ГоловнаФорумКазиноRoyal Stars Casino - загальне обговорення

Royal Stars Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Anonymized334
|
6 604 переглядів 54 відповідей |
|
1 23
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Royal Stars Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я поняття не маю, як ви завжди отримуєте свої оцінки... це вводить в оману.....



Привітання


AMGE55

Автоматичний переклад.
Anonymized334
1 рік тому

Привіт, не могли б ви конкретніше сказати, що ви вважаєте оманливим? Це свіже казино на веб-сайті Casino Guru, і ми побачимо, як розвиватиметься казино в майбутньому. Як працює наш рейтинговий процес , ви можете дізнатися просто тут. Дайте нам знати, якщо це допоможе. Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зареєструвався в цьому казино пару днів тому. У мене з ними не було проблем, я навіть відкликав і відправив документи того ж дня та наступного дня. Вони також дуже швидкі в чаті та дуже ввічливі.

Автоматичний переклад.
Alexxbeastt
1 рік тому

Привіт,

для мене це звучить як досвід, який вартий відгуку користувача, і я впевнений, що це казино також буде задоволене😀

Надішліть один прямо сюди , якщо хочете.

Що ви думаєте про бонуси, перелічені тут на сайті огляду , чи пробували ви якісь?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зареєструвався тут після того, як прочитав гарний відгук про це казино, зробив свій перший депозит у розмірі 150 канадських доларів із безкоштовним бонусом, після гри протягом години або близько того, у мене був баланс 2910 канадських доларів. Надіслати документи, які все ще не перевірені, мої гроші видалено з мого рахунку, а мій депозит повернуто , я не хотів подавати скаргу на даний момент, оскільки я вже маю одну скаргу... будьте обережні, хлопці!

Автоматичний переклад.
Boss78
1 рік тому

Що ж, без додаткової інформації ми можемо лише здогадуватися, що не так.

Однак я б почав із правила максимального виведення грошей, кажучи, що ви можете перевести лише 750 євро, а бонус є липким, тобто:

«Початкове значення бонусу буде списано з вашого рахунку під час виведення коштів.

Якщо ви внесете 100 євро та отримаєте бонус у 100 євро, 100 євро буде списано з вашого рахунку під час зняття."

file

Нам точно знадобиться деяка інформація від казино. Чи можете ви надати трохи?

Що стосується перевірки, іноді це може тривати навіть тиждень. Просто ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Шановна Радко, дякую за швидку відповідь!


Я зробив депозит на 150 канадських доларів, і в їхніх бонусних Умовах чітко вказано, що сума депозиту становить 10 разів

у моєму випадку після того, як я підвищив 2910 канадських доларів, я вимагаю зняття їхньої максимальної щоденної суми 1000 канадських доларів, але вони скасували всі мої виграші та повернули 150 канадських доларів мого депозиту назад, тому що вони кажуть, що я порушив умови бонусу.

У мене є депозит 150 канадських доларів +150 канадських доларів бонус =300 канадських доларів для гри... коли я виграв у першому обертанні, ніколи не знижувався до 150 канадських доларів, я грав у багато слотів і відеопокеру, як і в будь-якому іншому казино, вони надсилали мені надіслали електронний лист із повідомленням про те, що я не повинен грати у відеопокер, поки користуюся бонусом, найсмішніше те, що майже всі казино не дозволяють вам грати в ігри, які заборонені в бонусі...але це казино дозволяє вам грати в будь-яку гру, і це заборонено говорити.

Сьогодні вранці я отримав від них електронний лист про те, що мій обліковий запис повністю підтверджено, але моє зняття коштів скасовано. Ви можете надіслати запит ще раз... тому минув тиждень, вони навіть не повернули мій депозит! file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Boss78,


вибачте за незручність. Ми займаємося цим і намагаємося зрозуміти, в чому тут проблема.


Ми повернемося до вас завтра і спробуємо підтримати вас у цьому питанні як клієнта, звичайно.


Гарного вечора і ще раз вибачте.

Королівські зірки

Автоматичний переклад.
RoyalStarsCasino
1 рік тому

Привіт,

Дякуємо за звернення. Просто нагадуємо: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂

Автоматичний переклад.
Boss78
1 рік тому

привіт

Я відчуваю, що ми все ще пропускаємо найважливішу частину тут, я не впевнений, яке бонусне правило ви повинні були порушити. Маєш ідею?

Як ви могли помітити, представник казино тут, щоб перевірити ситуацію. Думаю, нам варто дочекатися оновлення.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,

Я також не був упевнений, про яке бонусне правило вони говорили, але хороші новини, я отримав електронний лист від казино

вони просять вибачення за непорозуміння

обмежені ігри в їхніх Умовах та Умовах... Вони схвалили мій початковий депозит у розмірі 150 канадських доларів, який я отримав підтвердження від Interac, також вони повертають 1350 канадських доларів на мій рахунок, що є 10-кратним максимальним виграшем під час бонусу, сподіваюся, що залишковий баланс буде виплачено відразу немає проблем.

Я хотів би подякувати Royal Stars за розуміння моєї точки зору.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Гей, Радка,

Дякуємо за підказку, ми справді не скористалися кнопкою відповіді.

У загальних рисах опишемо ситуацію:

Boss78 зіграв одну з обмежених ігор у казино щодо його бонусу. Оскільки ми хочемо мати справедливе середовище для гравців, ми вирішили деактивувати обмежені ігри для таких випадків. Це означає, що такі ігри неможливо відкрити в цих випадках, оскільки гравці не можуть знати, які ігри обмежені. Це не було б надійним і справедливим.

Уже реалізовано процес, згідно з яким обмежені ігри неможливо відкрити, але оскільки ми все ще молодий бренд, не всі функції ще працюють автоматично. У цьому випадку нова гра була запущена та опублікована на веб-сайті автоматично, але не відразу оновлена до списку обмежених ігор. Тому існував проміжок часу, коли гравці могли грати в цю гру, навіть це не мало бути можливо.

На завершення було б несправедливо звинувачувати Boss78 у цьому, оскільки це була технічна проблема з нашого боку. Це причина, чому ми придумали ситуацію, яку Boss78 описав у своїй публікації раніше.

Наш девіз — створити «дім» для гравців і щоб вони могли почуватися в безпеці.

Ми сподіваємося, що це пояснення допоможе зрозуміти ситуацію, і ми, звичайно, готові допомогти у вирішенні проблем у майбутньому.

Дякую і вітаю

Королівські зірки

Автоматичний переклад.
Boss78
1 рік тому

Привіт Boss78,

дякую за відгук. Після розгляду справи (описаної у відповіді Radka) ми зрозуміли, що можемо допомогти вам тут.

Звичайно, для нас важливо, щоб гравці відчували повагу та справедливе ставлення. Це наш загальний девіз.

Якщо у вас виникнуть проблеми в майбутньому, зв’яжіться. Ми все ще молодий бренд і щодня намагаємося вдосконалювати те, що ви зараз бачите як доказ на веб-сайті.

Ми хочемо дати вам дім на майбутнє.

Будь ласка, зв’яжіться з нами, якщо у вас є рекомендації щодо покращення або якщо ви бачите моменти, які ми могли б вирішити краще.

Чи була ситуація вирішена справедливо, з вашої точки зору?

Вибачте за незручності та дякую.

вітаю

Королівські зірки

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гей, Радка,

Дякуємо за підказку, ми справді не скористалися кнопкою відповіді.

У загальних рисах опишемо ситуацію:

Boss78 зіграв одну з обмежених ігор у казино щодо його бонусу. Оскільки ми хочемо мати справедливе середовище для гравців, ми вирішили деактивувати обмежені ігри для таких випадків. Це означає, що такі ігри неможливо відкрити в цих випадках, оскільки гравці не можуть знати, які ігри обмежені. Це не було б надійним і справедливим.

Уже реалізовано процес, згідно з яким обмежені ігри неможливо відкрити, але оскільки ми все ще молодий бренд, не всі функції ще працюють автоматично. У цьому випадку нова гра була запущена та опублікована на веб-сайті автоматично, але не відразу оновлена до списку обмежених ігор. Тому існував проміжок часу, коли гравці могли грати в цю гру, навіть це не мало бути можливо.

На завершення було б несправедливо звинувачувати Boss78 у цьому, оскільки це була технічна проблема з нашого боку. Це причина, чому ми придумали ситуацію, яку Boss78 описав у своїй публікації раніше.

Наш девіз — створити «дім» для гравців і щоб вони могли почуватися в безпеці.

Ми сподіваємося, що це пояснення допоможе зрозуміти ситуацію, і ми, звичайно, готові допомогти у вирішенні проблем у майбутньому.

Дякую і вітаю

Королівські зірки

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, RoyalStarsCasino.

Дякую за це пояснення, я вважаю його дуже розумним. Ми всі робимо помилки, я вражений, що ти так відкрито визнав свою помилку.

До гравців завжди слід ставитися чесно, тому правильне пояснення є першим хорошим кроком, щоб це сталося.

Бажаю тобі чудового дня.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мені сподобалося, як вони це вирішили, якби всі казино були такими, але більшість просто завдає удару, вітаю Royal.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
1 рік тому

Мені це теж подобається!

Будемо сподіватися, що інші казино одного разу зрозуміють, що без щасливих гравців вони закінчать роботу 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Спроба переміщатися між обмеженими іграми та іграми, які не відповідають вашим вимогам щодо ставок, може бути складною. Мені подобається той факт, що їхні обмежені ігри недоступні під час бонусної гри. Той факт, що вони вирішили проблему Boss78 і внесли деякі зміни на свій веб-сайт, багато говорить про казино.

Я дуже добре провів час у казино, а персонал був дуже доброзичливим і корисним.

Продовжуй гарно працювати

Автоматичний переклад.
LuckyMe247
1 рік тому

Приємно бачити позитивні відгуки на форумі за зміну.

Щодо ігор, які заборонені під час гри з бонусом, я впевнений, що кожен гравець казино буде вдячний, якби інші казино мали подібну політику.

Допомога та спроби вирішити проблему гравця також багато говорять про саме казино. Я думаю, що так воно має працювати в багатьох випадках.

Але чи можу я запитати, що вас вразило в казино і чим підкорило?

Автоматичний переклад.
Anonymized713
1 рік тому

Я думаю, що, напевно, немає потреби ділитися більше. У вас досить велика безпрограшна серія. На вашому місці я б, напевно, давно припинив грати і не хотів би випробувати щось подібне в іншому казино. Ви теж так не думаєте? 🤔

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого