3 тиж. тому
Тут ви можете обговорити Roman Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт усім. У римському казино я зробив депозит за допомогою картки MasterCard, вони підтримують лише банківський переказ sepa для зняття через картку, я взяв свої гроші за допомогою Iban, який я використовую в усіх інших казино, але вони завжди скасовують моє зняття, я щодня розмовляю з їм, і вони не надають жодної важливої підтримки, вони просять мене спробувати знову і знову або змінити спосіб вилучення, але невдача залишається. У когось була така сама проблема?
Hello everyone In roman casino I deposited through MasterCard card ,they only support sepa bank transfer for withdrawal through card , I have taken my money with the Iban I that am using in every other casino but they always cancel my withdrawal, I speak every day with them and they don't provide any important support they ask me to try again and again or to change the way of withdrawal but the failure remains. Does anyone had the same issue there?
Щойно з вашої скарги я дізнався, що ви вже місяць намагаєтеся зняти!
Це, звичайно, дуже багато часу, тож ви правильно зробили, що подали скаргу тут.
Чи є від них якесь пояснення, чому це відбувається? Я вважаю, що вони, безумовно, повинні мати підказку.🤔
Що ж, я просто сподіваюся, що разом із нашою командою ви зможете з’ясувати, що саме відбувається, і якомога швидше вирішити проблему.
Будь ласка, дайте нам знати, коли буде щось нове.
I just learned from your complaint that you have been trying to withdraw for a month!
That is a really long time, for sure, so you have done right to submit a complaint here.
Is there any kind of explanation from them, though, about why this is happening? They surely must have a clue, I believe.🤔
Well, I just hope that together with our team you'll be able to find out what exactly is going on and to resolve the issue as soon as possible.
Let us know whenever there is something new, please.
Вони не знають процесів на власному сайті. вони просять мене робити те саме знову і знову, вони хочуть, щоб я вказав «правильну адресу», але ви не вказуєте адресу, коли подаєте заявку на зняття коштів. Я показую їм знімки екрана, і вони кажуть мені створити рахунок Skrill, внесіть більше грошей (Я б ніколи не робив цього на цьому сайті) і спробував вивести кошти за допомогою Skrill, я вже спробував за допомогою netteller, я доклав багато зусиль, але це не спрацювало. Вони просто кажуть мені, що вони знову не працюють, і знову пропонують рішення, які вони зараз з самого початку, що вони не збираються працювати.
Я зберіг всю розмову електронною поштою та чатом. це тортури!
Коли я запитую про причину скасування, вони не знають, спочатку адресу (яку вони вказали якимось чином) після IBAN, і ти говорив, що проблема з адресою була вирішена після цього через банківський переказ sepa, який має проблема, тому після спроби з 3 різними номерами IBAN вони сказали мені спробувати netteller, після того, як вони сказали мені, що я можу зняти лише банківським переказом через мій депозит на картці, а тепер вони знову кажуть мені перевірити адресу (ЯКУ Я НЕ ВДАЮ І ЦЕ ПРАВИЛЬНО ТА ПЕРЕВІРЕНО В МОЄМУ АККАУНТІ)
They don't know the processes on their own site. they ask me to do the same things again and again, they want me to put the "right address" but you dont put address when you apply for a withdrawal.I show them screenshots and they tell me to create a Skrill account deposit more money (I would never do that on this site ) and try to withdrawl with Skrill, I have already tried with netteller I put big effort and it didn't work.They just tell me the same not working things agai and again they propose solutions that they now from the beginning that they don't gona work.
I have kept the whole email and chat conversation. this is torture!
When I ask for a reason of cancellation they dint know , first ot eas the address (that they put some how) after it was the IBAN and thy was telling that the address issue ia solved after that it was the sepa bank transfer that has the issue so after trying with 3 different IBANs they told me to try netteller, after they told me that I can withdrawl only with bank transfer because of my card deposit,and now they tell me again to check the address (WHICH I DON'T PUT AND IT IS CORRECT AND VERIFIED IN MY ACCOUNT)
Я вважаю, що це вас дуже засмучує, і напевно кожен би почувався так.
Нам справді потрібно з’ясувати, в чому проблема і чому вони так ускладнюють її, якщо у вас ніколи не було з цим проблем в інших казино, як ви сказали.
Наша команда з розгляду скарг, як завжди, докладе всіх зусиль, щоб якомога швидше розібратися та вирішити цю проблему.
Я хотів би дати вам пораду, якщо можна. Продовжуйте писати своєю мовою, а автоперекладач, який ми використовуємо і тут, як ми його запровадили в скаргах, зробить свою роботу. Знаєте, це краще для спілкування, і, сподіваюся, таким чином нічого не буде втрачено в перекладі.
I believe that this is really frustrating for you, and everyone would feel this way, for sure.
We really need to find out where the problem is and why they make it so complicated, if you have never had any problems with this in other casinos, as you said.
Our complaint team will do their best, as always, to crack it up and resolve this issue as soon as possible.
I'd like to give you some tip, if I may, though. Keep writing in your language, and the auto-translator, which we use here as well, as we have implemented it in the complaints, will do its job. It is better for communication, you know, and this way there won't be anything lost in translation, hopefully.
Я вважаю надзвичайно образливим після всього, через що я пройшов на їхньому сайті, щоб мене попросили створити обліковий запис на платформі, з якою я не знайомий, і внести ще 20 євро в надії, що це може нарешті вирішити проблему. Особливо враховуючи, що всі інші рішення, які вони пропонували досі, виявилися неефективними. Поки вони не повернуть мені гроші, я не можу довірити їхньому сайту додаткові кошти. Я люб’язно попросив їх повернути мої гроші вручну або використати будь-який інший спосіб, який вони вважають за потрібне; вони вже мають мій IBAN, дані моєї картки та всю мою сертифіковану особисту інформацію, яка працює в будь-якому іншому казино, і вони знову сказали мені спробувати Skrill, ніби вони не читають мої повідомлення, вони навіть не намагаються вирішити проблему банківським переказом або деактивувати цю перевірку для Skrill.
I find it extremely offensive, after everything I have gone through on their site, to be asked to create an account on a platform I am unfamiliar with, and to deposit another €20 in hopes that this might finally resolve the issue. Especially considering that all other solutions they have suggested so far have failed. As long as they haven't refunded my money, there is no way I will trust their site with additional funds. I kindly asked them to manually return my money or use any other method they see fit; they already have my IBAN, my card details, and all of my certified personal information which are functional in every other casino, and they again told me to try Skrill, is like they dont read my messages,they dont even try to solve the issue with the bank transfer or to deactivate this checking for Skrill.
Вибачте, але вони дійсно просили вас це зробити?🤔
На якій платформі ви повинні були внести 20 євро, якщо можна запитати, і яку причину вони вам дали для цього?
Я справді раніше нічого подібного не зустрічав.
Sorry, but did they really ask you to do that?🤔
Which platform were you supposed to deposit the €20, if I may ask, and what reason for doing so did they give you?
I really didn't come across anything like this before.
У них є причина, але вона залишається абсурдною,
Вони попросили мене спробувати зняти кошти за допомогою Skrill і пояснили, що для того, щоб це спрацювало, я повинен спочатку внести депозит за допомогою Skrill, мінімальна сума становить 20 євро.
Я сказав їм, що навіть не знаю, що таке Skrill, я можу створити обліковий запис і спробувати, але я не хочу давати їм більше грошей, я попросив їх видалити цей чек, і вони сказали, що це неможливо, і я потрібно внести депозит.
Але навіть якщо я робив цей обліковий запис або netteller, про який вони мене просили раніше, я й зробив це, і це теж не вдалося. Це вимагає зусиль з мого боку, хоча я не несу відповідальності за проблему.
Вони забрали мої гроші відразу, коли вони були внесені, і стверджували, що я можу зняти гроші, натомість я спілкувався з ними щодня протягом кількох тижнів, і це ніби вони просто намагаються позбутися мене щоразу, вони говорять мені те саме. і більше, і це зовсім не хвилює. Вони цього не роблять. Зі мною ніколи нічого подібного не траплялося.
Як я вже згадував вище, мої депозити були зроблені карткою, і казино нібито підтримує банківські перекази.
They have a reason, but it remains absurd,
They asked me to try withdrawing with Skrill and they pointed out to me that for this to work I must first make a deposit with Skrill, the minimum amount is €20.
I told them I don't even know what Skrill is, I can make an account and try but I'm not willing to give them more money, I asked them to remove this check and they said it can't be done and I have to make a deposit.
But even doing that account or the netteller they asked me before, which I did and it failed too. It requires effort on my part while I am not responsible for the problem.
They took my money straight away when it was deposited and claimed I could make withdrawals, instead I have been talking to them every day for weeks and it's like they are just trying to get rid of me every time, they tell me the same things over and over and don't care at all. They don't. I've never had anything like this happen to me.
As I have mentioned above, my deposits have been made by card and the casino supposedly supports bank transfers.
Έχουνε λόγο,αλλά παραμένει παράλογος,
Μου ζήτησαν να δοκιμάσω ανάληψη με Skrill και μου επισήμαναν ότι για να λειτουργήσει αυτό πρέπει πρώτα να κάνω κατάθεση με Skrill,το μικρότερο ποσό είναι 20€ .
Τους είπα ότι δεν ξέρω καν τι είναι το Skrill, μπορώ να κάνω έναν λογαριασμό και να δοκιμάσω αλλά δεν ειμαι πρόθυμος να τους δώσω περισσότερα χρήματα,τους ζήτησα να αφαιρέσουν τον έλεγχο αυτόν και μου είπαν ότι δεν γίνεται και ότι πρέπει να κάνω κατάθεση.
Αλλά ακόμη και το να κάνω αυτόν τον λογαριασμό ή το netteller που μου είχαν ζητήσει στο παρελθόν,το οποίο έκανα και απέτυχε και αυτο. Θέλει εφορτ από πλευράς μου ενώ δεν ευθυνομαι για το πρόβλημα.
Πήραν απευθείας τα λεφτά μου όταν κατεθετα και υποστήριζαν ότι μπορώ να κάνω αναλήψεις, αντί για αυτό μιλάω μαζί τους κάθε μέρα τόσες βδομάδες και είναι σαν να προσπαθούν απλά να με ξεφορτωθούν κάθε φορά, μου λένε τα ίδια και τα ίδια και δεν ασχολούνται καθόλου.Δεν μου έχει τύχει ποτέ κάτι παρόμοιο.
Όπως έχω αναφέρει και παραπάνω οι καταθέσεις μου έχουν γίνει με κάρτα και το καζίνο υποθετικά υποστηρίζει τραπεζικές μεταφορές .
Я б точно рекомендував більше не робити депозитів там.
Якщо вони заявили, що банківський переказ доступний для зняття коштів, я точно не бачу жодних причин для створення облікового запису Skrill.
Краще зачекайте, доки наша команда розгляду скарг розпочне розгляд вашої справи, і, сподіваємося, її незабаром буде вирішено.
I surely would recommend not do any more deposits there.
If they have stated that the bank transfer is available for withdrawals, I don't see any reason for you to make a Skrill account, for sure.
Better wait for our complaint team to move forward with your case, and hopefully it will be solved soon.
Дуже дякую, буду вдячна, якщо ви зможете щось зробити.
Thank you very much I will be grateful if you can do something.
Σας ευχαριστώ πολύ θα είμαι ευγνώμων αν καταφέρετε κάτι.
Якщо є спосіб допомогти вам, будьте впевнені, наші спеціалісти зі скарг знайдуть його. Я знаю, що це складна ситуація, тому, якщо можете, спробуйте відволіктися чимось іншим. Постарайтеся трохи зменшити стрес. 🙏
If there is a way to help you, be assured our dedicated complaint specialists will find it. I know it is a difficult situation, so try to distract yourself with something else if you can. Aim to reduce the stress a bit. 🙏
Наскільки я бачу, наша група розгляду скарг працює над вашою справою, тому, будь ласка, зачекайте на подальшу відповідь протягом терміну, зазначеного у вашій скарзі.
Our complaint team is working on your case, as I can see, so please wait for any further reply within the time line stated on your complaint.
Привіт!
Я сподівався, що проблема може бути вирішена казино, тому я коротко перевірив скаргу. Ну, іноді, на жаль, для вирішення справи потрібно набагато більше. Я просто побажав вам і Пітеру успіху у вирішенні справи.
Сподіваюся, ви не надто розчаровані; ми будемо тут, якщо вам потрібно.
Hi there!
I was hoping the problem could be resolved by the casino, so I briefly checked the complaint. Well, Sometimes sadly need much more to resolve the case. I just wanted good luck to you and Peter with resolving the case.
Hope you're not overfrustrated; we will be here if you need.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.