ФорумКазиноRoku Casino - загальне обговорення

Roku Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від Pabli40
|
13243 переглядів 84 відповідей |
|
1...3 4 5
Додати публікацію
Radka
1 рік тому

filefile Доброго ранку, Казино повідомило, що виведення коштів очікується, але воно хоче бути, воно очікується з 28 листопада 2022 року, обліковий запис перевірено, це ненормально. Мені здається, я більше не бачу грошей.

Автоматичний переклад.
ruipintoamt
1 рік тому

Доброго ранку 🙂,

Ну, я бачу, що виведення коштів очікується. Будь ласка, коли було підтверджено ваш обліковий запис?

Я справді думаю, що тепер вам доведеться трохи почекати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мій вже верифікували 28 листопада 2022 року, а виведення навіть не підтвердили. І я навіть не можу скасувати. Я натискаю «Скасувати», але нічого не відбувається

Автоматичний переклад.
ruipintoamt
1 рік тому

Вітаю, ruipintoamt! Сьогодні минув лише тиждень, як ви подали запит на зняття коштів. Я б зараз терпів і чекав, як будуть розвиватися події. Можливо, у казино виникли короткі технічні проблеми тощо. Якщо ви чекаєте більше двох тижнів, не соромтеся зв’язатися з нами знову. Гарного дня.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мій вже верифікували 28 листопада 2022 року, а виведення навіть не підтвердили. І я навіть не можу скасувати. Я натискаю «Скасувати», але нічого не відбувається

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

дозвольте ще одне запитання: чи брали ви тим часом якісь бонуси?

Зазвичай казино не дозволяють гравцям надсилати зняття, коли якийсь бонус активний, і те саме іноді стосується скасування, хоча це просто ідея.

Я б запитував у казино регулярно, скажімо, раз на день, про прогрес, будьте добрими, але наполегливими.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Активних бонусів немає, і я їх ніколи не активував.

Автоматичний переклад.
ruipintoamt
1 рік тому

Гаразд, я так і думав, але вважав, що було б добре запитати.

Чи є прогрес у відповіді? Я припускаю, що ви вже пробували це:

file


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я надіслав понад 20 електронних листів і жодної відповіді.

Автоматичний переклад.
ruipintoamt
1 рік тому

Я перевірив вашу останню відповідь на скаргу та знайшов відповідь на своє попереднє запитання. Казино хотіло, щоб ви змінили метод виведення, тому вас попросили скасувати виведення.

Дуже шкода, що ви не можете зробити це самостійно. 🤯

На жаль, якщо казино мовчить, ми можемо тільки чекати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зробив запит на зняття 1000 євро 28-11-2022, того ж дня я отримав електронний лист із інформацією про те, що мені потрібно буде надіслати документи, я надіслав його, а наступного дня отримав інший електронний лист із повідомленням, що обліковий запис був активним, ніби ніколи більше не отримував суму. Я зв’язався зі службою підтримки, яка сказала мені, що я отримаю суму протягом 2-3 днів, і поки нічого, вони не відповідають на електронні листи, а в чаті, коли їх запитують, вони кладуть трубку.

Я вже приймав інші значення раніше без проблем.


Це смішно.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Звертатися до їхньої служби підтримки марно, оскільки вони ні на що не відповідають.

Автоматичний переклад.
ruipintoamt
1 рік тому

Я також чекаю на отримання 1000 євро з 28-11-2022 і з підтвердженим рахунком.

Автоматичний переклад.
LuisNunes
1 рік тому

Привіт LuisNunes, я розумію, що цей час очікування неприємний і нескінченний, але зараз потрібно буде набратися терпіння. Я бачу, ви вже подали скаргу . Я сподіваюся, Крістіна зможе вам допомогти. Бажаю тобі удачі. 🤞

Автоматичний переклад.
Taniafpc
1 рік тому

Привіт,

Вибачте, що втручаюся в це, але, судячи з занепокоєння іншого гравця, я хотів би знати, чи підтримуєте ви зв’язок із казино. Ти?

Запитайте адресу служби підтримки, якщо у вас є можливість, щоб не хвилюватися.

Що взагалі не так з адресою?

Мені дуже цікаво, що зараз є 4 гравці з Португалії, які скаржаться на перевірку та відкликання . Це випадковість? Зважаючи на деталі, я б припустив, що є деякі локальні проблеми з платежами - добре, я припускаю.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Локальні проблеми з 28-11-2022? З цієї дати, коли я очікую на зняття коштів і обліковий запис підтверджено, це не має сенсу, крім того, це відсутність поваги до клієнтів казино, які є тими, хто дає їм гроші, щоб вони не відповідали ні на що з цієї дати, і досі я навіть не можу нічого запитати в чаті підтримки, який навіть не відкривається для мене. Це казино є шахрайством, і я навіть прочитав у попередній публікації хтось із казино Roku сказав, що задоволення клієнтів є пріоритетом. Це може бути лише анекдотом.


Я ніколи не мав такої проблеми в жодному іншому казино, і якщо у мене виникала проблема, я звертався до служби підтримки, яка вирішила ситуацію. У цьому випадку Roku Casino не відповідає на електронні листи, якщо ви ставите під сумнів мою ситуацію в чаті підтримки, вони вимикають чат, і ми працюємо на цьому з 28-11-2022, чекаючи на отримання моїх 1000 євро.


До речі, внести депозит вони нічого не ускладнюють...

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
LuisNunes
1 рік тому

Боюся, нам потрібно почекати, як розвиватиметься ваша скарга. Я лише сподіваюся, що ми зможемо допомогти, і ви зрештою отримаєте свій виграш навіть після тривалого періоду очікування.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене виникли проблеми з перевіркою Roku моїх документів і продовженням вилучення.


Чи можемо ми щось зробити, щоб прискорити цей процес? Без відповіді минуло понад 72 години. Вони відхилили мої перші документи, але відповіді служби підтримки виглядають як автоматичний бот, оскільки вони не мають сенсу.


Я вніс більше 500 євро, але очікую 6000 євро. Гадаю, вони просто проігнорують мене. Є подібний досвід?

Автоматичний переклад.
ricardoleite
1 рік тому

Привіт, ricardoleite! На жаль, ми не можемо пришвидшити процес. Майте на увазі, що Casino Guru дає казино 14 днів для перевірки облікового запису гравця та продовження виведення коштів, перш ніж ми втрутимося у справу. Якщо ви боретеся довше двох тижнів, ми раді вам допомогти. Зараз я б терпів і спробував спершу завершити KYC. Будь ласка, тримайте нас в курсі. Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Звучить добре, я буду тримати вас у курсі. Дякую за допомогу!

Автоматичний переклад.
ricardoleite
1 рік тому

Будь ласка.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого