ГоловнаФорумКазиноPosido Casino - загальне обговорення

Posido Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від kszysio
|
31 660 переглядів 244 відповідей |
|
1...3 4 5...13
9 міс. тому

Я теж чекав з 15 березня. Я радий, що я не один і що виплата все ще є.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, який статус вашого відкликання? Це все ще очікує на розгляд? У вас також є підтверджений обліковий запис чи ні?

Якщо вилучення перевищує 14 днів, які ми надаємо казино для успішного вирішення проблеми, ви також можете подати скаргу. Наразі казино вдалося вирішити всі скарги, що є досить хорошою ознакою. Але вони також сказали вам, чому так довго потрібно виводити?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

а мені так само від 16/3 так само і так! У них є деякі проблеми, але вони ніколи не кажуть, що ввійдуть, і якщо увійдуть! Шахраї

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

ЩЕ НІЧОГО, ХЛОПЦІ, УСПІННЯ ВІД 14/3 ТА ПЕРШИЙ 19/3... Ймовірно, ЗАВТРА

Автоматичний переклад.
VasileiosKountouras
9 міс. тому

3/14 ВИВЕДЕННЯ ЩОЙНО ЗАВЕРШЕНО, Я ЧЕКАЮ ЩЕ 3/19 ЗАВАНТАЖЕННЯ! БАЖАЮ УСПІХІВ ВСІМ, ХЛОПЦІ, СПОДІЄМОСЯ, ЩО ВАМ СКОРО ОТРИМАЮТЬ ЗАПЛАТУ

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

а мені так само від 16/3 так само і так! У них є деякі проблеми, але вони ніколи не кажуть, що ввійдуть, і якщо увійдуть! Шахраї

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ймовірно, нам доведеться набратися терпіння і подивитися, як воно піде. Я бачу, що один гравець уже отримав одне зі своїх вилучень, тому, сподіваюся, це буде те саме для вас та інших. Якщо це на тому самому етапі, наша команда спробує вам допомогти, оскільки у вас є відкрита скарга .

Але, як я вже сказав, нам доведеться почекати. 🤞☘️

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

3/14 ВИВЕДЕННЯ ЩОЙНО ЗАВЕРШЕНО, Я ЧЕКАЮ ЩЕ 3/19 ЗАВАНТАЖЕННЯ! БАЖАЮ УСПІХІВ ВСІМ, ХЛОПЦІ, СПОДІЄМОСЯ, ЩО ВАМ СКОРО ОТРИМАЮТЬ ЗАПЛАТУ

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Чудові новини, сподіваюся, друге вилучення буде швидше. 🎉☘️😊

Разом з іншими гравцями будемо чекати оновлення.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Мені також заплатили сьогодні з 14-3...150 євро

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Сьогодні я отримав електронний лист про те, що на мій рахунок зараховано 150 євро

лист надійшов о 12:06, я отримав новину через кілька годин, я ввійшов і нічого не бачу. Я спілкуюся з чатом, і мені кажуть, що я скасував це о 12:07.

У нас працюють нормально 🙂 filefile


Автоматичний переклад.
strogianis
9 міс. тому

ДРУГ НА ФОТО КАЖЕ, ЩО БОНУСНИЙ КРЕДИТ НЕ МОЖЕ ЗНЯТИ

Автоматичний переклад.
VasileiosKountouras
9 міс. тому

так, ви праві, я забув написати, що 150 було бонусом.

Я просто згадав про це і сьогодні, щоб ми всі могли побачити, що робота йде.

Мене навіть розлютили, що я скасував бонус


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Мені також заплатили сьогодні з 14-3...150 євро

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, це чудова новина, дякую, що поділилися. Не могли б ви бути такими добрими й оновити свою скаргу, просто легко зробіть це тут 👈, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

Давайте, давайте по черзі з цим трирічним казино

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Сьогодні я отримав електронний лист про те, що на мій рахунок зараховано 150 євро

лист надійшов о 12:06, я отримав новину через кілька годин, я ввійшов і нічого не бачу. Я спілкуюся з чатом, і мені кажуть, що я скасував це о 12:07.

У нас працюють нормально 🙂 filefile


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Мені спадає на думку лише одне: можливо, вони зробили помилку, надавши вам цей бонус. Вам так не здається? Можливо, ви можете запитати про це підтримку?

А як щодо вашого відкликання, є з цього приводу новини?

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

служба підтримки сказала мені, що я, ймовірно, скасував це помилково😀

Після того, як вони змінили свою історію та сказали, що такий бонус не можна отримати, якщо є активний запит на зняття!

про вилучення. як завжди, не переживайте, деякі затримки тощо тощо

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

file

Я зробив депозит 100 євро без бонусу і виграв джекпот!

Мені сказали, що мені потрібно знімати 500 євро щодня, що означає 60 днів.

Ще не здійснено перший депозит!

Я буду тримати вас в курсі

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Будьте обережні, я ніколи не зустрічав такого поганого казино, як Posido

Я чекаю виплати 12 днів

ще не оброблено, і кожного дня від служби підтримки надходить інше виправдання

іноді це означає, що багато чого відбувається і є багато питань

Іноді кажуть, що у них технічні проблеми, тому й затримка

Здається, це грабіж, або вони банкроти. Я не можу описати це інакше

ти не можеш отримати гроші

просто погано 👎🏻👎🏻

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
DimPap
9 міс. тому

Молодець, друже, але тобі не пощастило виграти в цьому трирічному казино! Якщо я правильно пам’ятаю, це 500 mach за зняття, і за курсом, який вони збирають, якщо вони платять (я не отримував нічого з 16/3), ви хочете рік! Бажаю тобі всього найкращого

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

служба підтримки сказала мені, що я, ймовірно, скасував це помилково😀

Після того, як вони змінили свою історію та сказали, що такий бонус не можна отримати, якщо є активний запит на зняття!

про вилучення. як завжди, не переживайте, деякі затримки тощо тощо

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Будь ласка, спробуйте трохи терпіти, щоб побачити, як все піде, і якщо нічого не станеться після 14-денного терміну, наша команда обов’язково зробить усе можливе, щоб допомогти вам. Продовжуйте, будь ласка, тримати нас в курсі всіх новин.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

file

Я зробив депозит 100 євро без бонусу і виграв джекпот!

Мені сказали, що мені потрібно знімати 500 євро щодня, що означає 60 днів.

Ще не здійснено перший депозит!

Я буду тримати вас в курсі

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Великі вітання з цим.👌 Так, як зазначено на їхньому сайті, денний ліміт становить 500 євро, а місячний – 10 000 євро. Тож, схоже, на жаль, це займе навіть більше часу. Я просто сподіваюся, що принаймні все пройде гладко. Чи було у вас коли-небудь успішне зняття коштів у цьому казино? Ваш обліковий запис повністю перевірено? Обов’язково чекатиме на ваше оновлення.😉

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Будьте обережні, я ніколи не зустрічав такого поганого казино, як Posido

Я чекаю виплати 12 днів

ще не оброблено, і кожного дня від служби підтримки надходить інше виправдання

іноді це означає, що багато чого відбувається і є багато питань

Іноді кажуть, що у них технічні проблеми, тому й затримка

Здається, це грабіж, або вони банкроти. Я не можу описати це інакше

ти не можеш отримати гроші

просто погано 👎🏻👎🏻

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Будь ласка, постарайтеся не робити тут жодних поганих припущень, якщо немає доказів їх дійсності. Ми не хочемо, щоб наші користувачі отримували оманливу інформацію. Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів для перевірки та обробки платежу. Ваш обліковий запис уже повністю підтверджено в цьому казино? Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, наша команда обов’язково спробує це вам надати. Будь ласка, дайте нам знати, ми будемо тут.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого