Дякуємо за ваші відповіді. Чи перевіряли ви також свій банк, щоб переконатися, що на їхньому сайті все гаразд?
Я рекомендую вам подати скаргу тут нашій команді, щоб вони могли розглянути цю вашу проблему. Просто майте на увазі, що вони зможуть втрутитися лише після того, як минуло повних 14 днів із моменту, коли ви подали запит на зняття. Просто перейдіть за цим посиланням , коли вирішите подати його. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення.
Thank you for your replies. Have you checked with your bank as well, just to make sure that everything is okay on their site?
I would recommend you file a complaint here with our team, so they can have a look into this issue of yours. Just bear in mind that they will be able to intervene only after the full 14 days have passed since you requested the withdrawal. Just follow this link whenever you decide to submit one. Let us know, please, about any updates.
Автоматичний переклад.