Хм, це звучить не дуже достовірно з точки зору казино. Немає зв’язку, ви не можете зняти кошти, у мене таке відчуття, що це не найкращий спосіб.
У будь-якому разі я спробую передати це нашій команді, нехай вони подивляться, можливо, вони щось дізнаються.
З іншого боку, якщо ви зацікавлені вподанні скарги , ви можете спробувати. Я не обіцяю вам, що щось вирішиться, але ми можемо спробувати. Усе, що вам потрібно зробити, це подати скаргу та, оскільки ми не маємо казино в нашій базі даних, згадати його назву в тексті, щоб наша команда знала, що це таке.
Hmm that doesn't sound very credible from a casino. No communication, you can't make a withdrawal, I have a feeling that's not the best way to go.
Anyway, I'll try to pass it on to our team and let them take a look, maybe they'll find out something.
If you, on the other hand, are interested in lodging a complaint, you can try. I don't promise you that something will be resolved, but we can try. All you have to do is file a complaint and, since we don't have the casino in our database, mention its name in the text so that our team knows what it is.
Автоматичний переклад.