1 рік тому
Тут ви можете обговорити Ripper Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я новачок у філіппінському казино Ripper, це добре, що вони мають бонус у 10 доларів, я виграв 209 Морело, ніж те, що було до кінця гри
Мій онлайн-концерт, чому їм потрібно підтвердити власника облікового запису tru Підтримка іншої гри, яку ви можете завантажити Документи у своєму обліковому записі, які ви можете оновити або підтвердити. Сподіваюся, мій обліковий запис незабаром буде підтверджено, але дякуємо, що дали нам надію
i am New in ripper casino from philippines it is Good that they have 10 $ bonus i Won 209 Morelos than that from play through
My Online Concert why they need to verify the owner of the account tru Supporting the other game you can upload you Documents in you account you can update or verify it Hope My account will verified Soon but thank you for giving Us hope
Привіт, згідно з нашим веб-сайтом, казино не має ліцензії, тому я був би обережний, граючи там, з іншого боку, їх рейтинг пристойний, тож я сподіваюся, що вам вдасться перевірити там без проблем. Будь ласка, повідомте нам, коли вас перевірять. Мені цікаво, як ви знайшли казино?
Hi, the casino has no license according to our website so I'd be careful with playing there, on the other hand, their rating is decent so I hope you'll manage to verify there without any issues. Please, let us know when you get verified. I'm curious, how did you find the casino?
Гаразд, у такому випадку ви можете переглянути казино, які ми рекомендуємо на нашому веб-сайті. Усі казино пройшли детальне тестування та огляди, тому я цілком упевнений, що ми можемо порекомендувати вам щось, чим ви будете задоволені. Ви можете перевірити це тут.
Alright, in that case, you can take a look at casinos that we recommend on our website. All the casinos went through detailed testing and reviews so I'm quite confident we could recommend you something that you'd be satisfied with. You can check it here.
Я грав в онлайн-слоти в казино Ripper. Це казино надсилало мені безкоштовні обертання та бонуси для гри, і я це зробив. На безкоштовних 10,00 доларів я отримав свій виграш до 400,00 доларів. Я поспілкувався з людиною в казино і запитав його, чи можу я зняти гроші, і він сказав, що так, я грав через бонус. Мені знадобилося 2 тижні, щоб перевірити свої документи. Я ходив з ними на відкликання, поки вони нарешті не перевірили мої документи. Через кілька тижнів я подав запит на зняття коштів і сказав, що маю грати до 8.04 свого бонусу, і я це зробив. Наступного дня вони відхилили моє зняття, сказавши, що я зіграв бонус без внесення депозиту. Я читав огляди цього казино 2 тижні, і я не повинен бути здивований.
I played online slots at Ripper Casino. This casino would send me free spins and bonuses to play and I did. On a free $10.00 I got my winnings to $400.00. I chatted with a person at the casino and asked him if I could make a withdraw and he said yes that I had played thru the bonus .It took me 2 weeks to verify my documents. I went rounds with them on a withdraw until they finally verified my documents. I requested a withdraw weeks later and told me I had to play thru 8.04 of my bonus and I did. The next day they declined my withdraw saying I played a bonus without making a deposit. I read the reviews 2wk on this casino and I should not be surprised.
Привіт!
Це не найкращий відгук, і я б сказав, що гравці повинні скористатися вашим досвідом. Два тижні — це забагато для перевірки в моїх книжках, тому я, мабуть, теж буду розчарований.
Однак найбільше мене цікавить бонус.
Просто щоб бути впевненим: скільки бездепозитних бонусів ви взяли, поки виведення було відхилено?
Мені, чесно кажучи, подобається знати, просто розуміти, що може піти не так.
Я буду тут, щоб отримати відповідь.
Hello!
This is not the best feedback, and I'd say players should take advantage of your experience. Two weeks are far too much for the verification in my books, hence I'd be disappointed too, I reckon.
What interests me the most is the bonus, however.
Just to be sure - how many no-deposit bonuses have you taken till the withdrawal was rejected?
I honestly love to know, just to understand what could possibly go wrong.
I'll be here for your reply.
Я використав лише 1 бонус після того, як 4 рази подав запит на зняття коштів і перевірку облікового запису, вони сказали, що зняття схвалено, але я мав ще один бонус для гри. Я не знав, що маю ще один бонус, тому мені довелося виконати лише 10 обертань, а потім гроші прийшли поштою. Через кілька годин вони заявили, що я не можу отримати гроші, тому що я використав 2 бонуси. Вони змусили мене зіграти 2 бонуси
I only used 1 bonus after requesting a withdraw and account verification 4 times, they said the withdraw was approved but i had another bonus to play. I did not realize I had another bonus, so I had to only complete 10 spins and then the money was coming thru the mail. Hours later they claimed I could not get paid because i used 2 bonuses. They made me play 2 bonuses
Вибачте, як казино змусило вас зіграти обидва бонуси? Ви сказали, що не усвідомили другого. Як став активним другий бонус?
У будь-якому випадку, якщо ви вважаєте, що процес не був справедливим і чесним, я вважаю, що подання скарги через Центр врегулювання питань Casino Guru є хорошим кроком. Вас цікавить додаткова інформація?
Дай мені знати.
I'm sorry, how did the casino make you play both bonuses? You said you didn't realize the second one. How did the second bonus become active?
Anyway, if you feel the process was not fair and square, I think filing a complaint through the Casino Guru Resolution Center is a good step. Are you interested in further details?
Let me know.
Підтвердження зайняло близько 5 днів. Ще 5 на оплату. Їхній живий чат це TOP TEIR... дуже корисний, терплячий і ефективний. Мені подобається, що це казино є одним із моїх "охоронців". Наразі немає способу відслідковувати НІЩО, пов’язане з вашим обліковим записом, окрім балансу логіна/пароля та залишку відтворення. Вона (Джоді) детально пояснила мені, що вони все ще намагаються зібрати деякі речі, і зрештою це буде доступно. Це базовий 30 X PT. Бонуси не такі великі, але вони не здаються нечесними, грубими чи сумнівними. На мої електронні листи (всі) ми відповідаємо швидко. Купон/акція дуже прозорі. НУЛЬ плутанини. І я повинен вам сказати, що в них є ігри, яких немає в інших. Ви не занудьгуєте тут, як я вже на кількох сайтах.
Я знаю, що ви не запитували про все це, але сподіваюся, що це допоможе. Будь-хто може запитати мене про що завгодно. Я вже грав тут 4 рази.
Якби ми робили рейтинги тут, у цій публікації, він напевно отримав би 4, можливо, навіть 4,5
Took me about 5 days to get verified. Another 5 to get paid. Their Live chat it TOP TEIR...very helpful, patient and efficient. I like this Casino is is one of my "keepers". There is currently no way to keep track of ANYTHING related to your account except Login/Password Balance and Playthrough remaining. She (Jodi) thoroughly explained to me that they are still trying to get some things together and it will be available eventually. Its a basic 30 X PT. Bonuses arent that great but they dont appear to be dishonest, rude or shady in any way. My email communications (all of them) are promptly responded to. Coupon/promo is very transparent. ZERO confusion. And I have to tell ya...they have games others dont. You wont get bored here like I have already at a few sites.
I know you didnt ask all of this but I hope it helps. Anyone can ask me anything if they like. I have played here 4 times now.
If we were doing ratings here on this post it would for sure get a 4 maybe even 4.5
Весь процес не більше тижня. тиждень 1/2 верх
Whole process no longer than a week. week 1/2 tops
Дякую за інформацію. Я думаю, що деяким гравцям це буде корисно. Ви також можете розглянути можливість надіслати тут власний відгук користувача, оскільки ви, очевидно, маєте достатній досвід роботи з цим казино. Ви згадуєте про «охоронців». Ви навіть можете написати про них власні відгуки. Ми будемо вдячні за чесний відгук 🙂
Thanks for the info. I believe some players will certainly find it useful. You could also consider submitting your own user review here since you apparently have enough experience with this casino. You're mentioning the "keepers". You could even write your own reviews on them. We'll certainly appreciate an honest feedback 🙂
Я подав скаргу, і 2-й бонус з’явився в моїй електронній пошті відразу після того, як моє зняття було схвалено
I filed a complaint and the 2nd bonus showed up in my email just after my withdraw was suppose approved
Привіт, наскільки я бачу, ви ще не подали скаргу. Якщо ви зацікавлені в цьому, ви можете зробити це тут, за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all
Щодо другого бонусу, який надійшов на вашу електронну пошту, ви прийняли його та почали з ним грати? Вибачте, якщо ви вже згадали про це, я просто не хочу нічого пропустити. 🙂
Hi, from what I can see you haven't filed a complaint yet. If you are interested in doing so, you can do so here on this link: https://casino.guru/complaints/all
Regarding the second bonus that came to your email, did you accept it and start playing with it ? I'm sorry if you already mentioned it, I just don't want to miss anything. 🙂
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.