1 рік тому
Тут ви можете обговорити Qbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Казино базує свою виплату на основі загального депозиту гравця за одну ігрову сесію! Було б чудово, якби ви згадали про це тут, а не ставили казино дуже хорошу оцінку, що взагалі незрозуміло.
Від 2 до 4 ЄВРО, які ви виграєте тут, незалежно від того, з якою ставкою та в якому слоті, це казино може встромити в свою жадібну дупу!
Казино не надає мені список моїх загальних депозитів і виграшів, хоча вони зобов’язані це робити!! Це вже свідчить про те, що провайдер є шахраєм.
Тут вам зовсім не весело, якщо вам подобається постійно програвати та робити депозити, вам варто грати тут. Мені так набридли ці небезпечні відходи з Кюрасао, я тепер повертаюся до казино на Мальті, тому що принаймні вони мають авторитет і не шахраюють!
The casino bases its payout on the player's total deposit in one gaming session! It would be great if you would mention that here instead of giving the casino a very good rating, which is incomprehensible at all.
The 2 to 4 EURO that you win here no matter with which stake and in which slot, this casino can stick in its greedy ass!
The casino does not provide me with a list of my total deposits and winnings, although they are obliged to do so!! That already shows that the provider is a scammer.
You don't have any fun here at all, if you enjoy losing and making deposits all the time, you should play here. I'm so fed up with this hazardous waste from Curacao I'm now going back to the casinos in Malta because at least they are reputable and don't cheat!
Das Casino macht seine Gewinnausschüttung von der gesamten Einzahlung des Spielers in einer Spielsitzung abhängig! Wäre toll wenn ihr das hier mal erwähnen würdet anstatt dem Casino eine sehr gute Bewertung zu geben was überhaupt nicht nachvollziehbar ist.
Die 2 bis 4 EURO die man hier egal mit welchem Einsatz und in welchem Slot gewinnt, kann dieses Casino sich in seinen gierigen Allerwertesten stecken!
Das Casino stellt mir keine Liste meiner gesamten Einzahlungen und Gewinne aus obwohl es dazu verpflichtet ist!! Das zeigt doch schon, dass der Anbieter ein Betrüger ist.
Man hat hier überhaupt keinen Spaß wer Spaß daran hat, immer nur zu verlieren und einzuzahlen, der sollte hier spielen. Ich habe diesen Sondermüll aus Curacao so satt ich gehe jetzt wieder zu den Casinos aus Malta da sind sie wenigstens seriös und betrügen nicht!
Гей, хм, дивно, що виплата базується на загальних депозитах. Не могли б ви краще пояснити, як саме це працює з депозитами та виплатами? Ви знайшли це десь в Загальних положеннях та умовах, чи звідки ви про це знаєте? Що стосується самого казино та його рейтингу, дуже хороший рейтинг або індекс складається з кількох речей, а не лише з того, що ви згадали. У цьому випадку ви можете побачити, як ми оцінюємо казино тут: https://casino.guru/our-casino-reviews
У контексті того, що казино не хоче надавати вам список загальних депозитів і виграшів, я б сказав, що це неправильно. Кожен гравець повинен мати можливість подивитися на свою історію. Чи запитували ви службу підтримки чи чат у прямому ефірі, чому вони не хочуть надавати вам вашу історію?
Виходячи з вашого досвіду, я розумію, що це казино вам не піде. Якщо у вас був кращий досвід деінде, я б здебільшого залишився там, якщо чесно. До якого казино ви збираєтеся повернутися?
Hey, hm, it's strange that the payout is based on total deposits. Could you explain better how exactly it works with the deposits and payout? Did you find it somewhere in the Terms and Conditions, or how do you know about this? As for the casino itself and its rating, a very good rating or index is made up of several things and not just the one you mentioned. In this case you can see how we rate the casino here:https://casino.guru/our-casino-reviews
In the context that the casino doesn't want to give you a list of total deposits and wins, I would say that's not right. Every player should be able to look at his history. Have you asked support or live chat why they don't want to give you your history ?
Based on your experience, I understand that this casino will not be good for you. If you've had better experiences elsewhere, I'd stick mostly there, if I'm honest. Which casino is the one you're going back to ?
Я був у цьому казино дуже довго. Щоразу, коли я робив депозит, мені повертали точну суму депозиту. Зібрані через незначні перемоги. Якщо я вніс 50 євро, я отримав їх назад. Якщо я вносив 100 євро, вони поверталися, одного вечора я вносив 800 євро і знову виграв їх у вигляді різних невеликих призів. Але я ніколи не перевищував суму депозиту, я просто перевищував депозит, який зробив того дня, а потім мій банкрол знову впав, щойно сума була досягнута без подальших прибутків. Казино абсолютно сумнівне в усіх відношеннях, той факт, що воно не видає список моїх транзакцій, має змусити вас зрозуміти, що воно сумнівне, оскільки казино зобов’язані це робити. Я запитав список електронною поштою, але вони відмовилися, сказавши, що не будуть видавати такі списки. Я більше не закину собі в дупу жодного цента в цьому сумнівному казино. Я вже надіслав електронний лист регулятору цього казино.
I've been at this casino for a very long time. Whenever I deposited, I got back the exact amount deposited. Collected through minor wins. If I deposited €50, I got it back. If I deposited €100, it came back, one evening I deposited €800 and I won that back again in various small prizes. But I never got over the deposited amount ever just maxed out the deposit I made that day and then my bankroll went down again as soon as the amount was reached with no further profits. The casino is absolutely dubious in every respect, the fact that it does not issue a list of my transactions should make you realize that it is dubious because casinos are obliged to do so. I asked for the list via email and they refused saying they wouldn't issue such lists. I won't put another cent in my ass at this dubious casino. I have already sent an email to the regulator of this casino.
Ich bin in diesem Casino sehr lange. Immer wenn ich eingezahlt habe, bekam ich den exakt eingezahlten Betrag zurück. Gesammelt durch kleinere Gewinne. Wenn ich 50€ einzahlte, bekam ich die zurück. Wenn ich 100€ einzahlte kam das auch wieder zurück, eines Abends zahlte ich 800€ ein und auch die gewann ich wieder zurück in verschiedenen kleinen Gewinnen gesammelt. Aber ich kam nie über den eingezahlten Betrag immer nur Max. die Einzahlung die ich an dem Tag vornahm und dann ging mein Bankroll wieder runter sobald der Betrag erreicht wurde ohne weitere Gewinne. Das Casino ist absolut unseriös in jeder Hinsicht allein schon die Tatsache dass es mir keine Liste meiner Transaktionen ausstellt sollte euch klar machen, dass es unseriös ist denn Casinos sind dazu verpflichtet. Ich bat per Email um die Liste und sie lehnten ab angeblich würden sie solche Listen nicht ausstellen. Ich werde diesem unseriösen Casino keinen Cent mehr in den Allerwertesten stecken. Ich habe bereits eine Email an die regulierungsbehörde dieses Casinos gesendet.
Можливо, ви хочете подати ще одну скаргу? Я б не сказав, що казино обмежує ваше зняття сумою ваших депозитів, ми категорично проти цього і виносимо попередження.
На мій погляд, ви стурбовані програшами або, скажімо, невеликими виграшами, чи правильно я розумію? Ви знаєте, що чим довше ви граєте, тим вищі шанси програти. Це чиста математика і статистика.
Це також причина, чому ми не вносимо цього підозрюваного в індекс безпеки. Казино - це бізнес, створений для отримання прибутку. Якщо ви граєте в будь-яку гру з RTP нижче 100%, що ви робите? Ви втрачаєте з часом...
Я пропоную вам прочитати цей посібник:
https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance
Якщо ви звернулися до казино так, як показали нам тут, я не здивуюся, що вони не люблять подальшої допомоги. Це те, що я відчуваю.
Але кожен заслуговує на шанс, тому я запрошую вас подати скаргу. Це найпряміший спосіб підтвердити ваше твердження.
додатково:
«Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «невирішена». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. . Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино хоче щоб покращити свій рейтинг у майбутньому, він буде змушений розглянути скаргу, тому є ймовірність, що ваша скарга буде вирішена пізніше».
Продовжуйте, ми прагнемо бути чесними.💚
https://casino.guru/complaints/create
Care to submit another complaint, perhaps? I would not say the casino limits your withdrawals by the value of your deposits, we are strictly against that and issue a warning.
The way I see it, you are concerned about losses, or let's say about small winnings, am I correct? You know the longer you play the higher chances you'll lose. That's pure math and statistics.
This is also the reason why we do not put this suspect in the safety index. Casinos are businesses, made to gain income. If you play any game with RTP lower than 100% what are you doing? You're losing over time...
I suggest you read this guide:
https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance
If you addressed the casino the way you showed us here, I'm not surprised they are not fond of further assistance. That's what I feel.
But anyone deserves a chance, hence I invite you to submit the complaint. This is the most direct way to support your statement.
Additionally:
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
Go ahead, we aim to be fair.💚
https://casino.guru/complaints/create
Привіт! 👋
Пару днів тому я вніс 22 євро в це казино і почав грати в гру Jammin Jars. Я купив кілька бонусів і виграв близько 1200 євро, після чого я подав запит на зняття 1100 євро.
Через 5 хвилин я повернувся, щоб зіграти в ту саму гру, і отримав бонус при грі вручну зі ставкою 0,6 євро. Результатом цього бонусу був загальний виграш на суму близько 850 євро після того, як ці безкоштовні обертання були завершені, я отримав помилку в грі, і я перезавантажив сторінку, і був великий сюрприз. Гроші, які я виграв на останніх безкоштовних обертаннях (€850+), зникли з мого рахунку.
Я негайно зв’язався зі службою підтримки в чаті, і вони сказали мені, що надіслано запит на перевірку, і я маю отримати сповіщення, коли вона буде завершена протягом 24-48 годин. Уже 4 дні я розмовляв з ними про цю помилку, але я досі нічого від них не чув.
Я не робив скріншотів, тому що подібна помилка траплялася багато разів до того, і після перезавантаження сторінки все було добре, але цього разу мій виграш зник.
Hello! 👋
A couple days ago I deposited €22 at this casino and i start playing the game Jammin Jars. I’ve bought a few bonuses and i won around €1,200 after that i requested withdrawal of €1,100.
5 minutes later i back to play the same game and i hit the bonus at manual playing on €0,6 bet. The result of this bonus was total win for about €850 after those free spins was completed i get error in the game and i reload the page and big surprise. The money which i won from the last free spins (€850+) was disappeared from my account.
i immediately contacted live chat support and they told me that review is requested and i should be notified when its completed between 24h-48h. It’s already 4 days since i spoke with them about this error and i still haven’t heard anything from them.
I didn’t make any screenshots because error like this happened many time before and after reloading the page it was fine, but this time my winnings disappeared.
привіт Я бачу, що виникла досить неприємна ситуація, в яку я б не хотів потрапити. Шкода, що у вас немає скріншота, але оскільки ви згадали, що це траплялося частіше і досі не було проблем із зникненням грошей, я розумію, що ви думали, що це буде добре.
У будь-якому разі добре, що ви відразу перейшли до чату та розпочалося розслідування. Очевидно, постачальник гри повинен буде прокоментувати це, чи була якась помилка, чи це було щось інше. Тим часом казино, ймовірно, не матиме нічого сказати вам, якщо розслідування не було завершено і вони не знають, що стоїть за помилкою. Ви намагалися нагадати і написати в казино, на якому етапі вони перебувають? Очевидно, їм знадобиться деякий час, щоб дати вам відповідь.
Але коли це станеться, не соромтеся повідомити нам, що вони вам сказали.
Я буду чекати. ☘️🙂
Hey. I see that there is a rather unpleasant situation that I would not like to get into. It's a pity you don't have any screenshot but since you mentioned that it happened more often and there was no problem with the money disappearing so far, I understand that you thought it would be ok.
Anyway, it's good that you went straight to live chat and the investigation started. Obviously the game provider will have to comment on this, whether there was some mistake or it was something else. In the meantime, the casino probably won't have anything to say to you if the investigation hasn't been completed and they don't know what was behind the error. Did you try to remind and write to the casino what stage they are in ? Obviously they will still need some time to give you an answer.
But when they do, don't hesitate to let us know what they told you.
I'll be waiting. ☘️🙂
Платформа ліцензована Novatech Solutions NV
один із них має низькі шанси на виплату
Я виграв більше 1000 євро і навіть не 100 євро
Я вважаю, що RTP на платформі маніпулюють
Це небезпечна платформа, на якій я грав досі
Зазвичай платформу потрібно ретельно перевіряти
владою Кюрасао
бо інакше це дійсно губить людей
дедлайн кожного раунду незалежно від ставки
Це ненормально, оскільки влада Кюрасао дозволяє такі платформи
Я кажу тобі триматися подалі від платформи
The platform licensed by Novatech Solutions NV
one of them has bad payout odds
I won more than 1000 euros and not even 100 euros
I believe that the RTP on the platform is manipulated
This is the dangerous platform where I've been playing so far
The platform must normally be thoroughly checked
by Curacao authorities
because otherwise it really destroys people
every round deadline no matter what the stake
This is not normal as the Curacao authorities allow such platforms
I tell you to stay away from the platform
Das Platform mit dem lizenz von Novatech Solutions N.V
hat einer der schlechte auszahlquotte
mehr wie 1000 euro eingezhalt nicht mal 100 euro gewonnen habe
ich glaube das die RTP Bei das Platform ist manipoliert
das ist der gefärlich platform wo biss jetzt gespielt habe
das platform muss normal gründlich geprüft
von curacao behörden
weil sonst macht die menschen richtig kaputt
jede runde frist egal was für eine einsatz
das ist nicht normal wie die curacao behörde erlauben solche Platformen
ich sag euch lieber finger weg von das Platform
Привіт, коли ви говорите, що виграли, вам вдалося зняти чи ви втратили всі свої гроші в кінці?
Що стосується RTP, який RTP слота, якщо ви відчуваєте, що ним маніпулюють? Це також у якогось конкретного постачальника ігор?
Hello, when you say you won, did you manage to withdraw or did you lose all your money in the end ?
As far as RTP is concerned, what is the slot's RTP if you feel it is manipulated ? Is it also with any particular game provider ?
Привіт Яро
Ні, я втратив 1000 євро
Я навіть не виграв 100 євро
Програвати кожен раунд, як це можливо
Я грав у багатьох онлайн-казино, але ніколи не мав такого досвіду
Я граю в онлайн-слоти більше 15 років, але ніколи не зустрічав такого сайту
Це нормально для людей просто програвати в казино
але ви платите 20 разів протягом 3 годин і зі ставкою в 1 євро ви програєте щоразу, це абсолютно несправедливо, я навіть не виграв у 100 разів більше своєї ставки, платформа дуже небезпечна
Я не знаю, як влада Кюрасао допускає щось подібне, що клієнт щоразу просто програє
і рівень виплат 96%, це правда?
Hello Jaro
No, I lost 1000 euros
I didn't even win 100 euros
Losing every round how is that possible
I have played at many online casinos but have never had an experience like this
I've been playing online slots for over 15 years but I've never come across a website like this
It's normal for people to just lose in casinos
but you pay 20 times within 3 hours and with a stake of 1 euro you lose every time that's absolutely not fair I didn't even win 100 times my stake the platform is very dangerous
I don't know how the Curacao authorities allow something like this that the customer just loses out every time
and the payout rate is 96%, is that true?
Hallo Jaro
nein ich habe 1000 euro verlorren
ich habe nicht mal 100 euro gewonnen
jede runde am verlieren wie ist das möglich
ich habe bei viele onlinecasino gespielt aber solche erfahrung habe nie gehabt
ich spiele onlineslot länger wie 15 jahre aber solche webseite habe ich nie getroffen
das ist normal das in casino mann nur verliert
aber zahlt du 20 mal inerhalb 3 stunden un mit eine einsatz von 1 euro das die jedes mal verlierst das ist absolut nicht fair ich habe nicht mal 100 fach von mein einsatz gewonnen das Platform ist sehr gefärlich
ich weiss es nicht wie erlauben die curacao behörde so was das die kunde jedes mal nur am verlieren
und die auszahlquotte lautet AGB 96% ob das stimmt ?
Мені шкода, якщо це була справді просто спуск, але, на жаль, іноді так буває в казино, і вони завжди мають перевагу над гравцем. Я хотів би сказати, що це незвично, але це не так. І якщо у вас все погано, найкраще зробити перерву або припинити гру, щоб не втрачати більше грошей без потреби.
Щодо RTP, то його має бути видно на слотах, або ви можете запитати в чаті, що це на конкретному, тому що я не можу сказати за них, оскільки я не граю в казино.
Якщо ви спробуєте, ви можете повідомити мені, що ви знайшли.
I'm sorry if it was really just a downhill ride, but unfortunately sometimes that's the way it goes in casinos and they always have an advantage over the player. I'd like to say it's unusual but it's not. And if you're not doing well, the best thing to do is to take a break or stop playing so you don't lose any more money unnecessarily.
Regarding the RTP, it should be visible on the slots or you can ask the chat what it is on a particular one, because I can't say for them, since I don't play in casinos.
If you try it you can let me know what you find.
Усі веб-сайти Кюрасао піддаються маніпуляціям
Я заблокував усі сайти влади Кюрасао
Вони мене дуже засмутили, тому що вони втратили 300 000 євро, великий прибуток склав 5 000 євро
Я подав до суду на владу, оскільки RTP ігор маніпулюють, і вони не контролюють
Я вніс понад 1500 євро в казино Qbet і навіть не виграв 100 євро або 100 разів
Кожного раунду я голився, і я вважаю, що це дуже, дуже несправедливо. Я ніколи не думав, що платформи влади Кюрасао такі погані
Кожне казино на Кюрасао має різні правила, ви не знаєте, як вам грати
Найкраще замкнути їх усіх і покінчити з цим
Я більше ніколи не буду грати на інших платформах від влади Кюрасао, тільки з німецькою ліцензією, вони на 100% справедливі та дуже, дуже швидкі
All Curacao websites are manipulated
I have blocked all Curacao authorities websites
They made me very sad because they lost 300,000 euros, the big profit was 5000 euros
I have sued the authorities because the RTP of games are manipulated and they are not in control
I deposited more than 1500 euros at Qbet Casino and didn't even win 100 euros or 100 times
Every round gave me a shave and I think that's very, very unfair. I've never thought that the Curacao authorities' platforms are so bad
Every casino in Curacao has different rules, you don't know how you should play
It's best to lock them all away and be done with it
I will never play any other platforms from Curacao authorities again, only with a German license, they are 100% fair and very, very fast
Alle Webseite Von Curacao sind manipilier
ich habe alle webseite von Curacao behörde Blockiert
die haben mich sehr schade gemacht über 300.000 Euro verlust der grosse gewinn war 5000 euro
ich habe die behörde angeklagt weil das RTP von spiele sind manipoliert und die kontrollieren überhabt nicht
ich habe bei Qbet casino mehr wie 1500 euro eingezahlt nicht mal 100 euro oder 100 fach gewonnen habe
jede runde hat mich rasiert und das finde ich sehr sehr umfair das die platformen von curacao behörde sind so schlechte habe ich nie gedackt
jede casino von curacao hat andre regel mann weisst nicht wie sollst du spielen
am beste alle weg sperren und fertig
ich spiele nie wieder andre platform von curacao behörde nur von deutsch lizenz die sind 100% Fair und sehr sehr schnell
Можливо, ви знайомі з нещодавніми змінами в Законі про азартні ігри Кюрасао та планами на майбутнє?
Мені цікава ваша думка. У будь-якому випадку, є набагато кращі теми, присвячені цій темі 😉:
https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casinos-breach-rules-always#post-16223 👈
https://casino.guru/forum/responsible-gambling/self-exclusion-from-all-online-casinos/2#post-59101 👈
Влаштовуй сам, якщо хочеш.
Are you perhaps familiar with the recent Curacao Gambling Law changes and plans for the future?
I'm interested in your opinion. Anyway, there are far better threads focused on this topic 😉:
https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casinos-breach-rules-always#post-16223 👈
https://casino.guru/forum/responsible-gambling/self-exclusion-from-all-online-casinos/2#post-59101 👈
Suit yourself if you like.
На жаль, це казино брехня та шахрайство
Коли я запитую про відшкодування, я не реєструюся в Cruks
вони зазначають, що не будуть з цим співпрацювати
Коли я прошу повторно відкрити свій обліковий запис, вони вказують, що це неможливо через реєстрацію Cruks.
на жаль, вони більше не відповідають на мої електронні листи
Unfortunately this casino lies and cheats
When I ask about a refund I am not registering with Cruks
they indicate that they will not cooperate with this
When I ask to reopen my account, they indicate that this is not possible due to the Cruks registration.
unfortunately they don't respond to my emails anymore
Dit casino liegt en bedriegt helaas
Waneer ik vraag over een terug betaling onterent cruks inschrijving
geven ze aan niet hier mee samen te werken
waneer ik vraag om mijn account te reopenen geven ze aan dat dat niet gaat ivm met cruks inschrijving
helaad reageren ze niet meer op mij mails
Привіт, мене засмучує те, що казино змішує таку інформацію.
Я помітив, що ви також маєте відкриту скаргу на це казино, тому Вероніка пояснила вам, як це у вашій ситуації.
Очевидно, було б гарною ідеєю відповісти їй також, щоб таймер не спрацював.
Вона пояснила, що ми можемо допомогти з відшкодуванням, лише якщо ви прямо сказали казино, що ви залежні від азартних ігор, і вони дозволили вам продовжувати робити депозит.
Ну як це було, ви просили про самовідчуження і дозволили вам там внести чи ні?
Hi, it saddens me that the casino mixes such information.
I noticed that you also have an open complaint with this casino and therefore Veronika explained to you how it is in your situation.
Obviously it would be a good idea to reply to her as well so that the timer doesn't go off.
She explained that we can only help with refunds if you explicitly told the casino that you are a gambling addict and they let you continue to deposit.
So how was it, did you ask for a self-exclusion and were you allowed to deposit there or not?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.