1 рік тому
Привіт,
також виникла проблема з samiland.
остання гра (перемога "Реал Мадрид" 2-1) у моїй ставці не буде розрахована, тому я не отримаю своїх 2666 євро вони не відповідають на жодну пошту. Що я можу зробити??
Hi,
also got a problem with samiland .
the wont settle the last game (real Madrid 2-1 win) in my bet so I dont recieve my €2666 they dont answer any mails. What can i do??
Привіт! Мені прикро чути, що у вас подібна ситуація. На жаль, ми не займаємося ставками на спорт, тому я можу надати вам лише посилання, за якими ви можете спробувати подати скаргу.
Якщо буде доречно, то тут:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
У мене є запитання, хіба в Умовах і положеннях немає місця, до якого часу можна оцінити матч? Я знаю, що десь може пройти до 72 годин після закінчення матчу, тому я вирішив запитати.
У будь-якому разі, якщо ви подасте скаргу за будь-яким із згаданих посилань, повідомте нам, як це відбувається. Чи можливо це?
Hi, I'm sorry to hear that you have a similar situation. Unfortunately we don't deal with sports betting so the most I can give you are links where you can try to file a complaint.
If it would be appropriate, here:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I have a question, don't they have somewhere in the Terms and Conditions until when the match can be evaluated ? I know somewhere it can be up to 72 hours from the end of the match, so I thought I'd ask.
Anyway, if you file a complaint on any of the links mentioned, let us know how it goes. Would that be possible ?
Я думаю, що принаймні це може заспокоїти, але я хотів би запитати, що переконало вас грати в цьому казино?
Відповідно до індексу надійності на нашому сайті, він досить низький, тому я б двічі подумав, чи вносити свої гроші туди.
Щодо відкликання, сподіваюся, воно буде успішним. Повідомте нам, як це вийшло, якщо зможете.
I think at least that might be reassuring, but I would ask what convinced you to play in this casino ?
According to the safety index on our site, it's pretty low, so I would think twice about depositing my money there.
As for the withdrawal, I hope it will be successful. Let us know how it turns out if you could.
Привіт,
у мене був перший хороший досвід.
Легке та швидке виведення. (500 фунтів)
другий був жорстоким.
я виграв 1700, а наступного дня всі виграші були забрані з системи.
мій баланс був нульовим і жодних пояснень.
не грайте там, вони заслуговують на свій низький рейтинг.
Hello,
i had first a good experience .
Easy and fast withdrawal. (500 pounds )
the second was brutal.
i won 1700 and the day after ,all the wining were taken back from the system .
my balance was at zero and no explanation whatsoever.
do not gamble there , they deserve their low rating .
Хм, це звучить як досить серйозна проблема. Ви пробували кудись подати скаргу щодо вашої справи? Я вважаю, що це не зовсім правильно, якщо ваш виграш скасовано, а ви не вкажете жодної причини.
Що стосується низького рейтингу, я думаю , тут це добре видно . Ви теж це помітили? Я також волів би уникати цього казино, але кожен вирішує, чи будуть вони це робити.
Hm that sounds like a pretty serious problem. Have you tried filing a complaint about your case somewhere? I don't think it's quite right if your winnings are cancelled and you don't give any reason why.
As for the low rating, I think it is clearly visible here. Have you noticed it too? I would also prefer to avoid this casino, but it's up to everyone whether they do so.
Я отримав повідомлення, щоб приєднатися до одного, і це все.
якщо я не отримаю свої гроші, куди мені піти, щоб отримати їх?
I got a text to join one and this was it.
if I dont get my money where do I go to to get it?
Так, я подам скаргу. Дякую
коли я почав грати в цьому казино, воно ще не було оцінено на цьому веб-сайті.
і оскільки спочатку досвід був бездоганним, я їм довіряв.
Yes I will file a complaint. Thanks
when I started to gamble on this casino, it was not yet rated on this website.
and because the experience at first was seamless , I trusted them.
ADR — це в основному третя сторона, яка функціонує як посередник між користувачами та компаніями для розгляду скарг, як-от гуру казино, де ви можете подати скаргу на казино, також є сайти ставок на спорт, які роблять те саме, Джаро вже поділився деякими варіантами, які ви можете вивчити, якщо вам знадобиться подати скаргу. Перш ніж подавати скаргу, я рекомендую спочатку зв’язатися з казино та спробувати дізнатися, що відбувається з вашими нерозрахованими ставками, якщо вони не зможуть відповісти чи вирішити ситуацію, ви можете подати скаргу
An ADR is basically a third party that functions as an intermediary between users and businesses to manage complaints, like casino guru where you can file a complaint against casinos, there are also sports betting sites that do the same, Jaro already shared some options you can explore in case you need to file a complaint. Before filing a complaint I recommend to contact the casino first and try to find out what's going on with your unsettled bets, in case they fail to reply or solve the situation you can file a complaint
Блискуче. Сподіваюся, моє зняття перейшло з очікуваного на виплачений. Чи можете ви зняти лише 500 євро за раз?
Brilliant. My withdrawal went from pending to gone paid I hope. Can you only withdrawal 500€ at a time?
приємно!
Так, 500 євро за раз.
спершу мені потрібно перевірити себе. Скільки часу це займе 😅
nice!
Yes €500 a time.
first I need to verify myself.. How long should that take 😅
У мене це зайняло близько 4 днів. 500 євро за раз, це приблизно 500 євро на тиждень, якщо це банківський переказ, але принаймні вони заплатили вам, раді за вас
It took me about 4 days. €500 a time it’s about €500 a week if its bank transfer but least they’ve paid you happy for you
Це перший крок, сподіваюся, відкликання пройде
That's the first step, hopefully the withdrawal goes through
О Я бачу. Добре спочатку оглянути казино, перш ніж піти грати, але я думаю, що ви зробите це зараз, якщо хочете піти в нове.
Щодо того, якщо ви не отримаєте свої гроші, я можу лише порекомендувати посилання, якими я вже ділився тут, де ви можете подати скаргу, оскільки ми не займаємося ставками на спорт, оскільки у нас немає експертів у цьому область.
Однак я бачу, що для вас та інших гравців також змінилося, тому, сподіваюся, так само буде і для вас. Повідомте нас, коли у вас буде нова інформація. Схрещені пальці. 🤞🤞☘️
Oh, I see. It's good to have a look at the casino first before you go to play, but I guess you'll do that now if you want to go to a new one.
As for if you don't get your money, I can only recommend the links I've already shared here where you can file a complaint, because we don't deal with sports betting, as we don't have the experts in this area.
However, I can see that things have moved on for you and other players as well, so hopefully it will be the same for you. Let us know when you have new information. Fingers crossed. 🤞🤞☘️
Так, я подам скаргу. Дякую
коли я почав грати в цьому казино, воно ще не було оцінено на цьому веб-сайті.
і оскільки спочатку досвід був бездоганним, я їм довіряв.
Yes I will file a complaint. Thanks
when I started to gamble on this casino, it was not yet rated on this website.
and because the experience at first was seamless , I trusted them.
Я розумію. Коли у вас був перший досвід без проблем, я, напевно, не подумав би, що вдруге може бути гірше.
У будь-якому разі, коли ви подасте скаргу, чи можете ви повідомити нам про хід або результат? Крім того, якщо вам вдасться отримати відповідь від казино, чому вони забрали ваш виграш, ви можете поділитися нею з нами. Сподіваюся, ваша справа врешті-решт матиме щасливий кінець. Удачі. 👍☘️
I understand. When you had a problem-free first experience, I probably wouldn't have thought that it could be worse the second time.
Anyway, when you file a complaint, can you update us on the progress or outcome ? Also, if you manage to get an answer from the casino as to why they took your winnings, you can share it with us. Hopefully your case will have a happy ending in the end. Good luck. 👍☘️
Чудово, значить, перший крок позаду. Тепер, згідно з тим, що я бачив, ви повинні перевірити себе. Давайте подивимося, скільки часу у вас займе цей процес, оскільки, згідно з досвідом Nmcilroy, це було 4 дні. Однак, коли вам це вдасться, чи могли б ви повідомити нам, скільки часу це зайняло? У вас може бути інший досвід, тому я думаю, що буде корисно, якщо ви поділитеся ним з нами. Сподіваюся, відтепер усе буде легше. Бажаю вам всього найкращого. 😊
Great, so the first step is behind you. Now, according to what I've seen, you have to verify yourself. Let's see how long this process takes you, since according to Nmcilroy's experience it was 4 days. However, when you succeed, could you let us know how long it took ? You might have a different experience so I think it could be useful if you share it with us. I hope everything will be easier from here on. Wish you the best. 😊
Привіт.
гроші не надійшли сьогодні, сподіваюся, скоро прийдуть. Досі не отримують відповіді на електронні листи
Hi.
the money didn’t arrive today hopefully it does soon. Still not getting replies from emails
Привіт! Я хотів би нагадати вам, що ми даємо казино 14 днів для вирішення запиту на зняття коштів, тому ми побачимо, як це вийде в кінці. Чи можете ви залишитися на деякий час і запастися терпінням? Я дуже сподіваюся, що зрештою ви зможете отримати свої гроші. Я з нетерпінням чекаю ваших оновлень.
Hi, I would like to remind you that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal request, so we will see how it turns out in the end. Can you remain for some time and be patient ? I really hope that you will be able to get your money eventually. I'll be eagerly awaiting your update.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.