1 рік тому
Тут ви можете обговорити Royal Stars Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я поняття не маю, як ви завжди отримуєте свої оцінки... це вводить в оману.....
Привітання
AMGE55
I have no idea how you always get your ratings.....it's misleading.....
Greeting
AMGE55
keine Ahnung wie ihr immer auf euere Bewertungen kommt.....ist ja irreführend.....
Gruss
AMGE55
Привіт, не могли б ви конкретніше сказати, що ви вважаєте оманливим? Це свіже казино на веб-сайті Casino Guru, і ми побачимо, як розвиватиметься казино в майбутньому. Як працює наш рейтинговий процес , ви можете дізнатися просто тут. Дайте нам знати, якщо це допоможе. Дякую
Hi, could you be more specific what do you consider to be misleading, please? This casino is fresh casino on Casino Guru website and we will see how casino will develop in the future. How does our rating process work you can find out just here. Let us know if it helps. Thank you
Я зареєструвався в цьому казино пару днів тому. У мене з ними не було проблем, я навіть відкликав і відправив документи того ж дня та наступного дня. Вони також дуже швидкі в чаті та дуже ввічливі.
Ive signed up on this casino couple days ago. I had no problem with em, i even withdrawal and sended the documents same day and the next day. They also are very fast on their livechat and also very polite.
Привіт,
для мене це звучить як досвід, який вартий відгуку користувача, і я впевнений, що це казино також буде задоволене😀
Надішліть один прямо сюди , якщо хочете.
Що ви думаєте про бонуси, перелічені тут на сайті огляду , чи пробували ви якісь?
Hello there,
to me, it sounds like an experience worth a user review, and I'm sure that casino would be pleased as well😀
Submit one right here, if you feel like it.
What do you think about the bonuses listed here on the review site, have you tried any?
Зареєструвався тут після того, як прочитав гарний відгук про це казино, зробив свій перший депозит у розмірі 150 канадських доларів із безкоштовним бонусом, після гри протягом години або близько того, у мене був баланс 2910 канадських доларів. Надіслати документи, які все ще не перевірені, мої гроші видалено з мого рахунку, а мій депозит повернуто , я не хотів подавати скаргу на даний момент, оскільки я вже маю одну скаргу... будьте обережні, хлопці!
Registered here after reading nice review about this Casino, made my first deposit of 150 CAD wit wager free bonus, after playing for hour or so I had balance of 2910 CAD send documents still not verified and my money removed from my account and my deposit returned, I did not want to file complain at the moment because i already have one ongoing... be careful guys!
Що ж, без додаткової інформації ми можемо лише здогадуватися, що не так.
Однак я б почав із правила максимального виведення грошей, кажучи, що ви можете перевести лише 750 євро, а бонус є липким, тобто:
«Початкове значення бонусу буде списано з вашого рахунку під час виведення коштів.
Якщо ви внесете 100 євро та отримаєте бонус у 100 євро, 100 євро буде списано з вашого рахунку під час зняття."
Нам точно знадобиться деяка інформація від казино. Чи можете ви надати трохи?
Що стосується перевірки, іноді це може тривати навіть тиждень. Просто ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису.
Well, without further information, we can only guess what is wrong.
I would, however, start with the max cashout rule, saying that you can only cash out €750, and the bonus is sticky, meaning that:
"The initial bonus value will be deducted from your account when making a withdrawal.
If you deposit €100 and get a €100 bonus, €100 will be deducted from your account when you make a withdrawal."
We would certainly need some info from the casino. Can you provide some?
When it comes to verification, it can sometimes take even a week. It's just that we allow casinos 14 full days to verify the account.
Шановна Радко, дякую за швидку відповідь!
Я зробив депозит на 150 канадських доларів, і в їхніх бонусних Умовах чітко вказано, що сума депозиту становить 10 разів
у моєму випадку після того, як я підвищив 2910 канадських доларів, я вимагаю зняття їхньої максимальної щоденної суми 1000 канадських доларів, але вони скасували всі мої виграші та повернули 150 канадських доларів мого депозиту назад, тому що вони кажуть, що я порушив умови бонусу.
У мене є депозит 150 канадських доларів +150 канадських доларів бонус =300 канадських доларів для гри... коли я виграв у першому обертанні, ніколи не знижувався до 150 канадських доларів, я грав у багато слотів і відеопокеру, як і в будь-якому іншому казино, вони надсилали мені надіслали електронний лист із повідомленням про те, що я не повинен грати у відеопокер, поки користуюся бонусом, найсмішніше те, що майже всі казино не дозволяють вам грати в ігри, які заборонені в бонусі...але це казино дозволяє вам грати в будь-яку гру, і це заборонено говорити.
Сьогодні вранці я отримав від них електронний лист про те, що мій обліковий запис повністю підтверджено, але моє зняття коштів скасовано. Ви можете надіслати запит ще раз... тому минув тиждень, вони навіть не повернули мій депозит!
Dear Radka, Thank you for quick reply!
I have made 150 CAD deposit and in their bonus T&C it clearly says withdrawal 10X deposit amount
in my case after I was up 2910 CAD i request withdrawal of their max daily 1000 CAD, but they have canceled all my winnings and returned 150 CAD of my deposit back, because they are saying that I violated bonus T&C.
I have deposit 150 CAD +150 CAD bonus =300 CAD to play... ever first spin I was winning, did not eve go down to 150 CAD bonus I have played many slots and Video poker just like in any other Casinos, they sent me email stating that i should not play video poker while in bonus, the funny thing is that almost all Casino wont let you play games that is not allowed in bonus...but this casino let you play any game and than saying is forbidden.
This morning I received an email from them saying that my account is now fully verified, but my withdrawal canceled , and please can you request again... so it has been a week they wont even pay my deposit back!
Привіт Boss78,
вибачте за незручність. Ми займаємося цим і намагаємося зрозуміти, в чому тут проблема.
Ми повернемося до вас завтра і спробуємо підтримати вас у цьому питанні як клієнта, звичайно.
Гарного вечора і ще раз вибачте.
Королівські зірки
Hi Boss78,
sorry for the inconvenient experience so far. We are on it and try to understand what is the problem here.
We will come back to you tomorrow and try to support you in this matter as customer of course.
Have a nice evening and sorry again.
Royal Stars
Привіт,
Дякуємо за звернення. Просто нагадуємо: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂
Hello there,
Thank you for reaching out. Just a kind reminder: please use the "reply" button otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
привіт
Я відчуваю, що ми все ще пропускаємо найважливішу частину тут, я не впевнений, яке бонусне правило ви повинні були порушити. Маєш ідею?
Як ви могли помітити, представник казино тут, щоб перевірити ситуацію. Думаю, нам варто дочекатися оновлення.
Hi there.
I feel that we're still missing the most important part here, I am not sure which bonus rule you were supposed to breach. Do you have an idea?
As you may notice, the casino representative is here to check the situation out. I think we should wait for an update.
Привіт Радка,
Я також не був упевнений, про яке бонусне правило вони говорили, але хороші новини, я отримав електронний лист від казино
вони просять вибачення за непорозуміння
обмежені ігри в їхніх Умовах та Умовах... Вони схвалили мій початковий депозит у розмірі 150 канадських доларів, який я отримав підтвердження від Interac, також вони повертають 1350 канадських доларів на мій рахунок, що є 10-кратним максимальним виграшем під час бонусу, сподіваюся, що залишковий баланс буде виплачено відразу немає проблем.
Я хотів би подякувати Royal Stars за розуміння моєї точки зору.
Hi Radka,
I was not sure either what bonus rule they were talking about, but good news I have received an email from Casino
they have apologize for the misunderstanding surrounding
the restricted games in their T&C... They have approved my original deposit of 150 CAD which I received confirmation from Interac, also they refund 1350 CAD to my account which is 10X max win while in bonus, hopefully remaining balance will be paid out whit no issue.
I would like to thank Royal Stars for understanding my point of view.
Гей, Радка,
Дякуємо за підказку, ми справді не скористалися кнопкою відповіді.
У загальних рисах опишемо ситуацію:
Boss78 зіграв одну з обмежених ігор у казино щодо його бонусу. Оскільки ми хочемо мати справедливе середовище для гравців, ми вирішили деактивувати обмежені ігри для таких випадків. Це означає, що такі ігри неможливо відкрити в цих випадках, оскільки гравці не можуть знати, які ігри обмежені. Це не було б надійним і справедливим.
Уже реалізовано процес, згідно з яким обмежені ігри неможливо відкрити, але оскільки ми все ще молодий бренд, не всі функції ще працюють автоматично. У цьому випадку нова гра була запущена та опублікована на веб-сайті автоматично, але не відразу оновлена до списку обмежених ігор. Тому існував проміжок часу, коли гравці могли грати в цю гру, навіть це не мало бути можливо.
На завершення було б несправедливо звинувачувати Boss78 у цьому, оскільки це була технічна проблема з нашого боку. Це причина, чому ми придумали ситуацію, яку Boss78 описав у своїй публікації раніше.
Наш девіз — створити «дім» для гравців і щоб вони могли почуватися в безпеці.
Ми сподіваємося, що це пояснення допоможе зрозуміти ситуацію, і ми, звичайно, готові допомогти у вирішенні проблем у майбутньому.
Дякую і вітаю
Королівські зірки
Hey Radka,
thanks for the hint, we indeed missed to use the reply button.
In general let us describe the situation:
Boss78 played one for of the restricted games on the Casino regarding his bonus. Since we want to have a fair environment for players we decided to deactivate restricted games for such occasions. That means that such games are not possible to open in these cases because players cannot have in mind which games are restricted. This wouldn’t be reliable and fair.
The process was implemented already that restricted games are not possible to open but since we still are a young brand not all functions are working automatically yet. In this case a new game was launched and published on the website automatically but not updated to the list of restricted games immediately. Therefore there was a time gap where players could play this game even it shouldn’t be possible.
In conclusion this would not be fair to blame Boss78 for this since it was a technical problem from our side. This is the reason why we came up with the situation as Boss78 described in his post before.
Our motto is to create a „home" for players and that they can feel safe.
We hope this explanation helps to understand the situation and we are willed to help with problems in the future of course.
Thank you & greetings
Royal Stars
Привіт Boss78,
дякую за відгук. Після розгляду справи (описаної у відповіді Radka) ми зрозуміли, що можемо допомогти вам тут.
Звичайно, для нас важливо, щоб гравці відчували повагу та справедливе ставлення. Це наш загальний девіз.
Якщо у вас виникнуть проблеми в майбутньому, зв’яжіться. Ми все ще молодий бренд і щодня намагаємося вдосконалювати те, що ви зараз бачите як доказ на веб-сайті.
Ми хочемо дати вам дім на майбутнє.
Будь ласка, зв’яжіться з нами, якщо у вас є рекомендації щодо покращення або якщо ви бачите моменти, які ми могли б вирішити краще.
Чи була ситуація вирішена справедливо, з вашої точки зору?
Вибачте за незручності та дякую.
вітаю
Королівські зірки
Hi Boss78,
thank you for you feedback. After reviewing the case (desricbed in the reply to Radka) is was clear for us to help you here.
Of course it is important for us that players feel respected and treated in a fair way. This is our overall motto.
If you have problems in the future please reach out. We are still a young brand and try to improve every day what you see right now as proof on the website.
We want to give you a home for the future.
Please reach out if you have recommendations to improve or if you see points which we could handle better.
Was the situation handled in a fair way in your perspective?
Sorry for the inconvenience and thank you.
Greetings
Royal Stars
Гей, Радка,
Дякуємо за підказку, ми справді не скористалися кнопкою відповіді.
У загальних рисах опишемо ситуацію:
Boss78 зіграв одну з обмежених ігор у казино щодо його бонусу. Оскільки ми хочемо мати справедливе середовище для гравців, ми вирішили деактивувати обмежені ігри для таких випадків. Це означає, що такі ігри неможливо відкрити в цих випадках, оскільки гравці не можуть знати, які ігри обмежені. Це не було б надійним і справедливим.
Уже реалізовано процес, згідно з яким обмежені ігри неможливо відкрити, але оскільки ми все ще молодий бренд, не всі функції ще працюють автоматично. У цьому випадку нова гра була запущена та опублікована на веб-сайті автоматично, але не відразу оновлена до списку обмежених ігор. Тому існував проміжок часу, коли гравці могли грати в цю гру, навіть це не мало бути можливо.
На завершення було б несправедливо звинувачувати Boss78 у цьому, оскільки це була технічна проблема з нашого боку. Це причина, чому ми придумали ситуацію, яку Boss78 описав у своїй публікації раніше.
Наш девіз — створити «дім» для гравців і щоб вони могли почуватися в безпеці.
Ми сподіваємося, що це пояснення допоможе зрозуміти ситуацію, і ми, звичайно, готові допомогти у вирішенні проблем у майбутньому.
Дякую і вітаю
Королівські зірки
Hey Radka,
thanks for the hint, we indeed missed to use the reply button.
In general let us describe the situation:
Boss78 played one for of the restricted games on the Casino regarding his bonus. Since we want to have a fair environment for players we decided to deactivate restricted games for such occasions. That means that such games are not possible to open in these cases because players cannot have in mind which games are restricted. This wouldn’t be reliable and fair.
The process was implemented already that restricted games are not possible to open but since we still are a young brand not all functions are working automatically yet. In this case a new game was launched and published on the website automatically but not updated to the list of restricted games immediately. Therefore there was a time gap where players could play this game even it shouldn’t be possible.
In conclusion this would not be fair to blame Boss78 for this since it was a technical problem from our side. This is the reason why we came up with the situation as Boss78 described in his post before.
Our motto is to create a „home" for players and that they can feel safe.
We hope this explanation helps to understand the situation and we are willed to help with problems in the future of course.
Thank you & greetings
Royal Stars
Привіт, RoyalStarsCasino.
Дякую за це пояснення, я вважаю його дуже розумним. Ми всі робимо помилки, я вражений, що ти так відкрито визнав свою помилку.
До гравців завжди слід ставитися чесно, тому правильне пояснення є першим хорошим кроком, щоб це сталося.
Бажаю тобі чудового дня.
Hey RoyalStarsCasino.
Thank you for this explanation I find it very reasonable. We all make mistakes, I'm amazed you admitted the mistake so openly.
Players should always be treated fairly, so the proper explanation is the first good step to make this happen.
Wish you a great day.
Мені сподобалося, як вони це вирішили, якби всі казино були такими, але більшість просто завдає удару, вітаю Royal.
I liked the way they resolved it, if all Casino were like that, but most are just giving a blow, congratulations to Royal.
Gostei do jeito que resolveram,se todos Casino fossem assim ,mas a maioria só está dando golpe,parabéns a Royal.
Мені це теж подобається!
Будемо сподіватися, що інші казино одного разу зрозуміють, що без щасливих гравців вони закінчать роботу 🙂
I like it too!
Let's hope other casinos will one day realize that without happy players, they're done 🙂
Спроба переміщатися між обмеженими іграми та іграми, які не відповідають вашим вимогам щодо ставок, може бути складною. Мені подобається той факт, що їхні обмежені ігри недоступні під час бонусної гри. Той факт, що вони вирішили проблему Boss78 і внесли деякі зміни на свій веб-сайт, багато говорить про казино.
Я дуже добре провів час у казино, а персонал був дуже доброзичливим і корисним.
Продовжуй гарно працювати
Trying to navigete through restricted games, and games that does not contribute to your wagering requirements can be daunting. I like the fact that their restricted games is not accessable during bonus play. The fact that tey resolved Boss78's issue and made some changes to their website says a lot about a casino.
I Had a realy nice time at the casino and tha staff was super friendly and helpfull.
Keep up the good work
Приємно бачити позитивні відгуки на форумі за зміну.
Щодо ігор, які заборонені під час гри з бонусом, я впевнений, що кожен гравець казино буде вдячний, якби інші казино мали подібну політику.
Допомога та спроби вирішити проблему гравця також багато говорять про саме казино. Я думаю, що так воно має працювати в багатьох випадках.
Але чи можу я запитати, що вас вразило в казино і чим підкорило?
It's great to see positive reactions on the forum for a change.
As for the games that are banned when playing with a bonus, I'm sure every casino player would appreciate it if other casinos had a similar policy.
Also in terms of help and trying to solve the player's problem also speaks volumes about the casino itself. I think that's how it should work in many cases.
But may I ask what impressed you about the casino and what won you over ?
Я думаю, що, напевно, немає потреби ділитися більше. У вас досить велика безпрограшна серія. На вашому місці я б, напевно, давно припинив грати і не хотів би випробувати щось подібне в іншому казино. Ви теж так не думаєте? 🤔
I think there's probably no need to share more. You have a pretty big unwinnable streak. If I were you, I would probably have stopped playing a long time ago and I wouldn't want to experience something similar in another casino. Don't you think so too ? 🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.