ФорумКазиноШахрайське казино 56Pg.com

Шахрайське казино 56Pg.com

9 міс. тому від Jazz13
|
2492 переглядів 17 відповідей |
|
Додати публікацію
9 міс. тому

Будьте обережні з казино 56Pg, воно не приносить грошей. Під час звітування в Chat автоматично копіюється повідомлення про перевірку доходів. У моєму випадку я намагався отримати його більше місяця, але безуспішно. Я можу лише припустити, що це чергове псевдоказино та шахрайство.

Автоматичний переклад.
Jazz13
9 міс. тому

Привіт. Схоже, у нашій базі даних немає цього казино, і я негайно передам його нашій команді даних 👍.

Я хотів би порекомендувати вам подати скаргу тут разом із нашою командою. Це безкоштовно, і ви можете зробити це легко, просто натиснувши/торкнувшись цього посилання 👈. Коли ви будете заповнювати інформацію про те, яке казино, вам потрібно буде вибрати цю опцію: file оскільки казино ще немає в нашому списку. Наша команда спробує допомогти вам вирішити проблему в цьому конкретному казино, і якщо вам потрібна допомога, будь ласка, повідомте нас. 🙏 Тут 👈 ви також маєте корисну інформацію про те, як працює весь процес.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Будьте обережні з казино 56PG, воно не приносить грошей. Коли ви звертаєтеся до чату, автоматичне повідомлення про перевірку. До того часу виграна сума буде зарахована на мій рахунок протягом 24 годин, і я намагався отримати її протягом 5 днів, але безуспішно. І тепер я більше не можу отримати доступ до file платформи, оскільки сталася помилка входу.

Це казино може бути лише шахраєм.filefile

Автоматичний переклад.
kessa
8 міс. тому

Привіт, згідно з тим, що ви описуєте, у вас така ж проблема, як у гравця раніше.

Однак я повинен сказати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення запиту на зняття коштів.

Що стосується помилки входу, ви все ще не можете увійти в казино? За знімком екрана, який ви надіслали, я не можу добре його оцінити, тому що схоже, що ви на ньому.

У будь-якому випадку, у вас уже був підтверджений обліковий запис тут?

Якщо казино продовжує надсилати вам лише автоматичні відповіді, а ви все одно не можете отримати свої гроші, дайте мені знати, і ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Досі я не отримав свої виграші, зроблені на цій платформі 😡

Автоматичний переклад.
kessa
7 міс. тому

Привіт, як довго ти чекаєш на свої перемоги? По тій скарзі, яку ви відкрили, я бачу, що ви пару днів не отримали відповіді, тому я і питаю. Я також помітив, що зняття показується як успішне, тому я хотів би потерпіти деякий час і подивитися, чи справді ви отримаєте гроші. Якщо казино не хоче спілкуватися, наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації.

Якщо у вас є оновлення, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Добрий ранок! Але платформа, де я вніс 30 реалів, я отримав виграш, але нічого не отримав.

Я знову потрапив на шахрайство 😰

Платформа BET1517

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Добрий день! Я також зробив депозит у розмірі 88,00 на платформі PG56 і виграв 240,00. Я зробив запит на зняття коштів 01/09, і досі вони мені не заплатили. Я відправляю повідомлення на веб-сайті, та сама автоматична розмова, як завжди, що вони проходять перевірку доходів. Минуло більше двох місяців і нічого.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Добрий ранок! Але платформа, де я вніс 30 реалів, я отримав виграш, але нічого не отримав.

Я знову потрапив на шахрайство 😰

Платформа BET1517

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Як довго ви чекали на перемогу? Ви вже підтвердили свій рахунок казино?

Як я вже сказав, наша команда втрутиться через 14 днів з моменту подання вашого відкликання. Я твердо вірю, що ми зможемо вам допомогти, і ви зрештою отримаєте свої гроші. Але, звичайно, я не хочу нічого обіцяти.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Добрий день! Я також зробив депозит у розмірі 88,00 на платформі PG56 і виграв 240,00. Я зробив запит на зняття коштів 01/09, і досі вони мені не заплатили. Я відправляю повідомлення на веб-сайті, та сама автоматична розмова, як завжди, що вони проходять перевірку доходів. Минуло більше двох місяців і нічого.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, у такому випадку я б без вагань подав скаргу.

Зробити це можна за цим посиланням . ⬅️

Що стосується виведення коштів, то 2 місяці занадто довго, щоб казино проводило будь-які перевірки. Ви досі не отримали жодної нової інформації? Я не думаю, що так має бути, і що б не трапилося, гравець завжди повинен бути поінформований.

Тож ви думаєте, що подасте скаргу?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вони шахрайство. Я не міг забрати свої виграші. Зробив це після втручання ForexFraudTeam-Gmail. Вони не могли ризикувати судовою боротьбою з цією командою розслідувачів кіберзлочинів.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вони шахрайство. Я не міг забрати свої виграші. Зробив це після втручання ForexFraudTeam-Gmail. Вони не могли ризикувати судовою боротьбою з цією командою розслідувачів кіберзлочинів.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

І ви нарешті отримали гроші, скориставшись їхніми послугами? Як довго ви не могли зняти кошти?

Я бачу, що гравці починають мати деякі проблеми з цим казино.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Гроші тримали 3 тижні. Я отримав його повністю та заплатив лише %5 . Непогано для успішних результатів.

Автоматичний переклад.
paintjon
7 міс. тому

Це непогано, якщо ви дійсно отримали всі гроші. Скільки часу тривав процес і що конкретно робили? 🤔

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Мені потрібно подати справу проти Bonus De 888. Вони заблокували мій рахунок і гроші більше місяця. Як я можу зв’язатися з командою Forex Fraud Team?

Автоматичний переклад.
Jenny05
7 міс. тому

Ой, прикро бачити іншого гравця в схожій ситуації! Як щодо того, щоб попросити користувача " paintjon " про допомогу? Просто натисніть кнопку відповісти, щоб зв’язатися. Ви можете спробувати це, будь ласка? 🙏

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Гра 56pg не виплачується, я зробив запит на зняття коштів 21.03.2023 на суму 50,00 бразильських реалів, і до цього дня він не виплачений і все ще обробляється. Я увійшов у чат, і вони надіслали автоматичне повідомлення від віртуального помічника на ім’я Каміла, і в повідомленні було зазначено, що: необхідно поповнити половину вартості останнього зняття та виконати вимоги подвоєння, щоб продовжити зняття, і система автоматично надішле потрійну суму на ваш рахунок CPF.

Автоматичний переклад.
pereirabacha
7 міс. тому

Як я бачу в цій темі, ви, на жаль, не єдині, хто має такі проблеми в цьому казино. Я не впевнений, чи наша команда скарг зможе вам допомогти, але, можливо, варто спробувати подати скаргу. Для цього просто перейдіть за цим посиланням . Повідомте нас, якщо відбулися якісь зміни щодо вашого відкликання.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого