Ключовий момент того, як ми визначаємо безпечніші казино, ґрунтується на вашій прямій взаємодії через наш Центр розгляду скарг. Простіше кажучи, якщо казино не зможе виплатити законні виграші, це матиме наслідки. У підсумку такі казино можуть отримати жахливу репутацію, що негативно вплине на їх довіру.
Хоча я розумію, що це може здатися марною тратою часу, ми дуже дбаємо про весь процес і справді робимо все можливе, щоб врятувати те, що можна врятувати.
Цитата з посібника:
Крок 1 : Гравець заповнює форму скарги та надсилає її.
Крок 2 : ми аналізуємо скаргу та відповіді гравців у формі та розглядаємо казино та його умови та умови.
Крок 3 : ми пишемо опис скарги для нашої системи та ставимо гравцеві додаткові запитання, щоб усе добре зрозуміти.
Крок 4 : На основі всього, що ми знаємо, ми намагаємося дати пораду гравцеві, щоб побачити, чи можна легко вирішити ситуацію, не звертаючись до казино.
Крок 5 : якщо це необхідно, ми запрошуємо казино приєднатися до розмови та надати свою точку зору.
Крок 6 : На основі результатів ми закриваємо та класифікуємо скаргу, що вплине на те, як це вплине на індекс безпеки казино.
( https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints 👈)
Оскільки весь процес безкоштовний, єдиною інвестицією буде ваша добра воля співпрацювати, я б не вагався.
Будь ласка, врахуйте це.
The key point of how we define safer casinos is based on your direct interaction through our Resolution Complaint Center. To put it really straightforward here, if the casino fails to pay out legitimate winnings, there will be consequences. As a final result, such casinos may end up with a terrible reputation which will have a negative impact on their trustworthiness.
Though I understand it may feel like a waste of time, we deeply care about the whole process and truly do our best to save what can be saved.
Quoting from the manual:
Step 1: Player fills out a complaint form and submits it.
Step 2: We analyze the complaint and player's responses in the form and take a look at the casino and its T&Cs.
Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.
Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino.
Step 5: If it is needed, we invite the casino to join the conversation and provide their side of the story.
Step 6: Based on the outcome, we close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected.
(https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints 👈)
Since the whole process is free, the only investment will be your goodwill to cooperate, I wouldn't hesitate.
Please consider it.
Автоматичний переклад.