ФорумКазиноSlootz Casino - загальне обговорення

Slootz Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від Youssf
|
14855 переглядів 135 відповідей |
|
1...5 6 7
Додати публікацію
Jaro
9 міс. тому

Добрий ранок

Зараз я зробив 3, сьогодні вдень я зроблю інше, дякую, Джаро, гарного Різдва тобі, родині та друзям

Автоматичний переклад.
grotestorm
9 міс. тому

Чудово, мені цікаво, як усе обернеться, і я твердо вірю, що ти отримаєш гроші. Я тримаю кулаки, щоб наша команда могла вам допомогти.

Вас теж зі святом. 😊

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

як довго ви всі чекали??


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт

59 днів

Автоматичний переклад.
grotestorm
9 міс. тому

Вам виплатили через 59 днів?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

нічого, я спробую все, я зв’язався з власником минулого тижня, це шкода

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я скасував відкликання та втратив усе, бажаю всім удачі. але я втратив 1000 євро, тому що вони дали можливість скасувати зняття. до побачення.....

Автоматичний переклад.
Rtbonehs
9 міс. тому

Що означає, що ти втратив гроші? Ви програли гроші? Для мого рахунку встановлено 0 євро. Команда каже, що я порушив правила!?!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Все ще немає грошей

Автоматичний переклад.
ralinho
9 міс. тому

Вам не здається, що ви надто довго чекали? Спробуйте подати скаргу; це безкоштовно, тож що ви можете втратити?

Почніть прямо тут 👈

Давайте спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Моє відкликання все ще очікує на обробку (2023-10-27 14:52:45

в очікуванні)

Автоматичний переклад.
cool3r
9 міс. тому

Вибачте, що казино вирішило не розглядати вашу скаргу . Ви все ще очікуєте, що гроші прийдуть, якщо ви не заперечуєте, що я запитую?

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Привіт

цей електронний лист я отримую


Ми вітаємо вас з Новим роком. Починаючи з сьогоднішнього дня, усі зняття коштів будуть оброблені знову, оскільки до сьогодні були вихідні. Ми цінуємо ваше терпіння


З найкращими побажаннями

Слотц

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я більше не отримую відповіді. Кілька тижнів тому баланс мого рахунку становив 0 євро. Відтоді я не отримав жодної відповіді від Slootz!

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Я не думаю, що вони оброблять моє зняття коштів, тому що мені кожен другий тиждень повідомляють, що платіж буде оброблено протягом наступних кількох днів

Я теж не скасовуватиму те відкликання, для мене воно там може стояти

Автоматичний переклад.
grotestorm
9 міс. тому

Я отримав той самий електронний лист

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт

цей електронний лист я отримую


Ми вітаємо вас з Новим роком. Починаючи з сьогоднішнього дня, усі зняття коштів будуть оброблені знову, оскільки до сьогодні були вихідні. Ми цінуємо ваше терпіння


З найкращими побажаннями

Слотц

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Схоже, це може бути добре, але я поки що не буду забігати наперед і краще почекаю та побачу, чи справді ви отримаєте свої гроші.

Чи могли б ви повідомити мені, як йдуть справи?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я більше не отримую відповіді. Кілька тижнів тому баланс мого рахунку становив 0 євро. Відтоді я не отримав жодної відповіді від Slootz!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Тому мені дуже шкода. Я бачу, що у вас була скарга на нас, і сума, яку ви завантажили, була досить високою, але казино нічого не вирішило. У цьому випадку я хвилююся, чи побачите ви свої гроші, коли скажете, що казино не спілкувалося з вами і ваш баланс зведено до нуля. Я припускаю, що казино не пояснило, чому це так?

Я не хочу бути скептиком, але я також відчуваю, що це нічим хорошим не закінчиться. Я б сказав, що уникайте цього казино і більше не грайте тут. 🙁

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я не думаю, що вони оброблять моє зняття коштів, тому що мені кожен другий тиждень повідомляють, що платіж буде оброблено протягом наступних кількох днів

Я теж не скасовуватиму те відкликання, для мене воно там може стояти

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Коли казино повторює те саме знову і знову, але з вашим виведенням коштів ще нічого не сталося, я відчуваю подібні почуття.

Однак давайте подивимося, чи робить казино те, що наказано, і надсилає гроші гравцям, як зазначено в електронному листі, який ви отримали.

Звичайно, що стосується вилучення коштів, найкраще буде, якщо ви нічого з ним не робите, і воно залишиться там. Мені цікаво, що станеться найближчими днями і чи врешті-решт ви отримаєте кошти.

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Очевидно, дані мого облікового запису неправильні, і я не підтверджений. Мій обліковий запис підтверджено тижні тому, і це також написано на веб-сайті. Мої дані теж правильні!

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого