ГоловнаФорумКазиноQbet Casino - загальне обговорення

Qbet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Anonymized359
|
2 140 переглядів 14 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Qbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Казино базує свою виплату на основі загального депозиту гравця за одну ігрову сесію! Було б чудово, якби ви згадали про це тут, а не ставили казино дуже хорошу оцінку, що взагалі незрозуміло.

Від 2 до 4 ЄВРО, які ви виграєте тут, незалежно від того, з якою ставкою та в якому слоті, це казино може встромити в свою жадібну дупу!


Казино не надає мені список моїх загальних депозитів і виграшів, хоча вони зобов’язані це робити!! Це вже свідчить про те, що провайдер є шахраєм.


Тут вам зовсім не весело, якщо вам подобається постійно програвати та робити депозити, вам варто грати тут. Мені так набридли ці небезпечні відходи з Кюрасао, я тепер повертаюся до казино на Мальті, тому що принаймні вони мають авторитет і не шахраюють!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Anonymized359
1 рік тому

Гей, хм, дивно, що виплата базується на загальних депозитах. Не могли б ви краще пояснити, як саме це працює з депозитами та виплатами? Ви знайшли це десь в Загальних положеннях та умовах, чи звідки ви про це знаєте? Що стосується самого казино та його рейтингу, дуже хороший рейтинг або індекс складається з кількох речей, а не лише з того, що ви згадали. У цьому випадку ви можете побачити, як ми оцінюємо казино тут: https://casino.guru/our-casino-reviews

У контексті того, що казино не хоче надавати вам список загальних депозитів і виграшів, я б сказав, що це неправильно. Кожен гравець повинен мати можливість подивитися на свою історію. Чи запитували ви службу підтримки чи чат у прямому ефірі, чому вони не хочуть надавати вам вашу історію?

Виходячи з вашого досвіду, я розумію, що це казино вам не піде. Якщо у вас був кращий досвід деінде, я б здебільшого залишився там, якщо чесно. До якого казино ви збираєтеся повернутися?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я був у цьому казино дуже довго. Щоразу, коли я робив депозит, мені повертали точну суму депозиту. Зібрані через незначні перемоги. Якщо я вніс 50 євро, я отримав їх назад. Якщо я вносив 100 євро, вони поверталися, одного вечора я вносив 800 євро і знову виграв їх у вигляді різних невеликих призів. Але я ніколи не перевищував суму депозиту, я просто перевищував депозит, який зробив того дня, а потім мій банкрол знову впав, щойно сума була досягнута без подальших прибутків. Казино абсолютно сумнівне в усіх відношеннях, той факт, що воно не видає список моїх транзакцій, має змусити вас зрозуміти, що воно сумнівне, оскільки казино зобов’язані це робити. Я запитав список електронною поштою, але вони відмовилися, сказавши, що не будуть видавати такі списки. Я більше не закину собі в дупу жодного цента в цьому сумнівному казино. Я вже надіслав електронний лист регулятору цього казино.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Anonymized359
1 рік тому

Можливо, ви хочете подати ще одну скаргу? Я б не сказав, що казино обмежує ваше зняття сумою ваших депозитів, ми категорично проти цього і виносимо попередження.

На мій погляд, ви стурбовані програшами або, скажімо, невеликими виграшами, чи правильно я розумію? Ви знаєте, що чим довше ви граєте, тим вищі шанси програти. Це чиста математика і статистика.

Це також причина, чому ми не вносимо цього підозрюваного в індекс безпеки. Казино - це бізнес, створений для отримання прибутку. Якщо ви граєте в будь-яку гру з RTP нижче 100%, що ви робите? Ви втрачаєте з часом...

Я пропоную вам прочитати цей посібник:

https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance

Якщо ви звернулися до казино так, як показали нам тут, я не здивуюся, що вони не люблять подальшої допомоги. Це те, що я відчуваю.

Але кожен заслуговує на шанс, тому я запрошую вас подати скаргу. Це найпряміший спосіб підтвердити ваше твердження.

додатково:

«Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «невирішена». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. . Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино хоче щоб покращити свій рейтинг у майбутньому, він буде змушений розглянути скаргу, тому є ймовірність, що ваша скарга буде вирішена пізніше».

Продовжуйте, ми прагнемо бути чесними.💚

https://casino.guru/complaints/create



Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт! 👋

Пару днів тому я вніс 22 євро в це казино і почав грати в гру Jammin Jars. Я купив кілька бонусів і виграв близько 1200 євро, після чого я подав запит на зняття 1100 євро.

Через 5 хвилин я повернувся, щоб зіграти в ту саму гру, і отримав бонус при грі вручну зі ставкою 0,6 євро. Результатом цього бонусу був загальний виграш на суму близько 850 євро після того, як ці безкоштовні обертання були завершені, я отримав помилку в грі, і я перезавантажив сторінку, і був великий сюрприз. Гроші, які я виграв на останніх безкоштовних обертаннях (€850+), зникли з мого рахунку.

Я негайно зв’язався зі службою підтримки в чаті, і вони сказали мені, що надіслано запит на перевірку, і я маю отримати сповіщення, коли вона буде завершена протягом 24-48 годин. Уже 4 дні я розмовляв з ними про цю помилку, але я досі нічого від них не чув.


Я не робив скріншотів, тому що подібна помилка траплялася багато разів до того, і після перезавантаження сторінки все було добре, але цього разу мій виграш зник.

Автоматичний переклад.
pngffnq2w5
11 міс. тому

привіт Я бачу, що виникла досить неприємна ситуація, в яку я б не хотів потрапити. Шкода, що у вас немає скріншота, але оскільки ви згадали, що це траплялося частіше і досі не було проблем із зникненням грошей, я розумію, що ви думали, що це буде добре.

У будь-якому разі добре, що ви відразу перейшли до чату та розпочалося розслідування. Очевидно, постачальник гри повинен буде прокоментувати це, чи була якась помилка, чи це було щось інше. Тим часом казино, ймовірно, не матиме нічого сказати вам, якщо розслідування не було завершено і вони не знають, що стоїть за помилкою. Ви намагалися нагадати і написати в казино, на якому етапі вони перебувають? Очевидно, їм знадобиться деякий час, щоб дати вам відповідь.

Але коли це станеться, не соромтеся повідомити нам, що вони вам сказали.

Я буду чекати. ☘️🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Платформа ліцензована Novatech Solutions NV

один із них має низькі шанси на виплату

Я виграв більше 1000 євро і навіть не 100 євро

Я вважаю, що RTP на платформі маніпулюють

Це небезпечна платформа, на якій я грав досі

Зазвичай платформу потрібно ретельно перевіряти

владою Кюрасао

бо інакше це дійсно губить людей

дедлайн кожного раунду незалежно від ставки

Це ненормально, оскільки влада Кюрасао дозволяє такі платформи

Я кажу тобі триматися подалі від платформи

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized675
10 міс. тому

Привіт, коли ви говорите, що виграли, вам вдалося зняти чи ви втратили всі свої гроші в кінці?

Що стосується RTP, який RTP слота, якщо ви відчуваєте, що ним маніпулюють? Це також у якогось конкретного постачальника ігор?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Привіт Яро

Ні, я втратив 1000 євро

Я навіть не виграв 100 євро

Програвати кожен раунд, як це можливо

Я грав у багатьох онлайн-казино, але ніколи не мав такого досвіду

Я граю в онлайн-слоти більше 15 років, але ніколи не зустрічав такого сайту

Це нормально для людей просто програвати в казино

але ви платите 20 разів протягом 3 годин і зі ставкою в 1 євро ви програєте щоразу, це абсолютно несправедливо, я навіть не виграв у 100 разів більше своєї ставки, платформа дуже небезпечна

Я не знаю, як влада Кюрасао допускає щось подібне, що клієнт щоразу просто програє

і рівень виплат 96%, це правда?

Автоматичний переклад.
Anonymized675
10 міс. тому

Мені шкода, якщо це була справді просто спуск, але, на жаль, іноді так буває в казино, і вони завжди мають перевагу над гравцем. Я хотів би сказати, що це незвично, але це не так. І якщо у вас все погано, найкраще зробити перерву або припинити гру, щоб не втрачати більше грошей без потреби.

Щодо RTP, то його має бути видно на слотах, або ви можете запитати в чаті, що це на конкретному, тому що я не можу сказати за них, оскільки я не граю в казино.

Якщо ви спробуєте, ви можете повідомити мені, що ви знайшли.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Усі веб-сайти Кюрасао піддаються маніпуляціям

Я заблокував усі сайти влади Кюрасао

Вони мене дуже засмутили, тому що вони втратили 300 000 євро, великий прибуток склав 5 000 євро

Я подав до суду на владу, оскільки RTP ігор маніпулюють, і вони не контролюють

Я вніс понад 1500 євро в казино Qbet і навіть не виграв 100 євро або 100 разів

Кожного раунду я голився, і я вважаю, що це дуже, дуже несправедливо. Я ніколи не думав, що платформи влади Кюрасао такі погані

Кожне казино на Кюрасао має різні правила, ви не знаєте, як вам грати

Найкраще замкнути їх усіх і покінчити з цим

Я більше ніколи не буду грати на інших платформах від влади Кюрасао, тільки з німецькою ліцензією, вони на 100% справедливі та дуже, дуже швидкі

Автоматичний переклад.
Anonymized675
10 міс. тому

Можливо, ви знайомі з нещодавніми змінами в Законі про азартні ігри Кюрасао та планами на майбутнє?

Мені цікава ваша думка. У будь-якому випадку, є набагато кращі теми, присвячені цій темі 😉:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casinos-breach-rules-always#post-16223 👈

https://casino.guru/forum/responsible-gambling/self-exclusion-from-all-online-casinos/2#post-59101 👈

Влаштовуй сам, якщо хочеш.

Автоматичний переклад.
20 год. тому

На жаль, це казино брехня та шахрайство

Коли я запитую про відшкодування, я не реєструюся в Cruks

вони зазначають, що не будуть з цим співпрацювати

Коли я прошу повторно відкрити свій обліковий запис, вони вказують, що це неможливо через реєстрацію Cruks.

на жаль, вони більше не відповідають на мої електронні листи

Автоматичний переклад.
C078
1 годину тому

Привіт, мене засмучує те, що казино змішує таку інформацію.

Я помітив, що ви також маєте відкриту скаргу на це казино, тому Вероніка пояснила вам, як це у вашій ситуації.

Очевидно, було б гарною ідеєю відповісти їй також, щоб таймер не спрацював.

Вона пояснила, що ми можемо допомогти з відшкодуванням, лише якщо ви прямо сказали казино, що ви залежні від азартних ігор, і вони дозволили вам продовжувати робити депозит.

Ну як це було, ви просили про самовідчуження і дозволили вам там внести чи ні?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого