Отже, немає спливаючого повідомлення, коли ви заходите на їхній веб-сайт? Ви живете в Австралії? Якщо ні, то, можливо, rocknreels припиняють усі торгові дії лише з австралійськими гравцями?
So there’s no pop up notice when you go on their website? Are you guys based in Australia? If not then maybe rocknreels are only ceasing all trading activities with Australian players?
Я зайшов на сторінку і такої інформації не побачив. Ні, ми не в Австралії, але Ромі дав його нашій команді на перевірку, і ми побачимо, що вони дізнаються, чи буде це загалом і вони закриють його, чи це лише для певних країн.
Все одно дякую за скріншот.
I came to the page and didn't see any such information. No we are not based in Australia, but Romi has given it to our team to check and we will see what they find out, whether it will be overall and they will close it or it is only for certain countries.
Anyway thanks for the screenshot.
Йо, хлопці.
Я трохи спізнився на вечірку, але я в тому ж човні, що й ви всі, здається. Досі працює з 15 квітня.
Кілька тижнів тому у мене був пост у Facebook, який дивним чином видалив сторінка хоста.
Сьогодні ввечері я спробував опублікувати повідомлення в кількох групах, і я не думаю, що ЖОДНА з них схвалила мій пост щодо Rocknreels. Тут точно відбуваються якісь дивні речі.
Тут я абсолютно на межі розуму. Але я тільки не розумію, навіщо вони нас тянуть день у день? І чому вони просто не заблокували всі наші облікові записи, як вони, здається, зробили з іншими. Це дає мені надію, за яку можна чіплятися.
У будь-якому випадку я завтра створю групу на Facebook, зроблю знімок екрана та опублікую знімок екрана тут, щоб ви всі могли приєднатися та запросити інших, хто не на цьому форумі.
Давайте об’єднаємося разом і принаймні розповімо про те, що якщо Rocknreels і Royalreels (і, можливо, навіть thepokies) пов’язані між собою, користувачі цих двох сайтів можуть рухатися подібним шляхом.
Yo guys.
I'm a bit late to the party but I'm in the same boat as you all seem to be. Been strung along since 15th April so far.
I had a post going on Facebook a couple of weeks back which was weirdly deleted by the host page.
Tonight I tried to post in a few groups and I don't think ANY of them approved my post regarding Rocknreels. There's definitely some weird stuff going on here.
I'm absolutely at my wits end here. But I just don't understand why they are stringing us all along day by day for? And why they haven't just locked us all out of our accounts like they seem to have done to others. That gives me hope to cling on to, if anything.
Anyway, I'll make a group on Facebook tomorrow, screenshot it, and post the screenshot here so that you all can join and invite others that aren't on this forum.
Let's band together on this one and at the very least get the word out there that if Rocknreels and Royalreels (& maybe even thepokies) are connected, that users of those other two sites could be heading down a similar path.
Я бачу, що ви зробили добру справу і одразу почали скаржитися.
Але, бачачи, що казино збирається закрити, мені цікаво, як вони збираються впоратися з усією ситуацією. Я бачу, що ви щодня отримуєте ту саму інформацію, що й гравці до вас, тому я, ймовірно, не буду запитувати вас, яку причину вам надає казино як причину, чому у вас ще немає грошей.
Однак надія вмирає останньою, і я б точно не здався, і я хочу вірити, що врешті-решт казино вчинить правильно і дасть кожному те, що йому належить по праву.
I see you did a good thing and immediately started a complaint.
But seeing as the casino is going to close, I wonder how they're going to handle the whole situation. I see that you have been getting the exact same information every day as the players before you, so I probably won't ask you what the casino has given you as a reason why you don't have your money yet.
However, hope dies last and I would certainly not give up and I want to believe that the casino will eventually do the right thing and give everyone what is rightfully theirs.
Якщо ви, хлопці, прочитали це правильно, там сказано, що 2/3/4 закриваються. Значення 5 і 6 все ще будуть відкритими. Що стосується грошей, я зняв 19/04 і чекаю досі. Я десь читав, що це може зайняти до місяця, навіть більше, якщо поріг зняття досягне своєї можливості. Я знаю, що rocknreels хороші, але не знаю, чому вони затримуються. Сподіваюся, ми скоро отримаємо гроші.
If you guys read it properly, it says 2/3/4 are closing. Mean 5 and 6 will still be open. As for the money, I withdrew 19/04 and have been waiting ever since. I’ve read somewhere that it can take up to a month even more if the withdraw threshold has met its capacity. I know rocknreels are good but not sure why they delaying. Hope we all get paid soon.
Є більше причин, лол, які мене просто сердять і хочу компенсувати це в іншому місці.
There's more reasons lol just makes me angry and want to recoup it elsewhere.
Якщо ви, хлопці, прочитали це правильно, там сказано, що 2/3/4 закриваються. Значення 5 і 6 все ще будуть відкритими. Що стосується грошей, я зняв 19/04 і чекаю досі. Я десь читав, що це може зайняти до місяця, навіть більше, якщо поріг зняття досягне своєї можливості. Я знаю, що rocknreels хороші, але не знаю, чому вони затримуються. Сподіваюся, ми скоро отримаємо гроші.
