ФорумКазиноRocknreels Casino - загальне обговорення

Rocknreels Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

6 міс. тому від Prowling1
|
26782 переглядів 269 відповідей |
|
1...6 7 8...14
Додати публікацію
Prowling1
6 міс. тому

Яке виправдання вони дали вам після того, як ви дали їм свої заяви? Тому що вони намагалися сказати мені, що їм потрібні мої заяви, щоб передати команду звільнення, щоб довести, що я не отримав своє зняття. Це смішно, тому що вони відмовляються надати докази того, що вони навіть обробили платіж, і постійно кажуть мені, що доказом є моя історія транзакцій у rocknreels. Я сказав їм, що історія транзакцій — це не доказ, а квитанція, і вони просто повторюють те саме про потребу в моїх виписках.


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так, я надіслав свої заяви у форматі PDF минулого тижня, але досі ніхто мені не відповів

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Що ви можете зробити після подання скарги?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ключовий момент того, як ми визначаємо безпечніші казино, ґрунтується на вашій прямій взаємодії через наш Центр розгляду скарг. Простіше кажучи, якщо казино не зможе виплатити законні виграші, це матиме наслідки. У підсумку такі казино можуть отримати жахливу репутацію, що негативно вплине на їх довіру.

Хоча я розумію, що це може здатися марною тратою часу, ми дуже дбаємо про весь процес і справді робимо все можливе, щоб врятувати те, що можна врятувати.

Цитата з посібника:

Крок 1 : Гравець заповнює форму скарги та надсилає її.

Крок 2 : ми аналізуємо скаргу та відповіді гравців у формі та розглядаємо казино та його умови та умови.

Крок 3 : ми пишемо опис скарги для нашої системи та ставимо гравцеві додаткові запитання, щоб усе добре зрозуміти.

Крок 4 : На основі всього, що ми знаємо, ми намагаємося дати пораду гравцеві, щоб побачити, чи можна легко вирішити ситуацію, не звертаючись до казино.

Крок 5 : якщо це необхідно, ми запрошуємо казино приєднатися до розмови та надати свою точку зору.

Крок 6 : На основі результатів ми закриваємо та класифікуємо скаргу, що вплине на те, як це вплине на індекс безпеки казино.

( https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints 👈)

Оскільки весь процес безкоштовний, єдиною інвестицією буде ваша добра воля співпрацювати, я б не вагався.

Будь ласка, врахуйте це.


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так, усім нам тут сказали те ж саме, що й кільком іншим, з якими я розмовляю в іншому місці. Мою скаргу заповнено, але я не отримав від вас відповіді. Як і інша особа, яка дійсно сказала, що ви можете там зробити, явно не платячи, мені сказали, що гроші будуть, і вони просто приходять і йдуть, а потім починають знову. Казино закриють і зникнуть. Дивна річ полягає в тому, навіщо прив’язувати нас і давати нам помилкову надію, чи є якесь покарання, якщо вони просто зачинять двері, де всі перевірені всі зняття було оброблено, очевидно. Повторно оброблено Я надав банківські виписки відповідно до запиту. До того, як це сталося, у мене були багаторазові абстиненції, як і у всіх інших. Вони мають ліцензію на Кюрасао.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Зверніть увагу на мою відповідь іншому гравцеві.

Можливо, ми не зможемо заощадити гроші, але ваші зусилля можуть допомогти іншим уникнути такого ж розчарування.

Це те, чого ми не можемо досягти без співпраці гравців.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я саме збирався подати заявку, я не думаю, що rocknreels належним чином ліцензовані? Одне із запитань запитує, чи є на веб-сайті логотип CEG. Я не можу знайти логотип на веб-сайті, але думаю, що якщо ми натиснемо «Ні», це буде автоматично відхилено.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Якщо я можу додати деталь щодо цієї ліцензії CIL - це фактично "папірець".

Більш детальне пояснення є в посібнику 👈, якщо ви не проти.

«Оскільки CIL не має веб-сайту, немає списку авторизованих операторів. Натомість деякі (не всі) ліцензовані казино CIL відображають логотип органу та посилання на сертифікат ліцензії. Зазвичай це лише зображення, яке було додані самими казино та можуть мати будь-яку URL-адресу, оскільки її не надає уповноважений орган, отже, це можна легко підробити, і єдиний спосіб повністю гарантувати автентичність цієї ліцензії – зв’язатися безпосередньо з CIL».

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Я намагався подати скаргу, але панель із написом «подати скаргу» не працює, коли я йду, щоб подати все

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Але там закриття, щоб ніхто інший не був у нашій ситуації, це дуже безглузде з їхнього боку

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я припускаю, що сьогодні також ніхто не отримав свої кошти?

Хтось сьогодні звертався до підтримки? Яка їхня причина, оскільки вони запевнили нас, що це буде на наших рахунках протягом цього тижня. Я все ще чекаю, що вони мені дадуть відповідь

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Сказав, чекай цього Арво сьогодні ввечері, повернися до мене завтра, тож брехні ще брехні

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я чекаю відповіді, оскільки вони сказали, що це буде протягом тижня. Немає конкретного дня.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Минулого тижня вони сказали мені до кінця цього тижня, друже.

очевидно, його перенесли на 23 число

Автоматичний переклад.
Jwalks94
6 міс. тому

Так, я чекав з 19/3, і вони сказали, що його нарешті передадуть і отримають протягом цього тижня, але зараз 16:30 у п’ятницю, тому я втратив надію

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Той самий друже, як правило, я отримую платежі до 3:30, я чекаю з 11/04

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Майте близько 8 знімань з того часу приблизно 8-11 тис

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

До біса, ми мало що можемо зробити, я не можу знайти генерального директора чи іншу компанію, з якою вони пов’язані

Автоматичний переклад.
Jwalks94
6 міс. тому

Щойно отримав це file

Автоматичний переклад.
lukewilliamtodd
6 міс. тому

file тоді це

Автоматичний переклад.
lukewilliamtodd
6 міс. тому

Це лише загальна відповідь, я починаю думати, що ці служби підтримки — боти, а не справжні люди. Зараз кінець тижня, тож що вони означають протягом тижня. У вихідні гроші не надходитимуть, тому що це не робочий день

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так, чесно кажучи, якби вони перевели минулого тижня, як вони сказали, ми б уже всі його отримали, якщо не станеться диво і він не прийде сьогодні ввечері

Автоматичний переклад.
lukewilliamtodd
6 міс. тому

З 19/3? Цікаво, коли вони припинили платити людям

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого