мені шкода Я не хочу бути негативним, але я, мабуть, почав би бути. Я вже сказав тобі, що б зробив на твоєму місці, тож не знаю, що ще сказати. 🙁
I'm sorry. I don't want to be negative, but I'd probably be starting to be. I've already told you what I would do in your position, so I don't know what more I could say. 🙁
😂😂😂 Я надіслав електронний лист на всі 6 сайтів, і мій електронний лист повернувся… я трохи дослідив Zendesk і виявив, що вони не підключені до сайту, вони лише підтримка клієнтів. Отже, коли ми надсилаємо їм повідомлення, вони передають повідомлення комусь іншому, а той передає іншій особі. Я втратив надію. Просто занесіть їх у чорний список. Я надіслав повідомлення вчора ввечері, і вони відповіли: «Якщо не в понеділок, надішліть їм повідомлення»
😂😂😂 I emailed all 6 sites and my email got bounced back… i did a lil research on Zendesk and found that they are not connected to the site, they just customer support. So when we message them they relay the message to someone else that relays to another person. I’ve lost all hope. Just black list them already. I messaged last night and they replied with "if it’s not in Monday then message them back"
Ще не друже, все, що вони продовжують говорити мені, це сьогодні кінець дня, і це вже є. Лол. Але не хвилюйтеся, я наполегливий, я спілкуюся в чаті кожні 8 годин, щоб переслідувати всіх, лол
Not yet mate all they keep saying to me is end of day today which it's already there. Lol. But don't worry I'm persistent I'm in chat every 8 hours to harass everyone lol
Мені здається, що вони завжди знають, як трохи заспокоїти гравця, але якщо вони тобі пишуть щось подібне в 10-й раз, я, мабуть, не сприйму це серйозно, поки не побачу гроші в моєму акаунті. Я розумію, що якщо виникла проблема з постачальником платіжних послуг і вони повинні вводити зняття коштів вручну, це не найпростіше, але щоб це зайняло місяць, я думаю, що це занадто багато. Отже, ви ще не отримали гроші?
It seems to me that they always know how to calm the player down a bit, but if it's the 10th time they've written something like that to you, I probably wouldn't take it too seriously anymore until I've seen the money in my account. I understand that if there was a problem with the payment provider and they have to enter the withdrawals manually, it's not the easiest thing to do, but for it to take a month, I think that's too much. So you still haven't received the money ?
Привіт усім 👋! У мене також є скарга на RocknReels6. Моя схожа на те, що я ніколи не мав з ними жодних проблем і фактично оцінив їх як своє улюблене казино, але потім я виграв у них 500 доларів США 20 квітня і досі не маю Я не отримав жодних коштів, у мене є скріншоти, на яких написано успіх, але грошей немає. Я запитав у банку, чи вони позначили або скасували якісь платежі, але нічого. Просто хочу знати, які в мене є варіанти перевести цей виграш на мій банківський рахунок?
Hi there 👋 all, I've got a complaint against RocknReels6 too, myne is similar in that I never had one problem with them and actually rated them my favourite casino, but then I won $500 off them on the 20th of April and still haven't received any funds, I have screenshots and it says success but no money, I've asked the bank if they had flagged or cancelled any payments, but nothing. Just want to know what my options are into trying to get this winning into my bank account?
Привіт, я перемістив вашу публікацію під казино, де ви можете побачити, що ви перебуваєте в тій же ситуації, що й інші гравці, які чекають приблизно так само, як і ви. Ви також отримували будь-які відповіді про те, що казино надіслало вам гроші або що ви отримаєте їх через 2 дні або до кінця тижня чи щось подібне? Чи пояснили вам, що стоїть за всією затримкою?
У будь-якому разі я бачу, що ви подали скаргу , і сподіваюся, що наша команда зможе вам допомогти.
Якщо у вас є оновлення, дайте мені знати.
Hi, I've moved your post under the casino where you can see that you are in the same situation as other players who are waiting around the same as you. Have you also received any replies that the casino has sent you money or that you will have it in 2 days or by the end of the week or something like that ? Did they explain to you what is behind the whole delay ?
Anyway, I see that you have filed a complaint and I hope that our team can help you.
If you have an update let me know for sure.
Так, Джаро, я точно не відповів від них взагалі, зазвичай вони відповідають, але повільно, не цього разу, я можу показати тобі всі свої відповіді, якщо хочеш?
Yeah Jaro I surely did without any reply from them at all, usually they reply but slowly, not this time, I can show you all my replies if you want?
Це щойно сталося, хлопці, обліковий запис було перезараховано? Тепер не можу зняти чи додати банківський рахунок, оскільки його було видалено з мого облікового запису
this just happened guys, account was re credited ? Now can’t withdraw or add a bank account as it was deleted off my account
Немає жодного способу, в біса, я натискаю «Вивести обліковий запис.... це, ймовірно, їхній підступний спосіб не платити нам тощо. Мені сказали, що проблема з банківським рахунком пов’язана з платіжною командою, і ми отримаємо електронний лист, коли її вирішать 🙄
There is no way in hell I am clicking withdraw account.... that's probably their sneaky way of not paying us etc. I've been told the bank account issue is with the payment team and we will receive an email when it's resolved 🙄
Ні, ніколи, тепер з’явилася можливість вибрати криптовалюту або банківський переказ. Мій дозволяє мені лише зняти обліковий запис, і я не натискаю це, поки не дізнаюся, що станеться після того, як я виберу це.
No never, the option has now gone where you can select crypto or bank transfer. Mine only allows me to Withdraw Account and I'm not pressing that until I know what happens after I select that.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.