If you guys read it properly, it says 2/3/4 are closing. Mean 5 and 6 will still be open. As for the money, I withdrew 19/04 and have been waiting ever since. I’ve read somewhere that it can take up to a month even more if the withdraw threshold has met its capacity. I know rocknreels are good but not sure why they delaying. Hope we all get paid soon.
Так, я бачив це, згідно зі скріншотом. Ви також перебуваєте в тій самій ситуації, що й попередні гравці, чому я не заздрю, і якщо у вас виникнуть проблеми, ви обов’язково повинні зв’язатися з нами та подати скаргу.
Як згадувалося раніше, ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, і ви вже вичерпали цей час, тож якщо ви хочете бути впевнені, ви можете зробити це зараз і відкрити його.
Якщо вам цікаво, ось посилання.
Бажаю всім удачі. ☘️
Yes I saw that, according to the screenshot. You are also in the same situation as the previous players, which I don't envy and if you have a problem you should definitely contact us and file a complaint.
As mentioned before, we give casinos 14 days to resolve a withdrawal and you are already over that time, so if you want to be sure, you can do so now and open it.
If you are interested, here is the link.
I wish everyone the best of luck. ☘️
Бачив, що два тижні тому кошти не прийшли 😞
Seen that one two weeks ago funds didn't come 😞
Що ж, у казино залишився один день і трохи, щоб відповісти на мою скаргу, і оскільки вони ще не зв’язалися, я не думаю, що вони будуть там просто ігнорувати все та з якоїсь причини розчаровувати всіх одержувачів зняття грошей, це смішно та вони нічого не роблять, щоб це змінити.
Well it's down to one day and a bit for the casino to reply to my complaint and as they have not made contact yet I don't think they will there just ignoring everything and for some reason stringing all withdrawal recipients on its frustrating it's ridiculous and they are doin nothing to change that.
Це повідомлення, яке я отримав сьогодні, якщо воно не прийде до п’ятниці, я здамся та йду далі… 😞
this the message I got today, if it’s not in by Friday then imma give up and move on… 😞
Переглядаючи всі повідомлення, стає зрозуміло, що оплата не надходить. Також знайшли лист від уряду Австралії від лютого 2023 року. Це буде диво, якщо ми щось побачимо. Я надіслав електронний лист власнику ліцензії та компанії rocknreels без відповіді. Хапаючись за соломинку, чесно кажучи.
Just going through all the messages, it’s clear that there’s no payment coming. Also found a letter from the Australian gov dated feb 2023. It’ll be a miracle if we see anything. I’ve emailed the license holder and the company rocknreels with no reply. Gripping straws to be honest.
Що ж, у казино залишився один день і трохи, щоб відповісти на мою скаргу, і оскільки вони ще не зв’язалися, я не думаю, що вони будуть там просто ігнорувати все та з якоїсь причини розчаровувати всіх одержувачів зняття грошей, це смішно та вони нічого не роблять, щоб це змінити.
Well it's down to one day and a bit for the casino to reply to my complaint and as they have not made contact yet I don't think they will there just ignoring everything and for some reason stringing all withdrawal recipients on its frustrating it's ridiculous and they are doin nothing to change that.
Переглядаючи всі повідомлення, стає зрозуміло, що оплата не надходить. Також знайшли лист від уряду Австралії від лютого 2023 року. Це буде диво, якщо ми щось побачимо. Я надіслав електронний лист власнику ліцензії та компанії rocknreels без відповіді. Хапаючись за соломинку, чесно кажучи.
Just going through all the messages, it’s clear that there’s no payment coming. Also found a letter from the Australian gov dated feb 2023. It’ll be a miracle if we see anything. I’ve emailed the license holder and the company rocknreels with no reply. Gripping straws to be honest.
Що це був за лист, якщо можна? Я не розумію, що ви маєте на увазі.🤷♀️
Я завжди намагаюся бути позитивним, скажімо так, до кінця. Тож сподіваємося, що всі проблеми найближчим часом вирішаться.
What kind of letter was it, if I may? I don't understand what you mean by that.🤷♀️
I always try to stay positive until the end, let's say. So hopefully all the issues will be solved soon.
Хіба цього мало, щоб подати скаргу?
Я вважаю, що це був би хороший крок, щоб, якщо казино не платило і не намагалося нічого вирішити, воно отримувало чорні точки та знижував індекс безпеки.
Звичайно, ми все ще працюємо над тим, щоб наша команда спробувала зв’язатися з казино, щоб пояснити, що відбувається, і це може закінчитися добре.
Як ти думаєш, ти в?
Isn't that enough to file a complaint ?
I think it would be a good step so that if the casino did not pay and did not try to resolve anything, it would get black points and the safety index would be lowered.
Of course, we are still working with the fact that our team would try to get in communication with the casino to explain what is going on and it could possibly turn out well.
What do you think, are you in?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.