Ні, ніколи, тепер з’явилася можливість вибрати криптовалюту або банківський переказ. Мій дозволяє мені лише зняти обліковий запис, і я не натискаю це, поки не дізнаюся, що станеться після того, як я виберу це.
No never, the option has now gone where you can select crypto or bank transfer. Mine only allows me to Withdraw Account and I'm not pressing that until I know what happens after I select that.
Так, Джаро, я точно не відповів від них взагалі, зазвичай вони відповідають, але повільно, не цього разу, я можу показати тобі всі свої відповіді, якщо хочеш?
Yeah Jaro I surely did without any reply from them at all, usually they reply but slowly, not this time, I can show you all my replies if you want?
Ви повинні надіслати всю відповідну інформацію нашій команді зі скарг, якщо це необхідно. Крістіна вже почала працювати над вашою справою і незабаром повернеться до вас. Якщо тим часом у вас є якісь оновлення, поділіться ними з нами. Нам, звичайно, хотілося б знати, як все відбувається, і я сподіваюся, що незабаром ми дізнаємося причину цієї затримки.
You should send all the relevant information to our complaint team if needed. Kristina has already started to work on your case and will come back to you soon. If you have any updates in the meantime, please share them with us. We surely would like to know how it is all going, and I hope we will learn the reason for this delay shortly.
Це щойно сталося, хлопці, обліковий запис було перезараховано? Тепер не можу зняти чи додати банківський рахунок, оскільки його було видалено з мого облікового запису
this just happened guys, account was re credited ? Now can’t withdraw or add a bank account as it was deleted off my account
Хтось міг зняти та додати інший банківський рахунок? Я спробував біткойн, каже, що його додано, але він не відображається, коли я натискаю зняття
Has anyone been able to withdraw and add another bank account ? I tried bitcoin says it’s added but it’s not showing up when I click withdrawals
Ви вже отримали? Сьогодні вранці я отримав міни на свій рахунок. 7,8 тисячі, тому я просто програв, поки нічого не залишилося. Краще не мати надії, ніж сподіватися ні на що. Підняв його до 18 тис. і просто запустив, поки він не спорожнів. Вони можуть самі себе обдурити. Для мене більше немає азартних ігор в Інтернеті. Ці гроші мали допомогти мені полагодити машину та відвезти сім’ю на відпочинок.
Fyi:
Зараз доступні банківські перекази, але якщо це дивним чином спрацює, дайте мені знати.
Have you got it yet? Received mines back to my account this morning. 7.8k so I just gambled it till nothing left. I’d rather have no hope than to have hope for nothing. Took it up to 18k and just ran it till it was empty. They can fcuk themselves. No more online gambling for me. That money was gonna help me fix my car and take the family on a holiday.
fyi:
bank transfers are up now but if it miraculously works then let me know.
Ви вже отримали? Сьогодні вранці я отримав міни на свій рахунок. 7,8 тисячі, тому я просто програв, поки нічого не залишилося. Краще не мати надії, ніж сподіватися ні на що. Підняв його до 18 тис. і просто запустив, поки він не спорожнів. Вони можуть самі себе обдурити. Для мене більше немає азартних ігор в Інтернеті. Ці гроші мали допомогти мені полагодити машину та відвезти сім’ю на відпочинок.
Fyi:
Зараз доступні банківські перекази, але якщо це дивним чином спрацює, дайте мені знати.
Have you got it yet? Received mines back to my account this morning. 7.8k so I just gambled it till nothing left. I’d rather have no hope than to have hope for nothing. Took it up to 18k and just ran it till it was empty. They can fcuk themselves. No more online gambling for me. That money was gonna help me fix my car and take the family on a holiday.
fyi:
bank transfers are up now but if it miraculously works then let me know.
Що ж, мені шкода, що ви вирішили все це втратити. Я впевнений, що ти використав би гроші, і мені дуже прикро, якби все так вийшло. Я думав, що ви подасте скаргу, і принаймні якби казино нічого не вирішило й не відповіло вам, індекс безпеки впав би.
Це не повинно було закінчитися так. 😥
Well, I'm sorry you decided to lose it all in the end. I'm sure you would have used the money and I feel really bad if it turned out like this. I thought you'd file a complaint and at the very least if the casino hadn't resolved anything and gotten back to you, the safety index would have dropped.
It shouldn't have ended like this. 😥
Минулої ночі вони виправили банківські реквізити, я зміг повторно зняти гроші. У чаті мені сказали, що зняття коштів триватиме 48 годин і що ці платежі є пріоритетними. Тепер подивимося, що вийде.
They fixed the bank details last night, I was able to re withdraw. I was told via chat that the withdrawals would take 48 hours and that these payments are a priority. Now let's see what happens.
Привіт усім! Я стежив за цим, оскільки чекав на зняття з 16.04.24. !Я ЩОЙНО ОТРИМАВ ПЛАТІЖ НА МІЙ БАНКІВСЬКИЙ РАХУНОК СЬОГОДНІ О 18:00! Будь ласка, не втрачайте надії, як я майже зробив! Обов’язково зніміть ще раз, як я це зробив пізно ввечері, ура
Hi all, I have been following along as I was waiting for a withdrawal from the 16.04.24. !I HAVE JUST RECIEVED PAYMENT INTO MY BANK ACCOUNT TONIGHT 6PM! Please do not give up hope as i almost did! Make sure to withdraw again as I did late lastnight, cheers
Мені щойно виплатили кошти 🥳 Ву-у-у!!!! 🤪
I've just been PAID my withdrawal 🥳 Woo Hoo!!!! 🤪
Що ж, це мене тішить і вітає. 🎉😊😌
Це зайняло більше часу, але врешті-решт завжди найважливіше, щоб ви отримали гроші. Я також буду радий, якщо іншим гравцям також вдасться отримати кошти, і ваша справа дасть мені надію.
Однак я припускаю, що ви, ймовірно, більше не будете грати в казино, і ви б уникали цього, якби тут не було найлегше зняти гроші, чи я помиляюся? 🙂
Чи можу я також попросити вас згадати цей факт Домініці у своїй скарзі , щоб вона могла її закрити? Я був би вдячний.
Well, that makes me happy and congratulations. 🎉😊😌
It took longer but in the end it is always the most important that you got the money. I would also be pleased if other players also manage to get funds and your case would give me some hope.
However, I suppose you probably won't play in the casino anymore and you'd rather avoid it if it wasn't the easiest to get a withdrawal here, or am I wrong ? 🙂
Could I also ask you to mention this fact to Dominika in your complaint so that she can close it ? I'd be grateful.
Привіт усім! Я стежив за цим, оскільки чекав на зняття з 16.04.24. !Я ЩОЙНО ОТРИМАВ ПЛАТІЖ НА МІЙ БАНКІВСЬКИЙ РАХУНОК СЬОГОДНІ О 18:00! Будь ласка, не втрачайте надії, як я майже зробив! Обов’язково зніміть ще раз, як я це зробив пізно ввечері, ура
Hi all, I have been following along as I was waiting for a withdrawal from the 16.04.24. !I HAVE JUST RECIEVED PAYMENT INTO MY BANK ACCOUNT TONIGHT 6PM! Please do not give up hope as i almost did! Make sure to withdraw again as I did late lastnight, cheers
Тож, схоже, казино врешті-решт зможе заплатити гравцям, хоча місяць чекати грошей було б занадто для мене. У будь-якому випадку, як я вже згадував у своїй попередній відповіді, найважливіше те, що врешті-решт гравці отримають свої кошти, але я вважаю, що не у всіх вистачить терпіння чекати так довго.
У вашому випадку я хвалю вас, тому що ви витримали, і врешті все окупилося.
Я надзвичайно радий і сподіваюся, що подібних ситуацій більше не буде, а досвід буде тільки позитивнішим. 🙂 ☘️
So it looks like the casino will eventually manage to pay the players, although a month to wait for money would be too much for me. Anyway, as I mentioned in my previous reply, the most important thing is that eventually the players will get their funds, but I believe that not everyone has the patience to wait that long.
In your case, I commend you because you endured and it all paid off in the end.
I am extremely delighted and I hope that similar situations will not arise again and the experience will only be more positive. 🙂 ☘️
Який ти банк, чиї товариські шахти все ще очікують на розгляд з минулої ночі?
What bank are you with mate mines still pending from last night
😭😭😭😭 У мене було 18 тисяч, і знання, що я міг би зняти всю цю мулу, мене ще більше розлютило 😂😂😂😂 Вітаю всіх за те, що залишилися вірними
😭😭😭😭 I had 18k and knowing I could’ve withdrew all that mula makes me even more pissed 😂😂😂😂 congrats on everyone for staying true
Я абсолютно спустошена за вас! Це було лайно шоу, це точно, воно могло піти будь-яким шляхом, чесно кажучи. Не докоряйте собі... за рогом завжди є виграш, і я надсилаю вам усі виграшні настрої.
I am absolutely devastated for you! It was a shit show that's for sure, it could have went either way to he honest. Don't beat yourself up..... there is always a win around the corner and I'm sending you all the winning vibes.
Привіт, я адміністратор форуму, і в мене немає грошей у казино, тож вам доведеться відповісти на повідомлення гравця, і, сподіваюся, він відповість вам. Схрещуємо пальці, виглядає багатообіцяюче.
Hi, I'm an admin on the forum and I don't have any money in the casino so you'll have to reply to the player's post and hopefully they'll reply to you. Fingers crossed, it looks promising.
Це надзвичайне нещастя, тому я завжди раджу гравцям завжди залишати свої гроші на своєму рахунку, незважаючи ні на що, тому що неодноразово траплялося, що казино виплачує більше часу, ніж потрібно. Буквально вчора ви писали, а сьогодні, коли я зайшов у цю тему і побачив гравців, які отримали свої гроші, я відразу подумав про вас.
мені шкода 😥🤷♂️
It's extreme bad luck and that's why I always advise players to always leave their money in their account no matter what, because it's happened more than once that the casino takes longer to pay than necessary. Just yesterday you wrote and today when I came to this thread and saw the players who received their money I immediately thought of you.
I'm sorry. 😥🤷♂️
Мій прийшов о 18:00 сьогодні ввечері, і я банк з наб
Mine came it a 6pm tonight and I bank with nab
Як мої справи, Крістіно, ти ніби забула про мене та про мою надію на таку терміновість виправлення помилки зняття моїх 500 доларів, сподіваюся, ти зможеш завершити цю справу виграшем.
How is myne going Kristina, it's like you've forgotten about me and my hope of such an urgency of getting my $500 withdrawal error fixed, I hope you can close this case with a win.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.