ФорумКазиноRocknreels Casino - загальне обговорення

Rocknreels Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

3 тиж. тому від Prowling1
|
6910 переглядів 260 відповідей |
|
1...8 9 10...14
Додати публікацію
lukewilliamtodd
2 тиж. тому

Нарешті відповіли, що агенти кажуть, що зв’язалися з платіжною командою стосовно того, що ніхто не отримує платежі. Тепер мені порадили почекати до неділі .. платежі не надійдуть у вихідні, лол

просто гальмує нас чомусь

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Вони просто збираються продовжувати це робити до кінця травня. Мабуть, є причина, чому вони зволікають, можливо, це порушення, якщо вони просто ігнорують нас? Якщо curacao egaming не може нам допомогти, має бути інша ліцензійна організація, яка може

Автоматичний переклад.
lukewilliamtodd
2 тиж. тому

Попросіть надіслати підтвердження платежу

Автоматичний переклад.
74nddprvrw
2 тиж. тому

Якби я це зробив, я б сказав світу, щоб усі могли туди потрапити, але поки що нікому не пощастило, вибачте

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Вони відмовляються надати цей доказ. Вони розповіли мені історію транзакцій, де написано «оброблено» — це єдиний доказ, який у них є. Що є навантаженням BS. Я сказав їм, що історія транзакцій повідомляє нам, що має статися, а квитанція дає нам інформацію про те, що насправді сталося, і вони не відповіли

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Нам усім потрібно вимагати надісланого підтвердження платежу. І скажіть їм, що історія транзакцій не є доказом.

Автоматичний переклад.
MM24
2 тиж. тому

Я просив підтвердження оплати з минулого понеділка щодня, у них його немає, тому що воно не було сплачено

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я не можу завантажити сюди знімки екрана свого чату, бо вважаю, що вони завеликі. Я також не можу знайти опцію зміни розміру, але в основному опори також залишаються в темряві. Вони не мають доступу до підтвердження платежів і не мають прямого зв’язку з постачальником (така ж команда зняття коштів). Служба підтримки отримує оновлення від команди керування

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я також чекаю $1000 13 квітня і $3500 20 квітня.

Бачите, що вони закриваються, як ви думаєте, ми отримаємо свої гроші? Я подолав стрес від цього.

Автоматичний переклад.
Tarz881980
2 тиж. тому

Як би я не хотів вірити, що ми отримаємо свої гроші, не схоже, що ми отримаємо. Постачальник (команда платежів) не надав жодних оновлень команді управління чи допоміжному персоналу, тому ми отримуємо однакові повторювані відповіді

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
MM24
2 тиж. тому

Як вони можуть це зробити? Чи немає нікого, хто може нам допомогти! Чи можемо ми піти до наших банків і вимагати повернення кожного зробленого депозиту, оскільки вони є шахрайськими. Я просто не можу повірити, що це відбувається. Це казино завжди було найкращим для гри з швидким виведенням грошей

Автоматичний переклад.
MM24
2 тиж. тому

Вони всі одна команда, не так багато персоналу, щоб мати величезні команди, просто виправдання та затримки

Автоматичний переклад.
Tarz881980
2 тиж. тому

Боже, якби ми змогли це зробити, це була б величезна виплата, лол

Автоматичний переклад.
MM24
2 тиж. тому

Яка хрень, це не таке велике місце, навіть якби воно було, візьміть трубку та зателефонуйте в той відділ, ей, що відбувається з цими хлопцями, які платять

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Збираюся застосувати до них зворотну психологію. Скажіть, що один із членів вашої команди сказав нам, що цього не станеться через закриття

можна лише спробувати потрахатися з ними, щоб отримати більше інформації

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

подивимося, що вони скажуть лол

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Нам потрібен хакер, щоб допомогти будь-кому дізнатися, де Нео

Автоматичний переклад.
Jwalks94
2 тиж. тому

Я вже пробував щось подібне, і вони завжди відповідали «ми запевняємо вас, що ваші виграші в безпеці та на шляху до вас». Вони не зізнаються, що чомусь нам не платять.

Дайте нам знати, як вони вам відповіли. Ймовірно, це буде те саме

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я вже пробував щось подібне, і вони завжди відповідали «ми запевняємо вас, що ваші виграші в безпеці та на шляху до вас». Вони не зізнаються, що чомусь нам не платять.

Дайте нам знати, як вони вам відповіли. Ймовірно, це буде те саме

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Так, ви мали рацію, вони сказали, що вони чекають відповіді від платіжної команди, лол

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Щойно натрапив на статтю, розміщену на guardian від 26.03.24

«Регуляторний орган Кюрасао візьме на себе більший контроль і нагляд за ліцензіями з 31 березня, згідно з дев’ятисторінковим оновленням , надісланим індустрії азартних ігор онлайн на початку цього місяця».

https://amp.theguardian.com/australia-news/2024/mar/26/curacao-carribbean-online-casinos-targeting-australia-crack-down

Можливо, це якось пов’язано із закриттям rocknreels і тим, що вони не виплачують гроші

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого