8 міс. тому
Тут ви можете обговорити ReadyCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Інше Lady Casino, компанія, яка була чудовою, але, на жаль, виведення коштів триває надто довго, чат просто каже вам почекати, я не рекомендую цього на даний момент, сьогодні виведення коштів відбувається миттєво в більшості чесних казино.
Another Lady Casino, a company that was excellent, but unfortunately the withdrawals are taking too long, the chat just tells you to wait, I don't recommend it at the moment, today withdrawals are instantaneous in most honest casinos.
Mais um Casino dama ,uma empresa que era excelente,mas infelizmente os saques estão demorando demais ,o chat só manda aguardar,não recomendo no momento,hoje saques são instantâneos na maioria dos casinos honestos.
Як довго ви насправді чекаєте, якщо можна запитати, і який спосіб оплати ви використали?
How long exactly are you actually waiting, if I may ask, and which payment method have you used?
Я чекав два дні, потім скасував зняття і програв, у мене є двоє колег, які чекали тиждень, великі суми, жінка зазвичай платила протягом години.
I waited for two days then canceled the withdrawal and lost, I have two colleagues who have been waiting a week, high amounts, the lady normally paid within an hour.
Eu esperei por dois dias aí cancelei o saque e perdi ,tenho dois colegas que está esperando uma semana ,valores altos,a dama normalmente pagava em uma hora.
11 днів чекаю на зняття коштів.
Виконано 3 перевірки KYC.
багато принижень і жодної оплати.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
більшість платить миттєво, а ця платформа лише обіцяє.
11 days waiting for my withdrawals.
3 KYC checks completed.
lots of humiliation and no payment.
I DO NOT RECOMMEND.
most pay instantly and this platform only promises.
11 dias aguardando meus saques.
3 verificações KYC concluídas.
muita humilhação e nenhum pagamento.
NAO RECOMENDO.
a maioria paga instantaneamente e essa plataforma só promete.
Подайте скаргу, там є частина, щоб відкрити скаргу, вони також затримали мою здобич, я закінчив її витратити, з групою Dama дуже погано грати.
Make a complaint, there is a part there to open a complaint, they held my loot too, I ended up spending it, the Dama group is really bad to play with.
Faça uma reclamação,tem a parte aí para abrir uma reclamação,eles seguraram meu saque também ,acabei gastando,o grupo Dama está bem ruim para jogar.
11 днів чекаю на зняття коштів.
Виконано 3 перевірки KYC.
багато принижень і жодної оплати.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
більшість платить миттєво, а ця платформа лише обіцяє.
11 days waiting for my withdrawals.
3 KYC checks completed.
lots of humiliation and no payment.
I DO NOT RECOMMEND.
most pay instantly and this platform only promises.
11 dias aguardando meus saques.
3 verificações KYC concluídas.
muita humilhação e nenhum pagamento.
NAO RECOMENDO.
a maioria paga instantaneamente e essa plataforma só promete.
Привіт, я вже відповів вам тут, у цій темі, тому було б найкраще тримати розмову в одній, щоб ми не переходили від одного до іншого: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/ready- casino-didn-t-pay-out-my-winnings#post-104054
Hi, I already answered you here in this thread, so it would be best to keep the conversation in one so we don't jump from one to the other: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/ready-casino-didn-t-pay-out-my-winnings#post-104054
Я вже відкрив скаргу, дякую🙏🏼 вони, здається, роблять це, щоб не платити і звинувачують гравця. Брак поваги
I've already opened a complaint, thank you🙏🏼 they seem to do it to avoid paying and blame the player. Lack of respect
Eu abri uma reclamação já, obrigada🙏🏼 parecem que fazem pra não pagar e culpar o jogador. Falta de respeito
Привіт! Я розумію, що ви розчаровані, однак ми ніколи не будемо платити, якщо все правильно, але якщо Dama dv, яка має сотні казино у своїй мережі, вимагає більше перевірок гравця, ми не можемо заперечувати це як оператор, оскільки ми маємо відповідати вимогам, інакше вони та ми можемо втратити ліцензію. Якщо ви перевірите нас, ви побачите, що у нас було дуже мало скарг, а деякі ми вирішували протягом кількох годин. Крім того, я розумію, що платежі почали надходити вам,
Hi - I understand you are frustrated, however we will never not pay if everything is correct, but if Dama dv, who have hundreds of casinos on their network require more checks of a player, we can't dispute this as an operator, since we have to be compliant, or they and we can loose our licence, if you check us, you can see we have had very few complaints and the few we have had solved within hours. Also its my understanding that the payments have started to be released to you,
Привіт!
Як згадувалося раніше, я розумію необхідність перевірки облікових записів з міркувань безпеки, навіть для гравця, але я не розумію, чому так багато повторних запитів, оскільки я вже отримував підтвердження перевірки більше 3 разів. Незважаючи на це, я досі не отримав свої кошти. Вже більше 10 днів надсилаю неодноразово все, що просили.
Я просто намагаюся забрати виграш.
Hello!
As mentioned previously, I understand the need to verify accounts for security reasons, even for the player, but I don't understand why there are so many repeated requests, as I have already received verification confirmations more than 3 times. Even so, I still haven't received my withdrawals. I have been sending everything requested repeatedly for over 10 days.
I'm just trying to collect the winnings.
Olá!
como mencionado anteriormente, compreendo a necessidade de verificação das contas por uma questão de segurança até mesmo para o jogador, mas não entendo porque tantas solicitações repetidas, pois já recebi as confirmações da verificação mais de 3 vezes. Mesmo assim, ainda não recebi meus saques. Tenho enviado tudo que solicitam repetidamente há mais de 10 dias.
Estou apenas tentando receber os ganhos.
Я вболіваю за те, щоб ви отримали свої виграші, і так важко виграти, і коли ви виграєте, казино не виплачує. Коли ми вносимо депозит, їм це подобається, вони надсилають кілька рекламних акцій, коли ви починаєте багато знімати, тоді починаються ускладнення.
I'm here rooting for you to receive your winnings, it's already difficult to win and when you win the Casino doesn't pay., when we deposit they love it, they send several promotions, when you start to withdraw a lot then the complications begin.
Estou aqui na torcida para que vc receba seus ganhos ,já e difícil ganhar e quando ganha o Casino não pagar.,quando depositamos eles adoram ,mandam várias promoção,quando começa a sacar muito aí começa a complicação.
Я справді розумію, як це дратує, і хоча це здається безглуздо повторно подавати знову і знову, це, на жаль, вимога Dama, яка відповідає вимогам, це не спосіб для нас зберегти ваші виграші - чесно кажучи, щасливі гравці, які виграють, зазвичай повертаються і розкажіть про це їхнім друзям, я схвалив виплату, але Дама повідомила мені, що останню перевірку було відхилено через відсутність видимого ліктя на фотографії, я знаю, що це здається вам дурним, але це міра боротьби з шахрайством, і хоча Я не сумніваюся, що ти справжня людина, ти будеш шокована, побачивши, скільки таких не є. Я попросив їх пришвидшити пошук і пишіть мені безпосередньо.
I really understand how annoying it is, and although it seems silly to resubmit again and again, this is unfortunately Dama request to be compliant, its not a way for us to keep your winnings - in all fairness happy winning players, normally come back and tell their friends about it, I have approved the payout, but Dama informed me that the last verification was rejected because of not a visible elbow on the photo, I know it seem silly for you, but its a Anti-fraud measurement, and although I have no doubt that you are a real person, you will be in shock to see how many who are not. I have asked them to fast track, and feel free to write me directly.
Привіт!
Я відповів в іншій темі, зокрема уточнив селфі із закритими очима, яке запитало саме казино.
Я сподіваюся, що вони зможуть покращити процес перевірки, оскільки я отримував підтвердження перевірки для кожного надісланого селфі, що викликало велике обурення, оскільки всі вони були прийняті.
а також пришвидшити виплату, оскільки платформа обіцяє негайний пікс, вона не може відкласти виведення коштів гравцем на 15 днів.
Крім того, що це руйнує репутацію казино, це створює небезпеку для нових депозитів.
Ready був у моєму ТОП-5, і з усім цим я боюся повертатися.
Я повідомляю вам, що вчора я отримав останню виплату свого виграшу, те, що залишилося, я грав і програв. Але всі незавершені зняття були оплачені.
Дякую!
Hello!
I responded in the other thread, including clarifying the closed-eye selfie that the Casino itself requested.
I hope they can improve the verification process, as I received verification confirmation for each selfie sent, which generated a lot of outrage, as they were all accepted.
and also speed up payment, since the platform promises immediate pix, it cannot delay a player's withdrawals for 15 days.
In addition to bringing down the Casino's reputation, it creates insecurity in making new deposits.
Ready was in my Top 5 and with all this, I'm afraid to go back.
I inform you that yesterday I received the last payment of my winnings, what remained I ended up playing and lost. But all withdrawals that were pending were paid.
thanks!
Olá!
Respondi no outro tópico esclarecendo inclusive a selfie de olho fechado que o próprio Casino solicitou.
Espero que possam melhorar o processo de verificação, pois recebi a confirmação da verificação a cada selfie enviada, o que gerou muita indignação, pois todas foram aceitas.
e também agilizem o pagamento, uma vez que a plataforma promete pix imediato, não pode atrasar por 15 dias os saques de um jogador.
alem de derrubar a reputação do Casino, gera insegurança em fazer novos depósitos.
a Ready estava no meu Top 5 e com tudo isso, tenho medo de voltar.
informo que ontem recebi o último pagamento dos meus ganhos, o que ficou acabei jogando e perdi. Mas todos os saques que estavam pendentes foram pagos.
obrigada!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.