ФорумКазиноRocknreels Casino - загальне обговорення

Rocknreels Casino - загальне обговорення

6 міс. тому від Prowling1
|
26647 переглядів 269 відповідей |
|
1 2...14
Додати публікацію
6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Rocknreels Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
6 міс. тому

Привіт, я грав у rocknreels протягом тривалого часу. У мене було багато зняттів без проблем, які вони використовували для оплати на мій рахунок протягом кількох годин, коли payid був доступний, але зараз це не так. Це означає банківський переказ для зняття та зазвичай з’являється на рахунку протягом трьох днів. Що ж, я знову виграв, зняв 3k 14/4/24, тепер 23/4/24, і я все ще чекаю, коли з ними зв’яжуться, вони сказали, що це буде сьогодні, однак це не в обліковому записі, у мене є скріншоти всіх чатів і зняття коштів, як Я також зняв 15/4/24 1.1k і, звісно, тепер чекаю, щоб обидва з’явилися в моєму обліковому записі. Усі умови та проходження були дотримані, і виведення коштів перейшло зі статусу очікування на успішне протягом кількох годин після їх розміщення. Не знаю, що ще я можу зробити зараз. Довідка

Автоматичний переклад.
Prowling1
6 міс. тому

Привіт! Оскільки ти звик, що гроші завжди надходять досить рано, я розумію, чому ти зараз хвилюєшся. Однак я б сказав, що якщо ви завжди отримували його без будь-яких проблем, а інші зняття обробляються, я б дав цьому ще трохи часу та намагався зберігати спокій. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися у всьому, що стосується виведення коштів, і якщо вони цього не зроблять, наша команда втрутиться та спробує допомогти, оскільки у вас є відкрита скарга .

Тож давайте зберігати холоднокровність і дивитися, що станеться. Я тримаю кулаки, щоб ви побачили свої гроші якомога швидше, і якщо почуєте щось нове, обов’язково повідомте нам.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Мені сказали, що я побачу це не пізніше 23 числа, а якщо не побачу, зв’яжіться зі службою підтримки. Що я й зробив, тепер вони запитали виписку з банківського рахунку з моменту подання коштів до поточної дати. I. Зараз чекаю, поки мій банк надішле цю виписку, щоб переслати її далі. У такій самій ситуації є багато людей, оскільки є сторінка у Facebook, на якій близько 8 гравців все ще чекають. Дякую за вашу відповідь, ціную це. Я думав, що я дам вам оновлення.

Автоматичний переклад.
Prowling1
6 міс. тому

Не дуже приємно, коли казино дає таймфрейм, а потім його не дотримується. Я б вважав це безвідповідальним.

Проте, здається, принаймні щось зрушилося з місця, оскільки вони попросили у вас документ, тому, коли ви його завантажуєте, цікаво, скільки ви чекатимете на схвалення. Тож я зачекаю, коли у вас буде щось нове.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт! Оскільки ти звик, що гроші завжди надходять досить рано, я розумію, чому ти зараз хвилюєшся. Однак я б сказав, що якщо ви завжди отримували його без будь-яких проблем, а інші зняття обробляються, я б дав цьому ще трохи часу та намагався зберігати спокій. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися у всьому, що стосується виведення коштів, і якщо вони цього не зроблять, наша команда втрутиться та спробує допомогти, оскільки у вас є відкрита скарга .

Тож давайте зберігати холоднокровність і дивитися, що станеться. Я тримаю кулаки, щоб ви побачили свої гроші якомога швидше, і якщо почуєте щось нове, обов’язково повідомте нам.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Гей, друже,

те саме трапилося зі мною, я не отримав виплати з 11/04

Мені довелося надіслати свої банківські виписки у форматі pdf, щоб вони могли це передати.

зазвичай це було максимум 3 дні, щоб потрапити на банківський рахунок, тепер минуло більше 10 днів, винен мені 8 тис.

Автоматичний переклад.
Jwalks94
6 міс. тому

Єдине, що я отримав від них, це те, що може бути вражена гра. (Більшість я грала в собачу будку)

але все ж у мене були більші перемоги, ніж останнім часом. Тож я не впевнений, що відбувається, я з ними вже 3-4 дні, і ніхто не зв’язався зі мною з інформацією.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Гей, друже,

те саме трапилося зі мною, я не отримав виплати з 11/04

Мені довелося надіслати свої банківські виписки у форматі pdf, щоб вони могли це передати.

зазвичай це було максимум 3 дні, щоб потрапити на банківський рахунок, тепер минуло більше 10 днів, винен мені 8 тис.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я також маю всю інформацію про оброблені платежі та зняття коштів

Автоматичний переклад.
Jwalks94
6 міс. тому

Так, мені також довелося надіслати свої виписки, які я маю сьогодні. Я десь читав, що всі зняття з 10 по 15 квітня повторно обробляються через щось із постачальником, який їх обробляє. однак, коли я запитав про це під час подання своїх заяв, вони нічого не сказали, тепер я чекаю електронного листа, щоб дізнатися, що відбувається зі мною.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так, мені також довелося надіслати свої виписки, які я маю сьогодні. Я десь читав, що всі зняття з 10 по 15 квітня повторно обробляються через щось із постачальником, який їх обробляє. однак, коли я запитав про це під час подання своїх заяв, вони нічого не сказали, тепер я чекаю електронного листа, щоб дізнатися, що відбувається зі мною.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так, вони також сказали чекати електронного листа. Але сьогодні вони сказали мені те саме, що ви щойно сказали про 10-15, але у мене є зняття до 22 числа. Тож ми зачекаємо й побачимо, чи не надійде він до понеділка вівторка.

Дивно, тому що це перший раз, коли я мав проблеми із зняттям, оскільки це змінилося з

сплачено на банківський рахунок

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Гей, друже,

те саме трапилося зі мною, я не отримав виплати з 11/04

Мені довелося надіслати свої банківські виписки у форматі pdf, щоб вони могли це передати.

зазвичай це було максимум 3 дні, щоб потрапити на банківський рахунок, тепер минуло більше 10 днів, винен мені 8 тис.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, думаю, оскільки минуло 14 днів, я б також подумав про те, щоб подати скаргу.

Якщо ви зацікавлені, ви можете зробити цетут, за цим посиланням .

Наскільки я бачу, казино просить виписку з банківського рахунку досить пізно, але, як я вже сказав, якщо ви її надасте, і все буде добре, я твердо вірю, що надходження грошей буде лише питанням часу Коли ви відправили документ в казино? Вони вже прийняли це?

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Єдине, що я отримав від них, це те, що може бути вражена гра. (Більшість я грала в собачу будку)

але все ж у мене були більші перемоги, ніж останнім часом. Тож я не впевнений, що відбувається, я з ними вже 3-4 дні, і ніхто не зв’язався зі мною з інформацією.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Чи робить це казино будь-які перевірки в слоті, на якому ви грали? Мені було цікаво, чи постачальник ігор, можливо, також перевіряє це, тому що з більшими виграшами це іноді може статися, і тому може бути затримка у виведенні коштів до завершення розслідування.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Я вже подав скаргу тут, друже, я думаю, що таймер очікує 14 днів

Автоматичний переклад.
Prowling1
6 міс. тому

Як називається група Facebook mate?

Автоматичний переклад.
Jwalks94
6 міс. тому

Розумні Pokies

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

filefile наразі я не отримав жодної електронної пошти чи відповіді, але запитав, і ось що сказала служба підтримки file тому наразі я все ще чекаю і чекаю, але це те, що служба підтримки сказала комусь іншому file але не хотів би нічого мені коментувати, чому існує різниця між тим, яке спілкування отримує гравець, яке змусило мене трохи помочитися.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Вітаю, я надіслав документ у казино у вівторок вдень, але мені сказали, що він має бути на моєму рахунку протягом 7 робочих днів, тоді я помітив, що один платіж уже має надійти тоді (11/04), тоді вони попросили мої виписки з банківського рахунку щоб посилити це.

Автоматичний переклад.
Prowling1
6 міс. тому

Гроші мають надійти сьогодні? Звичайно, вони б не просто вели нас один день за раз, лол

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Дивно, ніхто, хто надіслав pdf-файл своїх заяв, не отримав відповіді електронною поштою

Автоматичний переклад.
1 2...14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого