino has not explained why this is so ?
I don't want to be skeptical, but I also have a feeling that this is not going to end well. I would say avoid this casino and don't play here again. 🙁
Я не думаю, що вони оброблять моє зняття коштів, тому що мені кожен другий тиждень повідомляють, що платіж буде оброблено протягом наступних кількох днів
Я теж не скасовуватиму те відкликання, для мене воно там може стояти
I don't think they will process my withdrawal because I have been told every other week that the payment will be processed in the next few days
I won't cancel that withdrawal either, for me it can stand there
En uskoa että he tulevat käsittelemään minun nostoa, koska minulle on sanottu viikosta toisen että maksu käsitellään lähi päivinä
En myöskään peruttaa sitä nostoa, mun puolesta saa see seillä seistä
Коли казино повторює те саме знову і знову, але з вашим виведенням коштів ще нічого не сталося, я відчуваю подібні почуття.
Однак давайте подивимося, чи робить казино те, що наказано, і надсилає гроші гравцям, як зазначено в електронному листі, який ви отримали.
Звичайно, що стосується вилучення коштів, найкраще буде, якщо ви нічого з ним не робите, і воно залишиться там. Мені цікаво, що станеться найближчими днями і чи врешті-решт ви отримаєте кошти.
Дай мені знати.
When the casino repeats the same thing over and over again but nothing has happened to your withdrawal yet, I would have similar feelings.
However, let's see if the casino does what it says and sends the money to the players as mentioned in the email you received.
Of course, as far as the withdrawal is concerned, it will be best if you don't do anything with it and it stays there. I'm curious what will happen in the next days and if you will eventually get the funds.
Let me know.
Очевидно, дані мого облікового запису неправильні, і я не підтверджений. Мій обліковий запис підтверджено тижні тому, і це також написано на веб-сайті. Мої дані теж правильні!
Apparently my account details are incorrect and I am not verified. My account was verified weeks ago and this is also written on the website. My details are correct too!
Anscheinend wären meine Daten des Account nicht korrekt und ich wäre nicht verifiziert. Mein Account wurde vor Wochen bereits verifiziert und dies steht auch auf der Website so geschrieben. Meine Daten sind auch korrekt!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.