ФорумКазиноPalmSlots Casino - загальне обговорення

PalmSlots Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

2 р. тому від canaberto
|
39092 переглядів 243 відповідей |
|
1...9 10 11...13
Додати публікацію
9 міс. тому

Банківські перекази

Автоматичний переклад.
Mattiaelgato9
9 міс. тому

Я теж думав, що це такий спосіб. Скільки часу знадобилося, щоб гроші дійшли до вас? Кілька днів, мабуть. 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Так, 1-2 дні максимум

Автоматичний переклад.
Mattiaelgato9
9 міс. тому

Це досить добре, я думав, що це буде від 3-5, але 1-2 дні, як на мене, чудово.

Вам ще щось подобається в цьому казино, окрім швидкого зняття грошей? 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я розповім вам трохи про свій досвід роботи в цьому казино. Що стосується виведення коштів, спочатку вони працювали добре і оброблялися не більше ніж за 4 дні, потім ситуація змінилася, і ми чекали 8 днів, щоб вивести кошти, не маючи жодної впевненості у виведенні, незважаючи на сплату комісії 8%. У цьому казино я знайшов мало серйозності, допомога наповнює вас виправданнями, не вирішуючи проблему.

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
7 міс. тому

Привіт і дякую за ваш досвід роботи з казино. Ви все ще граєте тут чи ні після всього, що ви пережили? Зняття коштів дуже важливі для гравців, тому я розумію, що це вже минуло, і якщо ситуація погіршиться, я не здивуюся.

Тим не менш, оскільки ви заплатили комісію 8%, який метод ви використовували для зняття коштів?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт Яро, я завжди знімав кошти за допомогою банківського переказу, 8% утримується з другого вилучення в місяць. З сьогоднішнього дня я чекаю виведення 8 днів. Зв’язавшись із ними через службу підтримки, вони сказали мені, що зняття було здійснено, і що тепер мій банк має прийняти переказ. Не знаю, чи це реально, зазвичай з попередніми виведеннями все вдавалося миттєво, тепер це стало подвигом.

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
7 міс. тому

Можливо, ви перевіряли у своєму банку? Іноді насправді може статися, що помилка не на сайті казино. Обов'язково спробуйте запитати про це в банку.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, все добре, виписка прийшла.

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
7 міс. тому

Це чудові новини, і я радий, що ви отримали свої гроші. Це триває деякий час, але зрештою найважливішим є те, що у вас є кошти. Я хочу знати, чи плануєте ви грати тут знову, коли у вас виникли подібні проблеми? 🤔

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт Джаро, окрім тривалого часу виведення коштів, я повинен сказати правду, я вважаю це казино досить цікавим, ви отримуєте непогані виграші в ігрових автоматах, які є грою, яку я віддаю перевагу.

Автоматичний переклад.
santonastasofabio
7 міс. тому

Так чому б не написати про це в огляді цього казино? Ось посилання , якщо вам це цікаво.😉

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Найкраще казино з хорошими бонусами та найкращими порадами!!!!!

Автоматичний переклад.
Lolo941
6 міс. тому

Я б сказав, що це освіжає. Особливо, коли офіційна оцінка користувачів позначена як «жахливо». Я пам’ятаю, що рік тому це було здебільшого через великі затримки платежів і проблеми зі змішаними коштами.

Приємно бачити, що він покращився. 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ну, я вважаю, що palmslots — це дуже хороше казино, багато ігор, тут справді є щось для кожного, тому мені дуже подобається там грати

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Тож я вважаю дуже хорошим і швидким обслуговування в Palm Casino, особливо дуже хорошим сервіс wahtsapp

Автоматичний переклад.
benjaminthiede27
6 міс. тому

Якщо ви хочете поділитися своїм досвідом, перейдіть за цим посиланням , де ви можете написати відгук про це казино. Це точно буде оцінено.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Доброго дня.... у суботу вдень я подав запит на зняття коштів о 13:30. Вчора вони надіслали мені електронний лист, щоб підтвердити мою особу, звичайно, я відповів, надіславши копію документа та кредитну картку звідти, вони зникли, якщо 72 години термін, який вони мені дали, спливає завтра. Сказавши їм, ви можете допомогти мені подати скаргу та отримати мені гроші, оскільки це також хороша сума

Почну з того, що вони завжди платили мені, але історія про те, коли ти спілкуєшся з асістентом і даєш менш конкретні відповіді, починає мене втомлювати

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Там також зазначено, що їхня платіжна система активна 7 днів на тиждень 24 години на добу, тому факт вихідних не має до цього нічого спільного

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Вибачте, якщо я відповідаю тут... Ви можете переглянути мій останній пост

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого