ГоловнаФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Fabi84
|
325 555 переглядів 1 852 відповідей |
|
1 2 3...93
Radka

На щастя, наступний платіж був зроблений. Я уважно стежу за цим і повідомлятиму, якщо виникнуть серйозні затримки. Мене не цікавлять маленькі відхилення, але, будь ласка, не перебільшуйте.

Автоматичний переклад.
asgard18

Це звучить дуже розумно для мене. Будемо чекати на оновлення 👍

Автоматичний переклад.

Поки все добре, я б сказав.

Який спосіб оплати ви використовуєте?

Автоматичний переклад.

Дуже дякую за обробку та дуже швидку відповідь. Можуть статися помилки, якщо ви потім розв’яжете це як Scatter Hall, тоді ви можете лише сказати 👍

Я, звичайно, також скорегував свій рейтинг і тепер сподіваюся, що моя наступна виплата буде оброблена швидше ☺️

Ура Маріо

Автоматичний переклад.

Ну, я повернувся на третій робочий день. 2000 € на тиждень не зберігається ні за яких обставин. З такими низькими обмеженнями ви повинні принаймні їх дотримуватися... Сподіваюся, сьогодні щось станеться. У вас є час для рекламних листів щодня....

Змінено
Автоматичний переклад.
asgard18

Привіт,

Я розумію вашу точку зору, я припускаю, що інформаційні бюлетені та рекламні акції обробляються іншою компанією, це зазвичай, тому вам не потрібно хвилюватися, що фінансовий відділ затримає надсилання реклами. Або, принаймні, я на це сподіваюся.

Ви на зв'язку з казино? Я хотів би знати, що спричинило зміну ліміту.

Автоматичний переклад.

Я на зв'язку, наступні 500 затверджено. Ви просто повинні змиритися з тим, що це займає більше часу, ніж зазначено.

Змінено
Автоматичний переклад.
asgard18

Добре, це змушує мене думати, що це лише питання часу. Дайте нам знати, як у вас справи з його вилученням.🤞

Автоматичний переклад.

На жаль, виплата не хороша, хоча вони вибачилися за довгий час очікування першої виплати - я чекав майже тиждень на другу виплату, і вона досі не оброблена...


знайти це дуже важко

Автоматичний переклад.
Marzi

Так, це неприємно і таке зволікання може зіпсувати радість виграшу. На даний момент ми можемо сподіватися, що як нове казино, керівництво покращить роботу, щоб не відставати від стандартів.

Якщо у вас виникне подальша затримка, я розгляну можливість подання скарги, хоча наразі це лише пропозиція. Сподіваюся, не знадобиться. 🤞



Автоматичний переклад.

Перший платіж вийшов 03.02.23 через 7 днів, вони ще не надійшли на мій рахунок. Чекаю 2 платіж з 03.02. це ще не оброблено! Чесно кажучи, дуже шкода, що Scatterhall триває так довго!

Автоматичний переклад.
TinoElina

Схоже, що операції справді досить повільні. На вашому місці я б розглянув плюси і мінуси, а потім вирішив, чи настільки мені подобається казино, що я можу приймати такі повільні платежі.

Дайте мені знати, як воно буде далі, я хочу бути впевненим, що ви отримаєте виграш.

Автоматичний переклад.

Я просто хочу грати в ігри онлайн-казино. але не знаю, який веб-сайт вибрати, щоб грати, щоб бути надійним Будь ласка, порадьте.


дякую за відповідь

Змінено
Автоматичний переклад.
asgard18

Моя перша виплата була оброблена 3 лютого 2023 року та ще не надійшла на мій рахунок!

Автоматичний переклад.
TinoElina

Звичайно, це нахабно, але напевно прийде. Близько 500 євро на тиждень – це нормально. Власні правила не мають значення...

Автоматичний переклад.

Я чекаю вже більше 2 днів. Перш за все, це дратує, тому що ви можете зняти лише один раз 500 євро за раз, а наступний лише після обробки старого, а не кожні 24 години. Я також вважаю правило з максимальним виведенням у 50 разів більше депозиту на бонуси (не бонус на перший депозит) досить поганим. Оскільки виведення коштів займає більше часу, ніж зазначено на сайті, незважаючи на повну перевірку, я, ймовірно, буду грати на інших сайтах у майбутньому.

Автоматичний переклад.
asgard18

500 від 03.02.2023 надійшли на рахунок через 6 днів, тепер подивимося, коли будуть оброблені наступні!

Автоматичний переклад.
TinoElina

моя 2 виплата триває 8 днів і навіть не була оброблена...

моя перша виплата була на моєму рахунку через 7 днів...

Я просто не розумію, чому ви так довго виплачуєте - це прикро за хороше казино

Автоматичний переклад.
Marzi

Так, це не весело, просто все триває надто довго! Дуже шкода такого хорошого казино! Якби все йшло швидше, це, напевно, було б одним із моїх найкращих казино!

Автоматичний переклад.

Останній платіж надійшов 31.01. Ще не відредагований. Якщо сьогодні гроші не вийдуть, я буду скаржитися.


Гроші щойно затверджено 👍🏻

Змінено
Автоматичний переклад.
1 2 3...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого