1 рік тому
привіт
Я отримав свої гроші сьогодні, чесна гра для них. У мене все ще є гроші, але це 2 виплачені зняття
Hey,
i did get my money today fair play to them I still have money pending but that’s 2 withdrawals paid
0
привіт
Я отримав свої гроші сьогодні, чесна гра для них. У мене все ще є гроші, але це 2 виплачені зняття
Hey,
i did get my money today fair play to them I still have money pending but that’s 2 withdrawals paid
Вони щойно виплатили мені незавершене зняття сьогодні вранці. На моєму рахунку залишилися гроші, які чекають, але наразі мені виплатили 1000 фунтів стерлінгів
They’ve just paid the pending withdrawal to me this morning I have money left in my account waiting but I have been paid £1000 so far
Привіт,
Вони відповіли, і, очевидно, це пов’язано з правилами ставок більше 30% від мого депозиту.
Я також зробив ставку на те саме, коли вони залишили мене обробити перше зняття.
Ці правила є неетичними та несправедливими.
вони повинні блокувати максимальну ставку за допомогою програмного забезпечення.
Б'юся об заклад, які гроші в мене є.
це азартні ігри.
Hello,
They replied and apparently it’s due to the rules of betting more than 30% of my deposit.
i also bet the same way when they left me process the first withdrawal.
This rules is unethical and unfair .
they should block the max bet with a software.
i bet whatever money i have .
it’s gambling.
На жаль, ні 🙁.
я радий, що ти отримав свої гроші.
не повертайся туди, вони тебе колись обдурять.
Unfortunately not 🙁.
im glad you got your money.
don’t go back there , they will trick you someday.
у що ти грав? Я грав у рулетку, поклавши всі свої депозити на 1 спін
What did you play? I played roulette put all I deposited on 1 spin
Я тільки граю в рулетку. Мабуть, не варто так багато ставити.
I only play roulette . Apparently we should not wager so much .
Скільки ви внесли, якщо ви не заперечуєте, що я запитую?
How much did you deposit if you don’t mind me asking?
Близько 40 фунтів. Але раніше вніс більше, нічого не вигравши
Around 40 pounds . But deposited more before without winning anything
Я вніс один раз 200 фунтів стерлінгів під час свого першого обертання, поклав усе на виграш 185 фунтів стерлінгів, потім знову поклав усе й виграв 900 фунтів стерлінгів
I deposited once £200 my 1st spin put it all on win £185 then put all on again and won £900
Іноді я витрачаю 200/300, але не один депозит. Можливо, мені слід уникати тих правил, які використовуються проти мене
I sometimes spend 200/300 but not one one deposit . Maybe I should to avoid those rules used against me
Тож чудово, що ви отримали свої гроші. 😊🎉
Я радий, що у вас не виникло додаткових проблем і ваше наступне зняття було вирішено.
У будь-якому випадку я хотів би запитати вас, чи залишитеся ви в казино, незважаючи на довший час виведення коштів?
So it's great that you got your money. 😊🎉
I'm glad you didn't have any additional problems and your next withdrawal has been resolved.
Anyway, I would like to ask you if you will stay with the casino despite the longer withdrawal time ?
Привіт,
Вони відповіли, і, очевидно, це пов’язано з правилами ставок більше 30% від мого депозиту.
Я також зробив ставку на те саме, коли вони залишили мене обробити перше зняття.
Ці правила є неетичними та несправедливими.
вони повинні блокувати максимальну ставку за допомогою програмного забезпечення.
Б'юся об заклад, які гроші в мене є.
це азартні ігри.
Hello,
They replied and apparently it’s due to the rules of betting more than 30% of my deposit.
i also bet the same way when they left me process the first withdrawal.
This rules is unethical and unfair .
they should block the max bet with a software.
i bet whatever money i have .
it’s gambling.
Ну, мені дуже прикро, що виникла така ситуація. Ось як ми ставимося до проблеми максимальної ставки: Правило максимальної ставки насправді є галузевим стандартом, як і те, що казино має право конфіскувати виграш гравця з бонусної гри після порушення цього правила. Ми вважаємо за краще не суперечити галузевим стандартам, караючи казино, які час від часу використовують правило максимальної ставки проти гравців.
З іншого боку, ми вважаємо, що це правило має застосовуватися на рівні програмного забезпечення, тобто програмне забезпечення або веб-сайт казино не повинні дозволяти гравцям робити ставки, вищі за ліміт. Це одна з наших вимог до «чесних і безпечних казино».
Якщо застосування програмного забезпечення неможливо, кожен випадок слід розглядати окремо. Крім того, максимальні розміри ставок повинні бути чітко відображені, в ідеалі в лобі казино або безпосередньо в іграх (якщо можливо).
Отже, з того, що ви бачите, ми також вважаємо, що було б добре, якби казино мали це покриття, що, на жаль, у більшості випадків не відбувається. Якщо ви коли-небудь захочете дізнатися більше про те, як ми сприймаємо різні ситуації, перегляньте наш кодекс чесних азартних ігор .
У всякому разі, я бачив, що ви відкрили скаргу , і мені цікаво, як це вийде в кінці. Наразі ми чекаємо на відповідь казино, тож подивимося, якою буде відповідь. Схрещуємо пальці 🤞🤞
Oh well, I'm very sorry that this situation has arisen. Here's how we feel about the max bet issue: The max bet rule is, in fact, an industry standard, just as the fact that a casino has the right to seize the player's winnings from bonus play after breaking this rule. We prefer not to go against industry standards by penalizing casinos that use the maximum bet rule against players from time to time.
On the other hand, we think that this rule should be enforced at software level, i.e., that the casino's software or website shouldn't let players place higher bets than the limit. This is one of our requirements for 'fair and safe casinos'.
If software enforcement is not possible, each case should be judged separately. Additionally, the max bet sizes should be clearly displayed, ideally in the casino lobby or directly in the games (if possible).
So from what you can see, we are also of the opinion that it would be nice if the casinos had it covered, which unfortunately is not the situation in most cases. If you ever want to know more about how we perceive different situations, take a look at our fair gambling codex.
Anyway, I saw that you have opened a complaint and I'm curious how it will turn out in the end. We are currently waiting for the casino to respond, so we'll see what the answer will be. Fingers crossed 🤞🤞
Я не знаю, оскільки моє останнє зняття ще не завершено, і чекати більше тижня на зняття 500 фунтів стерлінгів почнеться завтра, це жарт, сподіваюся, я помилився
I don’t know as my last withdrawal is still pending and waiting over a l week for a £500 withdrawal is starting tomorrow be a joke hopefully I’m proved wrong
Привіт! Щось нове щодо вилучення? 🤞🤞
Hey there! Something new regarding the withdrawal? 🤞🤞
Отримав електронний лист із повідомленням, що його буде оброблено сьогодні, і я сприймаю це з дрібкою солі, оскільки він все ще очікує на розгляд з 21/09
Got an email saying will be processed today which I take with pinch of salt as it’s still pending since 21/09
Отже, принаймні все зрушило з місця, тому я також буду оптимістом щодо вас. Сподіваюся, ви отримаєте свій виграш і будете задоволені.
У будь-якому разі я бачу, що таймер вашої скарги майже закінчився . Чи могли б ви відповісти на запитання, які вам поставив Нік? Я думаю, що це було б добре зробити.
So at least things have moved on, so I'll be optimistic for you too. I hope you will get your winnings and be satisfied.
Anyway, I see the timer on your complaint is almost up. Would it be possible for you to answer the questions Nick asked you ? I think that would be a good thing to do.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.