ГоловнаФорумКазиношахрайське казино bcgame

шахрайське казино bcgame

1 рік тому від serzkezus8372xf
|
3 920 переглядів 12 відповідей |
|
1 рік тому

це можливо? 4 місяці, щоб злити все до копійки. Залишитися без нового року. Як дурень може бігати вночі в пошуках банкомату, потім знайти його і сісти на лавку?

при першому візиті була така прикмета:

тип вітального бонусу

побачив після реєстрації цей бонус, тільки на депозит 80 доларів обіцяли 150% (120 доларів) зробив депозит 87 доларів (всі кошти свіжі), бонус на депозит не побачив.

Підтримка носила якусь нісенітницю, за кожні 500 доларів нараховується 1 долар, почав шукати менеджерів на замовлення bcgame в скайпі і телеграмі - розсилав заявки друзям в скайпі всім. Я бачив 2 групи де гравці спілкуються на одній 17 тис. людей https://t.me/bcgameofficial , на іншій 7 тис. https://t.me/bcgameofficiaЯ (підписаний на обидві) де 7 тис. людей побачили, що є адміністратора в групі https://t.me/BCGame_Max


Я його відписав - думав, що вже потрібно забирати кошти назад. Ставлю на оплату, відхиляють, пишуть, що потрібно зробити розворот х1. Почав акуратно крутити за 10 центів. І ось початок. Мій баланс 110 usd (залишилося завершити оборот 25 usd, щоб платіж пройшов успішно), мені пише адміністратор їх групи. https://t.me/BCGame_Max

Я не вводив паролі. На моїй пошті стоїть двофакторний захист. Я щойно перейшов за посиланням http://url2010.bc.game

він написав, що тип rcn заблоковано на основі статті

Я закрив сторінку

, увімкнув VPN і ще раз перейшов по цьому посиланню - мене перекинули на оф сайт

за цим посиланням також була табличка з бонусом і повним описом інформації про гру bc

на це і дотримувався цього

подальша спроба входу - мені потрібен двофакторний код ключа

прив'язаного до мого облікового запису не було. Повторюю, я не вводив пароль і авторизувався тільки на https://bcfun .games/


Я починаю заходити в обліковий запис, де грав



пише, що пароль неправильний



на мою електронну пошту зі скиданням пароля не приходило жодного повідомлення



Електронну пошту і пароль від облікового запису я йому не сказав, в пошті є двофакторний ідентифікатор



в результаті я відновив пароль і бачу, що мій баланс 0



Я в шоці. Я заходив в історію ігор, а він все злив у якусь міні-грі

Автоматичний переклад.
serzkezus8372xf
1 рік тому

Привіт, мені шкода, що зараз ви зіткнулися з такими проблемами з казино. Наскільки я добре розумію, ваш рахунок перевірено, але вам важко зняти гроші. Після помилки та виправлення пароля та після нового входу ваш баланс раптово зник. я правий? 🤔 Це дивно. Ви зараз на зв'язку з казино? Ви сказали їм, що сталося? На жаль, я не бачу повідомлення, що вони вам відповіли. Я можу запропонувати вам подати скаргу тут, на веб-сайті Casino Guru, і описати ситуацію нашій команді зі скарг, яка спробує вам допомогти.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому


Так, після скидання пароля я втратив баланс. Я написав скаргу, а ви її не опублікували

Автоматичний переклад.
serzkezus8372xf
1 рік тому

Привіт,

на жаль, команда розгляду скарг оцінила вашу скаргу - обидві - як нісенітницю. Я попросив Даніеля зв’язатися з командою, і, здається, причина полягала в тому, що ви щойно додали певну стенограму, тому її було виявлено як спам.

Отже, надішліть нову скаргу, будь ласка - спробуйте пояснити ситуацію нашими власними словами, НЕ вставляючи жодних автоматичних перекладів чи сценаріїв.

Будь ласка, надайте відповідне повідомлення після розгляду скарги. Це має спрацювати.

Я просто хотів сказати, що я б уникав будь-яких спеціальних пропозицій, представлених у Telegram або інших соціальних мережах, як ви бачите, це те, що ми не можемо оцінити. В Інтернеті повно філій-шахраїв та інших людей, які шукають грошей.

Завжди спілкуйтеся лише в офіційному чаті казино + робіть скріншоти та зберігайте офіційні електронні листи.

У будь-якому випадку безліч казино зазначають у своїх загальних правилах, що гравець повинен зберігати свої облікові дані для входу в безпеку, тому ними не можна зловживати. 🙁

Тож побачимо, що вийде зі скарги. 🤞


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Швидше за все, цей гравець зіткнувся з профілактичними заходами зловживання бонусами з боку BC.game, а потім був ошуканий кимось на телеканалі, який займався фішингом... bcgames.fun (<-- не законно) НЕ пов’язано з BC.game (<-- legit) або один із їхніх дзеркальних сайтів, наприклад bc.fun (<-- legit)


З іншого боку, той, хто вас обманув, також не міг зняти гроші

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
kcolvin2929
1 рік тому

привіт

Гадаю, це звучить досить реалістично 🙁 - але занадто, як на мій смак...

Ви коли-небудь відчували щось подібне?

Здається, ти добре орієнтуєшся.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

це було так. Шахрай втратив усі кошти в міні-грі

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я втомився і більше не буду подавати скаргу. Я вже подав 3 з них. Ви шахраї, які обдурили бонусом за невірну інформацію. І друг-шахрай щойно вкрав мої кошти

Автоматичний переклад.
serzkezus8372xf
1 рік тому

Хоча я розумію ваші почуття, я вважаю, що ми не шахраї. Я просив вас знову подати скаргу на це казино:

«Отже, надішліть нову скаргу, будь ласка – спробуйте пояснити ситуацію нашими власними словами, НЕ вставляйте жодних автоматичних перекладів чи сценаріїв.

Будь ласка, надайте відповідне повідомлення після розгляду скарги. Це має спрацювати».

Я не можу змусити вас дати нам шанс допомогти вам.

Третій випадок стосувався іншого казино, і ви діяли від імені іншої особи, вибачте, але ми не можемо прийняти це. Навіть у скаргах є певні правила.

Мені шкода, що ви почуваєтеся ошуканими, якщо ви передумаєте, ми будемо тут.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ви можете подати скаргу на мене? Я наведу текст тут. справа в тому, що я не знаю англійської і мені важко орієнтуватися

Автоматичний переклад.
serzkezus8372xf
1 рік тому

Чесно кажучи, я не можу - це все та ж проблема, розумієте? За допомогою скарги ви не можете діяти від імені свого друга, наприклад, тому для мене це те ж саме, я не можу подати скаргу від вашого імені тут.

Я перевірив налаштування вашого профілю, і ви повинні бачити весь веб-сайт російською мовою, але натомість ви встановили ПЕРЕКАЗ ПЕРЕКЛАДУ на англійську, але ніхто не змушує вас використовувати англійську мову.

Тому, для кращого орієнтування, будь ласка, змініть мову, а потім сміливо надсилайте скаргу російською мовою.

Щоб змінити країну або бажану мову, скористайтеся цими значками поруч із сторінкою свого профілю:

file

Будь ласка, дайте мені знати, чи це вам трохи допоможе.



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Так, вони шахрайство. Найгірше казино в історії

Автоматичний переклад.
Retard
9 міс. тому

Можливо, ми можемо запропонувати вам якусь допомогу? Чи можна було б описати проблему, яку ви маєте з цим казино?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого