Хлопці, якщо завтра хтось отримає виплату з 14.3, тоді давайте надішлемо сюди, щоб ми знали, що відбувається
Guys, if someone gets paid withdrawal tomorrow from 14.3 and then let's send here so we know what's going on
Παιδια αν καποιος πληρωθει αναληψη αυριο απο 14.3 και μετα ας στειλει εδω να ξερουμε τι γινεται
tpp, друже, теж мене чекай, поки вони не зайдуть, я був щодня десять разів у чаті, вони зайдуть завтра, важкий важкий вівторок
tpp mate wait for me too until they come in like this I was every day ten times in the chat they will come in tomorrow heavy heavy tuesday
τπτ φίλε μ περιμενε και εγώ μέχρι να μπουν έτσι ήμουν κάθε μέρα δέκα φορές στο τσατ θα μπουνε αύριο βαριά βαριά τριτη
Чи правильно я розумію, що ви отримали відкликання? У вас, мабуть, залишився якийсь там незавершений? Обов’язково повідомте про це нашу групу розгляду скарг, щоб вони також могли бачити прогрес. Просто скористайтеся цим посиланням , щоб зробити це.🙏
Крім того, щоб переконатися, що гравець, якому ви дійсно хочете отримати ваше повідомлення, отримає сповіщення, будь ласка, скористайтеся кнопкою «відповісти», щоб переконатися в цьому.😉
Do I understand correctly, that you have received your withdrawal? Have you got any remaining one pending there, perhaps? Please make sure to inform our complaint team about that, as well, so they can see the progress as well. Just use this link, to do so.🙏
Also to make sure, that the player you actually want to get your message to, will get notified, please use the "reply" button, to be sure of it.😉
Добрий вечір,
Я досі не отримав зняття 150 євро від 14.3. Вони продовжують розповідати мені смішні виправдання з казино. Сьогодні 11 день
Good Evening,
I still haven't received the withdrawal of 150 euros from 14.3. They keep telling me ridiculous excuses from the casino. Today is day 11
Καλησπέρα,
Εγω δεν έχω λάβει ακομα την αναληψη των 150 ευρώ ακόμα απο τις 14.3 . Συνεχιζουν να μου λενε αστειες δικαιολογιες απο το καζινο. Σημερα ειναι 11 η μερα
Служба підтримки клієнтів у цьому казино сказала вам, що немає необхідності проходити процес перевірки, я правильно це розумію? Наберіться трохи терпіння та повідомляйте нам, будь ласка, щоразу, коли з’являться будь-які оновлення.
Did the customer support at this casino tell you, that there is no need to get thru the verification process, do I understand it correctly? Try to be a bit patient here, and let us know whenever there will be any update, please.
Точніше, у відповідному полі ідентифікації я не можу завантажити жодного файлу, там написано, що він не потрібен
Exactly, in the relevant identification box I cannot upload any file, it says that it is not needed
Aκριβως , στο σχετικο πλαισιο ταυτοποιησης δεν μπορω να ανεβασω καποιο αρχειο, λεει οτι δεν χρειαζεται
сьогодні мали заплатити..відпустка не впливає братан..у нас працюють
today they had to pay..the holiday doesn't affect bro..they work for us
σημερα επρεπε να πληρωσουν..δεν επηρεαζει η αργια αδερφε..μας δουλευουν
Привіт tryleon7!
Я відповідаю вам тут, щоб прояснити вам деякі речі та спробувати вам допомогти!
Зазвичай ми даємо казино 14 днів на процес виведення коштів, тому найкраще, що ви можете зробити зараз, це почекати ще трохи. Тим часом я пропоную вампереглянути це посилання , тут ви можете переглянути всі скарги, пов’язані з Posido Casino , і ви побачите, що всі справи вирішено. Загалом 19 вирішених справ, і це дуже гарна новина щодо цієї ситуації. Ви також можете побачити, що деякі справи також пов’язані з незавершеними платежами.
Будь ласка, повідомте нам, чи була у вас можливість зняти гроші!
У будь-якому випадку зв’яжіться з нами в будь-який час. Зрештою, ми тут, щоб допомогти вам!
Hello tryleon7!
I am responding to you here, just to clarify some things to you and to try to help you!
We usually give casinos 14 days for the withdrawal process, so the best what you can do now is to wait just a bit more. In meantime, I would suggest you to have a look into this link, here you can see all the complaints related to the Posido Casino, and you can see that all cases are resolved. In total are 19 resolved cases, and that is really good news about this situation. You can also see that some of the cases are related to pending payments also.
Please let us know if you had the chance to withdraw the money yet!
If anything, feel free to reach at us anytime. After all, we are here to help you!
Якщо ви отримаєте платіж, повідомте мене, і я зроблю те саме
If you receive payment let me know and I will do the same
Άμα λάβεις πληρωμή ενημέρωσε με και θα κάνω το ίδιο
Добрий вечір,
Я досі не отримав зняття 150 євро від 14.3. Вони продовжують розповідати мені смішні виправдання з казино. Сьогодні 11 день
Good Evening,
I still haven't received the withdrawal of 150 euros from 14.3. They keep telling me ridiculous excuses from the casino. Today is day 11
Καλησπέρα,
Εγω δεν έχω λάβει ακομα την αναληψη των 150 ευρώ ακόμα απο τις 14.3 . Συνεχιζουν να μου λενε αστειες δικαιολογιες απο το καζινο. Σημερα ειναι 11 η μερα
Я бачу, в чому твоя проблема. Щодо зняття коштів, які виправдання має казино для вас? Ми даємо 14 днів, щоб вирішити цей процес, тому ви досить близькі, і якщо ви не отримаєте гроші, наша команда втрутиться та спробує допомогти.
Я також бачу, що Ромі попросила підтвердження, а ви сказали, що не можете завантажити жодних документів. Ви сказали службі підтримки, що це неможливо зробити, чи казино сказало вам, що йому потрібна ваша перевірка? Бо якщо ні, можливо, тому ви не можете нічого ввести.
I see what your problem is. As for the withdrawal, what excuses does the casino have for you ? We give 14 days to resolve this process, so you are pretty close and if you don't get the money, our team will intervene and try to help.
I also see that Romi asked for verification and you say you can't upload any documents. Did you tell the support that it is not possible to do that, or did the casino tell you that it needs verification from you ? Because if it doesn't, maybe that's why you can't enter anything.
Привіт, я бачу, що у вас однакові проблеми. Я скажу те ж саме, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що стосується виведення коштів. Якщо ви не отримаєте від них зв’язок і вони не зможуть надіслати вам це повідомлення, я б рекомендував вам відкрити скаргу, де наша команда розгляне її та спробує вам допомогти.
Однак ви вже підтвердили свій обліковий запис або казино не просили вас це зробити?
Hi, I see you all have the same problems. I'll say the same thing, which is that we give the casinos 14 days to sort out everything around the withdrawal. If you don't hear from them and they don't manage to send it to you, then I would recommend that you open a complaint where our team will take a look and try to help you.
However, have you already verified your account or did the casino not ask you to do so ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.