6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Rocknreels Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я грав у rocknreels протягом тривалого часу. У мене було багато зняттів без проблем, які вони використовували для оплати на мій рахунок протягом кількох годин, коли payid був доступний, але зараз це не так. Це означає банківський переказ для зняття та зазвичай з’являється на рахунку протягом трьох днів. Що ж, я знову виграв, зняв 3k 14/4/24, тепер 23/4/24, і я все ще чекаю, коли з ними зв’яжуться, вони сказали, що це буде сьогодні, однак це не в обліковому записі, у мене є скріншоти всіх чатів і зняття коштів, як Я також зняв 15/4/24 1.1k і, звісно, тепер чекаю, щоб обидва з’явилися в моєму обліковому записі. Усі умови та проходження були дотримані, і виведення коштів перейшло зі статусу очікування на успішне протягом кількох годин після їх розміщення. Не знаю, що ще я можу зробити зараз. Довідка
Hi I've played at rocknreels for a long time had many withdrawals without issue they use to pay into my account within a few hours when payid was available however it's not now. This ment a bank transfer to withdraw and usually appear in account within three days. Well I won again withdrew 3k on the 14/4/24 it's now the 23/4/24 and I'm still waiting upon contacting them they said it would be today however it's not in account a have screenshots of all chats and withdrawals as I also withdrew on the 15/4/24 1.1k and of course I'm now waiting on both to appear in my account. All conditions and playthrough a were met and the withdrawals went from pending status to success within a couple hours of them being placed. Not sure what more I can do now. Help
Привіт! Оскільки ти звик, що гроші завжди надходять досить рано, я розумію, чому ти зараз хвилюєшся. Однак я б сказав, що якщо ви завжди отримували його без будь-яких проблем, а інші зняття обробляються, я б дав цьому ще трохи часу та намагався зберігати спокій. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися у всьому, що стосується виведення коштів, і якщо вони цього не зроблять, наша команда втрутиться та спробує допомогти, оскільки у вас є відкрита скарга .
Тож давайте зберігати холоднокровність і дивитися, що станеться. Я тримаю кулаки, щоб ви побачили свої гроші якомога швидше, і якщо почуєте щось нове, обов’язково повідомте нам.
Hi, since you were used to the money always arriving quite early, I can understand why you are worried now. However, I would say that if you have always received it without any problems and the other withdrawals are processed, I would give it some more time and try to stay calm. We give the casinos 14 days to sort out everything around the withdrawal and if they don't, then our team will step in and try to help since you have open complaint.
So let's keep a cool head and see what happens. I'll keep my fingers crossed that you'll see your money as soon as possible and if you hear anything new, be sure to let us know.
Мені сказали, що я побачу це не пізніше 23 числа, а якщо не побачу, зв’яжіться зі службою підтримки. Що я й зробив, тепер вони запитали виписку з банківського рахунку з моменту подання коштів до поточної дати. I. Зараз чекаю, поки мій банк надішле цю виписку, щоб переслати її далі. У такій самій ситуації є багато людей, оскільки є сторінка у Facebook, на якій близько 8 гравців все ще чекають. Дякую за вашу відповідь, ціную це. Я думав, що я дам вам оновлення.
They told me I'd see it no later then the 23rd and if I didn't to contact support. Which I did, now they have requested bank statement from when withdrawal was lodged up to current date. I. Currently waiting for my bank to send that statement to forward it on. There's a lot of people in same situation as there's a page on Facebook with about 8 players still waiting. Thanks for your reply appreciate it. Thought I'd give you an update.
Не дуже приємно, коли казино дає таймфрейм, а потім його не дотримується. Я б вважав це безвідповідальним.
Проте, здається, принаймні щось зрушилося з місця, оскільки вони попросили у вас документ, тому, коли ви його завантажуєте, цікаво, скільки ви чекатимете на схвалення. Тож я зачекаю, коли у вас буде щось нове.
It's not very pleasant when a casino gives a timeframe and then fails to meet it. I would find that irresponsible.
However, at least something seems to have moved on, since they asked for a document from you, so when you upload it, I wonder how long you will wait for approval. So I'll be holding out for when you have something new.
Привіт! Оскільки ти звик, що гроші завжди надходять досить рано, я розумію, чому ти зараз хвилюєшся. Однак я б сказав, що якщо ви завжди отримували його без будь-яких проблем, а інші зняття обробляються, я б дав цьому ще трохи часу та намагався зберігати спокій. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися у всьому, що стосується виведення коштів, і якщо вони цього не зроблять, наша команда втрутиться та спробує допомогти, оскільки у вас є відкрита скарга .
Тож давайте зберігати холоднокровність і дивитися, що станеться. Я тримаю кулаки, щоб ви побачили свої гроші якомога швидше, і якщо почуєте щось нове, обов’язково повідомте нам.
Hi, since you were used to the money always arriving quite early, I can understand why you are worried now. However, I would say that if you have always received it without any problems and the other withdrawals are processed, I would give it some more time and try to stay calm. We give the casinos 14 days to sort out everything around the withdrawal and if they don't, then our team will step in and try to help since you have open complaint.
So let's keep a cool head and see what happens. I'll keep my fingers crossed that you'll see your money as soon as possible and if you hear anything new, be sure to let us know.
Гей, друже,
те саме трапилося зі мною, я не отримав виплати з 11/04
Мені довелося надіслати свої банківські виписки у форматі pdf, щоб вони могли це передати.
зазвичай це було максимум 3 дні, щоб потрапити на банківський рахунок, тепер минуло більше 10 днів, винен мені 8 тис.
Hey mate ,
exact same thing has happened to me haven’t been paid out from the 11/04
I had to send my bank statements in a pdf so they could escalate it .
usually it was 3 days max till hit bank account now it’s been over 10 days owe me 8k
Єдине, що я отримав від них, це те, що може бути вражена гра. (Більшість я грала в собачу будку)
але все ж у мене були більші перемоги, ніж останнім часом. Тож я не впевнений, що відбувається, я з ними вже 3-4 дні, і ніхто не зв’язався зі мною з інформацією.
All I’ve received from them is there could be an affected game . ( I was majority playing dog house )
but still I’ve had bigger wins then I have lately . So im not sure what’s happening it’s been with them for 3-4 days now with no one contacting me with information .
Гей, друже,
те саме трапилося зі мною, я не отримав виплати з 11/04
Мені довелося надіслати свої банківські виписки у форматі pdf, щоб вони могли це передати.
зазвичай це було максимум 3 дні, щоб потрапити на банківський рахунок, тепер минуло більше 10 днів, винен мені 8 тис.
Hey mate ,
exact same thing has happened to me haven’t been paid out from the 11/04
I had to send my bank statements in a pdf so they could escalate it .
usually it was 3 days max till hit bank account now it’s been over 10 days owe me 8k
Так, мені також довелося надіслати свої виписки, які я маю сьогодні. Я десь читав, що всі зняття з 10 по 15 квітня повторно обробляються через щось із постачальником, який їх обробляє. однак, коли я запитав про це під час подання своїх заяв, вони нічого не сказали, тепер я чекаю електронного листа, щоб дізнатися, що відбувається зі мною.
Yep I had too send my statements which I have today I've read somewhere that all withdrawals from 10 to the 15 April are being reprocessed due to something with the provider that processes them. however when I enquired on that while submitting my statements they didn't say anything now I'm waiting on an email to know what's is happening with mine.
Так, мені також довелося надіслати свої виписки, які я маю сьогодні. Я десь читав, що всі зняття з 10 по 15 квітня повторно обробляються через щось із постачальником, який їх обробляє. однак, коли я запитав про це під час подання своїх заяв, вони нічого не сказали, тепер я чекаю електронного листа, щоб дізнатися, що відбувається зі мною.
Yep I had too send my statements which I have today I've read somewhere that all withdrawals from 10 to the 15 April are being reprocessed due to something with the provider that processes them. however when I enquired on that while submitting my statements they didn't say anything now I'm waiting on an email to know what's is happening with mine.
Так, вони також сказали чекати електронного листа. Але сьогодні вони сказали мені те саме, що ви щойно сказали про 10-15, але у мене є зняття до 22 числа. Тож ми зачекаємо й побачимо, чи не надійде він до понеділка вівторка.
Дивно, тому що це перший раз, коли я мав проблеми із зняттям, оскільки це змінилося з
сплачено на банківський рахунок
Yeah likewise they said to wait for an email. But today they told me the same thing you just said about the 10-15 but I have withdraws up until the 22nd . So we are I’ll wait and see if it doesn’t come in by Monday Tuesday .
weird cause this is the first time I’ve had problems with withdrawing since it changed from
payid to bank account
Гей, друже,
те саме трапилося зі мною, я не отримав виплати з 11/04
Мені довелося надіслати свої банківські виписки у форматі pdf, щоб вони могли це передати.
зазвичай це було максимум 3 дні, щоб потрапити на банківський рахунок, тепер минуло більше 10 днів, винен мені 8 тис.
Hey mate ,
exact same thing has happened to me haven’t been paid out from the 11/04
I had to send my bank statements in a pdf so they could escalate it .
usually it was 3 days max till hit bank account now it’s been over 10 days owe me 8k
Привіт, думаю, оскільки минуло 14 днів, я б також подумав про те, щоб подати скаргу.
Якщо ви зацікавлені, ви можете зробити цетут, за цим посиланням .
Наскільки я бачу, казино просить виписку з банківського рахунку досить пізно, але, як я вже сказав, якщо ви її надасте, і все буде добре, я твердо вірю, що надходження грошей буде лише питанням часу Коли ви відправили документ в казино? Вони вже прийняли це?
Hi, I think that since it's been 14 days I would also think about filing a complaint.
If you are interested you can do so here on this link.
From what I can see, it's quite late that the casino asks for a bank statement, but as I said, if you provide it and everything will be fine, I firmly believe that it will be just a matter of time before the money comes in. When did you send the document to the casino ? Have they accepted it yet?
Єдине, що я отримав від них, це те, що може бути вражена гра. (Більшість я грала в собачу будку)
але все ж у мене були більші перемоги, ніж останнім часом. Тож я не впевнений, що відбувається, я з ними вже 3-4 дні, і ніхто не зв’язався зі мною з інформацією.
All I’ve received from them is there could be an affected game . ( I was majority playing dog house )
but still I’ve had bigger wins then I have lately . So im not sure what’s happening it’s been with them for 3-4 days now with no one contacting me with information .
Чи робить це казино будь-які перевірки в слоті, на якому ви грали? Мені було цікаво, чи постачальник ігор, можливо, також перевіряє це, тому що з більшими виграшами це іноді може статися, і тому може бути затримка у виведенні коштів до завершення розслідування.
Does this casino make any checks within the slot you played on ? I was wondering if the game provider is perhaps also checking this, because with higher wins this can sometimes happen and that's why there can be a delay in the withdrawal until the investigation is over.
Я вже подав скаргу тут, друже, я думаю, що таймер очікує 14 днів
I have submitted a complaint on here already mate it has a timer waiting for 14 days I think
наразі я не отримав жодної електронної пошти чи відповіді, але запитав, і ось що сказала служба підтримки тому наразі я все ще чекаю і чекаю, але це те, що служба підтримки сказала комусь іншому але не хотів би нічого мені коментувати, чому існує різниця між тим, яке спілкування отримує гравець, яке змусило мене трохи помочитися.
as of yet I have not received any email or response I did ask however and this is what support said so as of now I still wait and wait this is what support told someone else waiting though but wouldn't comment anything to me why is there difference between what communication a player gets that has made me slightly peed off.
Вітаю, я надіслав документ у казино у вівторок вдень, але мені сказали, що він має бути на моєму рахунку протягом 7 робочих днів, тоді я помітив, що один платіж уже має надійти тоді (11/04), тоді вони попросили мої виписки з банківського рахунку щоб посилити це.
Hello I sent the document to the casino on Tuesday afternoon , but they were telling me it should be in my account within 7 business days then I noted one payment should already be in then (11/04) that’s when they asked for my bank statements to escalate it .
Гроші мають надійти сьогодні? Звичайно, вони б не просто вели нас один день за раз, лол
Money should arrive today ? Surely they wouldn’t just be leading us on one day at a time lol
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.