ГоловнаФорумКазиноReadyCasino - загальне обговорення

ReadyCasino - загальне обговорення

8 міс. тому від Caniggia2021
|
1 366 переглядів 16 відповідей |
|
8 міс. тому
Тут ви можете обговорити ReadyCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
8 міс. тому

Інше Lady Casino, компанія, яка була чудовою, але, на жаль, виведення коштів триває надто довго, чат просто каже вам почекати, я не рекомендую цього на даний момент, сьогодні виведення коштів відбувається миттєво в більшості чесних казино.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
8 міс. тому

Як довго ви насправді чекаєте, якщо можна запитати, і який спосіб оплати ви використали?

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Я чекав два дні, потім скасував зняття і програв, у мене є двоє колег, які чекали тиждень, великі суми, жінка зазвичай платила протягом години.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
8 міс. тому

Дуже шкода, дуже шкода це чути.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

11 днів чекаю на зняття коштів.


Виконано 3 перевірки KYC.


багато принижень і жодної оплати.


НЕ РЕКОМЕНДУЮ.


більшість платить миттєво, а ця платформа лише обіцяє.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
NunhezLeticia
8 міс. тому

Подайте скаргу, там є частина, щоб відкрити скаргу, вони також затримали мою здобич, я закінчив її витратити, з групою Dama дуже погано грати.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

11 днів чекаю на зняття коштів.


Виконано 3 перевірки KYC.


багато принижень і жодної оплати.


НЕ РЕКОМЕНДУЮ.


більшість платить миттєво, а ця платформа лише обіцяє.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, я вже відповів вам тут, у цій темі, тому було б найкраще тримати розмову в одній, щоб ми не переходили від одного до іншого: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/ready- casino-didn-t-pay-out-my-winnings#post-104054

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
8 міс. тому

Я вже відкрив скаргу, дякую🙏🏼 вони, здається, роблять це, щоб не платити і звинувачують гравця. Брак поваги

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Мене цікавить вибір гри, бонусні пропозиції та варіанти оплати.

Автоматичний переклад.
NunhezLeticia
8 міс. тому

Привіт! Я розумію, що ви розчаровані, однак ми ніколи не будемо платити, якщо все правильно, але якщо Dama dv, яка має сотні казино у своїй мережі, вимагає більше перевірок гравця, ми не можемо заперечувати це як оператор, оскільки ми маємо відповідати вимогам, інакше вони та ми можемо втратити ліцензію. Якщо ви перевірите нас, ви побачите, що у нас було дуже мало скарг, а деякі ми вирішували протягом кількох годин. Крім того, я розумію, що платежі почали надходити вам,

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Мене цікавить вибір гри, бонусні пропозиції та варіанти оплати.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, у вас є кращий досвід роботи в цьому казино? Ви вже встигли зняти тут? Ви вже використали якісь бонуси? 🙂

Автоматичний переклад.
ReadyCasino
8 міс. тому

Привіт!

Як згадувалося раніше, я розумію необхідність перевірки облікових записів з міркувань безпеки, навіть для гравця, але я не розумію, чому так багато повторних запитів, оскільки я вже отримував підтвердження перевірки більше 3 разів. Незважаючи на це, я досі не отримав свої кошти. Вже більше 10 днів надсилаю неодноразово все, що просили.

Я просто намагаюся забрати виграш.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
NunhezLeticia
8 міс. тому

Я вболіваю за те, щоб ви отримали свої виграші, і так важко виграти, і коли ви виграєте, казино не виплачує. Коли ми вносимо депозит, їм це подобається, вони надсилають кілька рекламних акцій, коли ви починаєте багато знімати, тоді починаються ускладнення.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я справді розумію, як це дратує, і хоча це здається безглуздо повторно подавати знову і знову, це, на жаль, вимога Dama, яка відповідає вимогам, це не спосіб для нас зберегти ваші виграші - чесно кажучи, щасливі гравці, які виграють, зазвичай повертаються і розкажіть про це їхнім друзям, я схвалив виплату, але Дама повідомила мені, що останню перевірку було відхилено через відсутність видимого ліктя на фотографії, я знаю, що це здається вам дурним, але це міра боротьби з шахрайством, і хоча Я не сумніваюся, що ти справжня людина, ти будеш шокована, побачивши, скільки таких не є. Я попросив їх пришвидшити пошук і пишіть мені безпосередньо.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт!


Я відповів в іншій темі, зокрема уточнив селфі із закритими очима, яке запитало саме казино.

Я сподіваюся, що вони зможуть покращити процес перевірки, оскільки я отримував підтвердження перевірки для кожного надісланого селфі, що викликало велике обурення, оскільки всі вони були прийняті.

а також пришвидшити виплату, оскільки платформа обіцяє негайний пікс, вона не може відкласти виведення коштів гравцем на 15 днів.

Крім того, що це руйнує репутацію казино, це створює небезпеку для нових депозитів.

Ready був у моєму ТОП-5, і з усім цим я боюся повертатися.


Я повідомляю вам, що вчора я отримав останню виплату свого виграшу, те, що залишилося, я грав і програв. Але всі незавершені зняття були оплачені.


Дякую!

Автоматичний переклад.
NunhezLeticia
8 міс. тому

Дякуємо за вашу відповідь 👈, а також за оновлення. Раді, що ви отримали свої гроші.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого