2 р. тому
Тут ви можете обговорити Scatterhall Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Має відкрите зняття від 500 євро
Надішліть усе, що їм потрібно для veri, і вони мають на увазі 1-2 дні, щоб вони перевірили мій рахунок і відправили гроші
Я сподіваюся, що все працює ідеально
Has an open Withdraw from 500€
Send all what they need for veri and they mean 1-2 Days they veri my Acc and send the Money
I hope all works perfect
Привіт Fabi84,
звучить добре, тому наступного тижня повідомте нам про вилучення – я думаю, що вихідні не враховуються, чи не так? 🤞
Це досить нове казино, тому нам не вистачає цінної інформації.
До речі, ви стикалися з незвичайними документами, які вас просили надати для перевірки?
Що ви думаєте про дизайн сайту та різноманітність ігор? 😉
Hello Fabi84,
sounds good, so update us next week about the withdrawal - I guess that weekend is excluded, right? 🤞
It's a rather new casino, so we're lacking valuable informations.
By the way, have you experienced any unusual documents you were asked to provide for the verification?
What is your opinion about the website layout and variety of games? 😉
ІДЕАЛЬНО!!! 500 євро виграно за 1 день очікування. Акку перевірено, і мої гроші надіслано🙂
Спасибі казино!
PERFECT!!!500€ won 1 day waited Acc is veri and my money was sent🙂
Thanks to the casino!
PERFEKT!!!500€ gewonnen 1 Tag gewartet Acc ist veri und mein Geld wurde gesendet🙂
Danke an das Casino !
Я все ще чекаю, але це вихідні, тож я повинен подивитися, як це виглядає завтра. Є 2 тисячі, які я можу зняти
I'm still waiting, but it's the weekend, so I'll have to see how it looks tomorrow. There are 2k that I can withdraw
Ich warte immer noch aber ist ja Wochenende also muss mal schauen wie es morgen ausschaut sind 2k die ich mir Auszahlen lasse
Привіт,
чудово, що ви повідомили нас! Дякую 🙂. Якби всім гравцям так пощастило!
Можливо, якісь інші деталі, які варто згадати?
Hello,
that's great that you notified us! Thank you 🙂. If only all players were so lucky!
Any other details worth mentioning, maybe?
Привіт,
уявіть, що ви рахуєте кожну хвилину 🙂.
Тепер ми знаємо, що казино насправді платить, тому я припускаю, що це лише питання кількох днів. 🤞
Hello there,
can imagine that you count every minute 🙂.
Now we know that the casino actually pays so I would assume that it's just a matter of a couple of days. 🤞
Я граю в цьому казино! Мій обліковий запис підтверджено. Перше зняття пройшло добре. Вони обробили, і я отримав свої гроші протягом 24 годин. Але друге зняття було оброблено протягом 24 годин, але минуло більше 48 годин, і я бачу гроші на моєму банківському рахунку !
I play in this casino! My account is verified.my first withdrawal went ok..they processed and I received my money within 24 hours..however my second withdrawal they processed within 24 hours, but it’s been more than 48 hours and do see the money on my bank account!
З огляду на всі ці негативні повідомлення про затримку платежів в інших казино на форумі, це щастя читати такий коментар, ну, перші кілька речень.
Схоже, що виведення коштів затримується, я думаю, вам слід почекати ще трохи. 🤞
Якщо ви переглянете попередню публікацію, ви побачите, що це траплялося раніше.
Based on all those negative posts about delayed payment in other casinos across the forum, it's bliss to read such a comment, well, the first few sentences.
Seems that the withdrawal is in delay, I guess you should wait a bit longer. 🤞
If you go though previus post, you'll see that it has happened before.
Так, я знаю. Але я трохи стурбований моїми грошима.. моє зняття було оброблено 03.01.22, і через 4 дні я все ще не отримав свої гроші.. і це не вихідні, це робочі дні. я зараз у мене ніколи цього не буде проблема в будь-якому іншому казино.. Оскільки зняття обробляється, зазвичай потрібно 24 години, щоб гроші з'явилися на моєму рахунку
Yes I know. But am bit concerned about my money..my withdrawal was processed on 03.01.22 and after 4 days I still didn’t receive my money..and it’s not a weekend it’s a working days.it I’ll now I never have this problem in any other casino..since the withdrawal is processed it’s take usually 24 hours the money to appear in my account
Привіт,
Я хотів би вас більше заспокоїти, і я думаю, що я можу зрозуміти, як ви себе почуваєте, виходячи з попереднього досвіду, однак я вважаю, що оплата – це лише питання часу.
Тримайте мене в курсі, і якщо щось піде не так, ми готові вам допомогти, просто не панікуйте зараз, будь ласка 🙏.
Hello,
I would like to calm you more, and I think I can understand how you feel, based on previous experiences, I believe that the payment is just a matter of time, though.
Keep me posted and in case of something goes wrong, we are here ready to help you, just do not panic just now please 🙏.
Привіт і радий познайомитися. Прошу вибачення за можливі незручності. Мені не вдалося знайти ваше ім’я гравця для перевірки, але якщо у вас усе ще виникне проблема, будь ласка, надішліть мені своє ім’я гравця, і я особисто вирішу цю проблему
Hello and nice to meet you. I apologise for any inconvenience caused. I could not find your player name to check, but if you still have a problem, please send me your player name and I will personally follow up on the issue
Так, все добре..я отримав свої гроші..дякую!!
Yes everything is ok..i received my money..thank you!!
Привіт, і ласкаво просимо на форум, приємно, що ви тут! 🙂
Якщо я дозволю лише невелику деталь, будь ласка, зверніть увагу, що форум не підтримує особисті повідомлення, тому, якщо ви коли-небудь захочете, щоб будь-який гравець поділився своїми обліковими даними, він може зробити це лише публічно, тому я прошу вас поділитися бажаною електронною адресою для подальше спілкування в таких випадках.
Я також не впевнений, чи чули ви про правила раніше, тому зараз я їх наведу:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
якщо у вас колись виникнуть труднощі, зв’яжіться зі мною: radka@casino.guru
Насолодитися перебуванням! 🥳
Hello, there, and welcome to the forum, it's nice to have you here! 🙂
If I may just a small detail, kindly mind that the forum does not support personal messages, so if you ever wish any player to share their credentials, they can only do so publically, hence I ask you to consider sharing your preferred email address for further communication in such cases.
I'm also not sure whether you heard about the rules before, so I will present those now:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
if you ever struggle at some point, please feel free to contact me: radka@casino.guru
Enjoy your stay! 🥳
Привіт! Я був дуже скептичний, чи варто вносити гроші в це казино. Я тут читав про це. Після третього депозиту я отримав 200 євро, і мені дуже цікаво, скільки часу це займе і чи отримаю я свій платіж. Я щойно закінчив свій KYC.
Hi! I was very skeptical whether to deposit money in this casino. I read here about it. After the third deposit I received 200 euros and I am really interested in how long it will take and whether I will receive my payment. I just finished my KYC.
Привіт, я знайшов точно такий же текст у вашому огляді користувача. 🙂Я вважаю, що було б добре повернутися й оновити обидва. дайте нам знати, як у вас справи.😉
Hello, I found exactly the same text in your user review. 🙂I believe that would be good to come back and update both. let us know how you're faring.😉
Привіт!
Мені б знадобилося більше таких чудових новин! 🎉🎉🥳
Отже, ти залишаєшся в цьому казино?
Hi there!
I could use more such awesome news! 🎉🎉🥳
So, are you staying at this casino?
Казино не грає за власними правилами. Виграв 5,5 тис. 2,5 тисячі виплачено після довгого очікування. Зараз нічого не відбувається протягом 5 днів, хоча через 2 дні все обробляється відповідно до умов. 500 щодня та 2000 щотижня не дотримується. Причини не вказуються, чат пересилає скаргу щодня, і нічого не відбувається. Я намагався вирішити питання по-дружньому. Не проблема, якщо це займе більше часу, але мене ігноруватимуть. Наразі не можу далі. Що роблять гравці, які виграли дуже великі суми, з такою швидкістю?
Casino doesn't play by its own rules. Won 5.5k. 2.5k paid out after a long wait. Now nothing has happened for 5 days although after 2 days everything is processed according to the terms and conditions. 500 daily and 2000 weekly is not respected. Reasons are not given, the live chat forwards the complaint every day and nothing happens. I've tried to sort things out in a friendly manner. No problem if it takes longer but I'll be ignored. Can't get any further at the moment. What do players who have won very large amounts do at this rate?
Casino hält sich nicht an die eigenen Regeln. Habe 5,5k gewonnen. 2,5k nach langen Warten ausgezahlt worden. Jetzt tut sich seit 5 Tagen nichts mehr obwohl nach 2 Tagen alles bearbeitet wird laut den Geschäftsbedingungen. 500 täglich und 2000 wöchentlich wird nicht eingehalten. Gründe werden nicht genannt, der Livechat leitet jeden Tag die Beschwerde weiter und nichts passiert. Habe oft freundlich versuchte alles zu klären. Kein Problem wenn es länger dauert aber ich werde ignoriert. Komme da im Moment nicht weiter. Was machen Spieler die sehr hohe Beträge gewonnen haben bei dem Tempo?
Привіт,
гравці, яким пощастило отримати більший виграш, зазвичай опиняються в центрі додаткової перевірки - згідно з повідомленнями на цьому форумі.
На жаль, якщо казино ігнорує вас, я припускаю, що є багато причин, але все ж ми можемо лише здогадуватися без належної відповіді.
Ви отримали першу частину, тому я думаю, що це лише затримка. Не можу зрозуміти більше.
Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, ви можете подати скаргу .
Дайте мені знати, наскільки ця ідея підходить вам.
Hello,
players that are lucky enough to hit a higher win usually find themselves in the middle of additional verification - according to the posts across this forum.
Sadly, if the casino ignores you I'm assuming that there are many reasons, but still, we can only guess without a proper answer.
You got the first part, so I guess that this is just a delay. Can't figure out more.
If you feel you need help, you can consider submitting a complaint.
Let me know how the idea suits you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.