ФорумКазиноSlootz Casino - загальне обговорення

Slootz Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від Youssf
|
16941 переглядів 135 відповідей |
|
1...5 6 7
Додати публікацію
Jaro
10 міс. тому

Добрий ранок

Зараз я зробив 3, сьогодні вдень я зроблю інше, дякую, Джаро, гарного Різдва тобі, родині та друзям

Автоматичний переклад.
grotestorm
10 міс. тому

Чудово, мені цікаво, як усе обернеться, і я твердо вірю, що ти отримаєш гроші. Я тримаю кулаки, щоб наша команда могла вам допомогти.

Вас теж зі святом. 😊

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

як довго ви всі чекали??


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт

59 днів

Автоматичний переклад.
grotestorm
10 міс. тому

Вам виплатили через 59 днів?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

нічого, я спробую все, я зв’язався з власником минулого тижня, це шкода

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я скасував відкликання та втратив усе, бажаю всім удачі. але я втратив 1000 євро, тому що вони дали можливість скасувати зняття. до побачення.....

Автоматичний переклад.
Rtbonehs
10 міс. тому

Що означає, що ти втратив гроші? Ви програли гроші? Для мого рахунку встановлено 0 євро. Команда каже, що я порушив правила!?!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Все ще немає грошей

Автоматичний переклад.
ralinho
10 міс. тому

Вам не здається, що ви надто довго чекали? Спробуйте подати скаргу; це безкоштовно, тож що ви можете втратити?

Почніть прямо тут 👈

Давайте спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Моє відкликання все ще очікує на обробку (2023-10-27 14:52:45

в очікуванні)

Автоматичний переклад.
cool3r
10 міс. тому

Вибачте, що казино вирішило не розглядати вашу скаргу . Ви все ще очікуєте, що гроші прийдуть, якщо ви не заперечуєте, що я запитую?

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Привіт

цей електронний лист я отримую


Ми вітаємо вас з Новим роком. Починаючи з сьогоднішнього дня, усі зняття коштів будуть оброблені знову, оскільки до сьогодні були вихідні. Ми цінуємо ваше терпіння


З найкращими побажаннями

Слотц

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я більше не отримую відповіді. Кілька тижнів тому баланс мого рахунку становив 0 євро. Відтоді я не отримав жодної відповіді від Slootz!

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я не думаю, що вони оброблять моє зняття коштів, тому що мені кожен другий тиждень повідомляють, що платіж буде оброблено протягом наступних кількох днів

Я теж не скасовуватиму те відкликання, для мене воно там може стояти

Автоматичний переклад.
grotestorm
10 міс. тому

Я отримав той самий електронний лист

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт

цей електронний лист я отримую


Ми вітаємо вас з Новим роком. Починаючи з сьогоднішнього дня, усі зняття коштів будуть оброблені знову, оскільки до сьогодні були вихідні. Ми цінуємо ваше терпіння


З найкращими побажаннями

Слотц

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Схоже, це може бути добре, але я поки що не буду забігати наперед і краще почекаю та побачу, чи справді ви отримаєте свої гроші.

Чи могли б ви повідомити мені, як йдуть справи?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я більше не отримую відповіді. Кілька тижнів тому баланс мого рахунку становив 0 євро. Відтоді я не отримав жодної відповіді від Slootz!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Тому мені дуже шкода. Я бачу, що у вас була скарга на нас, і сума, яку ви завантажили, була досить високою, але казино нічого не вирішило. У цьому випадку я хвилююся, чи побачите ви свої гроші, коли скажете, що казино не спілкувалося з вами і ваш баланс зведено до нуля. Я припускаю, що казино не пояснило, чому це так?

Я не хочу бути скептиком, але я також відчуваю, що це нічим хорошим не закінчиться. Я б сказав, що уникайте цього казино і більше не грайте тут. 🙁

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я не думаю, що вони оброблять моє зняття коштів, тому що мені кожен другий тиждень повідомляють, що платіж буде оброблено протягом наступних кількох днів

Я теж не скасовуватиму те відкликання, для мене воно там може стояти

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Коли казино повторює те саме знову і знову, але з вашим виведенням коштів ще нічого не сталося, я відчуваю подібні почуття.

Однак давайте подивимося, чи робить казино те, що наказано, і надсилає гроші гравцям, як зазначено в електронному листі, який ви отримали.

Звичайно, що стосується вилучення коштів, найкраще буде, якщо ви нічого з ним не робите, і воно залишиться там. Мені цікаво, що станеться найближчими днями і чи врешті-решт ви отримаєте кошти.

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Очевидно, дані мого облікового запису неправильні, і я не підтверджений. Мій обліковий запис підтверджено тижні тому, і це також написано на веб-сайті. Мої дані теж правильні!

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого