ГоловнаФорумКазиноRoman Casino - загальне обговорення

Roman Casino - загальне обговорення

 від Romi
|
775 переглядів 13 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Roman Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Привіт усім. У римському казино я зробив депозит за допомогою картки MasterCard, вони підтримують лише банківський переказ sepa для зняття через картку, я взяв свої гроші за допомогою Iban, який я використовую в усіх інших казино, але вони завжди скасовують моє зняття, я щодня розмовляю з їм, і вони не надають жодної важливої підтримки, вони просять мене спробувати знову і знову або змінити спосіб вилучення, але невдача залишається. У когось була така сама проблема?

Автоматичний переклад.
focaras

Щойно з вашої скарги я дізнався, що ви вже місяць намагаєтеся зняти!

Це, звичайно, дуже багато часу, тож ви правильно зробили, що подали скаргу тут.

Чи є від них якесь пояснення, чому це відбувається? Я вважаю, що вони, безумовно, повинні мати підказку.🤔

Що ж, я просто сподіваюся, що разом із нашою командою ви зможете з’ясувати, що саме відбувається, і якомога швидше вирішити проблему.

Будь ласка, дайте нам знати, коли буде щось нове.

Автоматичний переклад.

Вони не знають процесів на власному сайті. вони просять мене робити те саме знову і знову, вони хочуть, щоб я вказав «правильну адресу», але ви не вказуєте адресу, коли подаєте заявку на зняття коштів. Я показую їм знімки екрана, і вони кажуть мені створити рахунок Skrill, внесіть більше грошей (Я б ніколи не робив цього на цьому сайті) і спробував вивести кошти за допомогою Skrill, я вже спробував за допомогою netteller, я доклав багато зусиль, але це не спрацювало. Вони просто кажуть мені, що вони знову не працюють, і знову пропонують рішення, які вони зараз з самого початку, що вони не збираються працювати.

Я зберіг всю розмову електронною поштою та чатом. це тортури!

Коли я запитую про причину скасування, вони не знають, спочатку адресу (яку вони вказали якимось чином) після IBAN, і ти говорив, що проблема з адресою була вирішена після цього через банківський переказ sepa, який має проблема, тому після спроби з 3 різними номерами IBAN вони сказали мені спробувати netteller, після того, як вони сказали мені, що я можу зняти лише банківським переказом через мій депозит на картці, а тепер вони знову кажуть мені перевірити адресу (ЯКУ Я НЕ ВДАЮ І ЦЕ ПРАВИЛЬНО ТА ПЕРЕВІРЕНО В МОЄМУ АККАУНТІ)

Автоматичний переклад.
focaras

Я вважаю, що це вас дуже засмучує, і напевно кожен би почувався так.

Нам справді потрібно з’ясувати, в чому проблема і чому вони так ускладнюють її, якщо у вас ніколи не було з цим проблем в інших казино, як ви сказали.

Наша команда з розгляду скарг, як завжди, докладе всіх зусиль, щоб якомога швидше розібратися та вирішити цю проблему.

Я хотів би дати вам пораду, якщо можна. Продовжуйте писати своєю мовою, а автоперекладач, який ми використовуємо і тут, як ми його запровадили в скаргах, зробить свою роботу. Знаєте, це краще для спілкування, і, сподіваюся, таким чином нічого не буде втрачено в перекладі.

Автоматичний переклад.

Я вважаю надзвичайно образливим після всього, через що я пройшов на їхньому сайті, щоб мене попросили створити обліковий запис на платформі, з якою я не знайомий, і внести ще 20 євро в надії, що це може нарешті вирішити проблему. Особливо враховуючи, що всі інші рішення, які вони пропонували досі, виявилися неефективними. Поки вони не повернуть мені гроші, я не можу довірити їхньому сайту додаткові кошти. Я люб’язно попросив їх повернути мої гроші вручну або використати будь-який інший спосіб, який вони вважають за потрібне; вони вже мають мій IBAN, дані моєї картки та всю мою сертифіковану особисту інформацію, яка працює в будь-якому іншому казино, і вони знову сказали мені спробувати Skrill, ніби вони не читають мої повідомлення, вони навіть не намагаються вирішити проблему банківським переказом або деактивувати цю перевірку для Skrill.


Автоматичний переклад.
focaras

Вибачте, але вони дійсно просили вас це зробити?🤔

На якій платформі ви повинні були внести 20 євро, якщо можна запитати, і яку причину вони вам дали для цього?

Я справді раніше нічого подібного не зустрічав.

Автоматичний переклад.

У них є причина, але вона залишається абсурдною,

Вони попросили мене спробувати зняти кошти за допомогою Skrill і пояснили, що для того, щоб це спрацювало, я повинен спочатку внести депозит за допомогою Skrill, мінімальна сума становить 20 євро.


Я сказав їм, що навіть не знаю, що таке Skrill, я можу створити обліковий запис і спробувати, але я не хочу давати їм більше грошей, я попросив їх видалити цей чек, і вони сказали, що це неможливо, і я потрібно внести депозит.

Але навіть якщо я робив цей обліковий запис або netteller, про який вони мене просили раніше, я й зробив це, і це теж не вдалося. Це вимагає зусиль з мого боку, хоча я не несу відповідальності за проблему.

Вони забрали мої гроші відразу, коли вони були внесені, і стверджували, що я можу зняти гроші, натомість я спілкувався з ними щодня протягом кількох тижнів, і це ніби вони просто намагаються позбутися мене щоразу, вони говорять мені те саме. і більше, і це зовсім не хвилює. Вони цього не роблять. Зі мною ніколи нічого подібного не траплялося.

Як я вже згадував вище, мої депозити були зроблені карткою, і казино нібито підтримує банківські перекази.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
focaras

Я б точно рекомендував більше не робити депозитів там.

Якщо вони заявили, що банківський переказ доступний для зняття коштів, я точно не бачу жодних причин для створення облікового запису Skrill.

Краще зачекайте, доки наша команда розгляду скарг розпочне розгляд вашої справи, і, сподіваємося, її незабаром буде вирішено.


Автоматичний переклад.

Дуже дякую, буду вдячна, якщо ви зможете щось зробити.

Автоматичний переклад.
focaras

Якщо є спосіб допомогти вам, будьте впевнені, наші спеціалісти зі скарг знайдуть його. Я знаю, що це складна ситуація, тому, якщо можете, спробуйте відволіктися чимось іншим. Постарайтеся трохи зменшити стрес. 🙏

Автоматичний переклад.

Привіт,

У вас є якісь оновлення щодо моєї проблеми?

Автоматичний переклад.
focaras

Наскільки я бачу, наша група розгляду скарг працює над вашою справою, тому, будь ласка, зачекайте на подальшу відповідь протягом терміну, зазначеного у вашій скарзі.

Автоматичний переклад.

Привіт,

У вас є якісь оновлення щодо моєї проблеми?

Автоматичний переклад.

Привіт!

Я сподівався, що проблема може бути вирішена казино, тому я коротко перевірив скаргу. Ну, іноді, на жаль, для вирішення справи потрібно набагато більше. Я просто побажав вам і Пітеру успіху у вирішенні справи.

Сподіваюся, ви не надто розчаровані; ми будемо тут, якщо вам потрібно.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого