Я теж думав, що це такий спосіб. Скільки часу знадобилося, щоб гроші дійшли до вас? Кілька днів, мабуть. 🤔
I also thought it was this method. How long did it take for the money to get to you ? A couple of days, I suppose. 🤔
Це досить добре, я думав, що це буде від 3-5, але 1-2 дні, як на мене, чудово.
Вам ще щось подобається в цьому казино, окрім швидкого зняття грошей? 🙂
That's pretty good, I thought it would be from 3-5 but 1-2 days is great according to me.
Anything else you like about this casino besides the quick withdrawals ? 🙂
Привіт, я розповім вам трохи про свій досвід роботи в цьому казино. Що стосується виведення коштів, спочатку вони працювали добре і оброблялися не більше ніж за 4 дні, потім ситуація змінилася, і ми чекали 8 днів, щоб вивести кошти, не маючи жодної впевненості у виведенні, незважаючи на сплату комісії 8%. У цьому казино я знайшов мало серйозності, допомога наповнює вас виправданнями, не вирішуючи проблему.
Hello, I'll tell you a little about my experience in this casino. As for the withdrawals, at the beginning they worked well and were processed in no more than 4 days, then things changed and we waited 8 days to withdraw without having any certainty of the withdrawal despite paying an 8% commission. In this casino I found little seriousness, the assistance fills you with excuses without solving the problem.
Salve, vi parlo un pò della mia esperienza in questo casinó. Per quanto riguarda i prelievi all'inizio funzionavano bene e venivano processati in non più di 4 giorni, poi le cose sono cambiate e per prelevare siamo arrivati ad 8 giorni di attesa senza avere una certezza del prelievo pur pagando una commissione dell'8%. In questo casinó ci ho trovato poca serietà, l'assistenza ti riempie di scuse senza risolvere il problema.
Привіт і дякую за ваш досвід роботи з казино. Ви все ще граєте тут чи ні після всього, що ви пережили? Зняття коштів дуже важливі для гравців, тому я розумію, що це вже минуло, і якщо ситуація погіршиться, я не здивуюся.
Тим не менш, оскільки ви заплатили комісію 8%, який метод ви використовували для зняття коштів?
Hi and thanks for your casino experience. Do you still play here or not after all you went through ? The withdrawals are very important for the players so I understand if it's already a thing of the past and if it's gotten worse I'm not surprised.
Nevertheless, since you paid 8% fee, what method did you use to make your withdrawals ?
Привіт Яро, я завжди знімав кошти за допомогою банківського переказу, 8% утримується з другого вилучення в місяць. З сьогоднішнього дня я чекаю виведення 8 днів. Зв’язавшись із ними через службу підтримки, вони сказали мені, що зняття було здійснено, і що тепер мій банк має прийняти переказ. Не знаю, чи це реально, зазвичай з попередніми виведеннями все вдавалося миттєво, тепер це стало подвигом.
Hi Jaro, I have always made withdrawals with bank transfer, the 8% is withheld from the second withdrawal in the month. With today I am 8 days waiting for the withdrawal. Contacting them through support they tell me that the withdrawal has been made and that it is now up to my bank to accept the transfer. I don't know if it's real, usually with the withdrawals made previously everything was successful in an instant, now it has become a feat.
Ciao Jaro, ho sempre effettuato i prelievi con bank transfer, l'8 % se lo trattengono dal secondo prelievo nel mese. Con oggi sono 8 giorni in attesa del prelievo. Contattandoli tramite l'assistenza mi dicono che il prelievo è stato effettuato e che ora stà alla mia banca ad accettare il bonifico. Non sò se è reale, di solito con i prelievi effettuati in precedenza tutto riusciva in un'attimo, ora è diventata un'impresa.
Можливо, ви перевіряли у своєму банку? Іноді насправді може статися, що помилка не на сайті казино. Обов'язково спробуйте запитати про це в банку.
Have you checked with your bank, perhaps? Sometimes it can happen, actually, that the fault is not on the casinos site. You should definitely try to ask the bank about it.
Це чудові новини, і я радий, що ви отримали свої гроші. Це триває деякий час, але зрештою найважливішим є те, що у вас є кошти. Я хочу знати, чи плануєте ви грати тут знову, коли у вас виникли подібні проблеми? 🤔
That's great news and I'm glad you got your money. It lasts some time but in the end the most important is that you have your funds. I want to know if you plan to play here again when you had this kind of issues ? 🤔
Привіт Джаро, окрім тривалого часу виведення коштів, я повинен сказати правду, я вважаю це казино досить цікавим, ви отримуєте непогані виграші в ігрових автоматах, які є грою, яку я віддаю перевагу.
Hi Jaro, apart from the long withdrawal times, I have to tell the truth, I find this casino quite interesting, you get good winnings on slot machines which are the game I prefer.
Ciao Jaro, a parte la lungaggine dei tempi di prelievo devo dire la verità questo casinó lo trovo abbastanza interessante si ottengono buone vincite alle sloot che sono il gioco che io preferisco.
Так чому б не написати про це в огляді цього казино? Ось посилання , якщо вам це цікаво.😉
So why not write it in a review for this casino? Here's the link, if you're interested to do so.😉
Я б сказав, що це освіжає. Особливо, коли офіційна оцінка користувачів позначена як «жахливо». Я пам’ятаю, що рік тому це було здебільшого через великі затримки платежів і проблеми зі змішаними коштами.
Приємно бачити, що він покращився. 🙂
I'd say this is refreshing. Especially when the official user rating is marked as "terrible." I recall that a year ago it was mostly due to heavily delayed payments and mixed funds issues.
It is great to see that it has improved. 🙂
Ну, я вважаю, що palmslots — це дуже хороше казино, багато ігор, тут справді є щось для кожного, тому мені дуже подобається там грати
Well I think palmslots is a very good casino, lots of games, there is really something for everyone, so I really like playing there
Also ich finde palmslots ein sehr gutes Casino super viel spiele da ist wirklich für jeden was dabei also ich spiele da echt gerne
Тож я вважаю дуже хорошим і швидким обслуговування в Palm Casino, особливо дуже хорошим сервіс wahtsapp
So I find the service very good and fast at Palm Casino especially wahtsapp service very good
Also ich finde den Service sehr gut und schnell bei Palm Casino vor allem wahtsapp Service sehr gut
Якщо ви хочете поділитися своїм досвідом, перейдіть за цим посиланням , де ви можете написати відгук про це казино. Це точно буде оцінено.
If you'd like to share some of your experiences there, please follow this link where you can write a review for this casino. It'll surely be appreciated.
Доброго дня.... у суботу вдень я подав запит на зняття коштів о 13:30. Вчора вони надіслали мені електронний лист, щоб підтвердити мою особу, звичайно, я відповів, надіславши копію документа та кредитну картку звідти, вони зникли, якщо 72 години термін, який вони мені дали, спливає завтра. Сказавши їм, ви можете допомогти мені подати скаргу та отримати мені гроші, оскільки це також хороша сума
Почну з того, що вони завжди платили мені, але історія про те, коли ти спілкуєшся з асістентом і даєш менш конкретні відповіді, починає мене втомлювати
Good afternoon.... on Saturday afternoon I requested a withdrawal at 1.30pm yesterday they sent me an email to confirm my identity of course I responded by sending a copy of the document and the credit card from there they disappeared in case the 72 hour deadline they gave me expires tomorrow Having told them, you can help me file a complaint and get me the money since it's also a nice sum
I'll start by saying that they've always paid me but the story of when you talk to assistance and give less concrete answers is starting to tire me
Buon pomeriggio....sabato pomeriggio ho richiesto un prelievo alle 13.30 ieri mi hanno mandato mail per confermare la mia identità naturalmente ho risposto mandando copia doc e carta di credito da li sono spariti in caso domani scade il termine delle 72 ore che mi hanno detto loro potrete darmi una mano a esporre reclamo e farmi arrivare i soldi visto che sono anche una bella somma
Premetto che mi hanno sempre pagato ma la storia di quando parli con l assistenza da risposte poco concrete inzia a stancarmi
Там також зазначено, що їхня платіжна система активна 7 днів на тиждень 24 години на добу, тому факт вихідних не має до цього нічого спільного
It also says that their payment system is active 7 days a week 24 hours a day so the fact of the weekend has nothing to do with it
Inoltre dice che il loro sistema di pagamenti è attivo 7 giorni su 7 h 24 quindi il fatto del fine settimana non c entra niente
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.