«Доки несправедливість не буде доведена»
Наскільки ви можете забути?
І ви навіть погрожуєте цензурувати Ясіна, коли він тут правильно робить, що застерігає від цих злодіїв.
Неймовірно.
"Untill the unfairness has been proven"
How oblivious can you get?
And you even threaten to censor Yasin, when he is doing the right thing here, which is to warn against these thieves.
Incredible.
Попереджати про казино — це добре, але те, як він це робить, ні.
Завжди закривайте очі і вуха... головне, щоб партнерські гроші приходили
Я просто перевіряю казино в нашій внутрішній системі, і знаєте що? Ми навіть не зареєстровані в їхній партнерській програмі, тому щоразу, коли хтось там програє гроші, ми отримаємо від цього рівно 0.
Warning against casinos is alright, but the way how he does it is not.
Always close your eyes and ears... the main thing is that the affiliate money comes
I'm just checking the casino in our internal system and you know what? We're not even registered in their affiliate programme so whenever someone loses money there, we'll get exactly 0 from it.
Вам не здається, що вам варто дослідити, що це за казино? Подивіться онлайн, Trustpilot, Askambler, Lcb і так далі. Там ви точно знайдете те, про що я кажу, і гравці скрізь повідомляють, що їх обікрали. Будь ласка, напишіть у Vikingspin, чому гравці не отримують відповіді, чиї депозити просто не надходять тощо. Б’юся об заклад, що від казино немає відповіді. Спочатку зробіть це та перевірте, чи це зомбі-казино. Тоді ми зможемо знову поговорити. Мені зрозуміло, що вони хотіли б заблокувати мене, правда болить, і я зафіксую всю історію тут зі скріншотами, якщо вони захочуть заблокувати мене тут з псевдопричин.
Don't you think you should research what kind of casino this is? Take a look online, Trustpilot, Askambler, Lcb and so on. There you will find exactly what I am saying and players everywhere are reporting that they have been ripped off. Please write to Vikingspin why players are not receiving answers, whose deposits are simply not arriving, etc. I bet there is no answer from the casino. Do this first and check whether it is a zombie casino. Then we can talk again. It's clear to me that they would like to block me, the truth hurts and I'll capture the whole story here with screenshots in case they want to block me here for pseudo reasons.
Finden Sie nicht das Sie recherchieren sollten was das für ein Casino ist. Schauen sie doch im Netz, Trustpilot, Askambler, Lcb und so weiter. Da finden Sie genau das was ich sage und die Spieler berichten überall das sie abgezockt wurden. Schreiben sie doch bitte Vikingspin warum Spieler keine Antworten erhalten, deren Einzahlungen einfach nicht ankommen etc. Ich wette es kommt keine Antwort vom Casino. Machen Sie zuerst mal das und prüfen ob es ein Zombie Casino ist. Dann können wir gerne nochmal reden. Das sie mich am liebsten sperren wollen ist mir klar, die Wahrheit tut weh und die ganze Geschichte hier halte ich per Screenshots fest falls sie mich hier aus pseudo Gründen Sperren wollen.
Ми не маємо наміру блокувати вас, оскільки ви намагаєтеся виявити, можливо, погане казино. Але якщо ви й надалі пропонуватимете нам відмовитися від позначення цього казино як «зомбі», тому що нам за це платять, я вас заблокую.
Я вже згадував про це вище: ми навіть не зареєстровані в їхній партнерській системі до цього дня.
Я знаю, що це, мабуть, важко зрозуміти, але ми не можемо дати казино найгіршу можливу оцінку, доки не отримаємо чітких доказів. Зараз їх індекс безпеки становить 5,7, і я бачу, що він зменшиться з наступним оновленням. Навіть зараз казино не має хороших оцінок на нашому веб-сайті, і ми б не рекомендували там грати. На нашому веб-сайті є багато казино з кращими оцінками.
We have no intention of blocking you, because you try to reveal a possibly bad casino. But if you continue suggesting that we refuse to mark this casino as "a zombie" because we get paid for it, then I'll block you.
I already mentioned it above: We're not even registered in their affiliate system until this day.
I know it's probably hard to understand, but we can't give the casino the worst possible rating until we get some clear evidence. Their safety index is currently 5.7 and I can see it will decrease with the next update. Even now, the casino isn' rated well on our website and we wouldn't recommend to play there. There are plenty of better rated casinos on our website.
Я зареєструвався в цьому поганому казино з цікавості. (vikingspin) Вигляд усієї сторінки такий самий, як їхні попередні сторінки зі сміттям. (wildpharaoh, scatterhall, spinpirate) Тут немає чату, хоча я хотів відправити їх до їхніх повій!
I registered in this rubbish casino out of curiosity. (vikingspin) The look of the whole page is the same as the look of their previous waste pages. (wildpharaoh, scatterhall, spinpirate) There is no chat service here, even though I wanted to send them to their mother whores!
Привіт,
можливо, це причина, чому вони закрили чат. Занадто багато незадоволених гравців використовували грубу лексику.
Наскільки я можу судити, ти не один. Подивіться тут 👈
У будь-якому випадку, чи є у вас незавершені зняття коштів, чи ви відчуваєте проблеми з виведенням грошей із цього сайту? Якщо так, будь ласка, повідомте нас.
Hello,
maybe this is the reason why they shut down the chat. Too many dissatisfied players used harsh language.
As far as I can tell, you are not the only one. Check it out here 👈
Anyway, do you currently have any pending withdrawals, or are you experiencing issues getting your money out of this site? If you do, please let us know.
Тому навіть Askgambler припинив співпрацю з Vikingspins. А я думав, що Adkgambler поганий. Ну, що ви скажете про всі скарги в Інтернеті? Ви пробували зв'язатися з казино? Вам коли-небудь вдавалося достукатися до них? Якщо так, чи змогли ви допомогти гравцям чи ні?
So even Askgambler has terminated the partnership with Vikingspins. And I thought Adkgambler was bad. Well, what do you say about all the complaints on the internet? Have you tried to contact the casino? Have you ever managed to reach them? If so, were you able to help the players or not?
Also selbst Askgambler hat die Partnerschaft mit Vikingspins gekündigt. Und ichbdachte Adkgambler ist schon schlimm. Naja was sagen sie zu all den Beschwerden im Netz. Haben sie das Casino versucht zu erreichen? Haben sie es je einmal erreicht? Wenn ja konnten sie den Spielern helfen oder nicht?
Єдине, що я б сказав, це те, що гравці не повинні грати там, коли вони бачать, що у них є проблеми, і гравці мають досить поганий досвід у цьому казино. Ми неодноразово намагалися зв’язатися з казино, але, судячи з того, що я бачив, безуспішно. Навіть зараз є одна відкрита скарга, на яку ми чекаємо відповіді казино, але я ще не бачив жодної. Отже, відповідь полягає в тому, що наразі жодному гравцеві не вдалося допомогти, оскільки казино не співпрацювало, принаймні згідно з кількома скаргами, які ми маємо на нашому веб-сайті.
Це сумно, але в той же час це застереження для гравців, щоб вони швидше уникали таких казино.
The only thing I would say is that players shouldn't play there when they see that they have problems and players have quite bad experiences in this casino. We have tried repeatedly to contact the casino but from what I have seen so far without success. Even now there is one complaint open where we are waiting for the casino to respond but I have not seen any yet. So the answer is that so far no player has been helped because the casino has not cooperated, at least according to the few complaints we have on our website.
It is sad but at the same time it is a warning for players to avoid such casinos sooner.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.