ГоловнаФорумКазиноPlayUZU Casino - загальне обговорення

PlayUZU Casino - загальне обговорення

2 р. тому від juanmg0496
|
2 546 переглядів 10 відповідей |
|
2 р. тому
Тут ви можете обговорити PlayUZU Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

привіт останнім часом у мене були проблеми з щоденними подіями в розділі "сюрпризи", я реєструюся в них і виконую вимоги для отримання винагороди (зазвичай наступного дня), але зі мною траплялося, що я не отримував свої винагороди, і я брав участь протягом кількох днів у різних щоденних заходах, я кілька разів прочитав умови та дотримуюсь усіх, я завжди намагався спілкуватися зі службою підтримки, але досі не отримую відповіді, я сподіваюся, що буде я можу це вирішити, оскільки загалом це дуже хороше казино, тільки що останнім часом я мав цю незручність, і я думаю, що це також сталося зі мною під час щоденних турнірів 🙁

Автоматичний переклад.
juanmg0496
2 р. тому

Привіт.

На жаль, я не знаю, як вам допомогти. Якщо казино не відповідає, з цим навряд чи можна щось зробити.

Дайте ще кілька днів. 🙁

Чи правильно я розумію, що ця проблема стосується лише бонусних коштів або безкоштовних обертань, а не вашого реального балансу?

Я просто хочу бути впевненим.

Дякую.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

тільки бонус

Автоматичний переклад.
juanmg0496
2 р. тому

Ну, ми сприймаємо це як кошти, які казино надає вам безкоштовно, тому казино вирішує, хто отримає винагороду. Тим не менш, має бути певна чесність навіть у роботі з бонусними коштами.

Я бачу, що це казино заслужило дуже хорошу репутацію, я хотів би вірити, що це якесь неправильне тлумачення. Ви пробували зв’язатися з їхнім чатом? Я бачу, що він підтримує лише іспанську мову, але ви можете спробувати Google Translate. Що ви думаєте про це?

Будь ласка, дайте мені знати, як це розвивається.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я впевнений, що була помилка в певній події, яка намагалася зіграти 100 обертань за один ігровий сеанс певної гри. Я переконався, що зіграв трохи більше 100 обертань. Приз мав бути доставлений наступного дня, а це було кілька безкоштовних обертань, але вони так і не надійшли, мабуть, система не виявила, що я зіграв 100 обертань у сесії, я також пропустив приз за участь у турнірі, де я була другою, яка була грошовою нагородою, мені не прийшла ця нагорода. У мене є повідомлення, де він сказав, щоб я був серед перших місць, але цей конкретний приз не прийшов.

Цими днями я помітив, що меню та розділи були змінені, це нове казино, але в ньому є багато інших казино того ж власника з хорошою репутацією, я припускаю, що якщо відшліфувати казино, оскільки воно нове, воно спрацює якийсь системний збій. Але це особливо тому, що в перші дні, коли я брав участь у подіях і турнірах, я отримав свої призи без проблем 🙂

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
juanmg0496
2 р. тому

Я все ще вважаю, що вам слід спробувати зв'язатися з казино. Якщо сталася якась помилка, казино повинно знати про це, щоб ніхто інший не зіткнувся з такою ж проблемою.

Якщо вам подобається там грати, я думаю, вам варто їм порадити. 😉

Ви написали, що отримали сповіщення, це добре і має допомогти вам у роботі з казино.

Дуже прошу зв'язатися з ними.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

PlayUzu для мене одне з найкращих казино, я люблю його, але у мене був дуже поганий досвід.

У грі 12 монет у мене були максимальні ставки в розмірі 200 доларів CLP, у мене повинно бути більше 300 обертань, і від одного моменту до іншого моя ставка змінювалася з 200 доларів CLP до 60 000 доларів США пізніше до 4000 доларів CLP, і вони сказали мені, що я вибрав максимум сума. Моя ігрова історія завжди однакова, і я ніколи не буду настільки незграбним, щоб грати весь свій баланс, я не новачок у цьому. Я зв’язався з PlayUzu, і відповідь була такою, що я поставив максимальну ставку, я пояснив їм і показав всю свою історію гри, і вони наполягали на тому ж.

Я ще раз кажу, я люблю PlayUzu, але в цьому вони не хотіли досягати згоди і звинувачували у всьому мене.

Я хотів би відновити принаймні 80% того балансу, який у мене був.

Я буду вдячний за вашу допомогу в цьому.

Автоматичний переклад.
Noffnoffero
1 рік тому

Чи маєте ви доступ до своєї історії ставок у казино? У більшості казино це доступно, тому ви повинні мати можливість перевірити це самостійно.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я подав запит на зняття своїх коштів після того, як вони перевірили мої документи, і дивно, що платити так довго, служба підтримки не повідомляє мені точний час, коли вони можуть мені виплатити, що мені робити?

Автоматичний переклад.
derasdeguillen
1 рік тому

Привіт, я перемістив вашу публікацію під це конкретне казино. Скільки часу потрібно для виведення коштів? Чи служба підтримки також повідомила вам, чому це тривало так довго?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого