ФорумКазиноRoman Casino - загальне обговорення

Roman Casino - загальне обговорення

3 тиж. тому від Romi
|
375 переглядів 13 відповідей |
|
Додати публікацію
3 тиж. тому
Тут ви можете обговорити Roman Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 тиж. тому

Привіт усім. У римському казино я зробив депозит за допомогою картки MasterCard, вони підтримують лише банківський переказ sepa для зняття через картку, я взяв свої гроші за допомогою Iban, який я використовую в усіх інших казино, але вони завжди скасовують моє зняття, я щодня розмовляю з їм, і вони не надають жодної важливої підтримки, вони просять мене спробувати знову і знову або змінити спосіб вилучення, але невдача залишається. У когось була така сама проблема?

Автоматичний переклад.
focaras
3 тиж. тому

Щойно з вашої скарги я дізнався, що ви вже місяць намагаєтеся зняти!

Це, звичайно, дуже багато часу, тож ви правильно зробили, що подали скаргу тут.

Чи є від них якесь пояснення, чому це відбувається? Я вважаю, що вони, безумовно, повинні мати підказку.🤔

Що ж, я просто сподіваюся, що разом із нашою командою ви зможете з’ясувати, що саме відбувається, і якомога швидше вирішити проблему.

Будь ласка, дайте нам знати, коли буде щось нове.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вони не знають процесів на власному сайті. вони просять мене робити те саме знову і знову, вони хочуть, щоб я вказав «правильну адресу», але ви не вказуєте адресу, коли подаєте заявку на зняття коштів. Я показую їм знімки екрана, і вони кажуть мені створити рахунок Skrill, внесіть більше грошей (Я б ніколи не робив цього на цьому сайті) і спробував вивести кошти за допомогою Skrill, я вже спробував за допомогою netteller, я доклав багато зусиль, але це не спрацювало. Вони просто кажуть мені, що вони знову не працюють, і знову пропонують рішення, які вони зараз з самого початку, що вони не збираються працювати.

Я зберіг всю розмову електронною поштою та чатом. це тортури!

Коли я запитую про причину скасування, вони не знають, спочатку адресу (яку вони вказали якимось чином) після IBAN, і ти говорив, що проблема з адресою була вирішена після цього через банківський переказ sepa, який має проблема, тому після спроби з 3 різними номерами IBAN вони сказали мені спробувати netteller, після того, як вони сказали мені, що я можу зняти лише банківським переказом через мій депозит на картці, а тепер вони знову кажуть мені перевірити адресу (ЯКУ Я НЕ ВДАЮ І ЦЕ ПРАВИЛЬНО ТА ПЕРЕВІРЕНО В МОЄМУ АККАУНТІ)

Автоматичний переклад.
focaras
3 тиж. тому

Я вважаю, що це вас дуже засмучує, і напевно кожен би почувався так.

Нам справді потрібно з’ясувати, в чому проблема і чому вони так ускладнюють її, якщо у вас ніколи не було з цим проблем в інших казино, як ви сказали.

Наша команда з розгляду скарг, як завжди, докладе всіх зусиль, щоб якомога швидше розібратися та вирішити цю проблему.

Я хотів би дати вам пораду, якщо можна. Продовжуйте писати своєю мовою, а автоперекладач, який ми використовуємо і тут, як ми його запровадили в скаргах, зробить свою роботу. Знаєте, це краще для спілкування, і, сподіваюся, таким чином нічого не буде втрачено в перекладі.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я вважаю надзвичайно образливим після всього, через що я пройшов на їхньому сайті, щоб мене попросили створити обліковий запис на платформі, з якою я не знайомий, і внести ще 20 євро в надії, що це може нарешті вирішити проблему. Особливо враховуючи, що всі інші рішення, які вони пропонували досі, виявилися неефективними. Поки вони не повернуть мені гроші, я не можу довірити їхньому сайту додаткові кошти. Я люб’язно попросив їх повернути мої гроші вручну або використати будь-який інший спосіб, який вони вважають за потрібне; вони вже мають мій IBAN, дані моєї картки та всю мою сертифіковану особисту інформацію, яка працює в будь-якому іншому казино, і вони знову сказали мені спробувати Skrill, ніби вони не читають мої повідомлення, вони навіть не намагаються вирішити проблему банківським переказом або деактивувати цю перевірку для Skrill.


Автоматичний переклад.
focaras
3 тиж. тому

Вибачте, але вони дійсно просили вас це зробити?🤔

На якій платформі ви повинні були внести 20 євро, якщо можна запитати, і яку причину вони вам дали для цього?

Я справді раніше нічого подібного не зустрічав.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

У них є причина, але вона залишається абсурдною,

Вони попросили мене спробувати зняти кошти за допомогою Skrill і пояснили, що для того, щоб це спрацювало, я повинен спочатку внести депозит за допомогою Skrill, мінімальна сума становить 20 євро.


Я сказав їм, що навіть не знаю, що таке Skrill, я можу створити обліковий запис і спробувати, але я не хочу давати їм більше грошей, я попросив їх видалити цей чек, і вони сказали, що це неможливо, і я потрібно внести депозит.

Але навіть якщо я робив цей обліковий запис або netteller, про який вони мене просили раніше, я й зробив це, і це теж не вдалося. Це вимагає зусиль з мого боку, хоча я не несу відповідальності за проблему.

Вони забрали мої гроші відразу, коли вони були внесені, і стверджували, що я можу зняти гроші, натомість я спілкувався з ними щодня протягом кількох тижнів, і це ніби вони просто намагаються позбутися мене щоразу, вони говорять мені те саме. і більше, і це зовсім не хвилює. Вони цього не роблять. Зі мною ніколи нічого подібного не траплялося.

Як я вже згадував вище, мої депозити були зроблені карткою, і казино нібито підтримує банківські перекази.

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
focaras
3 тиж. тому

Я б точно рекомендував більше не робити депозитів там.

Якщо вони заявили, що банківський переказ доступний для зняття коштів, я точно не бачу жодних причин для створення облікового запису Skrill.

Краще зачекайте, доки наша команда розгляду скарг розпочне розгляд вашої справи, і, сподіваємося, її незабаром буде вирішено.


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Дуже дякую, буду вдячна, якщо ви зможете щось зробити.

Автоматичний переклад.
focaras
3 тиж. тому

Якщо є спосіб допомогти вам, будьте впевнені, наші спеціалісти зі скарг знайдуть його. Я знаю, що це складна ситуація, тому, якщо можете, спробуйте відволіктися чимось іншим. Постарайтеся трохи зменшити стрес. 🙏

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт,

У вас є якісь оновлення щодо моєї проблеми?

Автоматичний переклад.
focaras
2 тиж. тому

Наскільки я бачу, наша група розгляду скарг працює над вашою справою, тому, будь ласка, зачекайте на подальшу відповідь протягом терміну, зазначеного у вашій скарзі.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт,

У вас є якісь оновлення щодо моєї проблеми?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт!

Я сподівався, що проблема може бути вирішена казино, тому я коротко перевірив скаргу. Ну, іноді, на жаль, для вирішення справи потрібно набагато більше. Я просто побажав вам і Пітеру успіху у вирішенні справи.

Сподіваюся, ви не надто розчаровані; ми будемо тут, якщо вам потрібно.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого