1 рік тому
Тут ви можете обговорити Roo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я щойно побачив, що ти кажеш! Roo Casino закрито і більше не працює?? Дивно! Я дуже стараюся, стрибаючи через обручі, щоб отримати виплату виграшу з цього сайту на суму 4500 австралійських доларів. Якщо те, що ви говорите, правда, у мене немає шансів отримати їх! Вони все одно беруть гроші!
I have just seen that you say! Roo Casino is closed and no longer operates?? Weird! I am trying very hard, jumping through hoops to get a payout of winnings from this site to the sum of $4500au. If what you say is true, I have no chance of getting them! They are still taking money though!
О, це зазвичай найгірше, з чим можна стикатися...
Я б сказав, що закрите казино означає, що нові гравці не приймаються, але активно беруть гроші? Це гроуз!
Ви теж вмієте грати в якісь ігри? Я маю на увазі, що я не можу отримати доступ до сайту через VPN - він не працює. 🤔
Oh, this is usually the worst thing to encounter...
I would say a closed casino means no new players are accepted, but actively taking the money? That's grose!
Are you also able to play any games? I mean I can't access the site with VPN - it does not work. 🤔
Ні, вони насправді не сприймають використання маскування місцезнаходження, тобто використання VPN. Що стосується ігор, то я можу отримати повний доступ до всіх ігор, якщо вони не є іграми, забороненими через правила бонусів.
No they actually frown on the use of location masking ie using a VPN. As for games yes I can get full access to all games unless they are games not allowed because of bonus rules.
Як я вже сказав, спочатку я вніс 40 австралійських доларів, отримав 50% бонус на депозит, з якого я виграв понад 5000 австралійських доларів, зрештою я вклав і все ще сподіваюся отримати 2 рази зняття: 1 раз по 2500 австралійських доларів, інший — по 2000 австралійських доларів.
усі мої перевірочні документи були вилучені та прийняті. Потім прийшов великий Відділ шахрайства позначив ваш обліковий запис! І потрібна подальша ідентифікація! Тож мені довелося використати всі мої елементи перевірки, але надати їх у вигляді фотографій, де я їх тримаю!!
Також попросили попередню картку. На жаль, я нічого не міг з цим вдіяти, тому що у мене нова картка, яку було знищено.
As I said initially I deposited $40au got a 50% deposit bonus out of which I won in excess of $5000au in the end I put in and am still trusting to get 2x withdrawals 1 x for $2500au the other for $2000au.
all my verification documents were excepted and passed. Then came the big The fraud department has flagged your account! And further identification is needed! So I had to use all my verification items but give them as pictures with me holding them!!
They also asked for a previous card. Unfortunately I could do nothing about this because I have a new card and that one was destroyed.
Гаразд, цей також працює для мене!
Я вже повідомив нашій команді оновити відгук. На мій погляд, поки що найкращий крок – поскаржитися.
Не зволікайте та надішліть скаргу, вам може знадобитися допомога, чи не так?
Скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints/create
Сподіваюся, ви згодні з моєю пропозицією.
Ok, this one works for me too!
I already informed our Team to update the review. In my opinion, the best step is to complain for now.
Do not hesitate and submit the complaint you could use some help, right?
Use this link: https://casino.guru/complaints/create
I hope you agree with my suggestion.
Я не думаю, що минуло достатньо часу, щоб вимагати скарги! Якщо мені все одно не пощастить протягом наступного тижня, тоді порожнеча, що я буду робити! Пройшло лише 5 днів.
I don’t think it’s been long enough to warrant a complaint just yet! If I still have no luck in another week then a void what I will do! As it is it’s only been about 5 days.
Без проблем. Твій дзвінок. 🙂
Дайте мені знати, якщо щось зміниться, я хочу переконатися, що все закінчиться добре.
Ok - no problem. Your call. 🙂
Let me know if anything changes, I want to ensure all ends well.
я надіслав це електронним листом 5 годин тому! Ще немає відповіді?? Зазвичай вони повертаються через 1 годину??
правий я чи неправильний, ставлячи це запитання??
22 липня я ініціював 2 зняття коштів
Тоді мене вимагали надати документи для перевірки! Що я і зробив. Потім я отримав сповіщення про те, що мій обліковий запис був ретельно перевірений відділом боротьби з шахрайством, але був позначений для подальшої перевірки!
Але мій обліковий запис було повністю перевірено!
Відтоді я подав усе можливе для вашого розгляду та отримав сповіщення, що мій обліковий запис оновлено.
Зараз 28 липня, і все ще нічого?
Чи отримаю я колись від вас це відкликання чи ми будемо продовжувати ходити по колу???
Кевін.
i sent this in a email 5 hrs ago! No response yet?? They normally come back in 1 hr??
was I right or wrong to ask this question??
On the 22nd July I initiated 2 x withdrawals
At which time I was requested to supply verification documents! Which I did. Then I received notification that my account had been scrutinised by the fraud department but had been flagged for further scrutiny!
But my account had been fully reviewed!
Since then I have submitted everything possible for your scrutiny and got notification that my account had been updated.
It is now the 28th July and still nothing?
Will I ever receive this withdrawal from you or will we continue to go round in circles???
Kevin.
Кевін, вибачте, ми не чат чи форум Roo Casino.
Я погоджуюсь, що ви маєте рацію, але, на жаль, я нічого не можу для вас зробити, окрім скарги, як я запропонував раніше. Сподіваюся, ти тепер розумієш. Чи ти?
Kevin - we are not the Roo Casino chat or forum, I'm sorry.
I agree you are right to be angry, but sadly there is nothing I can do for you aside from the complaint, as I suggested earlier. I hope you understand now. Do you?
Так, я знаю! До кінця цього тижня я пройду процедуру розгляду скарг.
Yes I know! I will go through the complaints procedure towards the end of this week.
Це чудово, я дуже хотів би, щоб ви отримали допомогу.
That's great, I would really love for you to receive help.
Я щойно отримав сповіщення про те, що частину мого зняття було успішно оброблено? $2500, ще чекаю на інші $2000. Буду тримати вас в курсі
Кевін
I have just received notification that part of my withdrawal has been processed successfully? $2500, Still waiting on the other $2000. Will keep you informed
Kevin
Добре добре добре!
Дуже дякую, виходячи з цього оновлення, я б сказав, що все повинно бути добре.
Але я тебе чекаю!
Good good good!
Thank you very much, based on this update, I would say it should be ok.
But I'll wait for you!
Отримав перший платіж у розмірі 2500 доларів США. Я отримав його через 2 дні після відправки!
все ще чекає іншого вилучення
буде тримати вас в курсі
кевін
Received first payment of $2500 I got it 2 days after they sent it!
still waiting for other withdrawal
will keep you informed
kevin
Щасливі дні!
Останню частину мого виходу з Roocasino було оброблено, і мене повідомили, що її звільнено.
дякую за підтримку Радко😏
цінується
Кевін.
Happy days!
the final part of my withdrawal from Roocasino has been processed and I have been informed it’s been released.
thank you for your support Radka 😏
much appreciated
Kevin.
Я так радий! ✨
Мені було приємно, якщо я тобі знову знадоблюся - ну, ти знаєш, що робити. 🙂
Що ти зараз плануєш? Чи заслужило казино вашу повну довіру? Або ви трохи вагаєтесь залишатися там?
I'm so glad! ✨
It was my pleasure if you ever need me again - well, you know what to do. 🙂
What do you plan now? Has the casino earned your full trust? Or are you a bit hesitant to stay there?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.