Я все ще розумію те, що ви опублікуєте. Щоб беззаперечно це продемонструвати, ми вимагаємо від цих людей подати офіційні скарги.
Перегляньте наші зусилля щодо вирішення проблем гравців:
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
Я зв’язався з усіма, щоб спонукати їх подати скаргу, якщо це необхідно, тому що нічого не зміниться, доки люди продовжуватимуть публікувати лише ворогування на форумі, пропускаючи функцію скарг, призначену не лише для підтримки гравців, але й для дослідження поточної практики казино.
Однак те саме стосується і вас. Якщо ви не змогли отримати свій виграш, також надішліть скаргу:
https://casino.guru/complaints/create
I still comprehend what you post. To unquestionably demonstrate that, we therefore require those people to submit official complaits.
Inspect our efforts regarding resolving player's issues:
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
I contacted everyone to urge them to file a complaint if necessary because not much will change as long as people only continue to post warring on the forum, skipping the complaint feature designed not just to support players but also to investigate casinos current practices.
The same goes for you, though. If you could not get your winnings out, submit the complaint too:
https://casino.guru/complaints/create
Автоматичний переклад.