ФорумКазиноRoyalSpin Casino - загальне обговорення

RoyalSpin Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Anonymized487
|
1726 переглядів 9 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити RoyalSpin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

нарешті сьогодні я закрив свій обліковий запис. я більше не міг із цим впоратися. немає підтримки, немає електронних листів. обробка виведення коштів уже 5 тижнів. це точно казино, яке має бути негайно занесене в чорний список. дивно, що вони мають лише 5 зірок у Trustpilot, і вони видаляють негативні. Здається, TrustPilot легко підібрати.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

royalspin вкрав мої 1031 євро, справедливо виграні власними грошима після 5 тижнів лише брехні, я закрив свій обліковий запис і намагаюся забути йти далі. На жаль, такі люди, як це, існують, вони полюють на невинних працьовитих людей. Моя порада спробуйте прийняти це як збиток і рухайтеся далі .є кілька доступних справжніх казино .у зв’язку з вашим випадком я перестав робити депозити в цьому казино .зрештою такі казино зіткнуться самі з собою і програють .

Автоматичний переклад.
Anonymized487
1 рік тому

Як вони його вкрали? Було б чудово згадати деякі деталі, оскільки важко сказати, чи дійсно вони зробили щось не так, чи ні.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Деніелю, 5 тижнів тому я подав запит на виплату. Вони не відповідають на електронні листи чи чат, якщо вони негайно його закрили. Насправді моя ip-адреса заблокована для чату, якщо я використовую vpn, я бачу чат .2 тижні тому я подав запит на закриття облікового запису, і раптом уся служба підтримки захотіла сказати мені, що моє зняття не буде оброблено, оскільки я закрив свій рахунок .потім я відкрив його знову, і з того часу жодних повторів в електронних листах чи чаті .тепер вони додали історія платежів (зняття) для виведення готівки, якщо я натисну на неї, я отримую спливаюче вікно з повідомленням про підтвердження зняття, і воно вимагає заповнити мою платіжну інформацію знову і знову. Я надіслав всю інформацію електронною поштою та в чаті, ніхто не відповідає. перші 2 тижнів мені сказали чекати 5 dsys, тому що це було надіслано до платіжного відділу. все брехня. я попросив виписку, і її надіслали б мені через 5 тижнів, і все одно нічого. це не те, як ви ставитесь до клієнтів. я не знайшов їх, вони запросив мене приєднатися до цього казино.сьогодні я поспілкувався з тим самим хлопцем, Адам попросив його закрити мій обліковий запис, це було зроблено за секунди.я намагаюся це забути, але це важко, тому що я виграв це справедливо, знаєте.!для мене це ця крадіжка. вони навіть не відповідають на мою скаргу тут, на CG. у мене було 3 виведення коштів у цьому казино, друге було виплачено 720 євро, третє я скасував його 480 євро та зіграв у нього, я знав, що вони не заплатять мені, якщо я виграю .перший запит 25 травня 1031 євро все ще обробляється .я не вірю в це .вони хочуть, щоб я вносив лише депозит .можливо я вигравав лише на дочірньому сайті, і на цьому, і намагаються мене позбутися .тому що я лише граю справжні живі столи, вони не можуть змінити rtp.

Автоматичний переклад.
Anonymized487
1 рік тому

Якщо ви вважаєте, що ваші гроші конфіскували помилково, ви теоретично можете подати скаргу 🙂

Можливо, це приносить світло в темряву. 🙂

Автоматичний переклад.
Anonymized487
1 рік тому

Маю вас, як я бачу прямо зараз.

Сподіваємося, скарга задоволена!

Автоматичний переклад.
Anonymized487
1 рік тому

Не знаю, чи я один такий, але останнім часом був дуже поганий досвід із казино, зареєстрованими в Коста-Ріці 😴

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

вони були дуже хороші протягом кількох місяців у дочірньому казино Spacewin, я виграв там 12000 євро і завжди отримував свої гроші. Я не знаю, що сталося нещодавно? Я поняття не маю! Вони не відповідатимуть на скаргу, тому що вони ігнорують усі мої електронні листи та закрий чат після виконання квесту.я думаю, що не зрозумію, але хіх, вони втрачають клієнта.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

у мене була стаття про ліцензовані казино Коста-Ріки, здається, вони стежать за цим сайтом, і тепер вони змінили нижній колонтитул ліцензії на curacao

раніше:

Веб-сайтом Royalspincasino.com керує Lamarketing Limited, адреса: 11 Hawthorn Drive, Penrith, CA11 8WF, United Kingdom. Реєстраційний номер: 13534595 («Компанія», «Веб-сайт», «Казино», «нас», «ми» або «наш»). Усі послуги азартних ігор ліцензуються Lamarketing SRL, компанією, зареєстрованою та заснованою відповідно до законодавства Коста-Ріки. Lamarketing SRL регулюється урядом Коста-Ріки. Реєстраційний номер Lamarketing SRL: 37-117-895696.


після:

Веб-сайтом Royalspincasino.com керує Lamarketing BV, адреса: 182 Moontjeweg, Willemstad Willemstad, Curaçao. Реєстраційний номер: 13534595 («Компанія», «Веб-сайт», «Казино», «нас», «ми» або «наш»). Усі послуги азартних ігор ліцензуються Lamarketing BV, компанією, зареєстрованою та заснованою відповідно до законодавства Кюрасао. Lamarketing BV регулюється урядом Кюрасао. Реєстраційний номер Lamarketing BV: 37-117-13534595 .

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого