1 рік тому
Тут ви можете обговорити RoyalSpin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
нарешті сьогодні я закрив свій обліковий запис. я більше не міг із цим впоратися. немає підтримки, немає електронних листів. обробка виведення коштів уже 5 тижнів. це точно казино, яке має бути негайно занесене в чорний список. дивно, що вони мають лише 5 зірок у Trustpilot, і вони видаляють негативні. Здається, TrustPilot легко підібрати.
finally i closed my acount today.i could not handle this anymore .no support no emails .withdrawal processing for 5 weeks now .this is sure a casino wich should be blacklisted immidiatly .funny thing they have only 5 stars reviuws on trustpilot and they delete the negative ones .it seems trustpilot is easy to breibe.
royalspin вкрав мої 1031 євро, справедливо виграні власними грошима після 5 тижнів лише брехні, я закрив свій обліковий запис і намагаюся забути йти далі. На жаль, такі люди, як це, існують, вони полюють на невинних працьовитих людей. Моя порада спробуйте прийняти це як збиток і рухайтеся далі .є кілька доступних справжніх казино .у зв’язку з вашим випадком я перестав робити депозити в цьому казино .зрештою такі казино зіткнуться самі з собою і програють .
royalspin stole my 1031€ fairly won with own money after 5 weeks only lies i closed my acount and try to forget to move on .unfortunatly people like this excist ,they prey on innocent hardworking people .my advice try to accept it as a losss and move on .there are a few genuine casinos available .because of your case i stopped depositing at this casino .at the end such casinos will face itself and they will be the losers .
Як вони його вкрали? Було б чудово згадати деякі деталі, оскільки важко сказати, чи дійсно вони зробили щось не так, чи ні.
How did they steal it? It would be great to mention some details since it's hard to say if they really did something wrong or not.
Привіт, Деніелю, 5 тижнів тому я подав запит на виплату. Вони не відповідають на електронні листи чи чат, якщо вони негайно його закрили. Насправді моя ip-адреса заблокована для чату, якщо я використовую vpn, я бачу чат .2 тижні тому я подав запит на закриття облікового запису, і раптом уся служба підтримки захотіла сказати мені, що моє зняття не буде оброблено, оскільки я закрив свій рахунок .потім я відкрив його знову, і з того часу жодних повторів в електронних листах чи чаті .тепер вони додали історія платежів (зняття) для виведення готівки, якщо я натисну на неї, я отримую спливаюче вікно з повідомленням про підтвердження зняття, і воно вимагає заповнити мою платіжну інформацію знову і знову. Я надіслав всю інформацію електронною поштою та в чаті, ніхто не відповідає. перші 2 тижнів мені сказали чекати 5 dsys, тому що це було надіслано до платіжного відділу. все брехня. я попросив виписку, і її надіслали б мені через 5 тижнів, і все одно нічого. це не те, як ви ставитесь до клієнтів. я не знайшов їх, вони запросив мене приєднатися до цього казино.сьогодні я поспілкувався з тим самим хлопцем, Адам попросив його закрити мій обліковий запис, це було зроблено за секунди.я намагаюся це забути, але це важко, тому що я виграв це справедливо, знаєте.!для мене це ця крадіжка. вони навіть не відповідають на мою скаргу тут, на CG. у мене було 3 виведення коштів у цьому казино, друге було виплачено 720 євро, третє я скасував його 480 євро та зіграв у нього, я знав, що вони не заплатять мені, якщо я виграю .перший запит 25 травня 1031 євро все ще обробляється .я не вірю в це .вони хочуть, щоб я вносив лише депозит .можливо я вигравав лише на дочірньому сайті, і на цьому, і намагаються мене позбутися .тому що я лише граю справжні живі столи, вони не можуть змінити rtp.
hi Daniel,well it is now 5 weeks ago that i requested my payout .they do not respond to emails or chat were they close it immidiatly.matter of fact my ip adress is blocked for the chat ,if i use vpn i can see the chat .2 weeks ago i requested acount closure and suddenly all support were keen to tell me that my withdrawal would be not processed because i closed my acoung .then i reopend it again and since then no replays in emails or chat .now they added in payment history (withdrawal)to my cash out if i press on it i get a popup saying withdrawal confirmation and it requests to fill in my payment informatio over and over again.i sent in all information by email and chat no one respond .first 2 weeks i was told to wait 5 dsys because it was sent to payment department .all lies .i requested a statement and it woulld be send to me 5 weeks later still nothing .this is not how you treat customers .i did not found them they invited me to join at this casino.today i reached to chat same guy Adam asked him to close my acount it was done in seconds .i am trying to forget it but it is hard because i won it fairly you know.!for me is this theft .they do not even respond to my complaint here on CG.i had 3 cashouts in this casino second one was payed out 720€ third one i cancelled it 480€ and played it away i knew they would not pay me if i won .first on requested on 25 mei 1031€ is still processing .i dont believe it .they want me to deposit only .maybe i was only winning on there sister site and this one and are trying to get ridd of me .because i only play real live tables they cant alter the rtp .
Якщо ви вважаєте, що ваші гроші конфіскували помилково, ви теоретично можете подати скаргу 🙂
Можливо, це приносить світло в темряву. 🙂
If you think your money has been confiscated wrongly, you could theoretically file a complaint 🙂
Maybe it brings light into the dark. 🙂
Wenn du der Meinung bist das dein Geld zu Unrecht beschlagnahmt wurde könntest du theoretisch eine Beschwerde einreichen 🙂
Villeicht bringt es ja Licht ins dunkel. 🙂
Маю вас, як я бачу прямо зараз.
Сподіваємося, скарга задоволена!
Have you as I can see right now.
Hope the complaint goes well for you!
Hast du schon wie ich gerade sehen kann.
Hoffentlich verläuft die Beschwerde positiv für dich!
Не знаю, чи я один такий, але останнім часом був дуже поганий досвід із казино, зареєстрованими в Коста-Ріці 😴
I don't know if I'm the only one, but lately there have been really bad experiences with casinos registered in Costa Rica 😴
Ich weiß nicht ob ich der einzige bin aber in letzter Zeit macht man leider echt schlechte Erfahrungen mit casinos die in Costa Rica registriert sind 😴
вони були дуже хороші протягом кількох місяців у дочірньому казино Spacewin, я виграв там 12000 євро і завжди отримував свої гроші. Я не знаю, що сталося нещодавно? Я поняття не маю! Вони не відповідатимуть на скаргу, тому що вони ігнорують усі мої електронні листи та закрий чат після виконання квесту.я думаю, що не зрозумію, але хіх, вони втрачають клієнта.
they had been very good for couple of months at sister casino spacewin i won there 12000 € and got my money always .i dont know what happend recently ?i have no idea!they will not respond to the complaint because they ignore all my emails and close the chat after questening.i think i will not get it .but hee ,they are losing a customer .
у мене була стаття про ліцензовані казино Коста-Ріки, здається, вони стежать за цим сайтом, і тепер вони змінили нижній колонтитул ліцензії на curacao
раніше:
Веб-сайтом Royalspincasino.com керує Lamarketing Limited, адреса: 11 Hawthorn Drive, Penrith, CA11 8WF, United Kingdom. Реєстраційний номер: 13534595 («Компанія», «Веб-сайт», «Казино», «нас», «ми» або «наш»). Усі послуги азартних ігор ліцензуються Lamarketing SRL, компанією, зареєстрованою та заснованою відповідно до законодавства Коста-Ріки. Lamarketing SRL регулюється урядом Коста-Ріки. Реєстраційний номер Lamarketing SRL: 37-117-895696.
після:
Веб-сайтом Royalspincasino.com керує Lamarketing BV, адреса: 182 Moontjeweg, Willemstad Willemstad, Curaçao. Реєстраційний номер: 13534595 («Компанія», «Веб-сайт», «Казино», «нас», «ми» або «наш»). Усі послуги азартних ігор ліцензуються Lamarketing BV, компанією, зареєстрованою та заснованою відповідно до законодавства Кюрасао. Lamarketing BV регулюється урядом Кюрасао. Реєстраційний номер Lamarketing BV: 37-117-13534595 .
i had an article here about costa rica lisensed casinos it seems they are following the site here and now they changed the license footer to curacao
before:
The website Royalspincasino.com is operated by Lamarketing Limited, address: 11 Hawthorn Drive, Penrith, CA11 8WF, United Kingdom. Registration number: 13534595 ("Company", "Website", "Casino", "us", "we", or "our"). All gambling services are licensed by Lamarketing SRL, a company registered and established under the laws of Costa Rica. Lamarketing SRL is regulated by the Government of Costa Rica. Lamarketing SRL registration number is 37-117-895696.
After:
The website Royalspincasino.com is operated by Lamarketing B.V., address: 182 Moontjeweg, Willemstad Willemstad, Curaçao. Registration number: 13534595 ("Company", "Website", "Casino", "us", "we", or "our"). All gambling services are licensed by Lamarketing B.V., a company registered and established under the laws of Curacao. Lamarketing B.V. is regulated by the Government of Curacao. Lamarketing B.V. registration number is 37-117-13534595.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.