ГоловнаФорумКазиноРахунок Mostbet було заморожено

Рахунок Mostbet було заморожено

 від kumarcwin72
|
3 734 переглядів 7 відповідей |
|

Мій обліковий запис було заморожено, коли я намагався зняти гроші зі свого ігрового рахунку. Як розблокувати свій рахунок.

Автоматичний переклад.
kumarcwin72

Привіт, я бачу, що ви вже подали скаргу , що добре. Будь ласка, дотримуйтесь інструкцій Крістіни зараз, я думаю, що це найкраще, що ви можете зробити зараз. Іноді вони блокують обліковий запис через процес перевірки. До речі, ваш обліковий запис уже повністю підтверджено? Я помітив, що ви не відповіли на це запитання у своїй скарзі. Дякуємо та тримайте нас у курсі.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Хороший день,

Хочу запитати....Сьогодні зареєструвався в mostbet - поклав туди поступово 8000, у мене на рахунку 7400, і коли я хотів це вивести, почалося...через деякий час я перестав робити ставки (лімітовані ставки , і т.д...), вибір неможливий через відсутність верифікації номера телефону, де мені неодноразово не надсилають валідаційні смс, мовляв, мені потрібно ввімкнути це в оператора та подібні нісенітниці, тому я вже шукав і через кілька хвилин я знайшов цю сторінку... .CS чи то бот, чи то мені здається якийсь упертий тартар, який напевно використовує перекладач і все в стилі ctrl c..v, Я точно хотів би отримати його від них, як хтось із вас виявився?

Дякую!

Автоматичний переклад.
Michal2023

Привіт,

на питання про те, як це вийшло, я б запропонував почати читати основну тему казино - можливо, тут , потім зосередитися на відгуках користувачів - та сама сторінка, вкладка відгуків користувачів:

file

А для посилення загального враження зазирнула ще й до скарг – тут .

Дійсно варто уточнити в оператора дозвіл на надсилання смс від третіх осіб. Гіршим варіантом може бути технічна проблема з боку казино. На жаль, без їхньої технічної підтримки тут не обійтися.

Якщо немає іншого способу, казино не запропонує рішення, я б розглянув можливість подання скарги – у вас уже є посилання.

Дайте мені знати, як справи 🤞


Автоматичний переклад.

Мій обліковий запис заморозили, а зі мною хочуть зателефонувати по скайпу. Я хочу, якщо є якась небезпека чи щось таке, і яке питання буде задано??

Автоматичний переклад.
sunarlalit60

Привіт!

Я відчуваю, що ви відчуваєте неабиякий тиск, тож, можливо, я поділюся своїм досвідом із відеодзвінками, щоб зрозуміти, чому казино хочуть, щоб гравці пройшли цей крок.

Почнемо з невеликого контексту:

У якийсь момент майже кожен обліковий запис гравця потребує верифікації. Найзвичайніший процес називається перевіркою KYC, що буквально означає «Знай свого клієнта». Детальні вимоги викладені в Умовах казино, включаючи серію документів, необхідних для заяви про право власності на ваш рахунок, включаючи банківські реквізити та підтвердження адреси.

Іноді KYC просто недостатньо, або перевірка виявляє якийсь зв’язок між обліковим записом іншого гравця або ігровою діяльністю; уявіть це як шаблон. Коли це трапляється, казино вважають за краще досліджувати, чи є кожен гравець тією особою, за яку себе видавав під час процесу KYC.

Це коли налаштовано перевірочний виклик.

Отже, будьте готові пред’явити посвідчення особи або будь-який інший офіційний документ, що підтверджує ваші персональні дані. Вам це може знадобитися.

Швидше за все, вас попросять надати додаткові відомості щодо ваших ігор і діяльності на рахунку в казино.

Будьте готові описати, в які ігри ви грали, які способи оплати ви використовували для депозитів, який бонус ви взяли або навіть коли був створений ваш обліковий запис і скільки разів ви знімали або вносили кошти за допомогою певних методів.

Наскільки я пам'ятаю, це типові запитання.

Якщо я хочу припустити, казино повинні бути впевнені, що це ви створили обліковий запис і грали в казино, тому технічно це ще один етап перевірки.

У всякому разі, чи, можливо, вам сказали, навіщо потрібен цей дзвінок? Я пам’ятаю кілька справді коротких дзвінків, під час яких працівник казино хотів лише побачити посвідчення особи та особу в одному місці та в той самий час 🙂.

Дайте мені знати, якщо у вас виникнуть додаткові запитання, добре?

Щодо вашого відеодзвінка, якого числа це відбудеться?



Автоматичний переклад.

Привіт усім, я ID гравця 212788723

03/12/2024 я створив обліковий запис на Mostbet.com, я зробив депозит, після чого отримав спливаюче вікно (нижче ви знайдете всі фотографії), я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, мені сказали Зв’язатися я так і зробив, і вони попросили багато документів, я надіслав їм кожен із них.

після цього вони сказали мені скласти розклад для перевірки Дзвінок у Skype, я вибрав один, це було 10/12/2024 14:00 GMT+1, день був сьогодні, і ніхто не дзвонив, я чекав годинами, і я зв’язався з Обслуговування клієнтів Вони закривають тикет щоразу, тому мій депозит зник, і ніхто не може щось зробити (я думаю, що це шахрайська компанія) filefilefile

Автоматичний переклад.
anouaromari

Чи можу я люб’язно попросити вас залишитися в загальній темі, де я вже опублікував відповідь на вашу публікацію , будь ласка?

Не варто спамити наш форум такими ж скопійованими повідомленнями.

Дякуємо за розуміння.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого