ФорумКазиноPosido Casino - загальне обговорення

Posido Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від kszysio
|
8587 переглядів 150 відповідей ||
1 2 3...8
Додати публікацію
kanez
1 місяць тому

ЯКЩО ВИ НАВІТЬ ОТРИМАЄТЕ ЗАПЛАТУ РАНІШЕ ЗА МЕНІ У ПИСЬМОВІЙ СТАТТІ, БУДЬ ЛАСКА, ДАЙТЕ НАМ ЗНАТИ, ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ, Я ЗРОБЛЮ ТЕ ЖЕ, ДЯКУЮ

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я ЩОЙНО ОТРИМАВ ПЕРШУ ЗНЯТТЯ ВІД ДРУГА 11/3 450 євро. ПЕРЕВІРТЕ ТАКОЖ, ТЕПЕР Я ЧЕКАЮ НА ІНШІ 2

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

А я, друже, перший, тепер чекаю, коли в обліковий запис зайдуть

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

ПРАВДА В ТОМУ, ЩО МЕНЯ МАЄ ЗАПИТ НА ЗНЯТТЯ ТАКОЖ 03.06.24, І ЇЇ БУЛО ЗАВЕРШЕНО 13.03.24, ТАКЖЕ ЦЕ ДОБРЕ, АЛЕ ЩО З РЕШТОЮ МОЇХ ЗНЯТТЯ? ПРОШЛО МАЙЖЕ 10 ДНІВ

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тож це не зовсім поганий досвід. Я маю на увазі, звичайно, затримка очевидна, але ви кажете, що казино зрештою виплатило вам.

Чи не схоже це на те, що проблема була раніше, а нещодавно вона загострилася?

Вибачте, у мене немає відповідей чи пояснень, це, напевно, дуже виснажливо...

У будь-якому разі маленька порада: спробуйте скористатися кнопкою відповіді, щоб підтримувати зв’язок з іншими. 😉

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чувак, ми не повинні бути єдиними, кого я також бачив з іншої скарги на затримку

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Є п’ять відкритих скарг щодо затримок платежів, тому, чесно кажучи, ви не єдині. 🙁

На щастя, всі скарги, окрім відхилених, розглянуто – на мій погляд, це хороший знак. Тепер, я сподіваюся, ця тенденція продовжиться!



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я ЩОЙНО ОТРИМАВ ПЕРШУ ЗНЯТТЯ ВІД ДРУГА 11/3 450 євро. ПЕРЕВІРТЕ ТАКОЖ, ТЕПЕР Я ЧЕКАЮ НА ІНШІ 2

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чудово! Майже половина шляху! 🤞🤞


Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

тобто не варто сподіватися, що я чекаю з 16/3.

однак з усіх казино, в яких я грав, це має найгірший сервіс

Автоматичний переклад.
strogianis
1 місяць тому

Обов'язково почекай через 10 днів, брат! Якщо вони не вирішують проблему затримки

Автоматичний переклад.
VasileiosKountouras
1 місяць тому

Після якої суми вони зайшли в банк?

Автоматичний переклад.
kanez
1 місяць тому

КОЛИ Я ОТРИМАВ ЕЛЕКТРОННИЙ ЛИСТ, ГРОШІ БУЛИ В БАНКУ, Я ВПЕВНЕНИЙ, ЩО МАЮ PIRAEUS, Я НЕ ЗНАЮ, ЧИ ЦЕ ГРАЄ РОЛЬ, ОДНАК Я ПРОЧИТАЛ В УМОВАХ САЙТУ, ЩО ПІСЛЯ ГРОШІ ПОЛИШУТЬ САЙТ І ВИ ОТРИМУЄТЕ ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ, ПОТІМ ЦЕ ПРОБЛЕМА В БАНКУ, КОЛИ ВСЕ ВСЕ ТЕРПЛИВИЙ ДРУГ

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У мене все ще є національне посвідчення особи

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Ні, це не найгірший досвід! Але казино має бути відповідальнішим і краще відповідати клієнтам! Крім того, на мій погляд, це погано, коли вони кажуть, що виведення коштів завершується протягом 3 робочих днів, а потім виправдовуються, що вибачаються за затримки! Вони повинні бути більш відповідальними та надати вам принаймні часові рамки, протягом яких ви отримаєте виплати, наприклад, через 15 днів! Тому що, коли ви запитуєте їх «коли я отримаю свої гроші», вони не можуть дати вам достовірної відповіді! Загалом принаймні вам платять

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

тобто не варто сподіватися, що я чекаю з 16/3.

однак з усіх казино, в яких я грав, це має найгірший сервіс

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб завершити процес перевірки, як вони також пояснили вам у вашій скарзі . Спробуйте бути терплячими, будь ласка, чи не так?🙏 Я впевнений, що після закінчення цього терміну наша команда з розгляду скарг спробує допомогти вам із вашою справою та вирішити її.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ні, це не найгірший досвід! Але казино має бути відповідальнішим і краще відповідати клієнтам! Крім того, на мій погляд, це погано, коли вони кажуть, що виведення коштів завершується протягом 3 робочих днів, а потім виправдовуються, що вибачаються за затримки! Вони повинні бути більш відповідальними та надати вам принаймні часові рамки, протягом яких ви отримаєте виплати, наприклад, через 15 днів! Тому що, коли ви запитуєте їх «коли я отримаю свої гроші», вони не можуть дати вам достовірної відповіді! Загалом принаймні вам платять

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тут я з вами повністю згоден. Вони повинні бути в змозі пояснити справу краще, без будь-яких виправдань. Незважаючи на те, що може виникнути певна перешкода, яка може виникнути протягом цих 3 днів, як кажуть, так? Наскільки вони можуть це пояснити, на мою думку, це можна зрозуміти. Сподіваюся, ви скоро отримаєте свої гроші.🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я не бачу іншого платежу на сьогодні, оскільки тиждень тому

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго вечора хлопці,



Я очікую зняття 150 євро з 13.3 і все одно нічого

Автоматичний переклад.
VasileiosKountouras
1 місяць тому

вони запитували у вас ідентифікацію?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Понеділок не знаю тому що 25 березня, але у вівторок ви отримаєте точно, я хочу вірити, що у мене був 13 числа, він потрапив зараз я чекаю наступного який був 14 числа

Автоматичний переклад.
kanez
1 місяць тому

друже, ти маєш на увазі, що вони прийшли сьогодні в суботу?

Автоматичний переклад.
tryleon7
1 місяць тому

Ні, вони прийшли вчора

Автоматичний переклад.
1 2 3...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого