2 р. тому
Тут ви можете обговорити PlayUZU Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
привіт останнім часом у мене були проблеми з щоденними подіями в розділі "сюрпризи", я реєструюся в них і виконую вимоги для отримання винагороди (зазвичай наступного дня), але зі мною траплялося, що я не отримував свої винагороди, і я брав участь протягом кількох днів у різних щоденних заходах, я кілька разів прочитав умови та дотримуюсь усіх, я завжди намагався спілкуватися зі службою підтримки, але досі не отримую відповіді, я сподіваюся, що буде я можу це вирішити, оскільки загалом це дуже хороше казино, тільки що останнім часом я мав цю незручність, і я думаю, що це також сталося зі мною під час щоденних турнірів 🙁
hello lately I have had problems with the daily events in the "surprises" section, I register in them and meet the requirements to receive the reward (usually the next day), but it has happened to me that I have not received my rewards, and I have participated for several days in different daily events, I have read the terms and conditions several times and I comply with all of them, I have always tried to communicate with support but I still do not get a response, I hope to be able to solve that since in general it is a very good casino, only that lately I have had this inconvenience, and I think it has also happened to me with the daily tournaments 🙁
hola ultimamente he tenido problemas con los eventos diarios de la seccion "sorpresas", me registro en ellos y cumplo los requisitos para poder recibir la recompensa (al dia siguiente por lo general) , pero me ha pasado que no he recibido mis recompensas, y he participado durante varios dias en diferentes eventos diarios,he leido los terminos y condiciones varias veces y cumplo con todos siempre he intentado comunicarme con soporte pero aun no obtengo respuesta , eso espero poder solucionarlo ya que en general es un muy buen casino , solo que ahora ultimo he tenido este inconveniente, y creo que tambien me ha pasado con los torneos diarios 🙁
Привіт.
На жаль, я не знаю, як вам допомогти. Якщо казино не відповідає, з цим навряд чи можна щось зробити.
Дайте ще кілька днів. 🙁
Чи правильно я розумію, що ця проблема стосується лише бонусних коштів або безкоштовних обертань, а не вашого реального балансу?
Я просто хочу бути впевненим.
Дякую.
Hello there.
Sadly, I have no idea how to help you. If the casino does not respond, there is hardly anything to do about it.
Give it a few more days. 🙁
Do I understand correctly that this issue only involves bonus funds or free spins - not your real balance?
I just want to be sure.
Thank you.
Ну, ми сприймаємо це як кошти, які казино надає вам безкоштовно, тому казино вирішує, хто отримає винагороду. Тим не менш, має бути певна чесність навіть у роботі з бонусними коштами.
Я бачу, що це казино заслужило дуже хорошу репутацію, я хотів би вірити, що це якесь неправильне тлумачення. Ви пробували зв’язатися з їхнім чатом? Я бачу, що він підтримує лише іспанську мову, але ви можете спробувати Google Translate. Що ви думаєте про це?
Будь ласка, дайте мені знати, як це розвивається.
Well, we take it as funds that the casino gives to you for free so it's up to the casino who will be rewarded. Still, there must be some kind of honesty even while dealing with the bonus funds.
I can see that this casino earned a very good reputation, I would like to believe that this is some kind of missimpretation. Have you tried contacting their live chat? I can see it only supports the Spanish language but you can try Google Translate. What do you think about it?
Please let me know how it develops.
Я впевнений, що була помилка в певній події, яка намагалася зіграти 100 обертань за один ігровий сеанс певної гри. Я переконався, що зіграв трохи більше 100 обертань. Приз мав бути доставлений наступного дня, а це було кілька безкоштовних обертань, але вони так і не надійшли, мабуть, система не виявила, що я зіграв 100 обертань у сесії, я також пропустив приз за участь у турнірі, де я була другою, яка була грошовою нагородою, мені не прийшла ця нагорода. У мене є повідомлення, де він сказав, щоб я був серед перших місць, але цей конкретний приз не прийшов.
Цими днями я помітив, що меню та розділи були змінені, це нове казино, але в ньому є багато інших казино того ж власника з хорошою репутацією, я припускаю, що якщо відшліфувати казино, оскільки воно нове, воно спрацює якийсь системний збій. Але це особливо тому, що в перші дні, коли я брав участь у подіях і турнірах, я отримав свої призи без проблем 🙂
I'm sure there was a bug in a particular event, which was trying to play 100 spins in a single play session of a particular game. I made sure to play just over 100 spins. The prize was supposed to be delivered the next day, which was some free spins, they never arrived, I guess the system did not detect that I played 100 spins in the session, I also missed a prize for having participated in a tournament where I was second, which was a cash prize did not come to me that prize. I have the notification where he told me to be among the first places, but that particular prize did not arrive.
I have noticed these days that the menus and sections have been modified, it is a new casino but it has many other casinos of the same owner with a good reputation, I suppose that by polishing the casino because it is new, it will have triggered some system failure. But this is particular because the first days where I participated in events and tournaments, I received my prizes without any problem 🙂
Estoy seguro que hubo un error en un evento en particular, que trataba de jugar 100 giros en una sola sesión de juego de un juego en particular. Me asegure de jugar poco más de 100 giros. Se supone el premio lo entregaban al día siguiente, que era unos giros gratis, nunca llegaron, supongo que el sistema no detectó que jugue 100 giros en la sesión, también me paso de un premio por haber participado en un torneo donde quede segundo que era un premio en efectivo no me llegó aquel premio. Tengo la notificación donde me avisaba que quede dentro de los primeros lugares, pero no llegó ese premio en particular.
He notado estos días que han modificado los menús y las secciones, es un casino nuevo pero tiene muchos otros casino del mismo dueño con buena reputación, supongo que al estar puliendo el casino por ser nuevo, habrá gatillado algún fallo del sistema. Pero esto es particular porque los primeros días donde participe en eventos y torneos, recibía mis premios sin ningún problema 🙂
Я все ще вважаю, що вам слід спробувати зв'язатися з казино. Якщо сталася якась помилка, казино повинно знати про це, щоб ніхто інший не зіткнувся з такою ж проблемою.
Якщо вам подобається там грати, я думаю, вам варто їм порадити. 😉
Ви написали, що отримали сповіщення, це добре і має допомогти вам у роботі з казино.
Дуже прошу зв'язатися з ними.
I still think you should try to contact the casino. If some bug occurred, the casino must know so nobody else faces the same issue.
If you like playing there I think you should advise them. 😉
You wrote you receiced the notification, that's goos and should help you dealing with the casino.
I ask you kindly to contact them.
PlayUzu для мене одне з найкращих казино, я люблю його, але у мене був дуже поганий досвід.
У грі 12 монет у мене були максимальні ставки в розмірі 200 доларів CLP, у мене повинно бути більше 300 обертань, і від одного моменту до іншого моя ставка змінювалася з 200 доларів CLP до 60 000 доларів США пізніше до 4000 доларів CLP, і вони сказали мені, що я вибрав максимум сума. Моя ігрова історія завжди однакова, і я ніколи не буду настільки незграбним, щоб грати весь свій баланс, я не новачок у цьому. Я зв’язався з PlayUzu, і відповідь була такою, що я поставив максимальну ставку, я пояснив їм і показав всю свою історію гри, і вони наполягали на тому ж.
Я ще раз кажу, я люблю PlayUzu, але в цьому вони не хотіли досягати згоди і звинувачували у всьому мене.
Я хотів би відновити принаймні 80% того балансу, який у мене був.
Я буду вдячний за вашу допомогу в цьому.
PlayUzu is for me one of the best casinos, I love it, but I had a very bad experience.
I had bets of a maximum of $200 CLP in the 12 Coins game, I must have more than 300 spins and from one moment to another my bet changed from $200 CLP to $60,000 CLP later to $4000 CLP and they tell me that I selected the maximum amount. My playing history is always the same and I would never be so clumsy to play all my balance, I am not new to this. I contacted PlayUzu and the answer was that, that I put maximum bet, I explained to them and I showed all my game history and they insisted on the same.
I say again, I love PlayUzu but in this one they did not want to reach an agreement and they blamed me for everything.
I would like to recover at least 80% of that balance that I had.
I would appreciate your help with this.
PlayUzu es para mí de los mejores casinos, a mi me encanta, pero tuve una muy mala experiencia.
Tenía apuestas de máximo $200 CLP en el juego 12 Coins, debo tener mas de 300 tiradas y de un momento a otro mi apuesta cambio de $200 CLP a $60.000 CLP después a $4000 CLP y me dicen que yo seleccioné monto máximo. Mi historial de juego es siempre el mismo y nunca sería tan torpe de jugar todo mi saldo, no soy novato en esto. Me comunique con PlayUzu y la respuesta fue esa, que yo puse apuesta maxima, les expliqué y mostré todo mi historial de juego e insistieron en lo mismo.
Vuelvo a decir, me encanta PlayUzu pero en esta no quisieron llegar a un acuerdo y me culparon de todo.
Me gustaría recuperar al menos el 80% de ese saldo que tenía.
Agradecería su ayuda con esto.
Чи маєте ви доступ до своєї історії ставок у казино? У більшості казино це доступно, тому ви повинні мати можливість перевірити це самостійно.
Do you have access to your betting history in the casino? Most of casinos have it available so you should be able to check this on your own.
Я подав запит на зняття своїх коштів після того, як вони перевірили мої документи, і дивно, що платити так довго, служба підтримки не повідомляє мені точний час, коли вони можуть мені виплатити, що мені робити?
I requested a withdrawal of my funds, after they verified my documents, and it is strange that it takes so long to pay, the support does not give me an exact time of when they can pay me, what should I do?
Solicite un retiro de mis fondos , despues de que me verificaran mis documentos , y es raro que se demoren tanto en pagar , el soporte no me da un tiempo exacto de cuando podran pagarme , que debo hacer?
Привіт, я перемістив вашу публікацію під це конкретне казино. Скільки часу потрібно для виведення коштів? Чи служба підтримки також повідомила вам, чому це тривало так довго?
Дай мені знати.
Hi, I've moved your post under this particular casino. How long does it take to make your withdrawal ? Did the support also tell you what is the reason for it taking so long ?
Let me know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.