Не могли б ви спробувати відкрити скаргу з іншого пристрою, очистити файли cookie або спробувати інший браузер? Якщо це не допоможе, ми спробуємо з’ясувати, у чому проблема.
Could you please try to open a complaint from another device, clear cookies, or try another browser? If that doesn't work either way, we'll try to find out where the problem is.
Так, я чекав з 19/3, і вони сказали, що його нарешті передадуть і отримають протягом цього тижня, але зараз 16:30 у п’ятницю, тому я втратив надію
Yeah I’ve been waiting since the 19/3 and they said it would be finally transferred and received within this week but it’s 4:30pm on Friday so I’ve lost hope now
Привіт, у вашій ситуації я також рекомендую подати скаргу. Наша команда намагатиметься якось допомогти, хоча це не гарантія, що ви отримаєте гроші, але вам не потрібно вкладати нічого, крім свого часу.
Це, безумовно, буде хорошим кроком, тому що якщо казино не спробує вирішити всю справу, це вплине на індекс безпеки, і тому принаймні невеликим задоволенням буде те, що інші гравці зіткнуться з цим у майбутньому.
Я бачу, що вони в основному говорять те саме кожному гравцеві, а саме, що гроші надійдуть до кінця тижня, але нічого не відбувається.
Отже, що ви думаєте, чи збираєтесь ви на це піти?
Якщо так,ось посилання , за яким можна подати скаргу.
Удачі ☘️
Hi, in your situation I would also recommend filing a complaint. Our team would try to help in some way, although it is not a guarantee that you will get money, but you don't have to invest anything except your time.
It would definitely be a good step because if the casino doesn't try to resolve the whole case, it will affect the safety index and so at least a small satisfaction would be that other players would run into it in the future.
I see that they basically say the same thing to every player, which is that the money will come by the end of the week, but still nothing happens.
So what do you think, are you going to go for it ?
If yes, here is the link where you can submit complaint.
Good luck ☘️
Я намагався , дістатися до відповіді на надсилання, але він не надсилається
I’ve been trying to , get to the submit reply and it doesn’t submit
Вони попросили, і я дав, сподіваючись, що це означатиме оплату, але весь час знаючи, що вони їм не потрібні, оскільки, за їх словами, платіж уже оброблено, колись це була просто ще одна тактика зриву
They asked and I gave hoping it would mean payment but all the time knowing they didn't need them as according to them had already processed payment once it was just another stall tactic
Так, вони попросили банківські виписки, але не потребували їх для перепланування.
надія зникла, удачі, я сподіваюся, що я помиляюся, і ви, хлопці, отримаєте свої гроші
Yeah they asked for bank statements but did not need them to reschedule .
hope is gone , goodluck I hope I’m wrong and you guys get your withdrawals
Це не може трапитися ні з ким іншим, хоча вони закривають нікого, крім людей, які очікують на зняття коштів, не можуть отримати доступ до нього, і навіть тоді ви не можете внести депозит, тому їм байдуже, доведіть, що я неправий. Я подав скаргу тут, і я чекаю будь-яких дій
In can't happen to anyone else though they are closing no one except people with pending withdrawals can access there sight and even then ya can't deposit so they don't care prove me wrong I've had a complaint submitted here and I'm waiting for any action to occur
Моя місіс також отримала свій без драми за тиждень до того, як я зняв свій, тому приблизно 7/4, а я зняв 14/4
My Mrs also recieved hers no drama week before I withdrew mine so around the 7/4 and I withdrew on 14/4
Засмучує те, що вони продовжують вести нас вперед і дають нам помилкову надію. Це гірше, ніж вони просто закриваються і кажуть нам, що ми цього не отримаємо
What’s frustrating is that they keep leading us on and giving us false hope. That’s worse than them just shutting down and telling us we won’t be getting it
Гм, впевнений? З того, що я бачив, ви вже відповіли 3 рази, тому, якщо проблема не зникне, обов’язково дайте мені знати, але я маю відчуття, що ви впоралися.
Um, sure? From what I've seen you've replied 3 times already so if the problem persists definitely let me know, but I have a feeling you've managed it.
Це не може трапитися ні з ким іншим, хоча вони закривають нікого, крім людей, які очікують на зняття коштів, не можуть отримати доступ до нього, і навіть тоді ви не можете внести депозит, тому їм байдуже, доведіть, що я неправий. Я подав скаргу тут, і я чекаю будь-яких дій
In can't happen to anyone else though they are closing no one except people with pending withdrawals can access there sight and even then ya can't deposit so they don't care prove me wrong I've had a complaint submitted here and I'm waiting for any action to occur
Ну так, судячи з того, що я бачив на нашому сайті і що Радка писала раніше, вони мають ліцензію Кюрасао.
Щодо вашої скарги, я бачив її, і Павло зв’язався з казино, тому ми побачимо, що можна зробити, і, сподіваюся, вони співпрацюватимуть з нами, і все буде вирішено.
Як кажуть, «надія вмирає останньою».
Схрещуємо пальці 🤞
Well yes, according to what I saw on our website and what Radka wrote before, they have a Curacao license.
As for your complaint, I saw it and Pavel contacted the casino, so we will see what can be done and hopefully they will cooperate with us and everything will be solved.
As they say, "hope dies last."
Fingers crossed 🤞
Так, дякую і схрещую пальці, сподіваюся на хороший результат для всіх нас, а не просто кажу, що потім вони будуть не такими, як весь час 👍
Yes thank you and fingers crossed for sure, hope for a good outcome for us all and not just say they will then not like they have the whole time 👍
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.