ГоловнаФорумКазиноPosido Casino - загальне обговорення

Posido Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від kszysio
|
46 497 переглядів 362 відповідей |
|
12 3 4...19
tryleon7

ЩЕ НЕ ДРУГ

Автоматичний переклад.

Хлопці, якщо завтра хтось отримає виплату з 14.3, тоді давайте надішлемо сюди, щоб ми знали, що відбувається

Автоматичний переклад.

Друже, до мене сьогодні зайшли з 14-3 дві години тому

Автоматичний переклад.
kanez

неділя;; може в національному?

Автоматичний переклад.

Так, національний

Автоматичний переклад.

Я ще чекаю з 14.3... нічого, що робити?

Автоматичний переклад.

tpp, друже, теж мене чекай, поки вони не зайдуть, я був щодня десять разів у чаті, вони зайдуть завтра, важкий важкий вівторок

Автоматичний переклад.
kanez

Чи правильно я розумію, що ви отримали відкликання? У вас, мабуть, залишився якийсь там незавершений? Обов’язково повідомте про це нашу групу розгляду скарг, щоб вони також могли бачити прогрес. Просто скористайтеся цим посиланням , щоб зробити це.🙏

Крім того, щоб переконатися, що гравець, якому ви дійсно хочете отримати ваше повідомлення, отримає сповіщення, будь ласка, скористайтеся кнопкою «відповісти», щоб переконатися в цьому.😉

Автоматичний переклад.
Romi

Добрий вечір,


Я досі не отримав зняття 150 євро від 14.3. Вони продовжують розповідати мені смішні виправдання з казино. Сьогодні 11 день

Змінено
Автоматичний переклад.

Я ще чекаю з 14.3... нічого, що робити?

Автоматичний переклад.

Служба підтримки клієнтів у цьому казино сказала вам, що немає необхідності проходити процес перевірки, я правильно це розумію? Наберіться трохи терпіння та повідомляйте нам, будь ласка, щоразу, коли з’являться будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
Romi

Точніше, у відповідному полі ідентифікації я не можу завантажити жодного файлу, там написано, що він не потрібен

Автоматичний переклад.

Чи є ще хтось, крім мене, хто чекає грошей від 14.3 і пізніше?

Автоматичний переклад.

Я ОЧІКУЮ НА ЗАВДАННЯ 14/3, звісно, із завтрашнього дня

Автоматичний переклад.
VasileiosKountouras

сьогодні мали заплатити..відпустка не впливає братан..у нас працюють

Автоматичний переклад.
tryleon7

Привіт tryleon7!

Я відповідаю вам тут, щоб прояснити вам деякі речі та спробувати вам допомогти!

Зазвичай ми даємо казино 14 днів на процес виведення коштів, тому найкраще, що ви можете зробити зараз, це почекати ще трохи. Тим часом я пропоную вампереглянути це посилання , тут ви можете переглянути всі скарги, пов’язані з Posido Casino , і ви побачите, що всі справи вирішено. Загалом 19 вирішених справ, і це дуже гарна новина щодо цієї ситуації. Ви також можете побачити, що деякі справи також пов’язані з незавершеними платежами.

Будь ласка, повідомте нам, чи була у вас можливість зняти гроші!

У будь-якому випадку зв’яжіться з нами в будь-який час. Зрештою, ми тут, щоб допомогти вам!

Автоматичний переклад.

Я запитував зняття з 15/3 і досі нічого, що з цим казино?

Автоматичний переклад.

Я теж чекав з 15 березня. Я радий, що я не один і що виплата все ще є.

Автоматичний переклад.
Illiau

Якщо ви отримаєте платіж, повідомте мене, і я зроблю те саме

Автоматичний переклад.

Добрий вечір,


Я досі не отримав зняття 150 євро від 14.3. Вони продовжують розповідати мені смішні виправдання з казино. Сьогодні 11 день

Автоматичний переклад.

Я бачу, в чому твоя проблема. Щодо зняття коштів, які виправдання має казино для вас? Ми даємо 14 днів, щоб вирішити цей процес, тому ви досить близькі, і якщо ви не отримаєте гроші, наша команда втрутиться та спробує допомогти.

Я також бачу, що Ромі попросила підтвердження, а ви сказали, що не можете завантажити жодних документів. Ви сказали службі підтримки, що це неможливо зробити, чи казино сказало вам, що йому потрібна ваша перевірка? Бо якщо ні, можливо, тому ви не можете нічого ввести.

Автоматичний переклад.

Я запитував зняття з 15/3 і досі нічого, що з цим казино?

Автоматичний переклад.

Привіт, я бачу, що у вас однакові проблеми. Я скажу те ж саме, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що стосується виведення коштів. Якщо ви не отримаєте від них зв’язок і вони не зможуть надіслати вам це повідомлення, я б рекомендував вам відкрити скаргу, де наша команда розгляне її та спробує вам допомогти.

Однак ви вже підтвердили свій обліковий запис або казино не просили вас це зробити?

Автоматичний переклад.
12 3 4...19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого