ФорумКазиноSamiland Casino - загальне обговорення

Samiland Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Nmcilroy
|
9838 переглядів 75 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
1 рік тому

Схрестив пальці!

Будь ласка, оновіть нас

Автоматичний переклад.
Dalnav
1 рік тому

Дякую. я зроблю

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


також виникла проблема з samiland.


остання гра (перемога "Реал Мадрид" 2-1) у моїй ставці не буде розрахована, тому я не отримаю своїх 2666 євро file вони не відповідають на жодну пошту. Що я можу зробити??

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Мені прикро чути, що у вас подібна ситуація. На жаль, ми не займаємося ставками на спорт, тому я можу надати вам лише посилання, за якими ви можете спробувати подати скаргу.

Якщо буде доречно, то тут:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

У мене є запитання, хіба в Умовах і положеннях немає місця, до якого часу можна оцінити матч? Я знаю, що десь може пройти до 72 годин після закінчення матчу, тому я вирішив запитати.

У будь-якому разі, якщо ви подасте скаргу за будь-яким із згаданих посилань, повідомте нам, як це відбувається. Чи можливо це?

Автоматичний переклад.
Nmcilroy
1 рік тому

Я думаю, що принаймні це може заспокоїти, але я хотів би запитати, що переконало вас грати в цьому казино?

Відповідно до індексу надійності на нашому сайті, він досить низький, тому я б двічі подумав, чи вносити свої гроші туди.

Щодо відкликання, сподіваюся, воно буде успішним. Повідомте нам, як це вийшло, якщо зможете.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

у мене був перший хороший досвід.

Легке та швидке виведення. (500 фунтів)

другий був жорстоким.

я виграв 1700, а наступного дня всі виграші були забрані з системи.

мій баланс був нульовим і жодних пояснень.

не грайте там, вони заслуговують на свій низький рейтинг.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хм, це звучить як досить серйозна проблема. Ви пробували кудись подати скаргу щодо вашої справи? Я вважаю, що це не зовсім правильно, якщо ваш виграш скасовано, а ви не вкажете жодної причини.

Що стосується низького рейтингу, я думаю , тут це добре видно . Ви теж це помітили? Я також волів би уникати цього казино, але кожен вирішує, чи будуть вони це робити.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я отримав повідомлення, щоб приєднатися до одного, і це все.


якщо я не отримаю свої гроші, куди мені піти, щоб отримати їх?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Так, я подам скаргу. Дякую

коли я почав грати в цьому казино, воно ще не було оцінено на цьому веб-сайті.

і оскільки спочатку досвід був бездоганним, я їм довіряв.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую!


чи можете ви сказати мені, що таке ADR і як це робити?


Я не знаю нікого з такою проблемою.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ADR — це в основному третя сторона, яка функціонує як посередник між користувачами та компаніями для розгляду скарг, як-от гуру казино, де ви можете подати скаргу на казино, також є сайти ставок на спорт, які роблять те саме, Джаро вже поділився деякими варіантами, які ви можете вивчити, якщо вам знадобиться подати скаргу. Перш ніж подавати скаргу, я рекомендую спочатку зв’язатися з казино та спробувати дізнатися, що відбувається з вашими нерозрахованими ставками, якщо вони не зможуть відповісти чи вирішити ситуацію, ви можете подати скаргу

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гарні новини!!


вони виплатили мою ставку!


тепер я намагаюся зняти


file

Автоматичний переклад.
Rpo89
1 рік тому

Блискуче. Сподіваюся, моє зняття перейшло з очікуваного на виплачений. Чи можете ви зняти лише 500 євро за раз?

Автоматичний переклад.
Nmcilroy
1 рік тому

приємно!

Так, 500 євро за раз.

спершу мені потрібно перевірити себе. Скільки часу це займе 😅

Автоматичний переклад.
Rpo89
1 рік тому

У мене це зайняло близько 4 днів. 500 євро за раз, це приблизно 500 євро на тиждень, якщо це банківський переказ, але принаймні вони заплатили вам, раді за вас

Автоматичний переклад.
Rpo89
1 рік тому

Це перший крок, сподіваюся, відкликання пройде

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я отримав повідомлення, щоб приєднатися до одного, і це все.


якщо я не отримаю свої гроші, куди мені піти, щоб отримати їх?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

О Я бачу. Добре спочатку оглянути казино, перш ніж піти грати, але я думаю, що ви зробите це зараз, якщо хочете піти в нове.

Щодо того, якщо ви не отримаєте свої гроші, я можу лише порекомендувати посилання, якими я вже ділився тут, де ви можете подати скаргу, оскільки ми не займаємося ставками на спорт, оскільки у нас немає експертів у цьому область.

Однак я бачу, що для вас та інших гравців також змінилося, тому, сподіваюся, так само буде і для вас. Повідомте нас, коли у вас буде нова інформація. Схрещені пальці. 🤞🤞☘️

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я подам скаргу. Дякую

коли я почав грати в цьому казино, воно ще не було оцінено на цьому веб-сайті.

і оскільки спочатку досвід був бездоганним, я їм довіряв.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію. Коли у вас був перший досвід без проблем, я, напевно, не подумав би, що вдруге може бути гірше.

У будь-якому разі, коли ви подасте скаргу, чи можете ви повідомити нам про хід або результат? Крім того, якщо вам вдасться отримати відповідь від казино, чому вони забрали ваш виграш, ви можете поділитися нею з нами. Сподіваюся, ваша справа врешті-решт матиме щасливий кінець. Удачі. 👍☘️

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гарні новини!!


вони виплатили мою ставку!


тепер я намагаюся зняти


file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чудово, значить, перший крок позаду. Тепер, згідно з тим, що я бачив, ви повинні перевірити себе. Давайте подивимося, скільки часу у вас займе цей процес, оскільки, згідно з досвідом Nmcilroy, це було 4 дні. Однак, коли вам це вдасться, чи могли б ви повідомити нам, скільки часу це зайняло? У вас може бути інший досвід, тому я думаю, що буде корисно, якщо ви поділитеся ним з нами. Сподіваюся, відтепер усе буде легше. Бажаю вам всього найкращого. 😊

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт.


гроші не надійшли сьогодні, сподіваюся, скоро прийдуть. Досі не отримують відповіді на електронні листи

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Та скаржилися почали. Дякую !!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.


гроші не надійшли сьогодні, сподіваюся, скоро прийдуть. Досі не отримують відповіді на електронні листи

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Я хотів би нагадати вам, що ми даємо казино 14 днів для вирішення запиту на зняття коштів, тому ми побачимо, як це вийде в кінці. Чи можете ви залишитися на деякий час і запастися терпінням? Я дуже сподіваюся, що зрештою ви зможете отримати свої гроші. Я з нетерпінням чекаю ваших оновлень.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Та скаржилися почали. Дякую !!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чудово, тому я почекаю, як це розвиватиметься. Коли ви почуєте щось нове, не соромтеся повідомляти мені.

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого