ФорумКазиноПопередження про псевдонім казино Vikingspin Scatterhall/Spinpirate

Попередження про псевдонім казино Vikingspin Scatterhall/Spinpirate

2 міс. тому від yasin61
|
1958 переглядів 25 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 міс. тому

Привіт, я хотів би попередити всіх гравців про Vikingspin Casino. Це ті самі люди, що стоять за Scatterhall, Spinpirate і Wild Pharaoh. Добре відомо, скільки ці казино відраховували в минулому. Ви можете впізнати пряме підключення за макетом сторінки, відсутністю підтримки та тим, що всі вказують однаковий номер телефону. Казино вийшло в Інтернет 29 січня і вже обманює клієнтів. Навіть депозити не реєструються, як ви можете бачити в оглядах Trustpilot або в скаргах тут або в Lcb. Подивіться на мої скріншоти, усі ці казино використовують однаковий номер телефону та належать одному. filefilefile

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мені справді цікаво, чи Casinoguru взагалі перевіряє, з якими казино вони мають справу...

Автоматичний переклад.
yasin61
2 міс. тому

привіт

Звичайно, робимо! Ось чому я вже надіслав вашу інформацію групі даних, хоча я не впевнений, що той самий номер телефону (як ви також згадали тут ) є достатнім доказом.

У моїх книгах недостатньо стверджувати, що за цим стоять ті самі люди. І коли ви говорите про тих самих людей, ви говорите про речі, власника чи активне управління?

Сподіваюся, це просте запитання покаже, наскільки складно довести щось подібне. Але я можу вас запевнити, що ми сунемо в це свої носи.

Дякую тобі!

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Яке казино надасть номер телефону, який, наприклад, належить компанії Scatterhall, яка ошукала гроші тисяч людей. Під тими самими людьми я маю на увазі тих самих людей, які керували Scatterhall, Spinpirate та Wild Pharaoh. Як можна закривати очі, коли у вас однаковий макет сторінки, той самий номер телефону, немає чату, немає відповідей на електронні листи і лише негативні відгуки, незалежно від того, де. Усі відгуки на Trustpilot, наприклад, мають 1 зірку з 5, і люди кажуть, що навіть депозити не розміщені. Виплат немає...

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Той, хто відразу не бачить, що це точно така ж операція, повний дурень.

Надзвичайно небезпечно, коли співробітники гуру казино, чиєю самопроголошеною місією має бути захист гравців (і, очевидно, багато користувачів цього сайту потребують захисту!), говорять такі речі, як «хм, навіть якщо все ідентично, вони можуть будьте хороші хлопці».

Ви повинні бути набагато прямішими та безжальними до таких операцій. Особливо після вашої жалюгідної неправильної оцінки Scatterhall & co, утримуючи їх як високо оцінене казино навіть довго після того, як почалися попереджувальні сигнали.

Ясин ще раз дякую. Будьте пильними!

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Яке казино надасть номер телефону, який, наприклад, належить компанії Scatterhall, яка ошукала гроші тисяч людей. Під тими самими людьми я маю на увазі тих самих людей, які керували Scatterhall, Spinpirate та Wild Pharaoh. Як можна закривати очі, коли у вас однаковий макет сторінки, той самий номер телефону, немає чату, немає відповідей на електронні листи і лише негативні відгуки, незалежно від того, де. Усі відгуки на Trustpilot, наприклад, мають 1 зірку з 5, і люди кажуть, що навіть депозити не розміщені. Виплат немає...

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хоча я бачу, що ви вважаєте це неймовірно очевидним, той самий номер телефону не є точним доказом.

Особливо у випадку (офшорних) казино на Кюрасао та відповідних номерів стаціонарних телефонів.

Тому я вважаю за краще залишити номер телефону осторонь.

Мені шкода, що я залишаю це негативним, але, виходячи з нашого власного досвіду відгуків користувачів, ми не вважаємо неперевірені рейтинги TP достатньо сильними, щоб змінити наш власний індекс безпеки. Я не очікую, що вам це зовсім сподобається, але ситуація майже така ж, як тоді зі Скаттерхоллом.

Звичайно, я спілкуюся з Data Team, намагаючись бути на кілька кроків попереду заради гравця. Проте, загалом, зниження індексу безпеки не буде запобіжним заходом.

Будь ласка, зрозумійте, що в реальному житті ви також повинні спочатку зробити щось жахливе, а покарання є відповіддю на проступок.

Ви б погодилися?

На щастя для спільноти, є такі люди, як ви, які, незважаючи на свій тон, прагнуть заповнити прогалину. Тепер ви розумієте, чому важливо ділитися. Ми не можемо працювати виключно на основі підозри, але кожен може переглянути форум, щоб вирішити, чи достатньо ваших повідомлень, щоб залишити це казино в спокої чи ні.

Я вважаю, що це справедливий підхід.

У будь-якому випадку, чи можу я запитати вас, що ви маєте на увазі під «люди кажуть, що навіть депозити не опубліковані», будь ласка? Чи означає це, що вклади не надходять на баланс рахунку?

Якщо ви знайдете будь-якого конкретного гравця, який стикається з будь-якими проблемами з будь-яким казино, будь ласка, надішліть його до нас, щоб подати скаргу.

Я майже впевнений, що ми вже обговорювали всю цю тему, тому повторю лише найважливіше: скарги мають значення, а повідомлення на форумі мають лише інформаційний зміст.

Я дуже ціную вашу турботу.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Той, хто відразу не бачить, що це точно така ж операція, повний дурень.

Надзвичайно небезпечно, коли співробітники гуру казино, чиєю самопроголошеною місією має бути захист гравців (і, очевидно, багато користувачів цього сайту потребують захисту!), говорять такі речі, як «хм, навіть якщо все ідентично, вони можуть будьте хороші хлопці».

Ви повинні бути набагато прямішими та безжальними до таких операцій. Особливо після вашої жалюгідної неправильної оцінки Scatterhall & co, утримуючи їх як високо оцінене казино навіть довго після того, як почалися попереджувальні сигнали.

Ясин ще раз дякую. Будьте пильними!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Усіх, хто володіє кришталевою магічною кулею, просимо негайно позичити її Casino Guru.

Мені дуже шкода повторювати це знову: ми не можемо передбачити майбутнє.

Будь ласка, ви почули моє повідомлення?

Якщо ви не заперечуєте, зосередьтеся на моїй попередній відповіді yasin61 🙏

Я також ціную вашу увагу до фактів.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Зайве говорити, що це казино перевіряється. Це означає, що наразі немає остаточного (повністю точного) індексу безпеки.

І я радий сказати, що поточне значення, указане в нашій системі, було знижено лише кілька хвилин тому. Так, як я вже сказав, я все ще на зв’язку з нашою спеціальною групою даних.

У зв'язку з цим я хотів би попросити всіх гравців зберігати спокій і терпіння.

Щойно ми отримаємо офіційний доказ зв’язку, буде внесено ще одне коригування, але поки що нам доведеться почекати.

Давайте бути холодними один з одним, я впевнений, що дурних не буває.


Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
yasin61
2 міс. тому

дякую за попередження, брате

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Те саме сталося зі мною у Vikingspins, як описано тут. Я зробив 2 платежі через Sofort, але жоден не був зарахований на рахунок гравця. Однак її відразу списали з банківського рахунку і більше не отримували.

Намагався зв'язатися зі службою підтримки, але відповіді не було.

Абсолютно фейкове і шахрайське казино.

Автоматичний переклад.
blinzlerfrank2525
1 місяць тому

Я не здивований, на жаль, Casinoguru все ще має надто хороші відгуки. Це зміниться лише після 60 невирішених скарг. Безсумнівно, буде ще кілька, які будуть зірвані...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Те саме сталося зі мною у Vikingspins, як описано тут. Я зробив 2 платежі через Sofort, але жоден не був зарахований на рахунок гравця. Однак її відразу списали з банківського рахунку і більше не отримували.

Намагався зв'язатися зі службою підтримки, але відповіді не було.

Абсолютно фейкове і шахрайське казино.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи можу я запитати, коли це сталося і чи все вже вирішено? Якщо ви вважаєте, що вам потрібна наша допомога з цією проблемою, будь ласка, повідомте нас, і наша команда розгляду скарг детальніше розгляне її.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я не здивований, на жаль, Casinoguru все ще має надто хороші відгуки. Це зміниться лише після 60 невирішених скарг. Безсумнівно, буде ще кілька, які будуть зірвані...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

На жаль, це близько до того, що ви говорите, і після повної перевірки нашою командою даних було опубліковано індекс безпеки цього казино. Але я можу з вами не погодитися, що 5.7 «занадто добре», як ви сказали. Насправді це нижче середнього, і казино ще молоде, тому це не перевірено часом. Я просто сподіваюся, що незабаром казино вирішить проблему цього гравця.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Так, це сталося приблизно 4 тижні тому, гроші зникли, а казино не реагує.


Автоматичний переклад.
blinzlerfrank5
1 місяць тому

Прикро це чути. Чи пробували ви зв’язатися з нашою командою скарг тут, на нашому сайті? Вони можуть спробувати допомогти вам із цією проблемою. Що скажеш, чи хотів би ти цього?

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Завжди закривайте очі і вуха... головне, щоб партнерські гроші приходили

Автоматичний переклад.
yasin61
1 місяць тому

Спробуйте подивитися на ситуацію зі своєї точки зору, такі ідеї не потрібні. Дозвольте мені пояснити, що ви дуже помиляєтеся в цьому відношенні. Наше джерело грошей — не казино, а гравці. Таким чином, ми дбаємо.

Скажу востаннє: поки несправедливість не буде доведена, індекс надійності не можна змінювати виключно на основі ваших рекомендацій.

Я переглянув вашу історію тут, на форумі, і якщо ви не припините такі спалахи проти нас, одного дня ваш доступ до форуму може бути обмежений.

Будь ласка, надайте докази того, що це казино буде поводитися з гравцями несправедливо, надішліть скаргу або припиніть публікувати ті самі «думки».



Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Вам не здається, що вам варто дослідити, що це за казино? Подивіться онлайн, Trustpilot, Askambler, Lcb і так далі. Там ви точно знайдете те, про що я кажу, і гравці скрізь повідомляють, що їх обікрали. Будь ласка, напишіть у Vikingspin, чому гравці не отримують відповіді, чиї депозити просто не надходять тощо. Б’юся об заклад, що від казино немає відповіді. Спочатку зробіть це та перевірте, чи це зомбі-казино. Тоді ми зможемо знову поговорити. Мені зрозуміло, що вони хотіли б заблокувати мене, правда болить, і я зафіксую всю історію тут зі скріншотами, якщо вони захочуть заблокувати мене тут з псевдопричин.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

«Доки несправедливість не буде доведена»


Наскільки ви можете забути?


І ви навіть погрожуєте цензурувати Ясіна, коли він тут правильно робить, що застерігає від цих злодіїв.


Неймовірно.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Смішна платформа, ви хочете бути спеціалістами? Дзвінка або електронного листа Viking було б достатньо, щоб зрозуміти, які негативні речі зараз відчувають Yasin61 та інші гравці з цим фейковим казино.

Особисто я також вважаю, що ви дуже необережні. Коли я читаю таку масу однакових, негативних відгуків в Інтернеті після відкриття нового казино, я телефоную як тестер і перевіряю це.

Але, на жаль, потрібні тижні та безглуздо витрачені євро, перш ніж ви це усвідомите або захочете визнати.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого