ФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 17)

2 р. тому від Radka
|
45100 переглядів 343 відповідей |
|
1...16 17 18
1 місяць тому

Ось і все... Після 5-го дня та після того, як я знову запитав, тепер починається процес перевірки, і я можу знову почекати ще 2 тижні. Святий ****

Автоматичний переклад.
Teamnexer
1 місяць тому

О, я прийшов сказати тобі, що вони збираються попросити у тебе підтвердження. Мене не питали. Вони роблять це просто тому, що досить спізнюються і хочуть знайти виправдання. Хіба що ваша сума велика

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ось і все... Після 5-го дня та після того, як я знову запитав, тепер починається процес перевірки, і я можу знову почекати ще 2 тижні. Святий ****

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

О ні... Я все ще вважаю, що було б доцільніше дати гравцеві відчуття, що казино справді намагається вирішити ситуацію якомога швидше. Але я трохи вагаюся в це вірити. Ну тримайся!! Зараз хоч щось відбувається. 🤞🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, так швидко оновлення. Після інтенсивних вихідних і надсилання багатьох документів я тепер повністю перевірений із учорашнього дня (я вражений, що вони зробили це за 2 дні), однак.. вони все одно не змогли мені виплатити. Я не розумію, я чекаю з 06.10., я отримав повідомлення від фінансового департаменту, що після перевірки я отримаю гроші, тому я перевірив і все ще нічого. 🙄

Автоматичний переклад.
Teamnexer
1 місяць тому

Проходження KYC, безсумнівно, хороша новина, хоча я думаю, що ви, ймовірно, відчуваєте напругу. Тримайся. Враховуючи все, що ви бачили досі, я б сказав, що відверто цілком очевидно, що це казино не дуже добре виконує свої плани. Ще одна затримка здається майже природною – я знаю, як це звучить, але все ж, ви зробили важливий крок під час вихідних! Я впевнений, що зрештою це вийде!! Лише один крок кожного разу...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я отримав гроші. Дякую всім за підтримку та те, що ви тут зі мною. Гадаю, більше ніколи 😄

Автоматичний переклад.
Teamnexer
1 місяць тому

Ніяк!!! День D нарешті настав!!! 👏👏🐱‍🏍

Я вважаю, що було б справедливо дозволити вам насолоджуватися цим щасливим кінцем; зазвичай я був би більш балакучим, але в цьому випадку, я думаю, ми всі просто заслуговуємо трохи відпочинку. 😀

Я радий, що ти це витримав!


Автоматичний переклад.
Teamnexer
1 місяць тому

Отримуйте задоволення 🙂

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, треба сказати, що Rabona не є серйозною букмекерською конторою. Я кілька разів брав участь у бонусних акціях ставок, і останні два рази вони не дали мені бонус. Я знаю, що ця тема про ігри в казино, але я просто хотів висловити свою думку. Тепер чекаю виведення грошей. Сподіваюся, у мене не буде проблем. Вітаю всіх.

Автоматичний переклад.
jesusjavier72jm
2 тиж. тому

Сподіваюся, що все буде добре, друже. Однак я ніколи раніше не клав гроші в це казино

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, треба сказати, що Rabona не є серйозною букмекерською конторою. Я кілька разів брав участь у бонусних акціях ставок, і останні два рази вони не дали мені бонус. Я знаю, що ця тема про ігри в казино, але я просто хотів висловити свою думку. Тепер чекаю виведення грошей. Сподіваюся, у мене не буде проблем. Вітаю всіх.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт! Не соромтеся ділитися досвідом такого характеру, ніколи не знаєте, коли це може допомогти іншим гравцям.

У будь-якому випадку, ви запитували в казино, чому ви не отримали ці бонуси? Іноді, на жаль, казино може не надавати гравцеві бонуси, наприклад, з адміністративних причин. Це досить поширене явище. Але я хотів би знати, чи дали вони вам конкретну причину.

Я також твердо вірю, що ти отримаєш гроші і все буде добре.

Не соромтеся ділитися інформацією, коли щось змінюється.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт! Не соромтеся ділитися досвідом такого характеру, ніколи не знаєте, коли це може допомогти іншим гравцям.

У будь-якому випадку, ви запитували в казино, чому ви не отримали ці бонуси? Іноді, на жаль, казино може не надавати гравцеві бонуси, наприклад, з адміністративних причин. Це досить поширене явище. Але я хотів би знати, чи дали вони вам конкретну причину.

Я також твердо вірю, що ти отримаєш гроші і все буде добре.

Не соромтеся ділитися інформацією, коли щось змінюється.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я не отримав бонус, тому що згідно з бонусним відділом у цьому випадку він не відповідав мені без додаткових пояснень, це вже сталося зі мною одного разу в березні місяці, і я вирішив припинити робити акції та грати з ними, але я спробував ще раз учора, і зі мною трапилося те саме, я виконав усі умови, щоб отримати його, і навіть перед тим, як взяти участь в акції, я розмовляв з агентом через чат, щоб дізнатися, чи можу я вибрати цю акцію, вітаю та дякую

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
jesusjavier72jm
2 тиж. тому

Хм, тоді мені дивно, що це так. Якби я не мав права на отримання бонусів, я, ймовірно, хотів би знати відразу, а також якусь причину. Але, як я вже згадував раніше, часто трапляється, що гравці не розуміють точної причини, чому вони не можуть мати їх, але це лише загальна формула від казино. Іноді це трапляється, коли гравцям вдається багато виграти у них, це був випадок, який я бачив. Не знаю, чи це було твоє, але мені це спало на думку.

У будь-якому разі я чекаю ваших подальших оновлень щодо виведення грошей. 🙂

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Хм, тоді мені дивно, що це так. Якби я не мав права на отримання бонусів, я, ймовірно, хотів би знати відразу, а також якусь причину. Але, як я вже згадував раніше, часто трапляється, що гравці не розуміють точної причини, чому вони не можуть мати їх, але це лише загальна формула від казино. Іноді це трапляється, коли гравцям вдається багато виграти у них, це був випадок, який я бачив. Не знаю, чи це було твоє, але мені це спало на думку.

У будь-якому разі я чекаю ваших подальших оновлень щодо виведення грошей. 🙂

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Вони не повідомили мені жодної точної причини не надавати мені бонуси, я також хочу сказати, що мій баланс у них негативний, коли я отримаю виведення, я повідомлю вас, я не планую більше грати в цьому будинку, вітаю

Автоматичний переклад.
jesusjavier72jm
2 тиж. тому

Я теж так думав. Буду чекати ваших новин. Сподіваюся, це не затягуватиметься без потреби, і ви зрештою отримаєте свої гроші.

удачі ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Ну, я подав запит на зняття коштів у вівторок, завтра побачимо, чи отримаю гроші, якщо ні, я з ними поговорю, з повагою.

Автоматичний переклад.
jesusjavier72jm
2 тиж. тому

Шановний, я не думаю, що вони дадуть його вам, тому що ви попросили це у вівторок. Скільки днів минуло?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Шановний, я не думаю, що вони дадуть його вам, тому що ви попросили це у вівторок. Скільки днів минуло?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Ну, завтра, коли я його чекаю, пройде 3 дні,

Автоматичний переклад.
jesusjavier72jm
2 тиж. тому

На це пішло 15 днів

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

На це пішло 15 днів

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я так не думаю, вони платили мені в інших випадках, і це не зайняло багато часу, з повагою.

Автоматичний переклад.
1...16 17 18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого