ФорумКазиноRoku Casino - загальне обговорення

Roku Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від Pabli40
|
13072 переглядів 84 відповідей |
|
12 3 45
Додати публікацію
1 рік тому

Ще один, ще один доказ?

якщо вам це потрібно, у мене є.

у мого тата все в електронній пошті.

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
Ari_barreira
1 рік тому

Привіт,

Я перевірив скаргу ще раз і зрозумів, що, здається, казино підозрює порушення правила кількох облікових записів, чи не так? У цьому випадку казино має надати певні докази, я впевнений, що команда, яка розглядає скарги, вимагатиме від казино доказів.

А твій тато теж грав у цьому казино? Я думав, що проблема, здається, лише у власника банківського рахунку.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

але

не тут

немає проблем з банківським рахунком

тут у мого батька був закритий рахунок 9 місяців тому.

не міг побачити електронні листи.

щоб було дублювання, і мені потрібні 2 активні облікові записи, чи не так!?

Якщо інший обліковий запис було остаточно закрито на прохання гравця,

є ще рахунок.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Все підтверджено і все правильно

тому проблеми немає

перестав вигравати.

і пішов шукати спосіб ускладнити

тут ніхто не дурний.

вони добре знають, що не існує такого поняття, як дублікат облікового запису.


і я також кілька разів просив, щоб мені зателефонували.



Автоматичний переклад.
Ari_barreira
1 рік тому

Привіт,

Я бачу, що останнє оновлення скарги було подано 18 годин тому, тому я хотів би попросити вас розмістити туди всю відповідну інформацію - просто натисніть це посилання , тому що це правильне місце.

Я також хотів би сказати, що я не займаюся вашою скаргою, тому мені не потрібні всі ці принт-скріни тощо 🙂.

Сподіваюся, що питання все ж скоро вирішиться.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Новин немає,

і скільки вони все ще не приносять мені найменшого задоволення!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Radka останні новини Я все ще нічого не розумію про шейки CASINO Roku. Я починаю думати, що вони божевільні!

спочатку вони звинувачують мене в шахрайстві і що всі виграші конфісковані!

Я надіслав їм докази, вони не відповіли.

Я просив 2500 євро

і ще 6000 євро на рахунку.

Я не можу увійти в обліковий запис, це говорить, що забагато спроб входу, я прошу нову картку, і нічого подібного.

сьогодні вони платять суму, яку я збирався обробити! filefile

Автоматичний переклад.
Ari_barreira
1 рік тому

Привіт, я бачу, що вони схвалили перше зняття на суму 2500 євро, тож, можливо, вони також схвалять зняття на суму 6000 євро трохи пізніше. Будь ласка, тримайте нас в курсі і, що найголовніше, також повідомляйте будь-які новини у своїй скарзі.


Мені цікаво, як довго ви чекали, поки вони схвалять перше зняття, і коли ви подали 2-е зняття на 6000?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не можу зайти на рахунок, щоб попросити 6000 тисяч євро.

6000 євро не просять, вони тільки на баланс!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Коли блокували рахунок, вимагали 2500 євро!

і було на балансі 6000

євро.

Я надіслав їм електронний лист із повідомленням, що неможливо мати дублікати облікових записів, оскільки я маю докази закриття іншого.

Обліковий запис .


але я не маю доступу до облікового запису. file

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Вони схвалили перше відкликання? Ні!


Багато вже схвалено!


Вони вже заплатили 10 400 євро.


проблема полягала в тому, що я продовжував вигравати.


Після закриття постійного рахунку, згідно з казино RoKu, у мене було знято 2500 євро без обробки, 6000 євро на балансі, або вони помилилися, що свідчить про дезорієнтацію цього казино, або вони заплатять усе.


Іншого пояснення немає! Зважаючи на це, я справді вважаю, що внесення цього КАЗИНО в чорний список було б найкращим варіантом, оскільки це зрештою небезпечно для багатьох гравців! Якщо ви підтвердите першу підозру в обробці неправильного направлення, нічого більше не можна сказати, щоб довести зловмисність і зловмисність цього казино.

і що єдиною метою було заблокувати мої кошти, а не через помилку в обліковому записі. перевірка та обробка сьогодні.

filefilefile

Автоматичний переклад.
Ari_barreira
1 рік тому

Гаразд, у такому випадку зачекайте, поки наша команда розгляду скарг розгляне це. Я впевнений, що вони незабаром з вами зв'яжуться.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це КАЗИНО погане,

будьте обережні, цей бренд, як і інші в тій же групі, має той самий спосіб дії.

Поки ви витрачаєте гроші, все добре, або поки у вас негативний баланс у КАЗИНО!

проблема, якщо ви починаєте заробляти багато грошей!

результат обліковий запис заблоковано!

якщо ви гравець, 10 євро - це добре!

якщо ти сильний гравець, тікай!

У мене є суперечка з Гуру, і я вже звернувся до регуляторного органу.

хто відповів спробувати через посередника вирішити , якщо неможливо надіслати їм усі елементи .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

добре


Ви знаєте, скільки часу потрібно для верифікації облікового запису?


і через який час платіж приходить на банківський рахунок?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, мій обліковий запис підтверджено, і все гаразд.

Зробив депозит більше ніж у 10 разів і досі завжди відмовлявся. Почніть дратувати і сподівайтеся, що ви якнайшвидше погодитеся.

Автоматичний переклад.
JoaoMiguel
1 рік тому

Привіт,

Я вважаю, що казино має пояснити, у чому проблема. Ви запитували? Це ваше перше зняття? 🤔

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, хлопці! З 28/11/2022 у мене є незавершене зняття коштів у цьому казино. Це нормально, щоб це тривало так довго? Метод виведення був за допомогою VISA, вартість 100 євро




Автоматичний переклад.
ruipintoamt
1 рік тому

привіт

На жаль, існують інші фактори, які впливають на швидкість виведення коштів, як-от KYC. Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис уже повністю підтверджено?

У якому статусі зараз ваше відкликання?

Звернутися до служби підтримки – це найлегше, але я розумію, що ви хотіли б «почути інший голос».

Як ви бачите у своїй скарзі, ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису та надсилання виграшів.

Я також дізнався, що казино попросило вас скасувати зняття коштів. Будь ласка, яка була причина?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого