ГоловнаФорумКазиноROLR Casino - загальне обговорення

ROLR Casino - загальне обговорення

1 рік тому від satankid22
|
3 017 переглядів 19 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити ROLR Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

не грай тут

Єдине, що я зробив тут, це зробив депозит, і депозит отримав фріспіни 1 раз, і навіть баланс у вашому гаманці може показати вам, скільки ви виграли ще до того, як ви навіть почнете фріспіни, що викликає у мене дуже скептичний настрій, не грайте тут!

Автоматичний переклад.
satankid22
1 рік тому

Вітаю,


ROLR пишається тим, що є глобальним казино з твердою прихильністю до конфіденційності та прозорості. Варто зазначити, що ваш досвід виглядає унікальним, оскільки жоден інший гравець не повідомляв про таку проблему. Ми можемо з упевненістю заявити, що ваш гаманець не визначає наперед і не відображає потенційні виграші чи програші.

Цілком можливо, що виникло непорозуміння щодо вашого занепокоєння. Однак ми готові розглянути та вирішити будь-які проблеми, які виникають під час використання ROLR.


Будь ласка, зв’яжіться з нами за адресою team@rolr.io і повідомте подробиці проблеми, з якою ви зіткнулися, і ми постараємося її якнайшвидше усунути.


Щирі вітання,

Команда ROLR

Автоматичний переклад.
1 рік тому

не грай тут

Єдине, що я зробив тут, це зробив депозит, і депозит отримав фріспіни 1 раз, і навіть баланс у вашому гаманці може показати вам, скільки ви виграли ще до того, як ви навіть почнете фріспіни, що викликає у мене дуже скептичний настрій, не грайте тут!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хм, це досить дивно, коли описуєш подібний випадок. Щось подібне, ймовірно, досить рідко зустрічається для гравця. У будь-якому разі, якщо ви спілкуєтеся з казино, чи зможете ви повідомити нам, що вам відповіло казино? Думаю, варто було б принаймні спробувати і з’ясувати, в чому проблема. Що ти думаєш ?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вітаю,


ROLR пишається тим, що є глобальним казино з твердою прихильністю до конфіденційності та прозорості. Варто зазначити, що ваш досвід виглядає унікальним, оскільки жоден інший гравець не повідомляв про таку проблему. Ми можемо з упевненістю заявити, що ваш гаманець не визначає наперед і не відображає потенційні виграші чи програші.

Цілком можливо, що виникло непорозуміння щодо вашого занепокоєння. Однак ми готові розглянути та вирішити будь-які проблеми, які виникають під час використання ROLR.


Будь ласка, зв’яжіться з нами за адресою team@rolr.io і повідомте подробиці проблеми, з якою ви зіткнулися, і ми постараємося її якнайшвидше усунути.


Щирі вітання,

Команда ROLR

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Ви випадково представник казино? Якщо так, перевірте ці правила:

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

Дякую

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Мій баланс отримує заздалегідь визначені результати, тому не приходьте сюди і не кажіть мені, що це має розумне пояснення

коли я натискаю обертання, я бачу, як гаманець стає більшим або меншим навіть до того, як обертання закінчиться, навіть до того, як я отримаю безкоштовні обертання, виграш відображається в моєму гаманці безпосередньо перед тим, як я його розпочаю, тому я ніколи не піду грати у вашому казино, і якщо ви цього не зробите Не відповідайте гуру казино, якщо ви власник, або відповідайте, що ніхто не пішов, грайте у вашому шахрайському казино

Автоматичний переклад.
satankid22
1 рік тому

Якщо я правильно зрозумів: ви отримуєте бонус безкоштовних обертань на слоті, а результати безкоштовних обертань виплачуються одразу, навіть без участі в безкоштовних обертаннях? Це перший раз, коли я бачу таке, і я отримую багато бонусів безкоштовних обертань, я припускаю, що коли ми використовуємо бонус безкоштовних обертань, результати вже є, перш ніж ми входимо в гру, але для того, щоб виграші були зараховані на наш баланс ми повинні закінчити безкоштовні обертання, і, можливо, ваш обліковий запис підключено, і він пропускає всі ці кроки, а виграш зараховується відразу (?)

Крім того, хто є постачальником ігор, у яких надаються безкоштовні обертання? Можливо, це проблема з боку постачальника ігор? Я просто намагаюся знайти розумне пояснення, тому що я вперше бачу такий випадок

Автоматичний переклад.
satankid22
1 рік тому

Привіт,

Ми розуміємо ваші занепокоєння та справді хочемо вирішити описану вами ситуацію. Будь ласка, майте на увазі, що результат кожного обертання визначається вашою дією, і ні казино, ні провайдер не мають на це впливу.

Ми вважаємо, що тут може виникнути невелике непорозуміння або непорозуміння, можливо, пов’язане з короткою затримкою оновлення балансу.

Сценарій, який ви описали, є безпрецедентним у галузі та, наскільки нам відомо, неправдоподібним. Ми щиро хочемо допомогти роз’яснити будь-яку плутанину, але, здається, у налагодженні прямого зв’язку виникла проблема. Наш намір полягає в тому, щоб ніколи не відкидати занепокоєння, а розуміти та вирішувати їх.

Ми прозорі у своїй діяльності. Якби ви могли публічно надати знімки екрана або коротке відео, що фіксує проблему, це дуже допомогло б нам зрозуміти та вирішити її.


Щирі вітання,

Команда ROLR

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мій баланс отримує заздалегідь визначені результати, тому не приходьте сюди і не кажіть мені, що це має розумне пояснення

коли я натискаю обертання, я бачу, як гаманець стає більшим або меншим навіть до того, як обертання закінчиться, навіть до того, як я отримаю безкоштовні обертання, виграш відображається в моєму гаманці безпосередньо перед тим, як я його розпочаю, тому я ніколи не піду грати у вашому казино, і якщо ви цього не зробите Не відповідайте гуру казино, якщо ви власник, або відповідайте, що ніхто не пішов, грайте у вашому шахрайському казино

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я просто намагався зрозуміти ситуацію, тому що раніше не зустрічав нічого подібного, тож мені, безсумнівно, знадобляться деякі пояснення від казино, які, звичайно, можуть надійти, якщо ви відповісте. Я б лише додав, що ми не казино, але ми надаємо найбільше у світі джерело інформації про онлайн-казино.

То як щодо того, щоб відповісти представнику казино, щоб прояснити ситуацію?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я повинен сказати, що я ЛЮБЛЮ це казино поки що. Я залишу детальний огляд сьогодні ввечері, але поки що я думаю, що це мій новий візит до казино. Якщо ви помітили, що ваші кошти змінюються, це тому, що кошти на вашому рахунку в казино діють так, ніби вони на біржі, тож вони будуть рости й падати разом із ринком, який я особисто ЛЮБЛЮ. Причина, чому я багато знімаю в казино (що їм не подобається, зрозуміло), полягає в тому, що я люблю тримати свою Crypto на біржі, коли я не граю, тому тут мені не потрібно продовжувати виводити для цього, я можу просто залиште його в казино. Звичайно, це може бути добре чи погано залежно від ринку, але мені дуже подобається саме цей спосіб! Я припускаю, що саме тому попередній коментатор бачив, як кошти то зростають, то падають...Це був ринок, а не заздалегідь визначені оберти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я повинен сказати, що я ЛЮБЛЮ це казино поки що. Я залишу детальний огляд сьогодні ввечері, але поки що я думаю, що це мій новий візит до казино. Якщо ви помітили, що ваші кошти змінюються, це тому, що кошти на вашому рахунку в казино діють так, ніби вони на біржі, тож вони будуть рости й падати разом із ринком, який я особисто ЛЮБЛЮ. Причина, чому я багато знімаю в казино (що їм не подобається, зрозуміло), полягає в тому, що я люблю тримати свою Crypto на біржі, коли я не граю, тому тут мені не потрібно продовжувати виводити для цього, я можу просто залиште його в казино. Звичайно, це може бути добре чи погано залежно від ринку, але мені дуже подобається саме цей спосіб! Я припускаю, що саме тому попередній коментатор бачив, як кошти то зростають, то падають...Це був ринок, а не заздалегідь визначені оберти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щиро дякуємо за ваш глибокий відгук і огляд, Nightgypsie.

Якщо ви стежите за коментарями, як і я, ви могли помітити, що гравець не занурився в подробиці цих «заздалегідь визначених ставок». Це завжди допомагає отримати повну картину, чи не так? :)

Ми дуже раді, що вам було приємно провести час на ROLR, і з нетерпінням чекаємо нових розваг разом. Продовжуйте котитися!


Щирі вітання,

Команда ROLR

Автоматичний переклад.
ROLRCasino
1 рік тому

привіт Я гравець на вашому сайті Rolr. Я люблю там грати, але уточніть, будь ласка, скільки часу займає зняття? Я запитую, тому що служба підтримки сказала мені, що це займає годину або навіть менше, але весь час займає більше 24 годин. Будь ласка, поясніть. Дуже дякую.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт Я гравець на вашому сайті Rolr. Я люблю там грати, але уточніть, будь ласка, скільки часу займає зняття? Я запитую, тому що служба підтримки сказала мені, що це займає годину або навіть менше, але весь час займає більше 24 годин. Будь ласка, поясніть. Дуже дякую.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вітаємо, ми щиро шкодуємо про будь-яке непорозуміння, яке могло статися. Щоб уточнити, більшість запитів на зняття коштів зазвичай обробляються менше ніж за годину. Однак можуть бути випадки, коли додаткові перевірки або велика кількість запитів можуть продовжити цей період до 24 годин. Хочемо вас запевнити, що ваші кошти вже повинні бути у вашому гаманці. Просимо вибачення за будь-які незручності, спричинені цими затримками.

Автоматичний переклад.
ROLR Casino
1 рік тому

Такого ніколи не буває. Мої останні виплати зайняли приблизно 15 годин, а останні - майже 48 годин. З цієї причини я закрив свій обліковий запис. Я вірю, що одного дня виплата не надійде на мій рахунок. Вибачте, але коли на сайті говорять одне, а потім роблять інше... мені це дуже не подобається!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Привіт всім,


У ROLR ми прагнемо до постійного вдосконалення та інновацій, керуючись цінними відгуками, які ми отримуємо від вас, наших шановних користувачів. Зважаючи на це, наша команда старанно працювала над оновленням веб-сайту ROLR. Тепер ми раді представити вам елегантніший дизайн, зручні інтерфейси, а також безліч нових функцій і можливостей, спрямованих на збагачення вашого досвіду роботи з нами.


Знайдіть хвилинку, щоб ознайомитися з оновленим дизайном, акціями, функціями та новими функціями ROLR Casino.

Ми хотіли б почути вашу думку щодо цих оновлень. Ваш відгук надзвичайно цінний для нас.


Щирі вітання,

Команда ROLR

file

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

ROLR Casino не виплачувало виграш у 60 доларів більше 3 днів, хоча мій депозит становив 20 доларів, і я не використовував жодних бонусів!!! Команда підтримки щодня відповідає, що вони надіслали запит у свій фінансовий відділ і їм потрібно почекати, і щодня я отримую ту саму відповідь! Я нікому не раджу грати в цьому казино, тому що якщо вони не можуть заплатити $60 протягом, як то кажуть, протягом 1 години і не довше 24 годин, то не варто навіть намагатися виграти у них більше сум!!!

Автоматичний переклад.
haper
10 міс. тому

Привіт. Шкода це чути, але це справді неприємна ситуація. Знаєте що? Можливо, хтось із представників казино зв’яжеться з вами прямо тут, на форумі, і ми потенційно зможемо дізнатися більше інформації😉.

Чи можу я запитати, чи пройшли ви повну перевірку в цьому казино? Це був ваш перший запит на зняття?


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

ROLR Casino не виплачувало виграш у 60 доларів більше 3 днів, хоча мій депозит становив 20 доларів, і я не використовував жодних бонусів!!! Команда підтримки щодня відповідає, що вони надіслали запит у свій фінансовий відділ і їм потрібно почекати, і щодня я отримую ту саму відповідь! Я нікому не раджу грати в цьому казино, тому що якщо вони не можуть заплатити $60 протягом, як то кажуть, протягом 1 години і не довше 24 годин, то не варто навіть намагатися виграти у них більше сум!!!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, Хапер,

Вибачте за затримку. Як зазначено в наших умовах обслуговування, ми прагнемо затверджувати всі зняття коштів протягом 24 годин. Однак, як казино з низьким рівнем кваліфікації, ми стикаємося з більшою, ніж зазвичай, кількістю спроб шахрайства, що вимагає додаткових перевірок. Час від часу це може сповільнити обробку в нашому фінансовому відділі, і ми щиро вибачаємося за будь-які спричинені незручності. Тепер вашу транзакцію схвалено, і кошти вже мають бути у вашому гаманці.


Щирі вітання,

Команда ROLR

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я роблю друге виведення коштів у цьому казино, і це триває вже більше 7 днів, лише 100 доларів США!!!Вони приймають платежі миттєво, але знімають гроші, коли хочуть, або не роблять цього взагалі. Звертатися в службу підтримки марно, вони тільки кажуть, що це не їх турбота, а фінансовий відділ, який постійно перевіряє платежі. У мене таке відчуття, що я буду чекати наступного платежу кілька місяців або рік... Категорично нікому не раджу користуватися цим казино.

Автоматичний переклад.
haper
10 міс. тому

Привіт. Чи можу я запитати про ваше перше зняття, будь ласка? Чи вдалося це в кінці? Я бачив, що казино відповіло вам і пояснило ситуацію раніше. Сподіваємося, що так буде і цього разу, і ваша проблема буде вирішена безпосередньо з казино. Це хороший знак, коли представник казино готовий допомогти своїм гравцям навіть через наш форум, чи не так?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого