ФорумКазиноROLR Casino - загальне обговорення

ROLR Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

12 міс. тому від satankid22
|
2557 переглядів 19 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
haper
7 міс. тому

Привіт. Шкода це чути, але це справді неприємна ситуація. Знаєте що? Можливо, хтось із представників казино зв’яжеться з вами прямо тут, на форумі, і ми потенційно зможемо дізнатися більше інформації😉.

Чи можу я запитати, чи пройшли ви повну перевірку в цьому казино? Це був ваш перший запит на зняття?


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

ROLR Casino не виплачувало виграш у 60 доларів більше 3 днів, хоча мій депозит становив 20 доларів, і я не використовував жодних бонусів!!! Команда підтримки щодня відповідає, що вони надіслали запит у свій фінансовий відділ і їм потрібно почекати, і щодня я отримую ту саму відповідь! Я нікому не раджу грати в цьому казино, тому що якщо вони не можуть заплатити $60 протягом, як то кажуть, протягом 1 години і не довше 24 годин, то не варто навіть намагатися виграти у них більше сум!!!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, Хапер,

Вибачте за затримку. Як зазначено в наших умовах обслуговування, ми прагнемо затверджувати всі зняття коштів протягом 24 годин. Однак, як казино з низьким рівнем кваліфікації, ми стикаємося з більшою, ніж зазвичай, кількістю спроб шахрайства, що вимагає додаткових перевірок. Час від часу це може сповільнити обробку в нашому фінансовому відділі, і ми щиро вибачаємося за будь-які спричинені незручності. Тепер вашу транзакцію схвалено, і кошти вже мають бути у вашому гаманці.


Щирі вітання,

Команда ROLR

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я роблю друге виведення коштів у цьому казино, і це триває вже більше 7 днів, лише 100 доларів США!!!Вони приймають платежі миттєво, але знімають гроші, коли хочуть, або не роблять цього взагалі. Звертатися в службу підтримки марно, вони тільки кажуть, що це не їх турбота, а фінансовий відділ, який постійно перевіряє платежі. У мене таке відчуття, що я буду чекати наступного платежу кілька місяців або рік... Категорично нікому не раджу користуватися цим казино.

Автоматичний переклад.
haper
7 міс. тому

Привіт. Чи можу я запитати про ваше перше зняття, будь ласка? Чи вдалося це в кінці? Я бачив, що казино відповіло вам і пояснило ситуацію раніше. Сподіваємося, що так буде і цього разу, і ваша проблема буде вирішена безпосередньо з казино. Це хороший знак, коли представник казино готовий допомогти своїм гравцям навіть через наш форум, чи не так?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.